*

Ψηφοφορία

Δάσκαλοι ή Καθηγητές;

Δάσκαλοι
12 (7.1%)
Καθηγητές ΠΕ19/ΠΕ20
151 (89.9%)
Δεν ξέρω
5 (3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 165

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία  (Αναγνώστηκε 86700 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #294 στις: Ιούνιος 17, 2008, 03:45:48 μμ »
Πώς να σε θεωρήσω συνάδελφο ή μέλος του ΠΕ19 ρε φίλε, όταν απευθύνεσαι σε μας ως κάτι διαφορετικό, μιλώντας στο δεύτερο πληθυντικό;
Ο ίδιος σου, δεν θεωρείς τον εαυτό σου καθηγητή Πληροφορικής.
Δεν απευθυνόμουν στους ΠΕ19 αλλά στους πτυχιούχους πληροφορικής. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Άλλοι έχουν διασπάσει τον κλάδο σε πτυχιούχους και μη και αυτός είναι ο λόγος που δεν διεκδικούμε τίποτα

Παράθεση
Και στο κάτω κάτω, διορισμένος είσαι, τι σε νοιάζει τόσο και ασχολείσαι με τα θέματα των αδιόριστων Πληροφορικών;
Δηλαδή κατά τη γνώμη σου όταν είσαι διορισμένος δεν πρέπει να σε απασχολούν τέτοια θέματα, πρέπει να είσαι αδιάφορος. Το μόνο που πρέπει να σε νοιάζει είναι η θεσούλα σου έτσι?

Παράθεση
Τι φοβάσαι; Ότι θα σε διώξουμε από την θέση σου;
Το μυαλό σου εκεί στη θεσούλα στο δημόσιο

Παράθεση
Γιατί δεν έχεις τα απαιτούμενα και μπήκες από το παράθυρο;
Όπως διδάσκετε όσοι έχετε πτυχίο πληροφορικής χωρίς να έχετε παιδαγωγική κατάρτιση (δεν θεωρείτε ότι μπήκατε από το παράθυρο έτσι), και εγώ διδάσκω χωρίς πτυχίο αλλά με παιδαγωγική κατάρτιση. Άρα με το δικό σου σκεπτικό έχουμε μπει όλοι από το παράθυρο.
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:47:48 »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #295 στις: Ιούνιος 17, 2008, 04:23:13 μμ »
Τώρα τι να σου πω, δες τι λέει το νέο βιβλίο και θα καταλάβεις τι διδάσκω.

Το θέμα είναι ότι έχω δει το νέο βιβλίο και όταν λέμε ότι θέλουμε να διδάξουμε παρόμοια ύλη στο δημοτικό, το θεωρείς αδιανόητο...
Εκεί ήθελα να καταλήξω.

Παράθεση
Όσον αφορά το γνωστικό αντικείμενο ναι, όσον αφορά τη διδακτική του και τις παιδαγωγικές γνώσεις όχι, είναι πιο δύσκολο. Από ότι βλέπω όμως απαξιώνεται το ρόλο του δασκάλου. Θεωρείτε ότι για να μπει κάποιος σε τάξη δε χρειάζεται να κάνει παιδαγωγικές σπουδές, αρκεί να ξέρει το γνωστικό αντικείμενο έτσι?
Ίσως ψάχνουμε το ίδιο παράθυρο που μπήκες και εσύ...

Παράθεση
Δεν εξετάζω το πρόβλημα από συντεχνιακή πλευρά, σκέφτομαι τι είναι καλύτερο για τα παδιά (και για αυτό ενοχλεί η άποψή μου γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ενδιαφέρονται για τα παιδιά αλλά για τον εαυτούλη του καθαρά συντεχνιακά)
Η ουσία είναι ότι δεν έχετε παιδαγωγική κατάρτιση. Το γιατί δεν έχει σημασία.
Γιατί δεν έχει σημασία;

Παράθεση
Και το προεδρικό διάταγμα που λέει ότι δεν είστε καθηγητική σχολή φαντάζομαι ότι συμπληρώνει τις δικές σου απορίες. Κάποιος πριν είπε ότι το διάταγμα αυτό έγινε υπό τις πιέσεις των φυσικών και των μαθηματικών για να μπορούν να διδάσκουν πληροφορική. Δε διαφωνώ αλλά με το σκεπτικό αυτό και το διάταγμα που λες δεν έγινε μετά από πίεση των ΤΕΙ (ανθρώπων τους σε υψηλές θέσεις) για να μπουν και αυτοί στο χώρο της γενικής παιδειάς για να απαξιώσουν και αυτή όπως έχουν απαξιώσει την τεχνική? (αν κάποιος διαφωνεί μπορεί να μας αναλύσει γιατί η τεχνική εκπαίδευση δεν είναι απαξιωμένη κατά τη γνώμη του)
Το προεδρικό διάταγμα που λέει ότι δεν είμαστε καθηγητική σχολή, πιστεύω ότι τα μπερδεύει όλα. Πώς μας έδωσαν τότε το δικαίωμα να διδάσκουμε; Αν έγινε με πιέσεις άλλων, η πίεση πιστεύω ήταν σωστή, αφού δίδασκαν πληροφορική άτομα που κανονικά δεν είχαν δικαίωμα.

Παράθεση
Σωστά αυτά που λες, αλλά για μένα ήταν ένα εφικτό όνειρο. Για σας δε φαίνεται τόσο εφικτό όπως έχουν τα πράγματα με την πληθώρα σχολών πληροφορικής και τη μείωση των θέσεων στην εκπαίδευση
Θα δείξει η συνέχεια το πόσο εφικτό είναι το όνειρο...
Απορώ γιατί ανακοινώθηκε ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ για πληροφορικούς ενώ υπάρχουν υπεράριθμοι...

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #296 στις: Ιούνιος 17, 2008, 04:45:53 μμ »

 Άλλο γυμνάσιο και άλλο δημοτικό. Αυτό το οποίο είναι λυπηρό είναι ότι όπως ακριβώς το είπες όλοι ψάχνουν παραθυράκια για το πως θα χωθούν στο δημόσιο σχολείο και θα αράξουν (προφανώς δε βγάζω τον εαυτό μου απέξω, όσον αφορά το 1ο). Το τι είναι καλό για τα παιδιά δεν ενδιαφέρει κανέναν. Ο τρόπος που λειτουργούν τα πράγματα είναι αυτός. Όλοι ασελγούν σε βάρος της παιδείας για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους είτε αυτές είναι βιοποριστικές είτε ρουσφετολογικές.
    Οι πληροφορικοί προσπαθούν να πείσουν ότι έχουν θέση στα δημοτικά αφού βλέπουν ότι στην δευτεροβάθμια δεν μπορεί να πάρει άλλους και δεν θα μπορεί για πολλά χρόνια ακόμα.
   Για παράδειγμα οι καθηγητές της δεύτερης ξένης γλώσσας πανηγυρίζουν επειδή κατάφεραν να έχουν οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια και επειδή μπήκε η 2η ξένη γλώσσα στο δημοτικό. Το θεωρούν νίκη του κλάδου ενώ θα έπρεπε να ντρέπονται. Όταν οι σημερινοί μαθητές δεν ξέρουν να μιλήσουν και δεν έχουν μάθει στοιχειώδη πράγματα, αντί να ρίξουμε το βάρος εκεί θέλουμε και 2η γλώσσα για να διορίσουμε τους δικούς μας. Εδώ δε μαθαίνουν τη δική τους γλώσσα και φυσικά ούτε τα Αγγλικά, τι να πεις. Αναρωτιέμαι από ποιο μάθημα θα πάρουν ώρες για τη 2η γλώσσα. Ποιο μάθημα είναι λιγότερο σημαντικό?
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος maria_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #297 στις: Ιούνιος 17, 2008, 06:14:59 μμ »
Διαφωνώ σε αυτό. Δεν είναι απαραίτητο να ξέρεις τη μητρική σου άπταιστα ή έστω και λίγο για να μάθεις μια ξένη. Που, τα παιδιά στο δημοτικό δεν καλούνται να μάθουν αλλά να τη γνωρίσουν απλά. Υπάρχουν και τα δίγλωσσα παιδιά. Σε αντίθεση με τους ενήλικες, τα παιδιά ρουφούν σα σφουγγάρια τη γνώση και δε μπερδεύονται με δυο ξένες γλώσσες.

Από την άλλη πλευρά, η εισαγωγή και αφαίρεση μαθημάτων από το ΑΠ υπόκειται στη φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος που θέλει να περάσει το υπουργείο και στους πολίτες που θέλει να διαμορφώσει.
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:47:48 »

Αποσυνδεδεμένος vassilo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 214
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #298 στις: Ιούνιος 17, 2008, 08:14:30 μμ »
Σημείωση :

1. Υπάρχουν μαθητές που ξέρουν να γράφουν πολύ καλύτερα στην Αγγλική από ότι στην ελληνική και αυτό γιατί τους ενδιαφέρει περισσότερο και πολλά από αυτά έχουν έφεση αλλά όπως σε κάθε μάθημα υπάρχουν κακοί και καλοί μαθητές.Το να καταργήσουμε τις ξένες γλώσσες στο δημοτικό δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα μάθουν τα παιδιά να μιλάνε και να γράφουν καλά Ελληνικά. Άλλα φταίνε που δεν θα τα αναλύσω δώ γιατί δεν είναι το θέμα που σας απασχολεί.

2.Δεν πήραν ώρα από κανένα μάθημα , απλά πρόθεσαν 2 ακόμη 'ωρες την εβδομάδα και τελειώνουμε στις δύο.

Προτού να δώσετε παραδείγματα , παρακαλώ ενημερωθείτε.
To teach or not to teach?

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #299 στις: Ιούνιος 17, 2008, 10:42:35 μμ »
Υπάρχουν και τα δίγλωσσα παιδιά.
Σόρρυ αλλά με δεύτερη ξένη γλώσσα τα παιδιά είναι τρίγλωσσα και όχι δίγλωσσα

Παράθεση
Από την άλλη πλευρά, η εισαγωγή και αφαίρεση μαθημάτων από το ΑΠ υπόκειται στη φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος που θέλει να περάσει το υπουργείο και στους πολίτες που θέλει να διαμορφώσει.
Δηλαδή σοβαρά πιστεύεις ότι αυτό που έγινε με τη δεύτερη ξένη γλώσσα έγινε μετά από αοβαρό προγραμματισμό του υπουργείου το οποίο έλαβε υπόψη του τις συνέπειες που θα έχει στα παιδιά? ή έγινε επειδή πίεσαν οι συνδικαλιστές των γερμανικών/γαλλικών?

Ας είμαστε τουλάχιστον ειλικρινείς
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #300 στις: Ιούνιος 17, 2008, 10:46:59 μμ »
Σημείωση :
1. Υπάρχουν μαθητές που ξέρουν να γράφουν πολύ καλύτερα στην Αγγλική από ότι στην ελληνική
Σοβάρα ε? Αυτό το θεωρείς επιτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος?

Παράθεση
και αυτό γιατί τους ενδιαφέρει περισσότερο και πολλά από αυτά έχουν έφεση αλλά όπως σε κάθε μάθημα υπάρχουν κακοί και καλοί μαθητές.
Λάθος!! Και αυτό γιατί η Αγγλική είναι πιο εύκολη από την ελληνική και κυρίως επειδή τα αγγλικά που κάνουν στο δημοτικό είναι της μορφής "John ate the apple" ενώ τα ελληνικά είναι πολύ πιο δύσκολα

Παράθεση
2.Δεν πήραν ώρα από κανένα μάθημα , απλά πρόθεσαν 2 ακόμη 'ωρες την εβδομάδα και τελειώνουμε στις δύο.
Αν είναι έτσι τότε πάω πάσο, με τον τρόπο αυτό μπορούμε να προσθέτουμε όσες ώρες θέλουμε να φτάσουμε μέχρι το απόγευμα και να βολευτούν όλες οι ειδικότητες. Ωραίο κόλπο, πως δεν το είχατε σκεφτεί νωρίτερα?
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος vassilo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 214
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #301 στις: Ιούνιος 17, 2008, 11:16:35 μμ »
1.΄Το σκεφτήκαμε ΄θέλει να πει  ;
Εμένα δεν μου έπεφτε λόγος. Κι αν μου έπεφτε ίσως να είχα τελείως διαφορετική άποψη. Απλά ανέφερα ότι δεν τρώνε τις ώρες άλλων μαθημάτων.

2. Είπα εγώ ότι είναι επιτυχία του συστήματος ; Μην σχολιάζεις αυτά που νομίζεις ότι σκέπτομαι .

3. Πώς θα μπορούσαν τα Αγγλικά να είναι πιο δύσκολα από τα Ελληνικά , εφόσον τα δεύτερα είναι η μητρική γλώσσα των μαθητών στην οποία ξέρουν ήδη να εκφράζονται ; Αντίστοιχα προβλήματα με αυτά των Ελληνόπουλων στα Ελληνικά διακρίνω στους μαθητές μου με μητρική γλώσσα την Αγγλική που στο σχολείο που δουλεύω  υπάρχει τουλάχιστον ένας τέτοιος μαθητής σε κάθε τάξη. Εκεί όμως μπορεί να εξηγηθεί καθότι δεν βρίσκονται σε Αγγλικό σχολείο .
Επίσης , μην είσαι τόσο σίγουρος ότι η Αγγλική είναι πιο εύκολη . Τότε θα είχα μόνο αστέρια και θα ένιωθα ότι κάνω περίπατο μέχρι το σχολείο.

4. Μην ξεχνάμε ότι το σύστημα αυτό με 2 ξένες γλώσσες , υπάρχει σε πολλά ευρωπαϊκά κράτη , και καλώς ή κακώς το ελληνικό κράτος τείνει να τα αντιγράφει.

5. Νομίζω ότι ξεφύγαμε και το θέμα πρέπει να μεταφερθεί αλλού, αλλά δεν ξέρω το πως.

ΥΓ . Καλό είναι εκφράσεις όπως ¨σοβαρά ε;;¨ να τις χρησμοποιείς σε όλους εκείνους που σε ειρωνεύτηκαν  πριν , και να μη με ειρωνεύεσαι την στιγμή που εγώ δεν σου απαντώ με αυτό τον τρόπο. Ευχαριστώ.
To teach or not to teach?

Αποσυνδεδεμένος walkleon

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 708
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #302 στις: Ιούνιος 17, 2008, 11:36:12 μμ »
Ρε jaffar δεν παίζεσαι...Τα έχεις βάλει μέ όλους και με όλα.Δεν βαρέθηκες ακόμα να ασχολείσαι με τα δημοτικά και με την Πληροφορική στα δημοτικά;Σε λίγο καιρό που όλοι εμείς θα διδάσκουμε Πληροφορική στο Δημοτικό τι θα κάνεις;Δεν έχεις να ασχοληθείς και με τίποτα άλλο; Π.χ γυναίκα,οικογένεια κτλ; Για κανά μπανάκι δεν πας;Ξέρεις εκεί στις παραλίες είναι καλά...φραπεδιά,ξάπλα,χαλαρά,γυναίκες...σκέψου το λιγάκι...  ;)

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #303 στις: Ιούνιος 18, 2008, 02:25:59 πμ »
Εγώ δεν καταλαβαίνω πώς ορισμένοι μιλάνε απόλυτα για το δημοτικό λες κι έχουν διδάξει εκεί. Νομίζω ότι πιο κατάλληλοι να μιλήσουν για το δημοτικό είναι πρώτα απ' όλους οι δάσκαλοι και έπειτα οι ωρομίσθιοι που εργάστηκαν εκεί. Πως λένε κάποιοι τι γνώμη τους, που τη θεωρούν και σωστή και αδιαμφισβήτητη, χωρίς να έχουν περάσει ούτε απ' έξω απ' τα δημοτικά (ως εκπαιδευτικοί :-p); Πως ορισμένοι απαξιώνουν το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας από το οποίο πέρασαν κι αυτοί; Μάλλον κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι οι Έλληνες πρέπει να γίνουν ανταγωνιστικοί. Για μένα είναι απαράδεκτο σε χώρα της Ε.Ε. η πληροφορική να έχει δευτερεύουσα σημασία στην υποχρεωτική εκπαίδευση.


Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #304 στις: Ιούνιος 19, 2008, 12:39:01 μμ »
Στα δημοτικά δεν κάνεις κατάρτιση με εξαίρεση ίσως την Πέμπτη και την Έκτη. Βασικός στόχος σου είναι να γνωρίσει το παιδί τον υπολογιστή, να μάθει να συνεργάζεται με τους συμμαθητές του και οι υπόλοιποι παιδαγωγικοί στόχοι. Τυχαίνει να έχω Παιδαγωγική Επάρκεια απο ΑΣΠΑΙΤΕ και κατα τη γνώμη μου οι μόνοι που έχουν θέση στα Δημοτικά είναι οι δάσκαλοι και κανείς άλλος και μιλάω για όλες τις ειδικότητες εκτός και άν είναι άρτια καταρτισμένοι παιδαγωγικά. Φυσικά και με βολεύει να μπεί η πληροφορική στα δημοτικά ωστόσο δεν πιστεύω ότι έχω θέση εκει. Θα μπορούσα να προσφέρω καλύτερες υπηρεσίες στη δευτεροβάθμια. Δυστυχώς όμως δεν έχω την πολυτέλεια να πω "Ξέρετε δεν θέλω να διοριστώ στην Πρωτοβάθμια, θα περιμένω 15 χρόνια να ανοίξουν θέσεις στη Δευτεροβάθμια". Οπότε λίγο πολύ όλοι δίκιο έχετε, απλά ο καθένας βλέπει τα πράγματα όπως τον βολεύει. Καλή μας επιτυχία στον προσεχή διαγωνισμό !

 

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #305 στις: Ιούνιος 19, 2008, 12:53:24 μμ »
Στα δημοτικά δεν κάνεις κατάρτιση με εξαίρεση ίσως την Πέμπτη και την Έκτη. Βασικός στόχος σου είναι να γνωρίσει το παιδί τον υπολογιστή, να μάθει να συνεργάζεται με τους συμμαθητές του και οι υπόλοιποι παιδαγωγικοί στόχοι. Τυχαίνει να έχω Παιδαγωγική Επάρκεια απο ΑΣΠΑΙΤΕ και κατα τη γνώμη μου οι μόνοι που έχουν θέση στα Δημοτικά είναι οι δάσκαλοι και κανείς άλλος και μιλάω για όλες τις ειδικότητες εκτός και άν είναι άρτια καταρτισμένοι παιδαγωγικά. Φυσικά και με βολεύει να μπεί η πληροφορική στα δημοτικά ωστόσο δεν πιστεύω ότι έχω θέση εκει. Θα μπορούσα να προσφέρω καλύτερες υπηρεσίες στη δευτεροβάθμια. Δυστυχώς όμως δεν έχω την πολυτέλεια να πω "Ξέρετε δεν θέλω να διοριστώ στην Πρωτοβάθμια, θα περιμένω 15 χρόνια να ανοίξουν θέσεις στη Δευτεροβάθμια". Οπότε λίγο πολύ όλοι δίκιο έχετε, απλά ο καθένας βλέπει τα πράγματα όπως τον βολεύει. Καλή μας επιτυχία στον προσεχή διαγωνισμό !

 
1+++  :)
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #306 στις: Ιούνιος 19, 2008, 01:05:06 μμ »
Σε λίγο καιρό που όλοι εμείς θα διδάσκουμε Πληροφορική στο Δημοτικό τι θα κάνεις;
Δεν θα κάνω τίποτα διότι "όλοι εσείς" δεν πρόκειται να διδάξετε σε δημοτικό για τα επόμενα 10 χρόνια και βάλε. Εκτός αν εννοείς αυτό σαν λίγο καιρό οπότε συμφωνούμε. Επίσης ακόμα και αν μπείτε στα δημοτικά όπως έχω πει επανειληmμένως δεν πρόκειται να μπείτε σε τάξη να κάνετε κανονικό μάθημα. Οι αρμοδιότητές σας θα είναι κάποιες από τις παρακάτω
  • Ρόλος παιδονόμου όταν τα παιδιά σερφάρουν στο ιντερνετ
  • Επειδή πολλοί δάσκαλοι δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν τον Η/Υ θα τους βοηθάτε στη διδασκαλία με υπολογιστή
  • Τεχνική στήριξη σε θέματα Η/Υ στο σχολείο (έλεγχος για ιούς, αλλαγή μητρικής)
  • Να γράφετε στο word τα σχέδια μαθήματος και τα φύλλα εργασιάς των δασκάλων που θα κάνουν πραγματικό μάθημα
  • Μηχανογράφηση του σχολείου, δηλαδή έπαφος, survey κλπ

Αλλά και πάλι το άνοιγμα οργανικών στα δημοτικά λίγο δύσκολο το βλέπω εκτός αν αρχίσετε και εσείς την κλάψα και τα παρακάλια και βρείτε καμιά πολιτική άκρη για να χωθείτε. Όπως έκαναν οι καθηγητές των γερμανικών για παράδειγμα και κατάφεραν να ανοίξουν θέσεις για αυτούς. Πάντα για το καλό των παιδιών έτσι? μην ξεχνιόμαστε

Παράθεση
Για κανά μπανάκι δεν πας;Ξέρεις εκεί στις παραλίες είναι καλά...φραπεδιά,ξάπλα,χαλαρά,γυναίκες...σκέψου το λιγάκι...  ;)
Όχι δεν ξέρω, δεν είμαι "της παραλίας" σε αντίθεση με σένα που πριν καν διοριστείς έχεις ήδη νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου. Φαντάσου να διοριστείς κιόλας.
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #307 στις: Ιούνιος 19, 2008, 01:06:12 μμ »
Στα δημοτικά δεν κάνεις κατάρτιση με εξαίρεση ίσως την Πέμπτη και την Έκτη. Βασικός στόχος σου είναι να γνωρίσει το παιδί τον υπολογιστή, να μάθει να συνεργάζεται με τους συμμαθητές του και οι υπόλοιποι παιδαγωγικοί στόχοι. Τυχαίνει να έχω Παιδαγωγική Επάρκεια απο ΑΣΠΑΙΤΕ και κατα τη γνώμη μου οι μόνοι που έχουν θέση στα Δημοτικά είναι οι δάσκαλοι και κανείς άλλος και μιλάω για όλες τις ειδικότητες εκτός και άν είναι άρτια καταρτισμένοι παιδαγωγικά. Φυσικά και με βολεύει να μπεί η πληροφορική στα δημοτικά ωστόσο δεν πιστεύω ότι έχω θέση εκει. Θα μπορούσα να προσφέρω καλύτερες υπηρεσίες στη δευτεροβάθμια. Δυστυχώς όμως δεν έχω την πολυτέλεια να πω "Ξέρετε δεν θέλω να διοριστώ στην Πρωτοβάθμια, θα περιμένω 15 χρόνια να ανοίξουν θέσεις στη Δευτεροβάθμια". Οπότε λίγο πολύ όλοι δίκιο έχετε, απλά ο καθένας βλέπει τα πράγματα όπως τον βολεύει. Καλή μας επιτυχία στον προσεχή διαγωνισμό !

Συγχαρητήρια για τις απόψεις και την ειλικρίνειά σου
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.