Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kermit

Σελίδες: 1
1
Θα χρειασθεί να περιμένεις πολύ.
Η ελληνική πραγματικότητα, ποτέ δεν ανέκοψε τη φόρα της μετριότητας, αντίθετα η προώθηση στο επόμενο στάδιο ήταν ο κανόνας.
Οι λόγοι: Ο  "μπάρμπας" , η κόπωςη  , ωχαδερφισμός, η τάχα μου αλληλεγγύη, ο φόβος  διαφοροποιησης, η ασχετοσύνη.
Το επόμενο στάδιο με τη σειρά του, χωρίς πολλές διατυπώσεις αλλά  με εξασφαλισμένη τη σφραγίδα του νομότυπου,  συνέχιζε την προώθηση της μετριότητας στο παραπάνω επίπεδο.
Στο τέλος 'ερχεται η Δημοκρατία μας για να κάνει τη διαπίστωση ότι "κουτσοί στραβοί στον Αγιο Παντελεήμονα".

Καταλήξαμε στη Δημοκρατία των διαπιστώσεων, επειδή δεν ζήσαμε σε μια Δημοκρατία που ευημερεί , που προάγει την προσπάθεια και την αξιοσύνη,  ακριβως επειδή "φοβόταν" να αναμετρηθεί με τον εαυτό της.
Γράφαμε στους τοίχους ό,τι θέλαμε, στα πανεπιστήμια καναμε τις καταληψεις τη μια μετα την αλλη , το επτα το καναμε δεκα τρια στο μαθητη "για να μη μεινει στην ιδια ταξη το παιδι", αξιολόγηση δεν δεχόμασταν με την καμία, περηφανευομαστε οτι ειμαστε από τη χωρα του Ιπποκρατη ενω ταυτοχρονα στα νοσοκομεια το φακελλακι έτρεχε σαν αστραπη, "εχουμε εμπιστοσυνη στην ελληνικη Δικαιοσυνη" λεγαμε και οι  δικες χρειάζονταν 6-7 χρονια για να εκδικαστούν, όλα αυτα  και άλλα πολλά κάναμε, παρόλα αυτά πιστεύαμε ότι έχουμε Δημοκρατία.
Για αυτό σου λέω, θα πρέπει να περιμένεις πολύ.

O κοινοβουλευτισμός θες να πεις, όχι η Δημοκρατία. Σιγά μην γίνοταν αυτά τα αίσχη αν είχαμε δημοκρατία.
Η δημοκρατία είναι αυστηρό πολίτευμα, και όποιος τολμήσει να κάνει λαμογιά εξοστρακίζεται, γιατί απλούστατα δεν υπάρχει η πελατειακή σχέση που υπάρχει στον κοινοβουλευτισμό.

2
Παράθεση
3. Το διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων
τομέων και ειδικοτήτων των Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. μειώνεται
κατά δύο (2) διδακτικές ώρες από το ισχύον κάθε φορά
διδακτικό ωράριο για τον εκπαιδευτικό, με κατώτερο
όριο τις δεκαοκτώ (18) ώρες, εφόσον με βεβαίωση του
Διευθυντή της σχολικής μονάδας προς τον Διευθυντή
της οικείας Διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
διαπιστώνεται η λειτουργία αντίστοιχου εργαστηρίου.
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύ−
θυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκ−
παίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου
ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων

Επίσης κάτι πολύ σημαντικό για τους εκπροσώπους των φυσικο-χημικο-πληροφορικών,  αλλά και για τον καθένα, είναι να μαθευτεί το ονοματάκι αυτού του προσώπου στο υπουργείο που έγραψε την συγκεκριμένη παράγραφο, και την πάσαρε νύχτα σε ένα άσχετο νομοσχέδιο, κάνοντας τόσο μεγάλη ζημιά.

Δεν είναι και πολλοί οι υποψήφιοι αυτής της πισώπλατης μαχαιριάς, και καλό είναι να μάθουμε ποιός πραγματικά ευθύνεται για αυτήν. Γιατί δεν πιστεύω να νομίζει κανείς ότι προέρχεται κατευθείαν από τον Φίλη, έτσι;

Αν οι εκπρόσωποι των φυσικο-χημικο-πληροφορικών ξεκινήσουν να το πάνε δικαστικά για τους τυπικούς λόγους λεκτικής διατύπωσης που αναφέρθηκαν παραπάνω, τότε αυτός ο εξυπνάκιας που έγραψε την παράγραφο και τώρα κρύβεται, θα αναγκαστεί να αποκαλυφθεί. Οπωσδήποτε θα θορυβηθεί βλέποντας τους εκπαιδευτικούς να ερμηνεύουν και να εφαρμόζουν διαφορετικά τα λεγόμενά του, οπότε θα αναγκαστεί να στείλει μια διευκρινιστική εγκύκλιο. Έτσι ακόμα και αν δεν κερδηθεί το δικαστήριο, ακόμα και αν σταλεί η διευκρινιστική και ξεκαθαρίσει το αρνητικό του θέματος, τουλάχιστον σε κάθε περίπτωση θα μάθουμε το ονοματάκι του εν λόγω εξυπνάκια, και θα προσέχουμε από εδώ και πέρα τις κινήσεις του.


3
μπα δεν πιάνει αυτό... άλλωστε το ένα είναι εγκύκλιος και το άλλο νόμος
και αν δείτε ορίζει μείωση στα επαλ για αυτό λέει πιο κάτω ότι δεν έχουν μείωση οι υπόλοιποι

3. Το διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων
τομέων και ειδικοτήτων των Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. μειώνεται
κατά δύο (2) διδακτικές ώρες από το ισχύον κάθε φορά
διδακτικό ωράριο για τον εκπαιδευτικό, με κατώτερο
όριο τις δεκαοκτώ (18) ώρες, εφόσον με βεβαίωση του
Διευθυντή της σχολικής μονάδας προς τον Διευθυντή
της οικείας Διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
διαπιστώνεται η λειτουργία αντίστοιχου εργαστηρίου.
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύ−
θυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκ−
παίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου
και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου
ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.

Μια χαρά πιάνει. Οι ΕΠΑΛ δεν είχαν διάθεση ωραρίου για το εργαστήριο. Και δεν είχαν ούτε και μείωση ωραρίου. Τώρα απέκτησαν μείωση διδακτικού ωραρίου για 2 ώρες. Που σημαίνει ότι ασχολούνται με το εργαστήριό τους εκτός ωρολόγιου προγράμματος.

Οι υπόλοιποι επίσης δεν είχαν ποτέ μείωση διδακτικού ωραρίου. Είχαν μόνο 3ωρη διάθεση διδακτικού ωραρίου, μάλιστα το δήλωναν και στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Ο νόμος διευκρινίζει ξανά ότι δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωραρίου για αυτούς αλλά φυσικά εξακολουθεί και παραμένει σε ισχύ η εγκύκλιος για 3ωρη διάθεση διδακτικού ωραρίου, τις ώρες που αναγράφονται στο ωρολόγιο.

Οπότε μέχρι να ψηφίσουν νέο νόμο ή να στείλουν διευκρινιστική, εξακολουθεί και ισχύει η 3ωρη διάθεση του διδακτικού ωραρίου, για τις ανάγκες του εργαστήριου. Και μάλιστα ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση!

Πιστεύω ότι πρέπει να το διεκδικήσουν αυτό οι εκπρόσωποι των φυσικο-χημικο-πληροφορικών, ακόμα και δικαστικά, για να μάθουν οι εξυπνάκηδες από το υπουργείο που περνάνε νύχτα τροπολογίες σε άσχετα νομοσχέδια, ότι πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί στις διατυπώσεις τους και ότι υπάρχουν και οι δικηγόροι που για καθαρά τυπικούς λόγους και λόγους λεκτικής διατύπωσης μπορούν να τινάξουν στον αέρα τους σχεδιασμούς τους και τις πισώπλατες μαχαιριές τους.

4
Μιας και μπήκε στην κουβέντα και η ορθή χρήση και κατανόηση της ελληνικής:

Οι του υπουργείου δε μπήκαν καν στον κόπο να διαβάσουν τι γράφουν οι κείμενες διατάξεις μέχρι σήμερα και κατάργησαν μια «μείωση ωραρίου» η οποία ΔΕΝ υπήρχε/ υφίστατο ποτέ!!!!!!
 
Το εν λόγω 3-ωρο λογίζονταν ως διδακτικό ωράριο που απλά διατίθετο στα εργαστήρια-ΣΕΦΕ (και έτσι καταχωρείτο στις Βάσεις δεδομένων Survey, MySchool), οπότε ΔΕΝ αποτελούσε ποτέ μείωση ωραρίου!!!

------------------
Από την Εγκύκλιο 155330/Γ7 (22-10-2013)
«Επιλογή και αρμοδιότητες του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών (ΥΣΕΦΕ) για το σχολ. έτος 2013-14»

«… Για την αποτελεσματική κάλυψη των παραπάνω υποχρεώσεων, οι οποίες εντάσσονται στα διδακτικά του καθήκοντα, ο ΥΣΕΦΕ θα διαθέτει 3 ώρες από το υποχρεωτικό του ωράριο. Οι τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και τουλάχιστον 2 από αυτές θα συμπίπτουν εφόσον είναι εφικτό με ώρες διδασκαλίες μαθημάτων Φυσικών Επιστημών άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου….»

===========

Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύθυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωραρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.

Άλλο διάθεση κι άλλο μείωση...

-------------------

Φαντάζομαι το αυτό ισχύει και για τους ΥΣΕΠΕΗΥ.
Χαχα  πολυ σωστα τα λες
Αν ειχαν οι πληροφορικοι και οι φυσικοχημικοι αντιπροσωπους με κεφι , καλό θα ηταν να το πανε μεχρι και δικαστικως.
Εφοσον δεν υπαρχει μειωση ωρσριου παρα μονο διαθεση, δεν ειναι δυνατον να καταργηται κατι που δεν υπαρχει!
Και αντιστροφα, εμεις συνεχιζουμε συμφωνα με το νομο να διαθετουμε το 3ωρο στο εργαστηριο και ελατε να μας πειτε γιατι ειμαστε παρανομοι.
Να τους αναγκασεις να ξαναψηφισουν το νομο, ετσι για το καψονι της υποθεσης.

5
kermit χαλάρωσε....κουβέντα κάνουμε, μακάρι να έχεις δίκιο και εγώ άδικο.

Επίσης υπάρχει η αποκλειστική αντιπροσωπία, και η αποκλειστική αγάπη. Όλες μόνες τους είναι, και μοναδικές!  :D

Η αποκλειστική είναι πάντα μοναδική. Ενώ η μοναδική δεν σημαίνει ότι είναι πάντα και αποκλειστική, γιατί απλά μπορεί να μην υπάρχουν άλλες για να αποκλείσει.  Έτσι μια μοναδική που δεν αποκλείει άλλες (γιατί δεν υπάρχουν για παράδειγμα), μπορεί να λέγεται απλά μοναδική. Ενώ αν αποκλείει κιόλας τις άλλες, τότε λαμβάνει τον αποκλειστικό της τίτλο.

Σωστός και ο Μπαμπινιώτης, άλλο πράγμα "έχω μοναδική εργασία ως γιατρός στο Εθνικό Σύστημα Υγείας", και άλλο "έχω αποκλειστική εργασία ως γιατρός στο Εθνικό Σύστημα Υγείας". "Μοναδική" σημαίνει ότι δεν έχω άλλη εργασία να κάνω ως γιατρός εκτός από αυτή, ενώ "αποκλειστική" σημαίνει ότι υπάρχουν και άλλες εργασίες ως γιατρός αλλά δεν μου επιτρέπεται να τις κάνω.

Η "αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση" λοιπόν είναι μια και μοναδική εξωδιδακτική απασχόληση που αποκλείει όλες τις άλλες εξωδιδακτικές απασχολήσεις.


6
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύ−
θυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκ−
παίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου
ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.

η ερμηνεία που έδωσα εγώ είναι ότι η εξωδιδακτική αυτή απασχόληση σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αποτελεί αποκλειστική απασχόληση για τον πληροφορικό/πε04 δηλαδή δεν μπορεί να την πάρει άλλη ειδικότητα. Την ίδια εκτίμηση έχουν και φιλόλογοι που ρώτησα. Για να ήταν ξεκάθαρα μοναδική θα έπρεπε να έγραφε την λέξη μοναδική. Η αποκλειστική δεν σημαίνει μοναδική. Υποθέτω θα το διευκρινίσουν εγκαίρως.

Δεν χρειάζεται καμιά ερμηνεία.  Αν ήθελε να πεί αυτό που λές θα έλεγε.

δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου και αναλαμβάνουν αποκλειστικά την ευθύνη του εργαστηρίου
ως εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων


Να πεις στους φιλόλογους που ρώτησες ότι είναι άσχετοι και καλά θα κάνουν είτε να σκίσουν τα πτυχία τους, είτε να πάρουν σύνταξη. Η αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση είναι μία, όπως και η αποκλειστική νοσοκόμα, η αποκλειστική προθεσμία, η αποκλειστική χρήση κλπ κλπ Η αποκλειστική αυτό σημαίνει, ότι αποκλείει όλες τις άλλες.

7
Συνήθως οι μισθοδοσίες παίρνουν το οκ για να κάνουν κάτι. Κυρίως όταν υπάρχουν και αναδρομικά.

Αντε καλά, για τα αναδρομικά να το δεχτώ να περιμένουν το οκ από το λογιστήριο του κράτους.

Αλλα από την επόμενη κιόλας μισθοδοσία μας, το χαράτσι των 83 ευρώ της ειδικής προσαύξησης πρέπει να εξαφανιστεί οπωσδήποτε.

Άγνοια νόμου δεν δικαιολογείται. Πρέπει να πάρουμε τηλέφωνο στις διευθύνσεις και να τους ενημερώσουμε αν δεν το ξέρουν, και να εφαρμόσουν το νόμο άμεσα.

8
άρθρο 94, παρ 6:Κάθε διάταξη που ρυθμίζει διαφορετικά τα θέματα του άρθρου αυτού καταργείται.

εδώ καταλαβαίνω ότι έχει ΑΜΕΣΗ ισχύ και δεν νομίζω να χρειάζονται διευκρινιστικές. από την στιγμή που ένας νόμος πήρε ΦΕΚ πρέπει να εφαρμοστεί

Ακριβώς, νομίζω πρέπει να πάρουμε τις διευθύνσεις μας και να τους ζητήσουμε να βγάλουν το 83αρι.
Επιτέλους να πληρωθούμε όσο πληρώνονται οι άλλοι εκπαιδευτικοί, καιρός ήταν.

9
Επιτέλους μια απίστευτη αδικία αποκαταστάθηκε, έστω και μετά από 10 χρόνια.

Πληρωνόμασταν τόσο καιρό έναν ολόκληρο μισθό λιγότερο τον χρόνο, σε σύγκριση με τον μισθό οποιουδήποτε άλλου εκπαιδευτικού με τα ίδια ακριβώς τυπικά προσόντα που τύγχαινε ασφάλισης διαφορετικής, εξαιτίας ακριβώς αυτού του χαρατσιού.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160951
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 30
Επισκέπτες: 456
Σύνολο: 486

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.