Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Schoolikui

Σελίδες: 123 ... 106
1
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Απριλίου 30, 2025, 04:47:24 pm »
Ευχαριστώ πολύ

2
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Απριλίου 30, 2025, 04:28:24 pm »
Συνάδελφοι, αν μου έχει γράψει ο γιατρός αναρρωτική μπορώ να επιλέξω να μην την χρησιμοποιήσω;

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ
« στις: Μαρτίου 11, 2025, 10:48:57 am »
5 ώρες μετακίνηση σε συστεγαζόμενο?

Τι ακριβώς έχει δηλωθεί στο myschool? Γιατί απ’ όσο ξέρω δεν μπορείς να δηλώσεις 5 ώρες μετακίνηση παρ’ όλο που θα έπρεπε σε κάποιο βαθμό όταν υπάρχει πραγματική μετακίνηση.

Θα μπορούσες να είχες πάρει εργαστήρια, ναι. Ίσως οι άλλοι τα ζήτησαν πιο επιτακτικά ή δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι δεν τα θέλεις ή έγινε κάποια άλλη συμφωνία.
Θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τι εννοείς;
16 ώρες στην οργανική μου, 2 στο συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο, 3 σε άλλο δημοτικό και άλλες 2 στο συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο του δεύτερου δημοτικού.

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ
« στις: Μαρτίου 09, 2025, 12:00:05 pm »
Να κάνω μια ερώτηση που προέκυψε από την παραπάνω απάντηση του Lasid. Έχω ωράριο 23 ώρες από τις οποίες καλύπτω 16 στο σχολείο της οργανικής συν 2 σε συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο. Τις υπόλοιπες 5 μετακινουμαι. Είμαι Πε06 που σημαίνει μπορώ να κάνω εργαστήρια δεξιοτήτων ως β ανάθεση και νομίζω επίσης ενισχυτική. Κάποια εργαστήρια δεξιοτήτων όμως γίνονται από αναπληρωτές ή άλλους συναδέλφους ειδικοτήτων που συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο μας. Τι προβλέπεται;

5
Δεν έχω καμία σχέση με τις Κυκλάδες. Έχω όμως ζήσει και ως μαθήτρια και ως εκπαιδευτικός μεγάλο σεισμό και αυτήν την ταραχή που μπορεί να προκαλούν οι επαναλαμβανόμενοι σεισμοι επί μήνες πριν από έναν μεγάλο σεισμό και επί μήνες για να μην πω χρόνια μετά. Το γυμνάσιο που πήγαινα είχε υποστεί μεγάλες ζημιές, είχαν δηλαδή καταρρεύσει οι εσωτερικοί τοίχοι σε έναν σεισμό που έγινε 2 παρά 15 το μεσημέρι. Οι τάξεις που είχαν εφταωρο είχαν προλάβει να βγουν επειδή 10 λεπτά πριν είχε γίνει άλλη μία δόνηση. Το κτίριο επισκευαστηκε και είχα την τύχη να εργαστώ σε αυτό. Εκείνη την χρονιά ένας σεισμός το αποτέλειωσε. Ευτυχώς Κυριακή. Από τύχη οι σεισμοι αυτοί δεν έγιναν τραγωδίες.
Τώρα στην ίδια σεισμογενη περιοχή εργάζομαι σε σχολείο με κτίριο χτισμένο το 1904. Την δεκαετία του 1950 είχε χρειαστεί εκτεταμένες επισκευές λόγω ισχυροτατων σεισμών. Σε εποχές ηρεμίας ξεχνιόμαστε αλλά ο κίνδυνος δεν αφορά εμάς ως εργαζόμενους. Η ευθύνη των παιδιών που έχουμε είναι το θέμα. Οι συνάδελφοι στις Κυκλάδες πρέπει να αναλάβουν το ρίσκο και την ευθύνη να αντιμετωπίσουν κάτι πρωτόγνωρο μαζί με τα παιδιά που τους είναι εμπιστευμενα. Άρα τα σχολεία καλώς είναι κλειστά. Η τηλεκπαιδευση από την άλλη πως θα διασφαλιστει εφόσον οι μισοί μαθητές έχουν φύγει ή δεν μπορούν να παραμείνουν μέσα σε κτίρια λόγω των συνεχών δονήσεων; Και αν εμείς ως ενήλικες μπορούμε ή πρέπει να διαχειριστουμε τις φοβίες μας αυτό δεν ισχύει και για τους μαθητές μας.



6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Εφημερία
« στις: Ιανουαρίου 25, 2025, 01:30:48 am »
Η απάντηση της πρωτοβάθμιας είναι ότι εφόσον τα σχολεία συστεγαζονται ανά 2 (Δημοτικό - Νηπιαγωγείο) θεωρούνται 2 και όχι 4. Οι 5 ώρες που χρειάζονται για να καλυφθεί το ωράριο μου γίνονται με δύο μετακινήσεις γιατί τα αγγλικά στο Νηπιαγωγείο δεν μπορούν να γίνουν σε μία ημέρα. Η δε μετακίνηση από το ένα σχολείο στο άλλο είναι περίπου μισή ώρα ή 25 χλμ.
Πέρσι από τις 3 ημέρες που βρισκόμουν στο σχολείο της οργανικής μου χωρίς μετακίνηση έκανα τις 2 μέρες εφημερία. Φέτος μετά από επιμονή κάνω μόνο μία μέρα.

7
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Εφημερία
« στις: Ιανουαρίου 24, 2025, 11:00:00 pm »
Με βάση την νομοθεσία εγώ καταλαβαίνω ότι υπηρετώ σε περισσότερα από 3 και τουλάχιστον το ένα σε διαφορετικό κτίριο άρα δεν κάνω εφημερία. Η διεύθυνση όμως κατανοεί διαφορετικά τον νόμο. Και πραγματικά δεν με πειράζει πολύ αλλά εχω οργανική σε δημοτικό που συστεγαζεται με νηπιαγωγείο και πέρσι είχα διπλή εφημερία. Φέτος επεμεινα να κάνω μόνο μία ημέρα αλλά πρόκειται για μόνιμη κατάσταση που δεν πρόκειται να αλλάξει.

8
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Εφημερία
« στις: Ιανουαρίου 24, 2025, 03:01:30 pm »
"Καθήκοντα εφημερίας δεν ανατίθενται σε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε τρία και περισσότερα σχολεία, όταν τουλάχιστον το ένα από αυτά λειτουργεί σε χωριστό κτίριο. Τα συστεγαζόμενα σχολεία αναφορικά με την αρμοδιότητα της εφημερίας θεωρούνται ως ένα σχολείο."

Με βάση αυτό... Αν υπηρετώ σε 4 σχολεία, συστεγαζομενα ανά 2 κάνω εφημερία;;;

9
Εντάξει η αλήθεια είναι ότι και από σχολείο σε σχολείο και από περιοχή σε περιοχή οι διαφορές μπορεί να πολύ μεγάλες.
Εγώ από την αρχή αναφερόμουν στις διαρκείς εναλλαγές από τάξη σε τάξη και το πλήθος των μαθητών και των διαφορετικών επιπέδων που καλούμαστε να διαχειριστουμε. Και αναρωτήθηκα με ποιο σκεπτικό οι ειδικότητες στην πρωτοβάθμια κρατούν το ωράριο της πρωτοβάθμιας και όχι της δευτεροβαθμιας. Οι δάσκαλοι έχουν μέχρι 25 μαθητές (αν συμπληρώνουν και σε κάποιο άλλο τμήμα το πολύ 50). Οι ειδικότητες από 150 στην καλύτερη περίπτωση έως 600. Αυτό από μόνο του κάνει την δουλειά μας πολύ διαφορετική.

10
Συγνώμη αλλά θεωρώ την λογικευση σου πολύ λάθος. Δεν αρνούμαι βέβαια ότι ο ίδιος λάθος συλλογισμός βρίσκεται πίσω από την διαφοροποίηση του ωραρίου στις δύο βαθμίδες.
Εστιαζεις την διδακτική διαδικασία στο αντικείμενο της ενώ η παιδαγωγικη εξειδίκευση είναι πολύ πιο ουσιαστικά απαραίτητη στις μικρότερες ηλικίες.
Όσο για το ότι οι γυμναστές παίζουν παιχνιδάκια στο δημοτικό αφήνω να το σχολιάσει κάποιος γυμναστής. Τρέφω μεγάλο σεβασμό για την δουλειά που κάνουν στο δημοτικό. Εκεί ξεκινούν οι πρωταθλητές.
Όπως και να έχει η παραπάνω εξήγηση αποτελεί υπεραπλουστευση και υπεργενικευση.


11
 :o

12
Δηλαδή... Ο γυμναστής στην δευτεροβαθμια με τον γυμναστή στην πρωτοβάθμια ποια διαφορά έχει;
Πάντως δεν είναι μόνο το αντικείμενο που απαιτεί προετοιμασία ή επιστημονική κατάρτιση. Είναι και η παιδαγωγικη προσέγγιση. Ο χρόνος προετοιμασίας δεν διαφέρει σημαντικά στις δύο βαθμίδες από την δική μου εμπειρία δεδομένου ότι η διδασκαλία του αντικειμένου τελικά επαναλαμβάνεται.
Αν το σκεπτικό είναι ότι οι δάσκαλοι έχουν ένα τμήμα, τότε οι ειδικότητες καθώς έχουν από 10 τμήματα και πάνω θα έπρεπε να ακολουθούν κατά την γνώμη μου το ωράριο της δευτεροβαθμιας. Ως ΠΕ06 στην πρωτοβάθμια δεν έχω απλώς 11 τμήματα αλλά 7  διαφορετικά επίπεδα.
Το μόνο που σκέφτηκα και μου δικαιολογεί κατά κάποιον τρόπο την διαφορά στο εβδομαδιαίο διδακτικό ωράριο είναι η μία έξτρα εβδομάδα υπηρεσίας στο τέλος του Ιουνίου. Αλλά ακόμα και αυτό δεν δικαιολογεί την διαφορά στον ρυθμό μείωσης του ωραρίου.

13
Θα ήθελα να εκφράσω έναν προβληματισμό. Πού οφείλεται η διαφορά στις ώρες διδασκαλίας ανάμεσα στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβαθμια. Ποια είναι η λογική πίσω από αυτό. Αντίστοιχα υπάρχει μεγάλη απόκλιση και στον χρόνο προϋπηρεσίας που απαιτείται για να επέλθει μείωση ωραρίου.

14
Επαναλαμβάνω ότι δεν έχει να κάνει με τους εργαζόμενους αλλά με τους μαθητές. Ποτέ δεν ήμασταν εμείς το θέμα

Σελίδες: 123 ... 106

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182900
  • Σύνολο θεμάτων: 19476
  • Σε σύνδεση σήμερα: 733
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 720
Σύνολο: 730

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.