*

Αποστολέας Θέμα: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων  (Αναγνώστηκε 195746 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος joyliet

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #182 στις: Απρίλιος 28, 2015, 11:28:37 μμ »
Τεκμηριωμένη αξιολόγηση αποτελεί το ένα έτος με τα δυο και βάλε. Άλλωστε όπως λέει και ο μαθηματικός Cantor αν τα αναγάγουμε στο άπειρο ανεξάρτητα από το μέγεθος όλα είναι ίσα. Αυτά για να κλείσει το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:19:39 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #183 στις: Απρίλιος 28, 2015, 11:49:47 μμ »
Το ό,τι πήρε πτυχίο η αφεντιά μας από αυτά δε συνεπάγεται αυτοδίκαιη αξιοδότησή τους. Ας μην αναλωνόμαστε σε άλματα λογικής και ας μην ανάγουμε το μυωπικό εμπειρισμό μας σε οικουμενικές γενικότητες. Δεν χρειάζεται να εξηγηθεί τίποτα για τα μεταπτυχιακά των πανεπιστημίων του εξωτερικού. Όπως και στην Ελλάδα, άλλα είναι υψηλής επιστημοσύνης και άλλα όχι, το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι πρόκειται για ποιοτικό μέγεθος και σε καμιά περίπτωση για ποσοτικό, τύπου ποιος το έχει μεγαλύτερο... Αυτά είναι καταγέλαστα κριτήρια που πόρρω απέχουν από τεκμηριωμένη αξιολόγηση. Δυστυχώς δεν ζούμε στη μονολιθικότητα της δεκαετίας του '80...

Εκθέσεις πρέπει να γράφεις  ::)  :D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος heco3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #184 στις: Απρίλιος 28, 2015, 11:53:53 μμ »
Επιτέλους πότε θα καταλάβουν οι πανφλύαροι ιντερνετικοί συζητητές ότι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ λογική γιατί το μεταπτυχιακό να έχει 14 μόρια και το διδακτορικό 114 και τα ΤΠΕ 1114.

Καμιά λογική, καμία εξήγηση, καμία μέθοδος. Όλα τα μόρια σε όλο το δημόσιο πάντα ορίζονται εντελώς αυθαίρετα, ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ.

ΓΙΑΥΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ, ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΙΑ.

ΓΙΑΤΙ ΤΟ "ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ" ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΑ ΜΠΑΛΤΑ-ΚΟΥΡΑΚΟ-ΦΕΞΑΛΑ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ."

Πραγματικά τρελαίνομαι με την απύθμενη φλυαρία αλλά και τον απύθμενο παραλογισμό και την ηλιθιότητα που σας διακατέχει όλους σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2015, 12:03:39 πμ από heco3 »

Συνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #185 στις: Απρίλιος 29, 2015, 12:40:44 πμ »
απλά θυμίζω:

"Πως θα πρέπει όλοι μας να αντιμετωπίζουμε ένα troll...

Τα άτομα που δημοσιεύουν μηνύματα αμφιλεγόμενα και συνήθως άσχετα, ή εκτός θέματος με πρόθεση να προκαλέσουν μια συναισθηματική αντίδραση, ή γενικά να διασπάσουν τις κανονικές και εντός θέματος συζητήσεις, το κάνουν για να τραβήξουν την προσοχή και να προκαλέσουν φασαρίες. Ο βασικότερος κανόνας είναι πως:

Η καλύτερη απάντηση είναι μην απαντήσετε.

Αν δώσετε βάση και συνεχίσετε την λογική (ή την απουσία λογικής) την δημοσίευσης του troll, συνεισφέρετε, χωρίς να το θέλετε, στο θόρυβο και στην ενόχληση που ήθελε να προκαλέσει το troll."
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:19:39 »

Αποσυνδεδεμένος constans

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04 01
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #186 στις: Απρίλιος 29, 2015, 12:51:37 πμ »
Παρακαλώ παραμείνετε στο θέμα.
 Δεν έχουν νόημα αυτού του είδους οι αντιπαραθέσεις και τα μηνύματα άσχετου περιεχομένου.
Καλό θα ήταν να προσέχουμε τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούμε.

Αποσυνδεδεμένος heco3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #187 στις: Απρίλιος 29, 2015, 01:00:49 πμ »
Παρακαλώ παραμείνετε στο θέμα.
 Δεν έχουν νόημα αυτού του είδους οι αντιπαραθέσεις και τα μηνύματα άσχετου περιεχομένου.
Καλό θα ήταν να προσέχουμε τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούμε.

Το θέμα δεν είναι πως θα παραμείνουμε στο θέμα συζητώντας και ξανασυζητώντας. Το θέμα είναι πως το θέμα θα λυθεί επιτέλους. Μόνο ψηφίζοντας με ποσοστά θα λυθεί.

Δεν θα λυθεί συζητώντας, γιατί όσο και να το συζητάμε, η απόφαση γιατί τα μόρια του μεταπτυχιακου να είναι 2 και του διδακτορικού 132 είναι και θα παραμένει μια παντελώς αυθαίρετη απόφαση.

Δεδομένου της απόλυτης λοιπόν αυθαιρεσίας στην επιλογή των μορίων, ο κάθε λογικός άνθρωπος θα σκεφτεί, γιατί να αφήσω τον υπουργό και τα τσιράκια του να αυθαιρετούν; Δεν θα ήταν καλύτερα να αυθαιρετούμε όλοι μαζ ψηφίζοντας και βγάζοντας το μέσο όρο σεβόμενοι έτσι την άποψη του καθενός;

Συγνώμη για τους χαρακτηρισμούς, αλλά πραγματικά τρελαίνομαι με τον μαζικό αυτόν παραλογισμό που σας διακατέχει όλους σας. Όταν όλοι κοιμόσαστε όρθιοι, κάποιος πρέπει να αρχίσει να φωνάζει, μπας και ξυπνήσει κανένας.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2015, 01:02:43 πμ από heco3 »

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #188 στις: Απρίλιος 29, 2015, 01:20:40 πμ »
Θεωρώ ότι το σκεπτικό του υπουργείου  ήταν να  αποκλειστούν τα μονοετή μεταπτυχιακά επειδή τα τελευταία χρόνια άνθισε  μία πρωτοφανή εμπορευματοποίηση παραγωγής και παρακολούθησης μεταπτυχιακών ,ειδικά σχεδιασμένα για υποψήφιους διευθυντές, κυρίως από την πλευρά της ιταλίας αλλά και από άλλες χώρες. Στα εν λόγω μεταπτυχιακά φοίτησαν εξ αποστάσεως άτομα  που εξασφάλισαν  ένα πτυχίο σχετικά χαλαρό, όπως ακούγεται, εξασφαλίζοντας παράλληλα και άριστη γνώση ξένης γλώσσας, μόνο που ποτέ στη ζωή τους δεν είχαν μάθει ιταλικά. Κάποια ιδιωτικά κέντρα σπουδών αναλάμβαναν τις μεταφράσεις με το ανάλογο κόστος και γενικά παρείχαν υποστήριξη σε μία σειρά θεμάτων φοίτησης, διεκπαιραίωσης διοικητικης...
Όλα αυτά έφτασαν στο υπουργείο και με τη λογική πονάει χέρι κόβει κεφάλι μπήρε η μπάλα όλα τα μεταπτυχιακά,ισοπεδώνοντας τα πάντα. Δεν είμαι οπαδός της γενίκευσης.  Δηλαδή αν κάποιος έκανε ένα μεταπτυχιακό ενός έτους στην αμερική πρέπει να αποκλειστεί; στην αγγλία; ακόμα και στην ιταλία κάποιος μπορεί να προσπάθησε και να γνώριζε ιταλικά.
Δεν μπορούσαν να εισάγουν διάκριση ανάλογα με τη χώρα προέλευσης γιατί κάτι τέτοιο αντιβαίνει καταφανέστατα στο ευρωπαικό δίκαιο  και αποφάσισαν να εισάγουν μία οριζόντια απαγόρευση αλλά και πάλι έχω αμφιβολίες αν ευσταθεί νομικά.  Ότι παρουσιάζεται ως ευκαιρία λόγω ευκολίας και διαφημίζεται σωρηδόν στα εκπαιδευτικά sites προκαλεί μεγάλη ζήτηση  και οι απόφοιτοι συγκεκριμένων μεταπτυχιακών πολλαπλασιάζονται .Τότε επεμβαίνει το κράτος που φροντίζει να τους κοντύνει  αποκαθιστώντας την τάξη. Είναι κανόνας στη ζωή ότι κάτι που το απέκτησαν πολλοί παύει να έχει αξία. Κάτι ανάλογο έγινε με την ειδική αγωγή και έπαψαν τα μεταπτυχιακά να προτάσσονται, όπως συνέβαινε παλαιότερα . Η εμπορευματοποίηση δημιουργεί αμφιβολίες για την ποιότητα, ο μεγάλος όγκος αυτών που τρέχουν να γραφτούν ανατρέπει την ισορροπία  και η πολιτεία εκεί επεμβαίνει.   Δεν ξέρω αν κάνει καλά, έχει και αυτή κάποια δίκια, άλλα δίκια έχουν και άτομα που εξοβελίζονται στον καιάδα ως παράπλευρες απώλειες. Ο νομοθέτης θεώρησε ότι αυτοί που αδικήθηκαν από το παλαιότερο νομοθετικό καθεστώς ήταν περισσότεροι  από αυτούς που ευνοήθηκαν σκανδαλωδώς και με τη λογική του ζυγίσματος που πάντα έχει και παράπλευρες απώλειες πήρε αυτή την απόφαση .   Κάποιο θα το θεωρήσουν σωστό .Κάποιοι λάθος ,αφού διαβάζουν αναποδα το αποτελέσμα του ζυγίσματος. Μία μεσαία λύση θα ήταν να μοριοδοτήσει και τα μεταπτυχιακά μονοετούς διάρκειας  πχ με 2 μόρια και τα διετούς με 3 αλλά και πάλι νομικά μπάζει θεωρώ.

Αποσυνδεδεμένος heco3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #189 στις: Απρίλιος 29, 2015, 01:27:53 πμ »
Θεωρώ ότι το σκεπτικό του υπουργείου  ήταν να  αποκλειστούν τα μονοετή μεταπτυχιακά επειδή τα τελευταία χρόνια άνθισε  μία πρωτοφανή εμπορευματοποίηση παραγωγής και παρακολούθησης μεταπτυχιακών ,ειδικά σχεδιασμένα για υποψήφιους διευθυντές, κυρίως από την πλευρά της ιταλίας αλλά και από άλλες χώρες. Στα εν λόγω μεταπτυχιακά φοίτησαν εξ αποστάσεως άτομα  που εξασφάλισαν  ένα πτυχίο σχετικά χαλαρό, όπως ακούγεται, εξασφαλίζοντας παράλληλα και άριστη γνώση ξένης γλώσσας, μόνο που ποτέ στη ζωή τους δεν είχαν μάθει ιταλικά. Κάποια ιδιωτικά κέντρα σπουδών αναλάμβαναν τις μεταφράσεις με το ανάλογο κόστος και γενικά παρείχαν υποστήριξη σε μία σειρά θεμάτων φοίτησης, διεκπαιραίωσης διοικητικης...
Όλα αυτά έφτασαν στο υπουργείο και με τη λογική πονάει χέρι κόβει κεφάλι μπήρε η μπάλα όλα τα μεταπτυχιακά,ισοπεδώνοντας τα πάντα. Δεν είμαι οπαδός της γενίκευσης.  Δηλαδή αν κάποιος έκανε ένα μεταπτυχιακό ενός έτους στην αμερική πρέπει να αποκλειστεί; στην αγγλία; ακόμα και στην ιταλία κάποιος μπορεί να προσπάθησε και να γνώριζε ιταλικά.
Δεν μπορούσαν να εισάγουν διάκριση ανάλογα με τη χώρα προέλευσης γιατί κάτι τέτοιο αντιβαίνει καταφανέστατα στο ευρωπαικό δίκαιο  και αποφάσισαν να εισάγουν μία οριζόντια απαγόρευση αλλά και πάλι έχω αμφιβολίες αν ευσταθεί νομικά.  Ότι παρουσιάζεται ως ευκαιρία λόγω ευκολίας και διαφημίζεται σωρηδόν στα εκπαιδευτικά sites προκαλεί μεγάλη ζήτηση  και οι απόφοιτοι συγκεκριμένων μεταπτυχιακών πολλαπλασιάζονται .Τότε επεμβαίνει το κράτος που φροντίζει να τους κοντύνει  αποκαθιστώντας την τάξη. Είναι κανόνας στη ζωή ότι κάτι που το απέκτησαν πολλοί παύει να έχει αξία. Κάτι ανάλογο έγινε με την ειδική αγωγή και έπαψαν τα μεταπτυχιακά να προτάσσονται, όπως συνέβαινε παλαιότερα . Η εμπορευματοποίηση δημιουργεί αμφιβολίες για την ποιότητα, ο μεγάλος όγκος αυτών που τρέχουν να γραφτούν ανατρέπει την ισορροπία  και η πολιτεία εκεί επεμβαίνει.   Δεν ξέρω αν κάνει καλά, έχει και αυτή κάποια δίκια, άλλα δίκια έχουν και άτομα που εξοβελίζονται στον καιάδα ως παράπλευρες απώλειες. Ο νομοθέτης θεώρησε ότι αυτοί που αδικήθηκαν από το παλαιότερο νομοθετικό καθεστώς ήταν περισσότεροι  από αυτούς που ευνοήθηκαν σκανδαλωδώς και με τη λογική του ζυγίσματος που πάντα έχει και παράπλευρες απώλειες πήρε αυτή την απόφαση .   Κάποιο θα το θεωρήσουν σωστό .Κάποιοι λάθος ,αφού διαβάζουν αναποδα το αποτελέσμα του ζυγίσματος. Μία μεσαία λύση θα ήταν να μοριοδοτήσει και τα μεταπτυχιακά μονοετούς διάρκειας  πχ με 2 μόρια και τα διετούς με 3 αλλά και πάλι νομικά μπάζει θεωρώ.

Όλα αυτά τα παραπάνω λόγια ισοδυναμούν με ένα απλό κλικ ψήφου σε μια ψηφοφορία.
Σε μια ψηφοφορία που είναι εξαρτημένη από το αποτέλεσμα κάποιων προηγούμενων ψηφοφορίων.

Της πρώτης που μοιράζει αρχικά τα ποσοστά ανάμεσα σε εκλογές-τυπικά προσόντα.
Της δεύτερης που μοιράζει τα τυπικά προσόντα ανάμεσα σε προυπηρεσία-διπλώματα.
Μιας τρίτης  (δεν την έχω βάλει ακόμα) που μοιράζει τα διπλώματα ανάμεσα σε κατοχή διδακτορικού-μεταπτυχιακού.
Και στην συνέχεια η παρακάτω ψηφοφορία που μοιράζει τα ποσοστά ανάμεσα σε μεταπτυχιακά μονοετή και διετή.

Παράθεση
Έστω ότι τόσα μόρια παίρνει κάποιος για κατοχή μεταπτυχιακού. Πως αυτά θέλετε να κατανέμονται ανάμεσα σε μονοετές και διετές;

    Το μονοετές να είναι το ίδιο σε μόρια με το διετές
    Το μονοετές να είναι τα 9/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 8/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 7/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 6/10 του διετούς  <--- αυτό ψήφισε ο filologos100 (για την ακρίβεια ψήφισε 6.6/10)
    Το μονοετές να είναι τα 5/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 4/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 3/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 2/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 1/10 του διετούς
    Το μονοετές να είναι τα 0/10 του διετούς <--- αυτό ψήφισε ο υπουργός

Όλα αυτά τα ατελείωτα λογια για το ποιά πρέπει να είναι τελικά τα σωστά μόρια, μπορούν να αντικατασταθούν με ένα ορθολογικά στημένο σετ συσχετισμένων ψηφοφοριών, οι οποίες αφού πρώτα στηθούν στην συνέχεια θα απαιτούν μόνο κάποια λίγα κλικ ψήφων.

Γενικά μιλώντας για την μέθοδο με τις ψηφοφορίες που εξαρτώνται από το αποτέλεσμα άλλων ψηφοφοριών, τo μόνο που αξίζει να συζητηθεί είναι αν οι ψηφοφορίες που θέλουμε να βάλουμε, για οποιοδήποτε θέμα και αν αυτές αφορούν, έχουν στο στήσιμό τους κάποια μαθηματική αστοχία ή αν είναι συγκρουόμενες μεταξύ τους και ο συνδυασμός τους εμπεριέχει κάποιον περίεργο παραλογισμό ή τέλος αν πράγματι καλύπτουν όλο το φάσμα των ερωτημάτων και των περιπτώσεων που θέλουμε να καλύψουμε.

Αν δεν βρούμε κάποιο παραλογισμό ή κάποιο μαθηματικό σφάλμα ή κάποια έλλειψη στο σετ των ψηφοφοριών, τότε τις δημιουργούμε, και έτσι σταματάει (επιτέλους) η ατελείωτη συζήτηση, και μόνο με λιγοστά κλικ ο καθένας μας έχουμε βγάλει το αποτέλεσμά μας.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2015, 12:09:04 μμ από heco3 »

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #190 στις: Απρίλιος 29, 2015, 01:32:22 πμ »
εντάξει με έπεισες  heco3, θα ψηφίσω.

Αποσυνδεδεμένος Larisaios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 144
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #191 στις: Απρίλιος 29, 2015, 08:19:39 πμ »
Eλλάς, το μεγαλείο σου...

Σε ποιά χώρα είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός Β/θμιας  χ ω ρ ί ς  π τ υ χ ί ο  ΑΕΙ απλώς και μόνο επειδή έχει 3-4 χρόνια περισσότερη εκπαιδευτική προϋπηρεσία να προηγείται στην διαδικασία επιλογής έναντι ενός εκπαιδευτικού, όχι απλώς πτυχιούχου ΑΕΙ, αλλά και διδάκτορος (Ph.D);

Αποσυνδεδεμένος heco3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #192 στις: Απρίλιος 29, 2015, 09:00:05 πμ »
Eλλάς, το μεγαλείο σου...

Σε ποιά χώρα είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός Β/θμιας  χ ω ρ ί ς  π τ υ χ ί ο  ΑΕΙ απλώς και μόνο επειδή έχει 3-4 χρόνια περισσότερη εκπαιδευτική προϋπηρεσία να προηγείται στην διαδικασία επιλογής έναντι ενός εκπαιδευτικού, όχι απλώς πτυχιούχου ΑΕΙ, αλλά και διδάκτορος (Ph.D);

Καταρχήν υπάρχει πολύς κόσμος που διαμαρτύρεται και λέει ότι πρέπει να υπάρξει διαχωρισμός ανάμεσα σε ακαδημαικούς τίτλους που αφορούν την διοίκηση και οι οποίοι πρέπει να προσμετρούνται, και σε άλλους γενικούς ακαδημαικούς τίτλους που δεν είναι χρήσιμοι στο έργο του διευθυντή και άρα δεν θα πρέπει να μετράνε στην μοριοδότηση. Υπάρχουν άλλοι που δεν αναγνωρίζουν τα μεταπτυχιακά - διδακτορικά καθόλου, αφού δεν έχουν προκύψει με πανελλήνιες εξετάσεις ή γραπτό ΑΣΕΠ αλλά έχουν αγοραστεί ή αποκτηθεί με μη πανελλήνιες διαδικασίες τις οποίες και θεωρούν αδιαφανείς και διαβλητές. Επίσης η λογική να μετράει η προυπηρεσία περισσότερο από τους ακαδημαικους τίτλους υπάρχει αρκετά έντονα στο εξωτερικό π.χ στις ΗΠΑ. Έτσι ένας αμερικάνος θα έλεγε: "Ελλάς το μεγαλείο σου, αν είναι δυνατόν να μετράει περισσότερο ο ακαδημαικός τίτλος από την προυπηρεσία!" Όλα λοιπόν είναι σχετικά, είναι θέμα γούστου του καθενός. Γιαυτό, και επειδή τα γούστα δεν αλλάζουν όσο και αν μιλάμε, και επειδή μιλάμε πολύ όλοι μας και δεν βγαίνει πότε συμπέρασμα, καλύτερα να εκφράσεις συντεταγμένα την άποψή σου στην κατάλληλη ψηφοφορία.

Αν είχα μάλιστα την άδεια των διαχειριστών αυτού του φόρουμ, θα μπορούσα να στήσω ένα πλήρες σετ ψηφοφοριών που θα καλύπτει όλες τις περιπτώσεις και όλες τις πιθανές απόψεις. Ή εναλλακτικά ίσως μπορεί στην περίπτωσή μας το σετ με τις ψηφοφορίες να συγχωνευτεί σε μια μόνο ψηφοφορία αρκεί το φόρουμ να υποστηρίζει ψηφοφορία με γραμμές κύλισης.

Αλλά, για να μην μπλεξουμε με κώδικες και υπολογιστές: Ακόμα και ένα απλό ποστ εδώ στο φόρουμ από τον καθένα μας (ή και ένα χαρτάκι μέσα σε μια φυσική κάλπη αν μιλάμε για σύλλογο διδασκόντων) με μια σειρά από αριθμούς που να βγάζουν υποχρεωτικά ως άθροισμα το 100, δηλαδή ψηφοφορία με μια κατάλληλα σχεδιασμένη ψήφο της μορφής π.χ. [[εκλογες-προϋπηρεσία-διπλώματα=30-50-20]]  θα ήταν αρκετό για να ψηφίσουμε με αυτή την μέθοδο.

Έτσι ώστε να μάθουμε επιτέλους να ψηφίζουμε με ποσοστά, να γίνει ευρύτερα γνωστή η μέθοδος, να δει κάποιος από το υπουργείο την μέθοδο αυτή, να την θεσμοθετήσει ως δημοψηφίσματα στους συλλόγους διδασκόντων, και να λήξει επιτέλους το ζήτημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2015, 12:10:10 μμ από heco3 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #193 στις: Απρίλιος 29, 2015, 04:05:20 μμ »
Ως Διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ. επιλέγονται εκπαιδευτικοί της οικείας βαθμίδας με δεκαετή (10) τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα για οκτώ 8 τουλάχιστον έτη στην Πρωτοβάθμια  ή Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από τα ανωτέρω οκτώ 8 έτη άσκησης διδακτικών καθηκόντων, τα τρία (3) τουλάχιστον θα πρέπει να έχουν ασκηθεί σε αντίστοιχους με την προς κάλυψη θέση τύπους σχολείων της οικείας βαθμίδας, συμπληρώνοντας σε αυτά τουλάχιστον το 50% του υποχρεωτικού τους ωραρίου


« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2015, 04:10:55 μμ από knkn »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4139
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #194 στις: Απρίλιος 29, 2015, 06:59:09 μμ »
Από τη στιγμή που τα μονοετή μεταπτυχιακά (πχ αυτά της Αγγλίας που είναι πολύ απαιτητικά) αναγνωρίζονται από το ΔΟΑΤΑΠ ως ισότιμα με τα ελληνικά Μεταπτυχιακά Διπλώματα Ειδίκευσης, που κατά κανόνα είναι διετή, δεν νομίζω ότι νομικά μπορεί να σταθεί αυτός ο διαχωρισμός. Εάν θεωρούν ύποπτης προέλευσης τα εξ αποστάσεως της Ιταλίας, ας ασχοληθεί ο ΔΟΑΤΑΠ να ελέγξει την ποιότητά τους. Ο μόνος λογικός διαχωρισμός είναι το μεταπτυχιακό στη διοίκηση της εκπαίδευσης να μοριοδοτείται περισσότερο από άλλα. Τα φαιδρά που διάβασα προηγουμένως ότι στα μεταπτυχιακά δεν μπαίνει κάποιος με πανελλήνιες άρα είναι διαβλητά ή ότι αγοράζονται δεν μπαίνω καν στον κόπο να τα σχολιάσω.  Όσο για τη γενικότερη αξία της μοριοδότησης ενός διδακτορικού ή μεταπτυχιακού, προφανώς δεν σημαίνει ότι ο κάτοχός τους αποκτά αυτομάτως τα διοικητικά / συντονιστικά χαρίσματα που απαιτούνται για διευθυντές, απλώς δείχνει ότι λογικά αυτός που τα απέκτησε έχει όρεξη να διαβάσει, να διευρύνει τις γνώσεις του και γενικά να στρώσει τον πισινό του να κάνει μια δουλειά. Στα λίγα θετικά αυτού το συστήματος μοριοδότησης είναι το ότι δεν θα αρχίσει ο κόσμος να κυνηγάει τα 0.25 μόρια από κάθε σοβαρό ή μη σοβαρό σεμινάριο. Όποιος θέλει να επιμορφωθεί, φυσικά θα το καταθέσει στο βιογραφικό του και ας το συνεκτιμήσει ο Σύλλογος στην ψηφοφορία. Μακάρι με αυτόν τον τρόπο να δοθεί ένα πλήγμα στα πανάκριβα σεμινάρια που χρυσοπληρώνει ο κόσμος για να πάρει μια πιστοποίηση - αυτά συνάδελφοι γιατί δεν μας ενοχλούν και μας ενοχλούν μόνο τα μεταπτυχιακά;

Αποσυνδεδεμένος filologos17

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκλογή διευθυντών από το σύλλογο διδασκόντων
« Απάντηση #195 στις: Απρίλιος 29, 2015, 07:50:07 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι είναι πασιφανές ότι το υπουργείο επιθυμεί να ισοπεδώσει τα πάντα. Για να γίνει κάποιος υπεύθυνος περιβαλλοντικής ή ΠΕΣΥΠ ή στα ΚΔΑΥ για παράδειγμα πρέπει να έχει ανάλογες μεταπτυχιακές σπουδές ή επιμόρφωση. Όμως  για γίνει κάποιος ικανό στέλεχος της εκπαίδευσης μοριοδοτείται το οποιοδήποτε άσχετο μεταπτυχιακό, αρκεί να είναι διετές. Πολύ δε περισσότερο πριμοδοτείται η διδακτική εμπειρία και η αρχαιότητα, τη στιγμή που ο πρωθυπουργός μας είναι μόλις 42.
Σύμφωνα με τη συνθήκη της Μπολώνιας τα μεταπτυχιακά πρέπει να χαρακτηρίζονται από πιστωτικές μονάδες. Κάθε διδακτικό εξάμηνο αντιστοιχεί σε 30 πιστωτικές μονάδες. Σίγουρα όλα τα μεταπτυχικά δεν είναι τα ίδια. Για αυτό και έχουν θεσπιστεί θεσμοί αξιολόγησης των μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Σε καμια περίπτωση όμως δε γίνεται να ακυρώνονται εντελώς και να μετατρέπονται σε παλιόχαρτα εγκεκριμένα μεταπτυχιακά, αναγνωρισμένα από το ΔΟΟΤΑΠ, απλά και μόνο γατί έτσι βολεύει κάποιους. Επιτέλους ας επικρατήσει η σύνεση και η υπευθυνότητα. Απαιτείται ορθολογικότερη κατανομή των μορίων, χωρίς προχειρότητες και εξυπηρέτηση ορισμένων παρά τω υπουργείω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 481
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.