0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ό,τι πήρε πτυχίο η αφεντιά μας από αυτά δε συνεπάγεται αυτοδίκαιη αξιοδότησή τους. Ας μην αναλωνόμαστε σε άλματα λογικής και ας μην ανάγουμε το μυωπικό εμπειρισμό μας σε οικουμενικές γενικότητες. Δεν χρειάζεται να εξηγηθεί τίποτα για τα μεταπτυχιακά των πανεπιστημίων του εξωτερικού. Όπως και στην Ελλάδα, άλλα είναι υψηλής επιστημοσύνης και άλλα όχι, το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι πρόκειται για ποιοτικό μέγεθος και σε καμιά περίπτωση για ποσοτικό, τύπου ποιος το έχει μεγαλύτερο... Αυτά είναι καταγέλαστα κριτήρια που πόρρω απέχουν από τεκμηριωμένη αξιολόγηση. Δυστυχώς δεν ζούμε στη μονολιθικότητα της δεκαετίας του '80...
Παρακαλώ παραμείνετε στο θέμα. Δεν έχουν νόημα αυτού του είδους οι αντιπαραθέσεις και τα μηνύματα άσχετου περιεχομένου.Καλό θα ήταν να προσέχουμε τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούμε.
Θεωρώ ότι το σκεπτικό του υπουργείου ήταν να αποκλειστούν τα μονοετή μεταπτυχιακά επειδή τα τελευταία χρόνια άνθισε μία πρωτοφανή εμπορευματοποίηση παραγωγής και παρακολούθησης μεταπτυχιακών ,ειδικά σχεδιασμένα για υποψήφιους διευθυντές, κυρίως από την πλευρά της ιταλίας αλλά και από άλλες χώρες. Στα εν λόγω μεταπτυχιακά φοίτησαν εξ αποστάσεως άτομα που εξασφάλισαν ένα πτυχίο σχετικά χαλαρό, όπως ακούγεται, εξασφαλίζοντας παράλληλα και άριστη γνώση ξένης γλώσσας, μόνο που ποτέ στη ζωή τους δεν είχαν μάθει ιταλικά. Κάποια ιδιωτικά κέντρα σπουδών αναλάμβαναν τις μεταφράσεις με το ανάλογο κόστος και γενικά παρείχαν υποστήριξη σε μία σειρά θεμάτων φοίτησης, διεκπαιραίωσης διοικητικης...Όλα αυτά έφτασαν στο υπουργείο και με τη λογική πονάει χέρι κόβει κεφάλι μπήρε η μπάλα όλα τα μεταπτυχιακά,ισοπεδώνοντας τα πάντα. Δεν είμαι οπαδός της γενίκευσης. Δηλαδή αν κάποιος έκανε ένα μεταπτυχιακό ενός έτους στην αμερική πρέπει να αποκλειστεί; στην αγγλία; ακόμα και στην ιταλία κάποιος μπορεί να προσπάθησε και να γνώριζε ιταλικά. Δεν μπορούσαν να εισάγουν διάκριση ανάλογα με τη χώρα προέλευσης γιατί κάτι τέτοιο αντιβαίνει καταφανέστατα στο ευρωπαικό δίκαιο και αποφάσισαν να εισάγουν μία οριζόντια απαγόρευση αλλά και πάλι έχω αμφιβολίες αν ευσταθεί νομικά. Ότι παρουσιάζεται ως ευκαιρία λόγω ευκολίας και διαφημίζεται σωρηδόν στα εκπαιδευτικά sites προκαλεί μεγάλη ζήτηση και οι απόφοιτοι συγκεκριμένων μεταπτυχιακών πολλαπλασιάζονται .Τότε επεμβαίνει το κράτος που φροντίζει να τους κοντύνει αποκαθιστώντας την τάξη. Είναι κανόνας στη ζωή ότι κάτι που το απέκτησαν πολλοί παύει να έχει αξία. Κάτι ανάλογο έγινε με την ειδική αγωγή και έπαψαν τα μεταπτυχιακά να προτάσσονται, όπως συνέβαινε παλαιότερα . Η εμπορευματοποίηση δημιουργεί αμφιβολίες για την ποιότητα, ο μεγάλος όγκος αυτών που τρέχουν να γραφτούν ανατρέπει την ισορροπία και η πολιτεία εκεί επεμβαίνει. Δεν ξέρω αν κάνει καλά, έχει και αυτή κάποια δίκια, άλλα δίκια έχουν και άτομα που εξοβελίζονται στον καιάδα ως παράπλευρες απώλειες. Ο νομοθέτης θεώρησε ότι αυτοί που αδικήθηκαν από το παλαιότερο νομοθετικό καθεστώς ήταν περισσότεροι από αυτούς που ευνοήθηκαν σκανδαλωδώς και με τη λογική του ζυγίσματος που πάντα έχει και παράπλευρες απώλειες πήρε αυτή την απόφαση . Κάποιο θα το θεωρήσουν σωστό .Κάποιοι λάθος ,αφού διαβάζουν αναποδα το αποτελέσμα του ζυγίσματος. Μία μεσαία λύση θα ήταν να μοριοδοτήσει και τα μεταπτυχιακά μονοετούς διάρκειας πχ με 2 μόρια και τα διετούς με 3 αλλά και πάλι νομικά μπάζει θεωρώ.
Έστω ότι τόσα μόρια παίρνει κάποιος για κατοχή μεταπτυχιακού. Πως αυτά θέλετε να κατανέμονται ανάμεσα σε μονοετές και διετές; Το μονοετές να είναι το ίδιο σε μόρια με το διετές Το μονοετές να είναι τα 9/10 του διετούς Το μονοετές να είναι τα 8/10 του διετούς Το μονοετές να είναι τα 7/10 του διετούς Το μονοετές να είναι τα 6/10 του διετούς <--- αυτό ψήφισε ο filologos100 (για την ακρίβεια ψήφισε 6.6/10) Το μονοετές να είναι τα 5/10 του διετούς Το μονοετές να είναι τα 4/10 του διετούς Το μονοετές να είναι τα 3/10 του διετούς Το μονοετές να είναι τα 2/10 του διετούς Το μονοετές να είναι τα 1/10 του διετούς Το μονοετές να είναι τα 0/10 του διετούς <--- αυτό ψήφισε ο υπουργός
Eλλάς, το μεγαλείο σου...Σε ποιά χώρα είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός