Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - heco3

Σελίδες: 1
1
εδώ " 50 εκλογές - 60 τυπικά προσοντα" το έχασες λίγο ή έχουμε bonus ?   :P

oops... :-[  λάθος! και δεν μπορώ να το διορθώσω, γιατί είμαι heco3 και όχι heco1.
Τέλος πάντων, η παρούσα ψηφοφορία είναι απλά ένα δείγμα, σημασία έχει να καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ με αυτά που λέω.
Και ακόμα περισσότερο σημασία έχει να συμφωνήσεις μαζί μου και να υποστηρίζεις την μέθοδο της ψηφοφορίας με ποσσοτά ως μια λογική λύση που μπορεί να μας βγάλει από το αδιέξοδο των ατέρμονων διαφωνιών.

2
Eλλάς, το μεγαλείο σου...

Σε ποιά χώρα είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός

3
Θεωρώ ότι το σκεπτικό του υπουργείου  ήταν να  αποκλειστούν τα μονοετή μεταπτυχιακά επειδή τα τελευταία χρόνια άνθισε  μία πρωτοφανή εμπορευματοποίηση παραγωγής και παρακολούθησης μεταπτυχιακών ,ειδικά σχεδιασμένα για υποψήφιους διευθυντές, κυρίως από την πλευρά της ιταλίας αλλά και από άλλες χώρες. Στα εν λόγω μεταπτυχιακά φοίτησαν εξ αποστάσεως άτομα  που εξασφάλισαν  ένα πτυχίο σχετικά χαλαρό, όπως ακούγεται, εξασφαλίζοντας παράλληλα και άριστη γνώση ξένης γλώσσας, μόνο που ποτέ στη ζωή τους δεν είχαν μάθει ιταλικά. Κάποια ιδιωτικά κέντρα σπουδών αναλάμβαναν τις μεταφράσεις με το ανάλογο κόστος και γενικά παρείχαν υποστήριξη σε μία σειρά θεμάτων φοίτησης, διεκπαιραίωσης διοικητικης...
Όλα αυτά έφτασαν στο υπουργείο και με τη λογική πονάει χέρι κόβει κεφάλι μπήρε η μπάλα όλα τα μεταπτυχιακά,ισοπεδώνοντας τα πάντα. Δεν είμαι οπαδός της γενίκευσης.  Δηλαδή αν κάποιος έκανε ένα μεταπτυχιακό ενός έτους στην αμερική πρέπει να αποκλειστεί; στην αγγλία; ακόμα και στην ιταλία κάποιος μπορεί να προσπάθησε και να γνώριζε ιταλικά.
Δεν μπορούσαν να εισάγουν διάκριση ανάλογα με τη χώρα προέλευσης γιατί κάτι τέτοιο αντιβαίνει καταφανέστατα στο ευρωπαικό δίκαιο  και αποφάσισαν να εισάγουν μία οριζόντια απαγόρευση αλλά και πάλι έχω αμφιβολίες αν ευσταθεί νομικά.  Ότι παρουσιάζεται ως ευκαιρία λόγω ευκολίας και διαφημίζεται σωρηδόν στα εκπαιδευτικά sites προκαλεί μεγάλη ζήτηση  και οι απόφοιτοι συγκεκριμένων μεταπτυχιακών πολλαπλασιάζονται .Τότε επεμβαίνει το κράτος που φροντίζει να τους κοντύνει  αποκαθιστώντας την τάξη. Είναι κανόνας στη ζωή ότι κάτι που το απέκτησαν πολλοί παύει να έχει αξία. Κάτι ανάλογο έγινε με την ειδική αγωγή και έπαψαν τα μεταπτυχιακά να προτάσσονται, όπως συνέβαινε παλαιότερα . Η εμπορευματοποίηση δημιουργεί αμφιβολίες για την ποιότητα, ο μεγάλος όγκος αυτών που τρέχουν να γραφτούν ανατρέπει την ισορροπία  και η πολιτεία εκεί επεμβαίνει.   Δεν ξέρω αν κάνει καλά, έχει και αυτή κάποια δίκια, άλλα δίκια έχουν και άτομα που εξοβελίζονται στον καιάδα ως παράπλευρες απώλειες. Ο νομοθέτης θεώρησε ότι αυτοί που αδικήθηκαν από το παλαιότερο νομοθετικό καθεστώς ήταν περισσότεροι  από αυτούς που ευνοήθηκαν σκανδαλωδώς και με τη λογική του ζυγίσματος που πάντα έχει και παράπλευρες απώλειες πήρε αυτή την απόφαση .   Κάποιο θα το θεωρήσουν σωστό .Κάποιοι λάθος ,αφού διαβάζουν αναποδα το αποτελέσμα του ζυγίσματος. Μία μεσαία λύση θα ήταν να μοριοδοτήσει και τα μεταπτυχιακά μονοετούς διάρκειας  πχ με 2 μόρια και τα διετούς με 3 αλλά και πάλι νομικά μπάζει θεωρώ.

Όλα αυτά τα παραπάνω λόγια ισοδυναμούν με ένα απλό κλικ ψήφου σε μια ψηφοφορία.
Σε μια ψηφοφορία που είναι εξαρτημένη από το αποτέλεσμα κάποιων προηγούμενων ψηφοφορίων.

Της πρώτης που μοιράζει αρχικά τα ποσοστά ανάμεσα σε εκλογές-τυπικά προσόντα.
Της δεύτερης που μοιράζει τα τυπικά προσόντα ανάμεσα σε προυπηρεσία-διπλώματα.
Μιας τρίτης  (δεν την έχω βάλει ακόμα) που μοιράζει τα διπλώματα ανάμεσα σε κατοχή διδακτορικού-μεταπτυχιακού.
Και στην συνέχεια η παρακάτω ψηφοφορία που μοιράζει τα ποσοστά ανάμεσα σε μεταπτυχιακά μονοετή και διετή.

Παράθεση
Έστω ότι τόσα μόρια παίρνει κάποιος για κατοχή μεταπτυχιακού. Πως αυτά θέλετε να κατανέμονται ανάμεσα σε μονοετές και διετές;

    Το μονοετές να είναι το ίδιο σε μόρια με το διετές
    Το μονοετές να είναι τα 9/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 8/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 7/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 6/10 του διετούς  <--- αυτό ψήφισε ο filologos100 (για την ακρίβεια ψήφισε 6.6/10)
    Το μονοετές να είναι τα 5/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 4/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 3/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 2/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 1/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 0/10 του διετούς <--- αυτό ψήφισε ο υπουργός

Όλα αυτά τα ατελείωτα λογια για το ποιά πρέπει να είναι τελικά τα σωστά μόρια, μπορούν να αντικατασταθούν με ένα ορθολογικά στημένο σετ συσχετισμένων ψηφοφοριών, οι οποίες αφού πρώτα στηθούν στην συνέχεια θα απαιτούν μόνο κάποια λίγα κλικ ψήφων.

Γενικά μιλώντας για την μέθοδο με τις ψηφοφορίες που εξαρτώνται από το αποτέλεσμα άλλων ψηφοφοριών, τo μόνο που αξίζει να συζητηθεί είναι αν οι ψηφοφορίες που θέλουμε να βάλουμε, για οποιοδήποτε θέμα και αν αυτές αφορούν, έχουν στο στήσιμό τους κάποια μαθηματική αστοχία ή αν είναι συγκρουόμενες μεταξύ τους και ο συνδυασμός τους εμπεριέχει κάποιον περίεργο παραλογισμό ή τέλος αν πράγματι καλύπτουν όλο το φάσμα των ερωτημάτων και των περιπτώσεων που θέλουμε να καλύψουμε.

Αν δεν βρούμε κάποιο παραλογισμό ή κάποιο μαθηματικό σφάλμα ή κάποια έλλειψη στο σετ των ψηφοφοριών, τότε τις δημιουργούμε, και έτσι σταματάει (επιτέλους) η ατελείωτη συζήτηση, και μόνο με λιγοστά κλικ ο καθένας μας έχουμε βγάλει το αποτέλεσμά μας.


4
Παρακαλώ παραμείνετε στο θέμα.
 Δεν έχουν νόημα αυτού του είδους οι αντιπαραθέσεις και τα μηνύματα άσχετου περιεχομένου.
Καλό θα ήταν να προσέχουμε τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούμε.

Το θέμα δεν είναι πως θα παραμείνουμε στο θέμα συζητώντας και ξανασυζητώντας. Το θέμα είναι πως το θέμα θα λυθεί επιτέλους. Μόνο ψηφίζοντας με ποσοστά θα λυθεί.

Δεν θα λυθεί συζητώντας, γιατί όσο και να το συζητάμε, η απόφαση γιατί τα μόρια του μεταπτυχιακου να είναι 2 και του διδακτορικού 132 είναι και θα παραμένει μια παντελώς αυθαίρετη απόφαση.

Δεδομένου της απόλυτης λοιπόν αυθαιρεσίας στην επιλογή των μορίων, ο κάθε λογικός άνθρωπος θα σκεφτεί, γιατί να αφήσω τον υπουργό και τα τσιράκια του να αυθαιρετούν; Δεν θα ήταν καλύτερα να αυθαιρετούμε όλοι μαζ ψηφίζοντας και βγάζοντας το μέσο όρο σεβόμενοι έτσι την άποψη του καθενός;

Συγνώμη για τους χαρακτηρισμούς, αλλά πραγματικά τρελαίνομαι με τον μαζικό αυτόν παραλογισμό που σας διακατέχει όλους σας. Όταν όλοι κοιμόσαστε όρθιοι, κάποιος πρέπει να αρχίσει να φωνάζει, μπας και ξυπνήσει κανένας.

5
Επιτέλους πότε θα καταλάβουν οι πανφλύαροι ιντερνετικοί συζητητές ότι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ λογική γιατί το μεταπτυχιακό να έχει 14 μόρια και το διδακτορικό 114 και τα ΤΠΕ 1114.

Καμιά λογική, καμία εξήγηση, καμία μέθοδος. Όλα τα μόρια σε όλο το δημόσιο πάντα ορίζονται εντελώς αυθαίρετα, ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ.

ΓΙΑΥΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ, ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΙΑ.

ΓΙΑΤΙ ΤΟ "ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ" ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΑ ΜΠΑΛΤΑ-ΚΟΥΡΑΚΟ-ΦΕΞΑΛΑ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ."

Πραγματικά τρελαίνομαι με την απύθμενη φλυαρία αλλά και τον απύθμενο παραλογισμό και την ηλιθιότητα που σας διακατέχει όλους σας.

6
π.χ. αν έχουμε 50-50 εκλογές-τυπικά προσόντα , και εδώ έχουν 50-50 προυπηρεσία-διπλώματα, το αποτέλεσμα θα είναι

50% εκλογές, 25% προυπηρεσία, 25% διπλώματα

Η πρόβλεψή μου μέχρι τώρα φαίνεται σωστή. Τα αποτελέσματα αυτή την στιγμή είναι:

49-51 εκλογές-τυπικά προσόντα , και 44-56 προυπηρεσία-διπλώματα δηλαδή:

49% Εκλογές από τον σύλλογο, 23% προϋπηρεσία και 28% διπλώματα.


Ελπίζω να ψηφίσουν περισσότεροι (και στις δύο ψηφοφορίες), για να έρθουμε πιο κοντά στα αντικειμενικά ποσοστά, και να τα συγκρίνουμε με τα ποσοστά που θα μας δώσει (αύριο μάλλον) ο υπουργός.

Υ.Γ.
Γιατί διαγράφετε συνέχεια τον κωδικό μου;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182827
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 611
Σύνολο: 624

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.