Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - jaffar

Σελίδες: 123 ... 13
1
φιλαράκι τι να πώ ολη η ζωή σου μια παράθεση είναι και ένα αγχος για απαντήσεις!!!

Σε ευχαριστώ θερμά που δίνεις νόημα στη ζωή μου

2
Γεια σου jaffar....
Δηλαδή αν σου λέγαμε όλοι οι ΠΕ19-20 από το φόρουμ ότι στόχος μας είναι να δουλέψουμε στην Β/Βάθμια και όχι στην Α/Βάθμια , θα ησύχαζες;
Οι ΠΕ19 ναι θα ησύχαζα, για τους ΠΕ20 μάλλον όχι διότι δεν υπάρχει ΤΕΙ το οποίο να είναι ή να μπορεί να γίνει καθηγητική σχολή, ούτε καν να έχει αυτόν τον προσανατολισμό.

3
Στα δημοτικά δεν κάνεις κατάρτιση με εξαίρεση ίσως την Πέμπτη και την Έκτη. Βασικός στόχος σου είναι να γνωρίσει το παιδί τον υπολογιστή, να μάθει να συνεργάζεται με τους συμμαθητές του και οι υπόλοιποι παιδαγωγικοί στόχοι. Τυχαίνει να έχω Παιδαγωγική Επάρκεια απο ΑΣΠΑΙΤΕ και κατα τη γνώμη μου οι μόνοι που έχουν θέση στα Δημοτικά είναι οι δάσκαλοι και κανείς άλλος και μιλάω για όλες τις ειδικότητες εκτός και άν είναι άρτια καταρτισμένοι παιδαγωγικά. Φυσικά και με βολεύει να μπεί η πληροφορική στα δημοτικά ωστόσο δεν πιστεύω ότι έχω θέση εκει. Θα μπορούσα να προσφέρω καλύτερες υπηρεσίες στη δευτεροβάθμια. Δυστυχώς όμως δεν έχω την πολυτέλεια να πω "Ξέρετε δεν θέλω να διοριστώ στην Πρωτοβάθμια, θα περιμένω 15 χρόνια να ανοίξουν θέσεις στη Δευτεροβάθμια". Οπότε λίγο πολύ όλοι δίκιο έχετε, απλά ο καθένας βλέπει τα πράγματα όπως τον βολεύει. Καλή μας επιτυχία στον προσεχή διαγωνισμό !

Συγχαρητήρια για τις απόψεις και την ειλικρίνειά σου

4
Σε λίγο καιρό που όλοι εμείς θα διδάσκουμε Πληροφορική στο Δημοτικό τι θα κάνεις;
Δεν θα κάνω τίποτα διότι "όλοι εσείς" δεν πρόκειται να διδάξετε σε δημοτικό για τα επόμενα 10 χρόνια και βάλε. Εκτός αν εννοείς αυτό σαν λίγο καιρό οπότε συμφωνούμε. Επίσης ακόμα και αν μπείτε στα δημοτικά όπως έχω πει επανειληmμένως δεν πρόκειται να μπείτε σε τάξη να κάνετε κανονικό μάθημα. Οι αρμοδιότητές σας θα είναι κάποιες από τις παρακάτω
  • Ρόλος παιδονόμου όταν τα παιδιά σερφάρουν στο ιντερνετ
  • Επειδή πολλοί δάσκαλοι δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν τον Η/Υ θα τους βοηθάτε στη διδασκαλία με υπολογιστή
  • Τεχνική στήριξη σε θέματα Η/Υ στο σχολείο (έλεγχος για ιούς, αλλαγή μητρικής)
  • Να γράφετε στο word τα σχέδια μαθήματος και τα φύλλα εργασιάς των δασκάλων που θα κάνουν πραγματικό μάθημα
  • Μηχανογράφηση του σχολείου, δηλαδή έπαφος, survey κλπ

Αλλά και πάλι το άνοιγμα οργανικών στα δημοτικά λίγο δύσκολο το βλέπω εκτός αν αρχίσετε και εσείς την κλάψα και τα παρακάλια και βρείτε καμιά πολιτική άκρη για να χωθείτε. Όπως έκαναν οι καθηγητές των γερμανικών για παράδειγμα και κατάφεραν να ανοίξουν θέσεις για αυτούς. Πάντα για το καλό των παιδιών έτσι? μην ξεχνιόμαστε

Παράθεση
Για κανά μπανάκι δεν πας;Ξέρεις εκεί στις παραλίες είναι καλά...φραπεδιά,ξάπλα,χαλαρά,γυναίκες...σκέψου το λιγάκι...  ;)
Όχι δεν ξέρω, δεν είμαι "της παραλίας" σε αντίθεση με σένα που πριν καν διοριστείς έχεις ήδη νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου. Φαντάσου να διοριστείς κιόλας.

5
Σημείωση :
1. Υπάρχουν μαθητές που ξέρουν να γράφουν πολύ καλύτερα στην Αγγλική από ότι στην ελληνική
Σοβάρα ε? Αυτό το θεωρείς επιτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος?

Παράθεση
και αυτό γιατί τους ενδιαφέρει περισσότερο και πολλά από αυτά έχουν έφεση αλλά όπως σε κάθε μάθημα υπάρχουν κακοί και καλοί μαθητές.
Λάθος!! Και αυτό γιατί η Αγγλική είναι πιο εύκολη από την ελληνική και κυρίως επειδή τα αγγλικά που κάνουν στο δημοτικό είναι της μορφής "John ate the apple" ενώ τα ελληνικά είναι πολύ πιο δύσκολα

Παράθεση
2.Δεν πήραν ώρα από κανένα μάθημα , απλά πρόθεσαν 2 ακόμη 'ωρες την εβδομάδα και τελειώνουμε στις δύο.
Αν είναι έτσι τότε πάω πάσο, με τον τρόπο αυτό μπορούμε να προσθέτουμε όσες ώρες θέλουμε να φτάσουμε μέχρι το απόγευμα και να βολευτούν όλες οι ειδικότητες. Ωραίο κόλπο, πως δεν το είχατε σκεφτεί νωρίτερα?

6
Υπάρχουν και τα δίγλωσσα παιδιά.
Σόρρυ αλλά με δεύτερη ξένη γλώσσα τα παιδιά είναι τρίγλωσσα και όχι δίγλωσσα

Παράθεση
Από την άλλη πλευρά, η εισαγωγή και αφαίρεση μαθημάτων από το ΑΠ υπόκειται στη φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος που θέλει να περάσει το υπουργείο και στους πολίτες που θέλει να διαμορφώσει.
Δηλαδή σοβαρά πιστεύεις ότι αυτό που έγινε με τη δεύτερη ξένη γλώσσα έγινε μετά από αοβαρό προγραμματισμό του υπουργείου το οποίο έλαβε υπόψη του τις συνέπειες που θα έχει στα παιδιά? ή έγινε επειδή πίεσαν οι συνδικαλιστές των γερμανικών/γαλλικών?

Ας είμαστε τουλάχιστον ειλικρινείς

7

 Άλλο γυμνάσιο και άλλο δημοτικό. Αυτό το οποίο είναι λυπηρό είναι ότι όπως ακριβώς το είπες όλοι ψάχνουν παραθυράκια για το πως θα χωθούν στο δημόσιο σχολείο και θα αράξουν (προφανώς δε βγάζω τον εαυτό μου απέξω, όσον αφορά το 1ο). Το τι είναι καλό για τα παιδιά δεν ενδιαφέρει κανέναν. Ο τρόπος που λειτουργούν τα πράγματα είναι αυτός. Όλοι ασελγούν σε βάρος της παιδείας για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους είτε αυτές είναι βιοποριστικές είτε ρουσφετολογικές.
    Οι πληροφορικοί προσπαθούν να πείσουν ότι έχουν θέση στα δημοτικά αφού βλέπουν ότι στην δευτεροβάθμια δεν μπορεί να πάρει άλλους και δεν θα μπορεί για πολλά χρόνια ακόμα.
   Για παράδειγμα οι καθηγητές της δεύτερης ξένης γλώσσας πανηγυρίζουν επειδή κατάφεραν να έχουν οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια και επειδή μπήκε η 2η ξένη γλώσσα στο δημοτικό. Το θεωρούν νίκη του κλάδου ενώ θα έπρεπε να ντρέπονται. Όταν οι σημερινοί μαθητές δεν ξέρουν να μιλήσουν και δεν έχουν μάθει στοιχειώδη πράγματα, αντί να ρίξουμε το βάρος εκεί θέλουμε και 2η γλώσσα για να διορίσουμε τους δικούς μας. Εδώ δε μαθαίνουν τη δική τους γλώσσα και φυσικά ούτε τα Αγγλικά, τι να πεις. Αναρωτιέμαι από ποιο μάθημα θα πάρουν ώρες για τη 2η γλώσσα. Ποιο μάθημα είναι λιγότερο σημαντικό?

8
Πώς να σε θεωρήσω συνάδελφο ή μέλος του ΠΕ19 ρε φίλε, όταν απευθύνεσαι σε μας ως κάτι διαφορετικό, μιλώντας στο δεύτερο πληθυντικό;
Ο ίδιος σου, δεν θεωρείς τον εαυτό σου καθηγητή Πληροφορικής.
Δεν απευθυνόμουν στους ΠΕ19 αλλά στους πτυχιούχους πληροφορικής. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Άλλοι έχουν διασπάσει τον κλάδο σε πτυχιούχους και μη και αυτός είναι ο λόγος που δεν διεκδικούμε τίποτα

Παράθεση
Και στο κάτω κάτω, διορισμένος είσαι, τι σε νοιάζει τόσο και ασχολείσαι με τα θέματα των αδιόριστων Πληροφορικών;
Δηλαδή κατά τη γνώμη σου όταν είσαι διορισμένος δεν πρέπει να σε απασχολούν τέτοια θέματα, πρέπει να είσαι αδιάφορος. Το μόνο που πρέπει να σε νοιάζει είναι η θεσούλα σου έτσι?

Παράθεση
Τι φοβάσαι; Ότι θα σε διώξουμε από την θέση σου;
Το μυαλό σου εκεί στη θεσούλα στο δημόσιο

Παράθεση
Γιατί δεν έχεις τα απαιτούμενα και μπήκες από το παράθυρο;
Όπως διδάσκετε όσοι έχετε πτυχίο πληροφορικής χωρίς να έχετε παιδαγωγική κατάρτιση (δεν θεωρείτε ότι μπήκατε από το παράθυρο έτσι), και εγώ διδάσκω χωρίς πτυχίο αλλά με παιδαγωγική κατάρτιση. Άρα με το δικό σου σκεπτικό έχουμε μπει όλοι από το παράθυρο.

9
Έχεις διδάξει και σε Λύκειο αλλά προτίμησες να πας σε Γυμνάσιο που είσαι τώρα.
Προφανώς όταν ήμουν στη διάθεση ήμουν σε Λύκειο αλλά οργανική βρήκα μόνο σε Γυμνάσιο όσο παράξενο και αν σου φαίνεται. Δεν ήταν επιλογή μου.

Παράθεση
Σε Α΄και Β΄Γυμνασίου μπορείς να μας πεις τι διδάσκεις;
Τώρα τι να σου πω, δες τι λέει το νέο βιβλίο και θα καταλάβεις τι διδάσκω.

Παράθεση
Ποιοι λόγοι σε ώθησαν να πας στο Γυμνάσιο; Θεωρείς το Λύκειο ανεβασμένου επιπέδου; Αν ναι, γιατί δε συνεχίζεις εκεί, αφού όπως λες τα άλλα είναι ψιλοπράγματα;
Απάντησα πιο πριν σε αυτά

Παράθεση
Στο Δημοτικό πιστεύω ότι είναι εξίσου εύκολο να διδάξει κάποιος βασικές γνώσεις από οποιοδήποτε αντικείμενο...
Όσον αφορά το γνωστικό αντικείμενο ναι, όσον αφορά τη διδακτική του και τις παιδαγωγικές γνώσεις όχι, είναι πιο δύσκολο. Από ότι βλέπω όμως απαξιώνεται το ρόλο του δασκάλου. Θεωρείτε ότι για να μπει κάποιος σε τάξη δε χρειάζεται να κάνει παιδαγωγικές σπουδές, αρκεί να ξέρει το γνωστικό αντικείμενο έτσι?

Παράθεση
Και μη μας πεις πάλι για παιδαγωγική κατάρτιση γιατί δε νομίζω ότι εμείς δε δεχτήκαμε να την αποκτήσουμε. 4 άτομα ζητάνε μόνο. Ποιος θα πρωτομπεί; Μήπως το κάνουν για να μην έχουμε ένα επιχείρημα παραπάνω για να μπούμε στα Δημοτικά...;
Δεν εξετάζω το πρόβλημα από συντεχνιακή πλευρά, σκέφτομαι τι είναι καλύτερο για τα παδιά (και για αυτό ενοχλεί η άποψή μου γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ενδιαφέρονται για τα παιδιά αλλά για τον εαυτούλη του καθαρά συντεχνιακά)
Η ουσία είναι ότι δεν έχετε παιδαγωγική κατάρτιση. Το γιατί δεν έχει σημασία.

Παράθεση
Όσο για το ερώτημα σου, μπορώ να μπω στον κόπο να ψάξω το άρθρο που μπήκαν τα ΤΕΙ στην εκπαίδευση, όπως και το ΠΔ268 πιστεύω ότι συμπληρώνει όλες τις απορίες σου. Μας δόθηκε δικαίωμα να διδάσκουμε και αυτό κάνουμε!
Και το προεδρικό διάταγμα που λέει ότι δεν είστε καθηγητική σχολή φαντάζομαι ότι συμπληρώνει τις δικές σου απορίες. Κάποιος πριν είπε ότι το διάταγμα αυτό έγινε υπό τις πιέσεις των φυσικών και των μαθηματικών για να μπορούν να διδάσκουν πληροφορική. Δε διαφωνώ αλλά με το σκεπτικό αυτό και το διάταγμα που λες δεν έγινε μετά από πίεση των ΤΕΙ (ανθρώπων τους σε υψηλές θέσεις) για να μπουν και αυτοί στο χώρο της γενικής παιδειάς για να απαξιώσουν και αυτή όπως έχουν απαξιώσει την τεχνική? (αν κάποιος διαφωνεί μπορεί να μας αναλύσει γιατί η τεχνική εκπαίδευση δεν είναι απαξιωμένη κατά τη γνώμη του)

Παράθεση
Τέλος, πιστεύω ότι κάνεις ψυχολογικά τεστ εδώ μέσα και προσπαθείς να δεις αντιδράσεις όταν προσπαθείς να μειώσεις το ηθικό των πληροφορικών που θέλουν να μπουν στην εκπαίδευση.
Καλά δεν κάνω και ψυχολογικά τεστ, αλλά αυτό που λες για το ηθικό δε νομίζω ότι ένας άνθρωπος μπορεί να μειώσει το ηθικό αυτών που πραγματικά θέλουν να γίνουν καθηγητές. Οι υπόλοιποι που πάνε για να αράξουν σε καμιά παραλία όπως ο φίλος μας ο NAS παραδέχτηκε προηγουμένως πιστεύω ότι επιδέχονται μια μείωση ηθικού, δε νομίζεις?

Παράθεση
Λόγια σαν τα δικά σου δε νομίζω ότι θα μας μειώσουν το πείσμα που έχουμε για να ακολουθήσουμε αυτό το επάγγελμα. Μπορεί να το αποκαλείς όνειρο σε κάποιους, αλλά ίσως γίνει και πραγματικότητα. Έχουμε κάθε δικαίωμα να το πιστεύουμε. Αν δεν το πιστεύαμε, ούτε εσύ θα ήσουν καθηγητής τώρα. Για σένα δεν υπήρξε κάποτε όνειρο αυτό που κάνεις τώρα...;
Σωστά αυτά που λες, αλλά για μένα ήταν ένα εφικτό όνειρο. Για σας δε φαίνεται τόσο εφικτό όπως έχουν τα πράγματα με την πληθώρα σχολών πληροφορικής και τη μείωση των θέσεων στην εκπαίδευση

10
είναι διορισμένος και ασχολείται με το τι κάνουμε οι ωρομίσθιοι και για το αν θα μπεί η πληροφορική στα δημοτικά αντι να είναι σε καμια παραλία...
Αυτό είναι το όνειρο σου? Να διοριστείς μόνιμος και να είσαι σε καμιά παραλία? Καλά που το λες τουλάχιστον.

Παράθεση
πόσο κομπλεξικός μπορείι να είναι κάποιος που αφου έχει λύσει το προβλημά του διορισμού και μιλάει αφ υψηλού να λέει τέτοιες μ....κιες ... και να τον ανέχονται
Έλα ντε, με αυτά που λέω πως με ανέχεστε και δε με διαγράφετε? Άσχημο πράγμα να σε ενοχλούν οι απόψεις κάποιου και να μην μπορείς να απαντήσεις έτσι? Η διαγραφή από ότι φαίνεται είναι η μόνη λύση, ώστε να μην υπάρχει αντίλογος εδώ

Παράθεση
....Ισως στο μάθημα της πληροφορικής ο δάσκαλος να μην του φερόταν καλά και να του δημιούργησε το σημερινό κουσούριι!!!τι να πείς....
Άντε πάλι τα ίδια, καλά δεν είπαμε ότι η πληροφορική σαν γνωστικό αντιμείμενο δεν υπάρχει στα δημοτικά? Έχεις σίγουρα κάποια σχέση με την εκπαίδευση?

11
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ADMINISTRATORS:

Eίναι η πρώτη φορά που γράφω μετά απο αρκετό καιρό εδω μέσα οποτε ελπίζω να μην παρεξηγηθούν τα λόγια μου.

Γιατί δεν διαγράφετε αυτό το τσουτσέκι απο το να κλειδώνετε άδικα θέματα τα οποία λεκιάζει με τον τρόπο του και δεν μας αφήνει να ενημερωθούμε?

Κλειδώστε τον τσουτσεκ-μαν..... Ξεκλειδώστε τα θέματα πληροφορικής....

Εγώ πάντως δεν σε παρεξηγώ, αλλά από τη στιγμή που απευθύνεσαι σε μένα με αυτόν τον χαρακτηρισμό μήπως πρέπει να διαγραφείς εσύ?

12
Καλημέρα συνάδερφοι (..και μη)
Καλημέρα συνάδελφε ή μη

Παράθεση
- γιατί δεν είναι η πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία;
Γιατί δεν έχει θέση, ο χειρισμός υπολογιστή δεν είναι πληροφορική, είναι κατί απλό που μπορεί να γίνει από τον δάσκαλο ώστε
να χρησιμοποιήσει αυτές τις δεξιότητες στα υπόλοιπα μαθήματα του σχολείου. Η πληροφορική ως γνωστικό αντικείμενο δεν
έχει θέση στο δημοτικό

Παράθεση
γιατί οι ώρες στο γυμνάσιο είναι 1;
γιατί μειώθηκαν με δραματικό τρόπο οι ώρες στα επαλ;
Τα 2 αυτά συμβαίνουν γιατί δεν υπάρχει ισχυρό συνδικαλιστικό όργανο που να απαιτεί πράγματα από το υπουργείο. Πως όμως να υπάρξει τέτοιο όργανο όταν κάποιοι εδώ μέσα προτείνουν να φύγουν από τον κλάδο της πληροφορικής οι μη πτυχιούχοι. Έτσι θα ενώσετε τον κλάδο και θα φτιάξετε μια ισχυρή ένωση?

Παράθεση
- γιατί θεωρούμαστε μη καθηγητική σχολή
όχι θεωρειστε, δεν είστε με προεδρικό διάταγμα. Δεν λέω ότι αυτό είναι σωστό ή λάθος αλλά χωνέψτε το. Δεν είστε καθηγητική σχολή βάση νόμου. Τώρα ότι και να λέτε εσείς ή εγώ δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει τι λέει ο νόμος

Παράθεση
- κάναμε αυτό που έπρεπε για να είναι καλυτερα τα πράγματα;
OXI

Παράθεση
- πρέπει να κάνουμε κάτι;
Το θέμα δεν είναι αν πρέπει να κάνετε κάτι, προφανώς και πρέπει, το θέμα είναι αν μπορείτε να κάνετε κάτι

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Θερινή υπηρεσία
« στις: Ιούνιος 16, 2008, 05:41:38 μμ »

  Πίστεψέ με ο διευθυντής δε δίνει δεκάρα αν θα κάνει την εφημερία παλιός ή νέος, αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να γίνει η εφημερία.Και ξέρει ότι πιο δύσκολο είναι να χώσει έναν παλιό παρά έναν καινούργιο. Έτσι θα δοκιμάσει να χώσει εσένα. Αν δει ότι δεν αντιδράς πολύ αλλά πας στο παρακαλετό θα χώσει εσένα 100% αφού σου μίλησε έτσι και στο τηλέφωνο. Τι κάνεις λοιπόν χωρίς φυσικά να μαλώσεις με τον μισό σύλλογο. Τους λες το πρόβλημά σου ότι δηλαδή ο άντρας δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει η άδειά του και με τον τρόπο σου αφήνεις τον διευθυντή να καταλάβει ότι ακόμα και να σε βάλει δεν υπάρχει περίπτωση να πατήσεις!!! Τότε θα το σκεφτεί πολύ σοβαρά.
   Για να μη φανείς όμως και κακιά θα πεις ότι του χρόνου θα κάνεις εσύ την εφημερία στις 15 Αυγούστου οπότε και θα έχεις προγραμματίσει και την άδεια του άντρα σου. Δε νομίζω ότι θα μπορέσουν να σου πουν τίποτα.

14

Ποιος νόμος το λέει και που. Ποιος νόμος λέει ότι όποιος τελειώνει μια σχολή πληροφορικής είναι καθηγητής? Αν αυτό που λες ισχύει τότε γιατί οι σχολές πληροφορικής δεν είναι καθηγητικές???


Ο νόμος λέει ότι καθηγητές πληροφορικής είναι όσοι έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής, απ' αυτά που ανήκουν στους κλάδους ΠΕ19-20, και κατά προτεραιότητα παιδαγωγική επάρκεια μη δεσμευτική. Ο νόμος μου έχει δώσει ήδη το δικαίωμα να διδάσκω στο δημοτικό (βλ. ολοήμερα) Αυτό που δεν μ' αφήνει ο νόμος να κάνω είναι να έχω μόνιμη θέση στο δημοτικό. Εκεί είναι η διαφορά.


Σελίδες: 123 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161604
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 449
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 225
Σύνολο: 234

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.