Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - diav

Σελίδες: 123 ... 17
1
1. Κύριε Παπαδομαρκάκη, για τα χιλιάδες κενά που δηλώνουν οι ΔΠΕ/ΔΔΕ στο ΟΠΣΥΔ και επιβεβαιώνουν (λίγο πάνω, λίγο κάτω) οι ΠΔΕ δεν γνωρίζετε τίποτα; Τα κενά περιμένετε να τα μάθετε από τηλέφωνα γονέων; Εσείς όταν ήσασταν ΔΔΕ Δωδεκανήσου και Αναπληρωτής ΠΔΕ Νοτίου Αιγαίου προτρέπατε τους γονείς να παίρνουν τηλ. στο Γενικό Γραμματέα μπας και στελεχωθούν τα σχολεία;

2. Είστε το ίδιο άτομο που εξέδωσε πριν λίγες ημέρες αυστηρή οδηγία για την ιεραρχική υποβολή ερωτημάτων προς το Υπουργείο Παιδείας, ενώ τώρα απαξιώνετε όλη τη διοικητική ιεραρχία (την οποία έχετε διατρέξει και γνωρίζετε) και ζητάτε απευθείας τηλ. επαφή του γονέα με το Γενικό Γραμματέα; Θυμίζει κάτι από το Aló Presidente του Ούγκο Τσάβες (παρεμπιπτόντως, έχετε αρχίσει και του μοιάζετε εμφανισιακά).

3. Και αν δεν σας ενημέρωσαν για τα κενά οι Διευθυντές Σχολείων / ΔΠΕ / ΔΔΕ / ΠΔΕ μέσω της υπηρεσιακής οδού, εσείς τι κάνατε ως πειθαρχικός/ώς προϊστάμενος των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης; Τους ασκήσατε πειθαρχικό έλεγχο; (δεν τολμάτε, βέβαια, αφού κι εσείς ήσασταν Αναπληρωτής ΠΔΕ από ΔΔΕ Δωδεκανήσου, οπότε...).

Σε μια κανονική χώρα, αύριο είτε εσείς δεν θα ήσασταν Γενικός Γραμματέας (Σ.Σ. και θα επιστρέφατε πάλι σε θέση ΠΔΕ, αλά Κόπτσης) είτε οι 13 ΠΔΕ θα ελέγχονταν πειθαρχικώς (ή θα παραιτούνταν από ευθιξία). Σε μια κανονική χώρα. Στην Ελλάδα αύριο απλώς είναι Πέμπτη.

4. Και κάτι τελευταίο: φροντίστε να εγκύψετε στο πρόβλημα ή να σκύψετε πάνω στο πρόβλημα, διότι αν ενσκήψετε πάνω στο πρόβλημα θα το κάνετε χειρότερο! (εντάξει, δεν είστε των θεωρητικών, Χημικός Μηχανικός του Πλοϊεστίου Ρουμανίας, αλλά στη θέση που βρίσκεστε δεν επιτρέπονται τέτοιοι σολοικισμοί)

1.   Όχι , φυσικά , τα έλυνε όλα ο ίδιος αφού ! Αφού είχες διαβάσει το άτυπο βιωματικό βιογραφικό στο άτυπο τύπου και τη ματσάρα σχολίων. Εεεεεεε.
2.   Η ιεραρχία και οι οδηγίες δεν είναι αμφίδρομες,για από κάτω προς τα πάνω ισχύουν. Από πάνω προς τα κάτω ολούθε είναι κατευθυντήριες γραμμές ελεύθερα. Αλήθεια , μια Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση (sic με κεφαλαία), που δεν θυμάμαι ακριβώς, να σχετίζεται με το θέμα ή … χτες ήταν μια Τετάρτη ; Για να δούμε σήμερα.
3.   Κόφτης θητειών  και επαναφορά στην επαφή με  την τάξη ανά τακτά διαστήματα υποχρεωτικώς ; Είσαι σκληρός. Τρέχει διαβούλευση να (ξαναμανα)προταθεί; Βέβαια ο τρόπος που εκτίθεται κανείς είναι διαφορετικός.
Περί παραιτήσεων : καλά τώρα ! Αυτά είναι γραμμένα/λυμένα  μέσα στην εξαετία , σοβαρά ; Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται και το ξέρεις (και το κατανοώ απόλυτα για τα υψηλά κλιμάκια, δεν θα το περίμενα - οι πιο κάτω ίσως , αλλά και εκεί δεν … όχι επειδή είναι πολλοί, σήμερα με τα μέσα επικοινωνίας μια χαρά, τι να λέμε κι εδώ… έχει εξαντληθεί το θέμα, εφόσον υπάρχουν οι πρόθυμοι- και καλά στα υψηλά, αμ στα χαμηλά; )
4. Δηλαδή δεν φτάνει που υπάρχει κάποιος να συνομιλήσει άνετα η Κοβέσι, που  ήρθε στη χώρα για άλλα, άλλο αυτό,  και έχεις πάλι και αντίρρηση. Τι είν’ αυτός ρε; Μην έχει κάποιος ευρύτερη ευρωπαϊκή προοπτική , αμέσως να τον φάτε.

ΥΓ. Τώρα κι αν έπεσε ταχτάς (tahta) της μικρής και της μεγάλης Άρκτου μαζί (αστρονομικώς μιλώντας, ποιος αιρετός να πει τι και απλώς να ψιλοτρολάρουν από  κάτω ; βάλε με τον νου και τα κομμένα … ). Αλλά μην το τραβάμε. Ας σκεφτούμε και ποιος/ποια τον πρότεινε, μην έχουμε άλλα…
Ευτυχώς, έβαλα στοίχημα για την εμφάνιση χτες. Για επανεμφάνιση θα δούμε (μη χάσω , please), παίζουν 1-2 θεματάκια . Όμως , ας δει και η διαχείριση μήπως τους κωδικούς Π. τους έχει και ο Μπαμπινιώτης ( κι άλλοι εμμέσως κάνουν επισημάνσεις γλωσσικές, αλλά περάσαμε σε άλλο λέβελ, όντως. Αναφορικά με ένα άλλο γενικότερο  σχόλιο: σε μια παλιά αναφορά περί απόσπασης υποχρεωτικής σε διοικητική θέση για να έχει κανείς μια ιδέα τι παίζει και από μέσα , θα πρόσθετα και ένα έτος job shadowing σε άλλη βαθμίδα. Οι παράμετροι και τα σημεία έντασης είναι λίγο διαφορετικά , αλλά θα γίνουν κατανοητά κάποια πράγματα ειδικά από τους πρωτοβάθμιους).

Το ξεχειλώσαμε αλλά ας όψεται η επικαιρότητα. Καλημέρα.


2
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 - σήμερα )
« στις: Οκτωβρίου 08, 2025, 06:00:14 pm »
Δεν σχολιάζω σε αυτό το μουσικό νήμα , επειδή όμως σήμερα έρχεται καλησπέρα από τη νησάρα , παρασύρομαι και δεν μπορώ να μην (αντ)ευχηθώ χρόνια πολλά λόγω της επετείου της ημέρας στην αγαπημένη Λ. (βροχερή, ηλιόλουστη, καυτή, παγωμένη, ανεμοδαρμένη, ήρεμη … όπως και να έχει ! )

3
Λίγο off-topic (σχετικό με τα κενά όμως) αλλά,  αν  ισχύουν όσα γράφεται ότι ειπώθηκαν σχετικά με «τηλέφωνα ενημερωτικά από τον πολίτη για κενά που δεν φτάνουν στην ΓΓ ; »  από τον ΓΓ με τρόπο ώστε να αδειάζονται και να εκτίθενται από λαϊκισμό ή δεν ξέρω τι άλλη στόχευση 13+116 προϊστάμενοι διευθύνσεων και κυρίως  υπάλληλοι σε ισάριθμες υπηρεσίες που ασχολούνται με τα κενά (και οι οποίοι είναι λόγω της θέσης – όσο γνωρίζω σε διάφορες περιοχές -  γατόνια ) , τα πράγματα είναι σοβαρά. Πάντως δεν πρέπει να το αφήσουν συνδικαλιστικοί φορείς των υπαλλήλων τουλάχιστον αναπάντητο αυτό (τα στελέχη άλλο ευαγγέλιο).

4

Σε αυτή τη φάση περιλαμβάνονται τα κενά από:
α) αναβαθμίσεις σε πλήρες κατά την Β΄ Φάση των αναπληρωτών Α΄ Φάσης,
β) μη αναλήψεις της Β΄ Φάσης και
γ) παραιτήσεις μετά τις 19/9/2025 (καταληκτική ημερομηνία καταχώρισης κενών από τις ΠΔΕ).
Δεν υφίσταται δυνατότητα τροποποίησης κενού σε άλλο κλάδο, ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης, καθώς τα συγκεκριμένα κενά έχουν εγκριθεί από την Υπουργό με σχετική πράξη, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 4 της υπό στοιχεία 104627/ΓΔ5/07-08-2020 (Β΄ 3344), η οποία μνημονεύεται στα έχοντας υπόψη των αποφάσεων πρόσληψης της Β' Φάσης.

Ορέα και εποπτικά τα εξελάκια της Α3, Θάντερκατ σε είπαμε; (όχι κάτι άλλα)…
(με τα λίγα , αλλά και πάλι νοικοκυρεμένα – άντε να τα δούμε και στην επόμενη έτσι )
Καλημέρα

5
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 07, 2025, 11:17:31 am »
Καλημέρα σε σένα και σε όλους, αλλά θα σε στεναχωρήσω : ελάχιστη σχέση είχε η αναφερόμενη τηλεοπτική παρέμβαση  με την ουσία και τις  προεκτάσεις της πατρεϊκής (πατερικής ;D ) παρέμβασης . Για την εν λόγω παρουσίαση και το θέμα (όχι της συγκεκριμένης κατανοητής αγωνίας των γονιών, αλλά πολλών παρόμοιων περιπτώσεων) έχω γνώμη , αλλά δεν έχει σημασία τι λέει ο καθένας (είναι και λίγο πιο ριζοσπαστική η δική μου θεώρηση ) , στην παρούσα συγκυρία  πρακτικά  το προβαλλόμενο περιπτωσιολογικά έχει να κάνει με το γενικότερο θέμα υπαρχόντων κενών, όπως αυτά υπολογίζονται,  και ποσοστών κάλυψης των πραγμάτων ως έχουν. Και από μία άποψη καλώς επέλεξαν να το παρουσιάσουν , όπως και εδώ σε άλλα νήματα και παντού σχολιάζεται η κατάσταση, δεν μπήκαν όμως στα «χωράφια» της ανάρτησης του Π. , που δεν τα υποψιάζονται καν. Γνώμη μου, ίσως μιλήσει και ο ίδιος , όταν και αν… (ε, μερικοί  8)του κακοποιήσαμε την ανάρτηση ολίγον τι, αλλά την ανεβάζουμε και πάνω πάνω  ::) , έτσι είναι αυτά).

6
Το «αμαρτία» είναι σχετικό (αν και σύνηθες στο εν λόγω μπάχαλον) , κάτι πρόχειρα δεν θυμάμαι και δεν μπορώ να ψάξω διάταξη/πρόβλεψη που καλύπτει τέτοιες αποφάσεις , με τις οποίες προσωπικά δεν διαφωνώ (όποιος έχει υπόψη κάτι , ας το παραθέσει προς διαφώτιση όλων) . Ιστορικά το μακρινό 2006, όμως,  η σχετική ΥΑ αναθέσεων ( 69598/Γ2/10-07-2006 , που φυσικά έχει αντικατασταθεί από τις γνωστές τελικά  ισχύουσες)  συνοδευόταν και από εγκύκλιο οδηγιών (82154/Γ2/11-08-2006/ΥΠΕΠΘ ε; που επίσης προφανώς δεν ισχύει)  του τότε ΓΓ, όπου στο 4. αναφερόταν : Σε καμιά περίπτωση δεν προσλαμβάνεται αναπληρωτής ή ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, όταν υπάρχουν στο σχολείο ή σχολεία του ίδιου ΠΥΣΔΕ μόνιμοι εκπαιδευτικοί συναφών προς το μάθημα ειδικοτήτων ή εκπαιδευτικοί που μπορούν ή επιβάλλεται για τη λειτουργία του σχολείου να διδάξουν το μάθημα και δεν συμπληρώνουν ωράριο, ανεξάρτητα από το αν αυτό το μάθημα συμπεριλαμβάνεται ή όχι στην ομάδα μαθημάτων δεύτερης (Β΄) ανάθεσης της ειδικότητάς τους. (στο 12. προβλέπει ότι αφορά εκπαιδευτικούς με όλες τις σχέσεις εργασίας, και αναπληρωτές και ωρομισθίους).
Λελογισμένα και σε σχέση με τις υποχρεωτικές υπερωρίες είναι κάτι που μπορεί κάπως να ρυθμιστεί και σταθερά (θεσμικό πλαίσιο λειτουργικό και κωδικοποίηση ζητείται πολύ πριν το ζητήσουν όψιμα αιρετοί , που καλά κάνουν φυσικά και δημόσια το περιλαμβάνουν ρητά στις διεκδικήσεις). Εδώ δεν έχει ρυθμιστεί πιο λειτουργικά η β΄ειδικότητα…

7
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 03, 2025, 08:14:31 am »
αλλά Ρουμάνα δεν υπάρχει

Καλά, η ρουμάνα είναι αριστούχος ρουμανικού αει και τσακάλι. Εμείς , η χώρα του φωτός και της κόπρου (αυτή το λέει, εγώ δεν κρίνω) , δεν μπορούμε να βρούμε κάτι αντίστοιχο σε απόφοιτο κανενός ρουμανικού αει, έναν  αποτελεσματικό να του δώσουμε θώκο , στασίδι σε κανένα υπουργείο , γραμματεία, οπουδήποτε  να τα φτιάξει όλα; Δεν το πιστεύω, ας ψαχτούνε λίγο, κάτι άριστο θα βρεθεί να σωθούμε…
Το να καλέσουνε την ίδια στα ψιλικοκό , όταν ασχολείται με θέματα μεγατόνων άλλων υπουργείων,  το θεωρώ ακραίο. Με τα χαριτωμένα αγγλικά της και τα fluent ρουμάνικα δεν μπορεί , κάτι θα γίνει… Ας την πάνε μια βόλτα και από μαρούσι μεριά, μήπως…

8
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 01, 2025, 10:14:02 pm »
Μέχρι να απαντήσει ο P. νομίζω  ότι στο ΕΣΠΑ 21-27 οι μόνες Περιφέρειες που θεωρούνται "μη λιγότερο ανεπτυγμένες" είναι Αττική και Νότιο Αιγαίο, οι άλλες στον τορβά όλες...

9
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 01, 2025, 09:27:54 pm »
Αν θέλει ο όποιος δημοσιογράφος , έχει έτοιμη εκπομπή στο πιάτο με επιλεγμένα δημόσια αναρτημένα έγγραφα των ιδίων εμπλεκομένων  φάτσα φόρα και όχι πλάτη κανενός ! Ας καλέσει (Şahin ή άλλος) εκπροσώπους ΠΔΕ, ΥΠΑΙΘΑ (ΕΣΠΑ), κομμάτων με Κρήτες αρχηγούς και ας παίξει μπάλα έτοιμη στημένη σέντρα !

Α, ρε Κορνάρε, και ήταν έπος της μεγαλονήσου μόνο ο Ερωτόκριτος λέγαμε…


Καλό μήνα!
«Προβοκατόρικος» ο τίτλος του θέματος, ίσως επηρεασμένος και από την επίσκεψη της Ευρωπαίας Εισαγγελέως στη χώρα μας, ας δούμε τι εννοεί.

Αν δείτε τις φετινές αποφάσεις προσλήψεων Αναπληρωτών Παράλληλης Στήριξης αλλά και ΕΒΠ και Σχολικών Νοσηλευτών για Σχολικές Μονάδες Γενικής Παιδείας (Α’ Φάση: ΑΔΑ: 95Ρ046ΝΚΠΔ-6ΥΘ, ΑΔΑ: Ρ48246ΝΚΠΔ-Ν5Γ και ΑΔΑ: ΨΦ3Σ46ΝΚΠΔ-9ΛΑ, Β’ Φάση: ΑΔΑ: 9Ρ1746ΝΚΠΔ-89Τ, ΑΔΑ: 93ΠΧ46ΝΚΠΔ-Π4Κ και ΑΔΑ: 9ΓΤΒ46ΝΚΠΔ-ΙΥΟ θα διαπιστώσετε ότι στα Έχοντας Υπόψη αναφέρονται τα ΠεΠ για 12/13 ΠΔΕ.
Ποια ΠΔΕ λείπει; Η λεβεντογέννα Κρήτη!
Και από πού προσλαμβάνονται αυτοί οι Αναπληρωτές για την Κρήτη; Όχι από το ΠεΠ Κρήτης (Κωδικός ΟΠΣ: 6001753), αλλά από τον Κωδικό ΟΠΣ: 6038302 που είναι «κεντρικό» ΕΣΠΑ:
(Α’ Φάση: ΑΔΑ: 9Ε9Δ46ΝΚΠΔ-ΙΒ2, ΑΔΑ: ΨΣΔ446ΝΚΠΔ-ΗΔΞ και ΑΔΑ: Ρ04Μ46ΝΚΠΔ-ΨΗΝ, Β’ Φάση: ΑΔΑ: 9ΛΘΩ46ΝΚΠΔ-ΠΣ3, ΑΔΑ: 9Β0646ΝΚΠΔ-ΚΕΓ και ΑΔΑ: ΡΜΚΔ46ΝΚΠΔ-ΧΕΖ). Θα δείτε ότι στην Πρωτοβάθμια ο 6038302 χρηματοδοτεί και μέρος των προσλήψεων σε ΑΜΘ, Κεντρική και Δυτική Μακεδονία (αυτές οι ΠΔΕ παίρνουν προσλήψεις και από το ΠεΠ τους).

Ποια ανάγκη υπαγόρευσε τη δημιουργία αυτού του «κεντρικού» ΕΣΠΑ; Ήδη τα 2 πρώτα χρόνια (2023-2024 και 2024-2025) με τις εμπροσθοβαρείς προσλήψεις που είχαν γίνει στην Παράλληλη Στήριξη, είχε καταναλωθεί το μεγαλύτερο μέρος του ΠεΠ Κρήτης (Κωδικός ΟΠΣ: 6001753), οπότε έπρεπε να βρεθεί τρόπος να χρηματοδοτηθούν οι προσλήψεις των επόμενων ετών.
Και γιατί αυτό συνέβη μόνο στο ΠεΠ Κρήτης και όχι στα άλλα ΠεΠ; Ας δούμε λίγο τις φετινές προσλήψεις Αναπληρωτών Παράλληλης Στήριξης ΠΕ70 (που είναι το μεγαλύτερο μέρος των προσλήψεων στην Παράλληλη Στήριξη) στις 4 Περιφερειακές Ενότητες της Κρήτης, στην Αχαΐα, στη Λάρισα αλλά και στην Επικράτεια (έχουν αφαιρεθεί όσοι δεν ανέλαβαν υπηρεσία ή ανέλαβαν και παραιτήθηκαν) σε σύγκριση με το μαθητικό δυναμικό στα Δημοτικά Σχολεία Γενικής Παιδείας:

 
Μαθητές σε Δ.Σ.
Α' Φάση
Β' Φάση
 
ΔΠΕ ΑΧΑΪΑΣ
16045
101
64
1,03%
ΔΠΕ ΛΑΡΙΣΑΣ
12896
88
59
1,14%
ΔΠΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
18645
427
99
2,82%
ΔΠΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
4097
133
10
3,49%
ΔΠΕ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
5555
148
63
3,80%
ΔΠΕ ΧΑΝΙΩΝ
9613
257
22
2,90%
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ
485359
6692
2576
1,91%

Βλέπουμε ότι σε απόλυτα νούμερα π.χ. το Ρέθυμνο με το 1/3 του μαθητικού δυναμικού της Αχαΐας έχει 211 προσλήψεις έναντι 165. Θα μπορούσε να συμβαίνει κάτι από τα ακόλουθα (ή συνδυασμός τους):
1) Καλύπτονται με μεγαλύτερο ποσοστό τα κενά Παράλληλης Στήριξης της Κρήτης λόγω ξεχωριστού Κωδικού ΟΠΣ. Αυτό θα μπορούσε να συμβαίνει, αλλά είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι δεν συμβαίνει.
2) Τα κενά που δηλώνονται για την Παράλληλη Στήριξη της Κρήτης είναι πολύ περισσότερα αναλογικά με το μαθητικό δυναμικό των Δημοτικών Σχολείων της. Αυτό, όντως, συμβαίνει αλλά γιατί;

Εδώ είναι που ο κριτικός αναγνώστης, για τις ανάγκες της παρούσας ανάρτησης, μετατρέπεται σε… κρητικό αναγνώστη και αρχίζει τα εύλογα ερωτήματα προς διάφορες κατευθύνσεις:
1) Κύριε Περιφερειακέ Διευθυντά Κρήτης, στην εποπτεία της Υπηρεσίας σας είναι τα ΚΕΔΑΣΥ της Κρήτης. Μήπως έχουν μετατραπεί σε βιομηχανία εκδόσεως γνωματεύσεων για Παράλληλη Στήριξη; Στα κενά που σας δήλωσαν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ελέγξατε αν έχει γίνει ομαδοποίηση των υφιστάμενων αναγκών/εγκρίσεων σε μαθητές που φοιτούν στο ίδιο τμήμα ή το παραλείψατε και απλώς κάνατε τον ταχυδρόμο;
2) Κύριε Διευθυντά Ειδικής Αγωγής, με το «μεγαλοφυές» σχέδιο για ίδρυση Τμημάτων Ένταξης σε όλη την Ελλάδα (κι ας μην είχαν ζητηθεί, αλλά έπρεπε να γίνουν 10.000 διορισμοί), ένεκα του οποίου υποφέρει φέτος και η γενική και η ειδική αγωγή, στην πρόσφατη επίσκεψή σας στην Κρήτη δεν διαπιστώσατε τίποτα;
3) Κύριε Πρωθυπουργέ, μήπως, λέω μήπως, ξέρετε ποιος ζήτησε να γίνει ξεχωριστό ΕΣΠΑ για να χρηματοδοτηθούν οι προσλήψεις Παράλληλης Στήριξης, ΕΒΠ και Σχολικών Νοσηλευτών της Κρήτης;
4) Κύριε Πρωθυπουργέ και Κύριε Πρόεδρε της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης (που και οι 2 κατάγεστε από την Κρήτη), μήπως ξέρετε να μας πείτε γιατί τα παιδιά στην Κρήτη παρουσιάζονται να έχουν πολύ μεγαλύτερη ανάγκη για Παράλληλη Στήριξη απ’ ότι τα παιδιά στην Αχαΐα, στη Λάρισα και στην υπόλοιπη Ελλάδα;
Δεν απαντάτε σε ανώνυμους/ψευδώνυμους; Ε, ας τα κάνει κάποιος κοινοβουλευτική ερώτηση.

...

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 19, 2025, 08:12:47 pm »
Δόθηκαν 28000 κενά από τις διευθύνσεις και τελικά μειωθηκαν με παρέμβαση από το υπουργείο  στα 12000.

Λοιπόν, η  υπόθεση β΄φάση κόλλησε για λίγο -είναι και ΣΚ πλέον-  στα κενά και τις δηλώσεις (για το ψέκασμα που τα κάνει αόρατα κ.α.) , έχει δε ενδιαφέρον ότι προσφιλές του forum μέλος είχε χαρακτηρίσει «ξύλο της αρκούδας» 4-5 σχόλια-χάδια  σε άλλο θέμα στο άτυπο γρ. τύπου & λογοκρισίας  (μονομερώς πάντως, γιατί και άλλοι σχετικά όψιμα το είδαν ρητά εκείνο το θέμα). Τώρα πώς να χαρακτηριστεί ο  καταιγισμός ποικίλων σχολίων ; Προηγήθηκε καίρια το ίδιο στον σχολιασμό, αλλά είναι μια ευρύτερη βολιδοσκόπηση κι αυτή και  καλά πάει σχετικά κι εκεί κι εδώ. Κάτι είναι και αυτό.

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 19, 2025, 12:49:48 am »
Την «κατάλληλη» στιγμή πάντως βγήκε η «είδηση» : νωρίς νωρίς της δεύτερης και τελευταίας ημέρας επεξεργασίας των καταχωρίσεων από τις ΠΔΕ, μα κάτι συμπτώσεις… (πού να μην τα είχε προαγγείλει και κάποιος).

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 18, 2025, 10:18:25 pm »
Η εγκύκλιος δεν καταλαβαίνω πού αποσκοπεί. Λέει "μέχρι την πλήρη ανάπτυξη". Που σημαίνει ότι τώρα δεν υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό για να λειτουργήσει όλα τα τμήματα. Οπότε, με δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εγγραφών έχει ήδη γίνει, τί προτείνει η εγκύκλιος; Τη διαγραφή από το ολοήμερο όσων ξεφεύγουν από το νούμερο εγγραφών που μπορεί να υποστηρίξει το υπάρχον προσωπικό;

Σύμφωνοι με τα παραπάνω , η διατύπωση που επισημαίνεις ίσως να είναι ένας τυπικός βερμπαλιστικά τρόπος να πει αυτό το λίγο προχειρογραμμένο «εντέλλεσθε» ότι φυσικά ισχύει η σχετική ΥΑ και δεν καταστρατηγείται  (εξάλλου την είχε υπογράψει η προϊσταμένη ως υφυπουργός , άλλο που «την έφυγαν» τότε, τώρα επανήλθε πανηγυρικά  ) , αλλά απλώς γίνεται μια διοικητική διευθέτηση προσωρινή και καλά (πλην ουδέν μονιμώτερον  κλπ κλπ) .
Πάντως , στο περιθώριο της συζήτησης,  τη σύνδεση «άδειες εκπαιδευτικών» και «ολοήμερο τεμπέληδων (χωρίς όντως πραγματικό λόγο, ότ-αν συμβαίνει)» τη βρίσκω κάπως ασύμμετρη… Τα λοιπά περί της πολιτικάντικης ρητορικής, φυσικά,  ισχύουν.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 18, 2025, 07:13:26 pm »
Δεν βλέπω να ιδρώνει αυτί όμως, ούτε χέρι να μπαίνει στην τσέπη βαθύτερα....

Μα σου ανέφεραν παραπάνω ότι υπάρχει και άλλος τρόπος (τρόποι θα έλεγα-  δεν πιστεύω να φτάσουμε και σε πιο ριζοσπαστικά  παλιότερα με αφορμή την πρόσφατη πρασινομπλε προσχώρηση, άλλα αλήστου μνήμης μέτρα, ας παραμείνουμε καρτερικά στο -πιθανά-  "εκρηκτική" ).

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« στις: Σεπτεμβρίου 17, 2025, 03:18:29 pm »
ΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗ (β’ συμπληρωματική)

Κάτι περίεργα παίζουν κι εδώ, μπορεί να είναι η ιδέα μου, πάντως μεγάλη πετυχεσιά δεν βλέπω - σαν λίγες οι αιτήσεις αναλογικά με τα κενά. Για το αργό του πράγματος (εντελώς παράλογα) μην τα ξαναγράφουμε, κούρασε. Καλή χρονιά σε όσους βρεθούν στην ΥΑ απόσπασης τελικά.

Τελικά (την είχαμε την απορία και λύθηκε από την υπηρεσία)  προκηρύχθηκαν και διευθυντές για τα νέα σχολεία -θυμίζω ότι πέρυσι μόνο υποδιευθυντές για ένα έτος άσκησαν καθήκοντα διευθυντή στα τότε νέα σχολεία ( και, όπως είδα, δεν πήραν καν μόρια για αυτό ! Πού άλλες εποχές ; Ακόμα και με απλή διάθεση πήραν ούυυυλαααα τα μόρια και τσουπ… ). Φαίνεται ότι άλλαξε γνώμη και μοτίβο η υπηρεσία φέτος, να μην πλήττει κανείς, κακό είναι;

Και μια απορία μου που έχει να κάνει γενικά με ενηλίκους μαθητές, γιατί δεν τα καταλαβαίνω καλά, αν γνωρίζει κανείς πώς θα εφαρμοστεί : πρόσφατα  η Υπουργική Απόφαση 106126/ΓΔ4/2025 - ΦΕΚ 4780/Β/8-9-2025,  που τροποποίησε την  υπό στοιχεία 102791/ΓΔ4/10-09-2024 απόφαση,  προβλέπει ότι και οι ενήλικοι εγγράφονται με ελλιπή δικαιολογητικά , όπως οι ανήλικοι συστηματικά και ας δεχτούμε λογικά, αλλά πρέπει να τα προσκομίσουν μέχρι το τέλος της χρονιάς. Ο νέος κανονισμός ΣΔΕ το προβλέπει πλέον και αυτό (τα ελλιπή) στις εγγραφές , δεν υποχρεώνει κανέναν όμως να τα προσκομίσει στο τέλος της χρονιάς. Δηλαδή (πολυσκελής απορία) :
-   Δεν ισχύει πλέον ότι οι ανήλικοι αλλοδαποί έχουν πλεονεκτήματα, αλλά οι ενήλικοι πρόσβαση όπως και οι ημεδαποί σύμφωνα με τις κείμενες λοιπές διατάξεις ;
-   Αν κάποιος γραφτεί με ελλιπή δικαιολογητικά (προφανώς από τη χώρα του, όπου γίνεται χαμός, καθώς  ό,τι βγαίνει στο εντόπιο μπάχαλο θα το έχει… υποθέτω) σε εσπερινό ΕΠΑΛ (πχ του λείπει απολυτήριο γυμνασίου), αλλά όλη τη χρονιά παρακολουθεί και δεν το προσκομίσει τι γίνεται; Τον κόβουν; Δεν είναι άδικο; Τον περνάνε; Δεν ακολουθείται τότε η ΥΑ;
-   Αν δεν έχει απολυτήριο τελικά γυμνασίου (ή το έχει αλλά δεν αποδεικνύεται) , γιατί δεν πάει στο ΣΔΕ πρώτα; Τι το έχουμε ;  Και αν δεν έχει απολυτήριο δημοτικού , μπορεί να εγγραφεί με ελλιπές το δικαιολογητικό αυτό; Έτσι λέει ο νέος κανονισμός καταλαβαίνω. Γιατί , όμως, δεν προωθείται στο ειδικό προπαρασκευαστικό τμήμα του ΣΔΕ για εξετάσεις δημοτικού ; Τι ρόλο βαρά αυτό, μόνο για ημεδαπούς; Μπερδεμένο λίγο. Το προπαρασκευαστικό ελληνομάθειας δεν το ανακατεύω καν…


Αναφορικά με άλλα νήματα : σήμερα όλο ερωτήσεις και αναφορές στην υπουργάρα,  από αστική ευγένεια καμιά ευχή για τη γιορτή της  ; Να τη χαίρεται ο κλάδος, το αμαρούσιον κλπ (εκτός αν μου διέφυγε και ευχηθήκατε).

Σελίδες: 123 ... 17

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33112
  • Τελευταία: kallp.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193607
  • Σύνολο θεμάτων: 19566
  • Σε σύνδεση σήμερα: 727
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 513
Σύνολο: 517

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.