1
Σχολική ζώνη / Απ: Νομικές ενέργειες κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού των εκπαιδευτικών
« στις: Ιουλίου 18, 2021, 03:41:10 pm »Δεν έχω ιδέα τι είναι οι ακίδες γιατί είμαι σε άλλο πεδίο, δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις και δεν μπορώ να διακρίνω αν ένα άρθρο στη βιολογία είναι επιστημονικοφανες ή όχι.Μπορεί και το δικό μου πεδίο να μην είναι οι ακίδες και ούτε ξέρω τι ακριβώς για το συγκεκριμένο για να πάρω θέση. Όμως σκέφτομαι, αν γίνει κάτι στην τάξη και ο δάσκαλος (βλέπε γιατροί των καναλιών) δεν δίνει επιχειρήματα στα παιδιά, αλλά αρχίζει να τα βρίζει (βλ. ψεκασμένοι, ψυχασθενείς, τσαρλατάνοι, ψευδοεπιστήμονες, μάλιστα δεν τολμούν οι γιατροί αυτοί να έρθουν σε ευθεία αντιπαράθεση με τους άλλους). Αν στη συνέχεια αρχίσει ο δάσκαλος να μοιράζει εξοντωτικές ποινές, τότε όχι μόνο δεν έχει επιχειρήματα, αλλά έχει χάσει τον έλεγχο.
Ξέρεις όμως ποιοι μπορούν να το διακρίνουν αυτό; Οι reviewers sto BMJ (impact factor ~40) τους οποίους εμπιστεύομαι. Οπότε όταν βλέπω κάποιους τύπους που όχι μονο δεν στέλνουν τα άρθρα τους να γίνουν peer review σε κάποιο περιοδικό αλλά διαδίδουν ψευδώς ότι το άρθρο τους έχει περάσει σε top-tier περιοδικό με αποτέλεσμα να βγαίνει και να τους κράζει ο editor (πολύ βαρύ ατόπημα στο χώρο της ερευνας), τότε ναι, τους θεωρώ απατεώνες και δεν μπαίνω καν στο κόπο να διαβασω το άρθρο τους. Οπότε καλό είναι αν δεν έχουμε τις απαιτούμενες γνώσεις, να τσεκάρουμε τι λένε οι ειδικοι του χώρου, ιδίως σε τόσο δύσκολα θέματα.
Επίσης οι λεγόμενοι τσαρλατάνοι δικαιώνονται από την πραγματικότητα. Τώρα που άρχισε η μαζικότητα φαίνεται αυτό και έχουμε μέλλον ακόμη. Ενώ οι παλινωδίες των άλλων δεν έχουν τέρμα.