0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όχι καθόλου χιούμορ. Θα ήταν μαύρο. Φυσικά και έχω κάνει μάθημα σε αυτά και τα προτιμώ. Δεν φοβάται κανείς εκεί μέσα από σεισμό σε σεισμογενή χώρα! Αν εργαστεί ένας ή δυο φυσικά θα χρειαστεί πολύς χρόνος! Αν μοιραστεί σε όλους, δεν είναι τίποτα. Θα επιμείνω σε έναν. Στις σχέσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών. Είναι σίγουρο ότι αγνοείτε τι συμβαίνει! Ποτέ δεν θα έχετε ρωτήσει για το πώς αισθάνονται οι μαθητές σας. Αλλά και για όλα τα υπόλοιπα, γιατί ο μόνος άξονας που σας ενοχλεί είναι αυτός για τις υποδομές και τον εξοπλισμό τελικά, μην είσαι τόσο σίγουρη ότι ολόκληρη η σχολική κοινότητα έχει γνώση. Κάποια από όσα αναφέρονται καλύπτονται μέσω του myschool αν ενημερώνεται συστηματικά. Γενικά, η αίσθηση ενός δικτύου σχολείων μέσω του οποίου θα έχουμε όλοι γνώση για το τι συμβαίνει σσχολείο μας αλλά και στα υπόλοιπα σχολεία, μας καθιστά ομάδα. Μπορούμε να επικοινωνήσουμε καλύτερα τα προβλήματα που τυχόν υπάρχουν (το δικό μας είναι εξαιρετικό σχολείο, ανήκει σε έναν εύρωστο δήμο) με αυτό τον τρόπο. Σκέφτηκα πως δεν έχει νόημα να σου αναλύσω άξονα προς άξονα τα θετικά που θα μπορούσαν να προκύψουν. Εξάλλου δεν έχεις τη διάθεση να τα δεις. Αν την είχες θα τα είχες εντοπίσει και μόνη σου. Είναι αυτή η νοοτροπία του Έλληνα να εστιάζει στα αρνητικά και να χάνει την ομορφιά γύρω του; Έχουμε ένα πολύ καλό σύστημα παιδείας και όσοι έχουν εργαστεί και έξω το γνωρίζουν αλλά το υποτιμούμε και δεν το λειτουργούμε σωστά, πχ ο τρόπος που βαθμολογούμε. Μόνοι μας έχουμε φέρει σε αυτή την κατάσταση τον κλάδο. Βγαίνει προς τα έξω ότι είμαστε μίζεροι. Ε δεν είμαστε! Και ενόσω κάποιοι έχουν σηκώσει μπαιράκι εμείς δουλεύουμε προσηλωμένοι στους μαθητές μας και τους στόχους τους.
Είναι απίστευτο το πόσες υποθέσεις δημιουργείς μέσα στο κεφάλι σου για να στηρίξεις τα επιχειρήματά σου. Είμαι σε ένα σχολείο το οποίο φημίζεται για τις σχέσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών, όπως και για τις σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους. Οπότε, πίστεψε με, ξέρουμε πολύ καλά το πώς αισθάνονται τα παιδιά μας. Έχουμε εναν εξαιρετικά ενεργό σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, με τον οποίο η συνεργασία μας είναι πολύ συχνή και πολύ επιτυχημένη. Πολύ καλή συνεργασία έχουμε και με το δήμο. Πώς βγάζεις τα συμπεράσματα σου με τέτοια ευκολία και πετάς άκριτα ότι μπορεί πχ. να μην έχουμε ρωτήσει ποτέ τους μαθητές μας πώς αισθάνονται, πραγματικά με υπερβαίνει. Θα επιμείνω. Μην μου αναλύσεις άξονα προς άξονα. Διάλεξε ένα. Ο τάδε δείκτης μπορεί να δείξει αυτό, το οποίο θα βελτιωθεί με αυτό τον τρόπο, που μέχρι τώρα δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνει. Με απλά παραδείγματα. Γιατί προς το παρόν μου δείχνεις την εντύπωση ότι ούτε εσύ ξέρεις πώς θα λειτουργήσει αυτό το πράγμα και απλά ελπίζεις στα τυφλά. ΥΓ. Και σε παρακαλώ, κόψε τις μπούρδες με το σεισμό. Κουνιόμαστε μια εβδομάδα στην Κρήτη, έχουμε οικογένειες μαθητών μας σε σκηνές και λες με άνεση ότι προτιμάς να κάνεις μάθημα σε κοντέινερ. Κάπου να έχουμε και λίγη ντροπή. Και προφανώς έχουμε κινητοποιήσει μηχανισμό στήριξης αυτών των οικογένειων, δεν περιμέναμε κανένα δείκτη να μας το πει ή να μας το "επικοινωνήσει".
Τώρα με την τράπεζα θα αναγκαστούν τουλάχιστον να διδάσκουν όλοι τα ίδια.
Υ.Γ2 Δεν θα μπω στον κόπο. Τα έχω αναλύσει στον σύλλογό μου πέρσι και φέτος. Με τις προκαταλήψεις μπροστά δεν πάει κανείς! Βρίσκω κι εγώ άκυρους τους άξονες για τις υποδομές κλπ αλλά δεν είδα η ολμε να ζητά τροποποίηση ή κατάργηση αυτών, αλλά κατάργηση της αξιολόγησης. Η ολμε είναι κατά της όποιας αξιολόγησης. Απορώ πώς δεν το έχετε ακόμη καταλάβει. Όσοι λοιπόν συμμορφώνεστε με την ολμε είστε κατά. Έχετε πάρει θέση.
Χαίρομαι που συμφωνούμε έστω στο ότι υπάρχουν άξονες που είναι άκυροι. Δείξε μου τους έγκυρους. Αν δεν μπεις στον κόπο να πείσεις συναδέλφους, γιατί γράφεις σε φόρουμ εκπαιδευτικό; Για να επιτίθεσαι εναντίον της ΟΛΜΕ; Δεν περιμένω καμία ΟΛΜΕ για να σχηματίσω γνώμη. Περιμένω όμως από εσένα που είσαι υπέρ της αξιολόγησης να μου πεις γιατί. Μέχρι τώρα το μόνο που κάνεις είναι να λες "Είμαι υπέρ της αξιολόγησης, γιατί η ΟΛΜΕ είναι κατά". Ακόμα περιμένω το πώς θα βελτιώσει η αξιολόγηση το σχολείο. Και θα επιμένω, γιατί είσαι άνθρωπος που σου αναγνωρίζω ότι νοιάζεσαι για το δημόσιο σχολείο και ίσως βλέπεις κάτι που εγώ δε μπορώ να δω. Αλλά δε λες ποιο είναι αυτό και έχεις και μια απαξιωτική στάση "Δεν κάνω τον κόπο". Νομίζω ότι δε σε χαρακτηρίζει αυτή η συμπεριφορά οπότε θα κάνω άλλη μια προσπάθεια να σε πείσω να δώσεις 1-2 άξονες που θεωρείς ότι θα πετύχουν.
Είμαι σε σύλλογο που συμμετέχει στην αξιολόγηση και στον οποίο θα συμμετάσχω και εγώ (πείτε το τρολάρισμα όπως θέλετε πείτε το)... αλλά συμπληρώνω και ωράριο σε σχολείο όπου δεν έχουν συνεδριάσει ακόμη (στο οποίο πέρυσι είχαν ταχθεί κατά)... Βέβαια θα αναλάβω και τους δύο δείκτες στο σχολείο της οργανικής μου όπου διδάσκω τις περισσότερες ώρες... διαβάζω και τα όσα γράφονται εδώ μέσα από ένα σωρό συναδέλφους και μου έρχονται στο μυαλό ταινίες του Παζολίνι... μύλος η κατάσταση και την τελική απάντηση θα την δώσει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου... το όλο θέμα δεν τραβάει από την μία - από πλευράς προσωπικού (δάσκαλοι - καθηγητές)... από την άλλη έχουμε το κυβερνητικό μέρος που πιέζει διευθυντές και εκπαιδευτικούς με κυρώσεις... Υ.Γ... Λυπάμαι που θα το πω... σε μία "Δημοκρατική χώρα" τέτοιου είδους αλληλεπιδράσεις χρειάζονται διάλογο από την βάση... και με βάση τον τρίτο νόμο του Νεύτωνα το όλο επιχείρημα "εσωτερική αξιολόγηση σχολικής μονάδας" είναι καταδικασμένο σε αποτυχία... ότι γίνει από πλευράς εκπαιδευτικών θα είναι απλώς αγγαρεία... ο τρόπος με τον οποίον χειρίστηκε η πολιτική ηγεσία του Παιδείας το όλο εγχείρημα είναι εντελώς αποτυχημένος!!! Και φυσικά το πολιτικό κόστος είναι πολύ μεγάλο και τους έρχεται μελλοντικά κατακέφαλα... ΄το μόνον που μετράω ως μαθηματικός είναι πως τα ίδια πράγματα και τις ίδιες υπηρεσίες που πλήρωνα πριν έξι μήνες με Α ευρώ τώρα χρειάζομαι 1,5Α ευρώ.. και το ίδιο μετράει και η κοινωνία έξω... γονείς παιδιών... απλά πράματα... δεν μένουμε όλοι Μαξίμου ή Βόρεια Προάστια... δεν έχω δει καν την Μύκονο από μακριά... και πιστέψτε με όλα αυτά που αναφέρω έχουν υποσυνείδητα άρρηκτη σχέση μεταξύ τους... Θέλουν αξιολόγηση; Ας την έχουν... αλλά χωρίς ποιότητα και ουσία... αγγαρεία και διεκπεραίωση... nothing more!!! Εκεί που ήταν άλλοι κακόψυχοι που κυβερνήσανε στο παρελθόν εκεί θα πάνε και αυτοί... ας προσέχουμε όλοι τι ψηφίζουμε!!! Πηγαίνω σχολείο για να διδάσκω και να λύνω απορίες - όχι να συμπληρώνω φόρμες στο ΙΕΠ... και τα παιδιά θέλουν έναν δάσκαλο απίκο να τα προσέχει, να τα ακούει και να λύνει τις απορίες τους... να απαντά στις ανησυχίες τους... όχι να τα παρατάει για να συμπληρώνει φόρμες του ΙΕΠ και να οργανώνει δράσεις... πανάθεμα τους δεν έχουν ιδέα εκεί στο Υπουργείο το πως είναι μία ημέρα ενός εκπαιδευτικού... κρίμα...
Στα σχολεία που δεν έγινε συνεδρίαση λόγω έλλειψης απαρτίας, τι γίνεται στη συνέχεια; Ο διευθυντής λέει ότι πρέπει να μας αναθέσει ο ίδιος, όπως λέει ο νόμος. Εκεί καλυπτομαστε από την αποχη; Δλδ μας αναθέτει και λέμε ότι δεν το κάνουμε; Χαζή απορία αλλά εκείνος θεωρεί ότι η αποχη είναι από τη συνεδρίαση. Άρα μετά πρέπει να κάνουμε. μΕπίσης άλλοι θεωρούν ότι ο διευθυντής αναθέτει μόνο στους μη απέχοντες (ασχέτως αν συγκλήθηκε συνεδρίαση ή όχι).