Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - iolk

Σελίδες: 12
1
Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών στο δημόσιο δεν Θέλει Αξιολόγηση...
Θέλει το σχολείο χαβαλέ να μην γίνεται καμία δουλεία και να θησαυρίζουν οι "ντηλερ" της εκπαίδευσης...
Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ δεν στήριξαν τον γραπτό ΑΣΕΠ και θα στηρίξουν την αξιολόγηση...Κοροϊδευόμαστε...?
Το ελληνικό κράτος μετά από δεκαετίες "μη βρέξει και μη στάξει" των ΔΥ πρέπει να απαλλαγεί απο την μονιμότητα...



Προς όψιμους μαχητές κατά της αξιολόγησης.  Θυμηθείτε πρώτα τι γράφατε στα διάφορα θέματα της ιστοσελίδας για την ποιότητα των εκπαιδευτικών συνάδελφων μας/ σας και μετά προτείνετε κυλιόμενες απεργίες. Λίγη αυτοκριτική δεν βλάπτει.

ΟΛΜΕ και ΔΟΕ μέσω των επιστημονικών επιτροπών που διαθέτουν (ΚΕΜΕΤΕ κλπ) πρέπει να κάνουν σοβαρές αντιπροτάσεις απέναντι σε αυτό που επιχειρεί  το υπουργείο. Έστω και τώρα. Διαφορετικά το μέλλον διαγράφεται δυσοίωνο.



2
Ελα τι λες μετα 50 χρόνια μεταπολίτευσης και 400 δις χρέος...? Θα κόψω και εγώ τα αυτιά μου...Συριζα... ;D

Ψωμί - Παιδεία - Ελευθερία

3
Να δικαιώσει τι...? Την απραξία την αδιαφορία την ανικανότητα ...μέσα στα σχολεία η οποία μεταφράζεται  σε εκατοντάδες ευρώ το μήνα σε "φροντιστήρια" κτλ...? Ήρεμα ρωτάω... 8)

 
Λυπάμαι που σας το λέω αλλά η δικαιοσύνη (και όχι μόνο) εδώ και καιρό δεν είναι ανεξάρτητη. Το έχει πει άλλωστε ο

4
Έδωσες γραπτό ΑΣΕΠ πήγες μετά στα δικαστήρια δικαιώθηκες και διορίστηκες...Και τωρα τι μας λες ειναι κακή και άδικη αξιολόγηση και ας γίνουμε σαν τα γεροντοπαλίκαρα της ΠΕΑΔ που απέφευγαν την (ΓΡΑΠΤΗ) αξιολόγηση 20 χρόνια...Αηδία μόνο αισθάνομαι για ολους όσους περάσανε απο γραπτό και τωρα υιοθετούν την λογική των "παππουδων"... :(

Σύντομη ειδησεογραφία: Η έφεση που κατέθεσε η ΟΛΜΕ πήρε δικάσιμο για τέλη Γενάρη. Η ΑΔΕΔΥ επαναπροκηρύσσει την απεργία-αποχή. Ο TimPap εξακολουθεί να στηρίζει την κυβερνητική γραμμή.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Οκτωβρίου 05, 2021, 11:58:51 am »
Ναι τελειωμένη υπόθεση και οταν λες στην αλλη γιατι πήγες φιλολογικό έκανα αυτό που αγαπούσα σου λέει...και τωρα ψάχνει το παιδαγωγικό που θα φοιτήσει...Κατι τετοια βλεπουν οι ντηλερ της εκπαιδευσης και τριβουν τα χερια τους ;D

Και κλείνω εδώ πέρα γιατί στο forum μπαίνουν πολλοί νέοι και γεμίζουν φρούδες ελπίδες.
Η εκπαίδευση είναι τελειωμένη υπόθεση εδώ και πολλά χρόνια σαν επαγγελματική διέξοδος.
Όσο νωρίς το καταλάβει κάποιος τόσο λιγότερη φθορά θα υποστεί.
Και για του λόγου το αληθές δείτε πόσο έχουν εκπέσει οι παλαίμαχοι εκπαιδευτικοί αγωνιώντας για δεκαετίες...

6
Ας δούμε και πως αξιολογείται η Νίκη... ;D


7
Τι να φοβηθούν...? Έχουν την μονιμότητα...


8
Kαι πολύ καλά κάνατε ...εγώ το απολαμβάνω που της τρίβετε την αξιολόγηση στην μούρη...διότι Κεραμέως ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο "χαίρονται"...


Σαφώς και κάνουμε απεργία - αποχή.

9
κ. Κεραμεως εσείς οι πολιτικοί εκθρέψατε το "τέρας" του δημοσίου...Τους διορίσατε πριν λίγους μήνες με την "αξιοκρατία" της προϋπηρεσίας των αγορασμένων μεταπτυχιακών κτλ...και τώρα τους ειρωνεύεστε...? Λίγο αργά...αν είστε σοβαρή καταργήστε την μονιμότητα ειδάλλως αυτό είναι ένα θεατράκι εντυπώσεων...

Τι είναι η αξιολόγηση που οραματίζεστε..? Πχ αν είναι κακός να πληρώσει ο ο φορολογούμενος την βελτίωσή  του η εαν το δεν δεχτεί ο "πασάς" να τον αφήσουμε να "σαπίσει" μέχρι την συνταξιοδότηση του σε βάρος των κορόιδων και πάλι...Κάνω λάθος..?

https://www.topontiki.gr/2021/10/01/travai-to-schini-i-kerameos-me-tous-ekpedeftikous-tha-apergisoun-ke-apo-ti-didaskalia-tis-darvinikis-theorias/

10
Επειδή μίλησες για μορφωτικό αγαθό και μάλιστα αναντικατάστατο ορίστε οι πανελλαδικές του 2021...
Λοιπόν εγώ επειδή κουράστηκα να πληρώνω φόρους είτε για την παιδεία ειτε για φροντιστήρια απαιτώ αλλαγές στην εκπαίδευση και αλλαγές δεν γίνονται με την μονιμότητα παρα-ποδα...Αρκετά με τους Άχρηστους/Ανίκανους/Αδιάφορους στην Εκπαίδευση... >:(







Κύριε, ξέρετε τι ζητάτε; Η μονιμότητα κατοχυρώθηκε το 1911 ώστε να μην μπαινοβγαίνουν οι υπάλληλοι σαν τους μετακλητούς μαζί με τα κόμματα στην εξουσία. Η αξιολόγηση σαφώς να υπάρχει. Μπορεί φυσικά να έχει σημαντικότατο ρόλο στην επιλογή του προσωπικού σε κάθε δημόσιο τομέα. Διορισμός κατόπιν γραπτού διαγωνισμού ασεπ για κάθε θέση στο δημόσιο. Να σταματήσει μια και έξω το «μέσον» και τα ρουσφέτια. Υπήρξαν πολιτικοί που το οραματίστηκαν! Δεν διαλύει το δημόσιο η μονιμότητα. Αυτή υπάρχει για να μπορεί και λειτουργεί. Η έλλειψη ελέγχου όμως το διαλύει. Το δημόσιο είναι όρθιο χάρη στη δουλειά μερικών άξιων λειτουργών του, με φιλότιμο, ήθος, μεράκι. Υπάρχουν όμως και κάποιοι που βολεύονται, όπως σε όλους τους χώρους. Με λίγο έλεγχο θα κινητοποιούνταν. Έχει ευθύνη η ολμε για τα χάλια του κλάδου. Πρώτη έπρεπε να ζητά αξιολόγηση, πρώτη έπρεπε να ζητά έλεγχο των επίορκων καθηγητών της και τόσα άλλα. Στο όνομα της αλληλεγγύης επιμένει σε ομερτά. Αυτά διαλύουν την δημόσια εκπαίδευση.

Κλείνω λέγοντας πως όπως και εγώ μορφώθηκα με τη δύναμη του ελληνικού δημόσιοι σχολείου, χάρη στους δασκάλους μου, που δεν ήταν άριστοι, αλλά υπήρξαν δίπλα μου, έτσι κάθε παιδί που φοιτά στο ελληνικό σχολείο με τη στήριξη των δασκάλων του μπορεί, εφόσον το θέλει και το προσπαθήσει, να προοδεύσει! Χωρίς να πληρώσει δίδακτρα ούτε ευρώ. Γιατί είναι ελάχιστοι οι άσχετοι, άχρηστοι, πονηροί εκπαιδευτικοί στους κόλπους του δημόσιου σχολείου, το 1/10 θεωρώ μόνο.

11
Το δημόσιο σχολείο έχει διαλυθεί...είναι ένα απέραντο θέατρο εντυπώσεων και δημοσίων σχέσεων που μόνο μόρφωση δεν προσφέρει....Χωρίς κατάργηση της μονιμότητας παντού στο δημόσιο και αυστηρή αξιολόγηση το δημόσιο θα χαντακώσει την χώρα...εάν το δεν το έχει κάνει ήδη...

Ακόμη και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί των δημοσίων σχολείων, όχι όλοι βέβαια, αλλά αρκούν για να κάνουν το καλό, ζητώντας ιδιαίτερα από μαθητές τους αυτό που πετυχαίνουν είναι να υπονομεύουν το δημόσιο σχολείο.
Αυτά να λύσει η ολμε πρώτα.

12
Παράνομη θα βγει και στο Εφετείο...μην έχετε καμία αμφιβολία...

Παράθεση


Με βάση τα παραπάνω, είναι επιτρεπτή η συνέχιση της απεργίας αποχής έως την έκδοση τελεσίδικης απόφασης από το Εφετείο, επί της υπ’ αρ. 534/2021 απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών αφού η εκδοθείσα απόφαση δεν κηρύχθηκε ούτε άλλωστε θα μπορούσε να κηρυχθεί προσωρινά εκτελεστή.


 



13
Tην καταλαβαίνουν κάθε φορά που πληρώνουν τα δίδακτρα σε φροντιστήρια κτλ...

Οι απλοί πολίτες δεν μπορούν να καταλάβουν την αξία του έργου μας!

14
Χωρίς κατάργηση της μονιμότητας ολα αυτα είναι ένα θέατρο ...Τι θα τον κανει αυτον που βρήκε μη ικανοποιητικό θα τον απολύσει...? Μπορεί...? Οπότε τι συζηταμε..?
Όσο για την Κεραμεως που μιλούσε για γραπτή αξιολόγηση πριν τις εκλογές...και μετά το εκανε αβαβα...όλα εδώ πληρώνονται...
 

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 636
Σύνολο: 643

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.