1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« στις: Μαρτίου 20, 2008, 10:25:45 pm »
Αν νομίζεις ότι έτσι λές την άποψή σου όπως νομίζεις λυπάμαι που μερικοί είστε τόσο κολλημένοι και οπισθοδρομική.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία« στις: Μαρτίου 20, 2008, 10:25:45 pm »
Αν νομίζεις ότι έτσι λές την άποψή σου όπως νομίζεις λυπάμαι που μερικοί είστε τόσο κολλημένοι και οπισθοδρομική.
2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία« στις: Μαρτίου 20, 2008, 10:11:56 pm »
Τι είναι αυτό διαφήμιση στην Berling...
3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία« στις: Μαρτίου 20, 2008, 09:45:25 pm »
Η θέση αυτού του μηνύματος είναι στην προηγούμενη σελίδα απλά έκανα κάποιο λάθος και το διέγραψα και έτσι το ξανά κάνω post εδώ.
Σημείωση από jaffar Για αυτό έγιναν τα κολλέγια της πλάκας σε Αγγλία και εδώ για να παίρνουν πτυχίο και αυτοί που δεν μπορούν. Και μην πει κανείς ότι όλοι έχουν δικαίωμα στη γνώση γιατί αυτές οι σχολές το τελευταίο που προσφέρουν είναι γνώση. Δεν έχεις ιδέα τη γίνεται στην Ελλάδα με τα κολέγια, επίτηδες ρώτησα παραπάνω γιατί μ’ αρέσουν οι κολλημένοι Έλληνες. Ξεκολλάτε από τα Cambridge, LSE κλπ οι κατατάξεις εκεί πάνε με αντικείμενο σπουδών «και το ότι δεν είναι στα 100 καλύτερα του κόσμου κάποια δεν σημαίνει τίποτα αν καταλαβαίνεις τη λες μιλάμε για τα 100 world wide από 3000 και βάλε για τα 100 ας συντονιστούμε με τους αριθμούς» Εγώ λοιπόν όταν ήμουν στο Sheffield που ήταν θέση 69 στον κόσμο και 10 στην Αγγλία, τότε έμαθα ότι έχει παράρτημα στην Ελλάδα και εννοώ πραγματικό παράρτημα που τώρα είναι INTERNATIONAL FACULTY του Sheffield για όποιον καταλαβαίνει. «Δεν θα πω που βρίσκεται για λόγους διαφήμισης». Ζήτησα λοιπόν τότε να κατέβω για 2 μήνες εδώ Ελλάδα στο παράρτημά του στο τμήμα πληροφορικής του. Το οποίο είναι αξιολογημένο από την British Computer Society, έχει αξιολογηθεί και πιστοποιηθεί ότι παρέχει πανεπιστημιακές σπουδές, είχε ελάχιστους Έλληνες φοιτητές οι περισσότεροι είχαν έρθει από έξω και ελληνικά πανεπιστήμια συνεργαζόταν μαζί του άλλο που δεν το λένε. Επίσης όλα τα γραπτά και τα θέματα που έβαζαν στις εξετάσεις έρχονταν απευθείας από το Sheffield και διορθώνονται στο Sheffield στην Αγγλία. Αν δεν υπήρχε θέμα με την αναγνώριση τότε θα έμενα ήταν ένα τέλειο περιβάλλον. Γι’ αυτό κύριε jaffar να ξέρεις ότι όπως υπάρχουν καλά και κακά ΤΕΙ ΚΑΙ ΑΕΙ έτσι υπάρχουν καλά και κακά κολέγια δεν είναι όλα στον ίδιο σάκο και open your mind. Επίσης να είσαι σίγουρος ότι αν είχαμε άλλο σύστημα εισαγωγής στο οποίο ο μαθητής να δοκιμαζόταν στο πανεπιστήμιο που σημαίνει 2 φορές το πολύ κάθε μάθημα και σε άλλη σχολή ή στο σπίτι. Τότε θα έβλεπες ότι πολλοί από αυτούς που μπήκαν θα ήταν σπίτι, και πολλοί από αυτούς που δεν μπήκαν θα ήταν σε διδακτορικά. Και για να σου αποδείξω αυτό που λέω σκέψου εγώ που ήθελα πληροφορική ποιο μάθημα μπορούσε να με κρίνει τι τα μαθηματικά? Ούτε καν αυτά που χρειάζονται όντως αλλά στην πληροφορική ουσιαστικά Διακριτά Μαθηματικά έκανα όταν σπούδαζα άλλη ιστορία από του λυκείου. 4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία« στις: Μαρτίου 20, 2008, 09:39:28 pm »
http://www.topuniversities.com/worlduniversityrankings/results/2007/overall_rankings/top_100_universities/
Δες στο 68 τι λέει το Αδίκησα κιόλας...χαχαχα Κάποια κουταμάρα έκανα με το μήνυμα μάλλον το διέγραψα ακόμα μαθαίνω το site. Αλήθεια φίλε μου ξέρουμε, δουλεύω τώρα εκεί κάνω μια έρευνα, και 3000 περνει καθηγητή. Πίστεψέ κόβονται πάρα μα πάρα πολύ. Έχεις ξανακούσει ότι αν κοπείς στην πτυχιακή σου στην Αγγλία, μετά δεν πέρνεις πτυχίο honor άρα δεν παίρνεις τίποτα, ε λοιπόν στο συγκεκριμένο παράρτημα και πτυχιακές κόβουν, γιατί όπως ξαναείπα τα θέματα έρχονται από Αγγλία και διορθώνονται Αγγλία. «Αυτό προς απάντηση στο θέμα σου με της εξετάσεις». Ποτέ δεν είπα ότι το Sheffield είναι καλύτερο από το Cambridge, απλά είπα ότι επειδή ξέρουμε 2 ονόματα καλά, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άλλα καλά. Δεν με πονάει τίποτα σε σχέση με της πανελλαδικές, απλά πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια. Όσο για το βύσμα στα πανεπιστήμια, άστο ξέρεις καλύτερα από εμένα τι παρατάξεις γνώρισες και τι έκαναν. Τι να σου πω ρε φίλε μπορεί τα διακριτά μαθηματικά, που χρησιμοποιούνται σε Τεχνική Νοημοσύνη και ρομποτική, να είναι για μπακάληδες δες κανένα βιβλίο Discrete Mathematics και μετά μου λες. Θεωρία υπολογισμού έκανες? Μαθηματική Λογική έκανες? Θεωρία Πολυπλοκότητας έκανες? (Αυτά όπως και προτασιακή λογική και λοιπά ανήκουν στα διακριτά) Άλλα τι λέω, προφανώς δεν τα έχεις ακούσει ποτέ αυτά .χαχαχαχαχ είσαι θεός με ποιον νομίζεις ότι μιλάς, είσαι σίγουρος ότι έχεις πάει έξω, έξω από την πόλη μπορεί Αγγλία αποκλείεται. . Εγώ αυτό που θέλω να καταλάβεις, είναι ότι υπάρχουν καi καλά κολεγιά υπάρχουν και αυτά που πουλάνε πτυχία. Όπως υπάρχουν και καλά ΤΕΙ και ΑΕΙ υπάρχει και η παράταξη ξέρεις εσύ. 5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Κοινοτική Οδηγία για αναγνώριση κολεγίων και απόψεις…« στις: Μαρτίου 20, 2008, 07:38:05 pm »
Θα ήθελα να ακούσω απόψεις για την επικείμενη κοινοτική οδηγία που αναγνωρίζει επαγγελματικά δικαιώματα στα κολέγια (Συνεργασίες Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων)…
6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία« στις: Μαρτίου 20, 2008, 01:50:40 am »
Λοιπόν όλα είναι θέμα ποσό σου κοινή το ενδιαφέρον αυτό που σου δίνουν στο σχολείο και δεν νομίζω ότι το ελληνικό σύστημα εισαγωγής ξεχωρίζει τους καλούς από τους κακούς.
Εγώ είπα ότι και έναν που έβγαλε 8 αν τον βάλεις στη αεροναυπηγών και του κίνηση το ενδιαφέρον θα τα καταφέρει και μπορεί και καλυτέρα από έναν που έβγαλε 18 αλλά μπήκε επειδή του είπε κάποιος ότι είναι καλά. Στην Αγγλία δεν χρειάζεται να έχει βαθμούς καλούς για να πας σε κάτι καλό σωστές αιτήσεις θες. Εκεί έχουν σύστημα το οποίο δοκιμάζει το μαθητή μέσα και όχι απέξω από το πανεπιστήμιο και τον δοκιμάζει πολύ σκληρά δεν δίνει μάθημα 20 φορές. Και για να αποδείξω αυτό που λέω αν και δεν μου αρέσει να μιλάω για προσωπικά στης πανελλήνιες τότε έβγαλα 9 και κάτι ψηλά μπήκα σε ένα ΤΕΙ πληροφορικής πήγα δεν γούσταρα το όλο σκηνικό πήγα σε ένα ΙΕΚ και μετά έκανα αιτήσεις έξω και τελείωσα SHEFFIELD το οποίο τότε ήταν top ten. Η μόνη διαφορά που υπάρχει σε ένα μαθητή 18 και 8 είναι ότι ο 8 δεν ξέρει ακόμα πώς να διαβάσει γιατί δεν του έδωσαν ποτέ το ενδιαφέρον να το κάνει γι’ αυτό και μερικές φορές έκλαψα πραγματικά για να καταφέρω να μάθω πώς να διαβάσω εκεί. Αυτό κυρίως απαντάει στην αγάπη και κλείνω εδώ γιατί όντως ξεφύγαμε από τα δημοτικά. Αν και πραγματικά με καίει πάρα πολύ να μάθω την άποψη σας για κάτι. Θα το πω και όποιος θέλει απαντάει ποια είναι η άποψή σας για τους απόφοιτους ευρωπαϊκών πανεπιστημίων που είναι στην Ελλάδα οι οποίοι πιθανώς να αναγνωριστούν, άρα θα μπορούν να διδάσκουν και αυτοί σε δημοτικά και σχολεία γενικότερα. 7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία« στις: Μαρτίου 19, 2008, 08:15:25 pm »
Αναφέρομαι λίγο στην αγάπη. Συμφωνώ ότι υπάρχουν universities στην Αγγλία που δεν είναι τόσο καλά πιστεψέμε όμως και το χειρότερο να τελειώσεις πρέπει να προσπαθήσεις.
Όσο για τους συμμαθητές σου που δεν σκαμπαζαν προπαίδεια μπορεί έξω να βρήκαν κάτι που να τους ενεργοποίησε το ενδιαφέρον «Το ότι ένας στης πανελλήνιες στην Ελλάδα βγάζει 18 δεν μου λέει κάτι ούτε σημαίνει ότι θα γίνει καλύτερος από τον 8 αν ους έβαζες σε ένα τμήμα πανεπιστήμιου». Για το θέμα των τίτλων αν και δεν κατάλαβα τη εννοείς δεν νομίζω ότι είναι περισσότεροι από εδώ (Διοίκηση πληροφοριακών συστημάτων, τεχνολογία υπολογιστών, πληροφορική, επιστήμη των υπολογιστών etc). Οπότε μάλλον στην Ελλάδα αν δούμε και τα ΤΕΙ από τίτλους χαμός. «Όσο για τη μεταδοτικότητα που λέχθηκε, θα ήθελα να προτείνω το εξής που κάνω: Στο τέλος της χρονιάς δίνω στους μαθητές ένα απλό ερωτηματολόγιο ανώνυμο, το οποίο το συμπληρώνουν ερήμην μου στην τάξη και το τοποθετούν σε ένα κουτί. Εκεί τους ρωτάω διάφορα για το μάθημα, αν τους άρεσε, αν εγώ ήμουν μεταδοτικός, προβλήματα δικιάς μου συμπεριφοράς, τι τους δυσκόλεψε κλπ... Σας πληροφορώ ότι με έχει βοηθήσει πολύ στο να βελτιωθώ» Απλά μπράβο!!! 8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία« στις: Μαρτίου 19, 2008, 12:59:44 am »
Μην στενοχωριέσαι chris ίσως κάποιοι από τη βιασύνη τους δεν πρόλαβαν να διαβάσουν ότι - είχες πρόβλημα σύνδεσης και - ότι κάποια χρόνια ζεις στο εξωτερικό Wink
Καλώς ήρθες στο pde ! Σε ποιον άλλον ειναι μοναδικό αυτό το μυνημα... ![]() Και ξέχασα το σημαντικότερο πριν είπα στο πρώτο μήνυμα ότι έχω συναντήσει τρομερούς ερευνητές που όμως δεν μπορούν να διδάξουν σωστά. Οι μισοί το είπαν μόνοι τους σε προσωπικές συζητήσεις και τους υπόλοιπους τους παρακολούθησα σε σεμινάρια. Μιλάω για μεταδοτικότητα πάντα δεν τους κρίνω σαν επιστήμονες γιατί δεν θα μπορούσα εξάλλου. 9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία« στις: Μαρτίου 19, 2008, 12:47:12 am »
ΑΧ ο πρώτος άνθρωπος που μου μιλάει τόσο καλά...Thanks a lot που καταλαβαίνεις.
10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία« στις: Μαρτίου 19, 2008, 12:41:15 am »
Τρομερό όλο αυτό που δημιούργησα sorry για τις ΜΗ τελείες απλώς εδώ και 5 χρόνια γράφω σπάνια ελληνικά. Ας το πάμε bulleting:
• Δεν είπα ότι δεν είναι σημαντικό να ξέρεις αλγόριθμους. Eίπα ότι αν οι έλληνες της πληροφορικής δεν ήξεραν μόνο αυτό “δεν μιλάω για όλους” θα ήταν όλα καλά. • Ποίος δάσκαλος κάνει δημοσιεύσεις. Στην Ελλάδα ζεις και τα γράφεις αυτά ή είσαι κάπου εξωτερικό και μας τα λες. (Εγώ κάτι νέους βλέπω να διορίζονται 21 χρονών και τους λέω πάμε για μεταπτυχιακό και η απάντηση είναι τρελός είσαι ρε για 40 ευρώ παραπάνω «μην μας τρελάνεις τελείως). • Δεν είπα ότι δεν μπορούν οι δάσκαλοι να κάνουν πληροφορική, είπα ότι το επίπεδο ανεβαίνει και καλό είναι να το αφήσουν σε εμάς αυτό. Ακόμα καλό είναι να βγαίνουν με ειδικότητες. • Αυτό για τη δυσλεξία φίλοι μου το άκουσα σε αμφιθέατρο ελληνικού πανεπιστήμιου. • Επίσης είπα ότι καλό είναι να σταματήσει το χριστουγεννιάτικο δώρο, που είναι να μοιράζει επαγγελματικό δικαίωμα σε όλους να διδάσκουν πληροφορική. Σε 200 ΤΕΙ που έχουν τη λέξη στον τίτλο πληροφορία ή πληροφορική. • Και τέλος να τονίσω ότι το να έχει κάποιος 200 πτυχία δεν σημαίνει ότι δεν τον γεμίζει να διδάσκει είτε σε δημόσια σχολεία είτε σε ιδιωτικά. • Και όσο για τους αλγόριθμους αν είναι τόσο σημαντική που να περάσουμε σε ρομποτική, τεχνική νοημοσύνη και κατανεμημένα συστήματα. ΥΓ. Καλό είναι όταν μιλάω ευγενικά να απαντάτε κάποιοι ευγενικά όχι να μου λες έτσι που γράφεις θες να διδάσκεις κιόλας «Φιλόλογος είσαι – πλάκα κάνω». Το ξαναστέλνω με κόμματα για να στην σπάσω και πέρα από την πλάκα το πρόβλημα το απέκτησα στην Αγγλία όταν σταμάτησα να γράφω ελληνικά και έγγραφα αγγλικά με ένα πρόγραμμα που τα έκανε όλα μόνο του «Αυτό το λέω και επίτηδες για να φωνάξει κανένας δάσκαλος από παραπάνω «Είδατε τη κάνει η τεχνολογία».. 11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία« στις: Μαρτίου 19, 2008, 12:20:24 am »
Τρομερό όλο αυτό που δημιούργησα sorry για τις ΜΗ τελείες απλώς εδώ και 5 χρόνια γράφω σπάνια ελληνικά. Ας το πάμε bulleting:
• Δεν είπα ότι δεν είναι σημαντικό να ξέρεις αλγόριθμους είπα ότι αν οι έλληνες επιστήμονες των υπολογιστών δεν ήξεραν μόνο αυτό δεν μιλάω για όλους θα ήταν όλα καλά. • Ποίος δάσκαλος κάνει δημοσιεύσεις στην Ελλάδα ζεις και τα γράφεις αυτά ή είσαι κάπου εξωτερικό και μας τα λες. (Εγώ κάτι νέους βλέπω να διορίζονται 21 χρονών και τους λέω πάμε για μεταπτυχιακό και η απάντηση είναι τρελός είσαι ρε για 40 ευρώ παραπάνω «μην μας τρελάνεις τελείως). • Δεν είπα ότι δεν μπορούν οι δάσκαλοι να κάνουν πληροφορική είπα ότι το επίπεδο ανεβαίνει και καλό είναι να το αφήσουν σε εμάς αυτό και ακόμα καλό είναι να βγαίνουν με ειδικότητες). • Αυτό για τη δυσλεξία φίλοι μου το άκουσα σε αμφιθέατρο ελληνικού πανεπιστήμιου. • Επίσης είπα ότι καλό είναι να σταματήσει το χριστουγεννιάτικο δώρο που είναι να μοιράζει επαγγελματικό δικαίωμα σε όλους να διδάσκου πληροφορική ακόμα και σε 200 ΤΕΙ που έχουν τη λέξη στον τίτλο πληροφορία ή πληροφορική. • Και τέλος να τονίσω ότι το να έχει κάποιος 200 πτυχία δεν σημαίνει ότι δεν τον γεμίζει να διδάσκει είτε σε δημόσια σχολεία είτε σε ιδιωτικά. • Και όσο για τους αλγόριθμους αν είναι τόσο σημαντική που να περάσουμε σε ρομποτική, τεχνική νοημοσύνη και κατανεμημένα συστήματα. ΥΓ. Καλό είναι όταν μιλάω ευγενικά να απαντάτε κάποιοι ευγενικά όχι να μου λες έτσι που γράφεις θες να διδάσκεις κιόλας «Φιλόλογος είσαι – πλάκα κάνω». 12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...« στις: Μαρτίου 17, 2008, 10:20:15 pm »
Τελικά μετά από κάποια προσπάθεια καταφέρνω να συνδεθώ ώστε να καταθέσω την άποψη μου η οποία δεν είναι και απαραίτητα σωστή. Μόλις ετοιμάζομαι να γυρίσω μόνιμα στην Ελλάδα μετά από σπουδές στο εξωτερικό με απώτερο σκοπό να ασχοληθώ με τι άλλο με την διδασκαλία όχι της πληροφορικής αλλά της κοινωνίας της πληροφορίας. Είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτό το forum γιατί μπορούμε όλοι να δούμε μια ποικιλομορφία απόψεων που η μια άποψη υποστηρίζει ΟΙ δάσκαλοι είναι πιο ικανοί και η άλλη ΟΧΙ η απόφοιτοι πληροφορικής είναι ποιο ικανοί (Έχω πατέρα δάσκαλο οπότε δύσκολη η απάντηση, πλάκα κάνω). Κάνεις δεν είναι ποιο ικανός το μόνο σίγουρο είναι ότι το 1) παιδαγωγικό σαν θεσμός θα πρέπει να σταματήσει και να χωριστεί σε ειδικότητες πχ. Δάσκαλος θετικών μαθημάτων ή δάσκαλος θεωρητικών ή τεχνολογίας Ή πολύ απλά βάλε κατευθύνσεις παιδαγωγικές σε όλες τις ειδικότητες πράγμα που ούτε στο εξωτερικό υπάρχει όσο θα έπρεπε. Δεν μπορούν να ανταποκριθούν οι δάσκαλοι έτσι πλέον το επίπεδο ανεβαίνει και δεν μπορούν να απαντούν σε όλα με την ίδια ευκολία και μεταξύ μας ξέρω λόγω πατέρα χιλιάδες δάσκαλους διδάσκουν ποιο πολύ αυτό που αγαπάνε και λιγότερο τα άλλα και είναι φυσικό. 2) Για τους αγαπημένους νηπιαγωγούς καλό θα είναι να μην φωνάζουν ότι η πληροφορική προκαλεί δυσλεξία αλλά να φωνάζουν να τους πάνε κάποιον ειδικό για να τους μάθει ΠΩΣ πρέπει να το χρησιμοποιούμαι αυτό το κουτί ώστε να μην προκαλέσει δυσλεξία αλλά να δώσει απεριόριστα θετικά (ότι δεν ξέρουμε δεν είναι πάντα κακό). 3) Έρχομαι στους συνάδελφους αρχικά να πούμε στο υπουργείο να σταματήσει να δίνει παντού επαγγελματικά δικαιώματα διδασκαλία της πληροφορικής πραγματικά είναι τρελό αυτό όπου δεν έχει τι αν δώσει του πετάει ένα έχεις στον τίτλο τη φράσει πληροφορία ή υπολογιστής «ΠΑΡΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ» μην τρελαθούμε στο τέλος και για κάποιον κύριο παραπάνω είπε πολλοί δεν ξέρουν τι είναι αλγόριθμος αν ήταν αυτό μόνο δεν θα είχαμε πρόβλημα. Τα παιδαγωγικά μαθήματα είναι απαραίτητα όχι πάντα όμως ο τρόπος να το διδάξεις παιδαγωγικά είναι απαραίτητος ΟΧΙ το να κάνεις 100 ψυχολογίες. Ο τρόπος που θα το πασάρεις στους μαθητές είναι τρομερά δύσκολος όχι τα γενικά παιδαγωγικά «Λες και η δάσκαλοι κάθε βράδυ διαβάζουν ψυχολογία» τη διδασκαλία είναι έμφυτη γεννιέσαι με αυτήν απλά χρειάζεσαι να την επεκτείνεις. Γνώρισα και Έλληνες αλλά κυρίως ξένους τρομερούς ερευνητές και επιστήμονες οι οποίοι όμως δεν μπορούν να διδάξουν. Αν λοιπόν ακολουθούσαμε τα παραπάνω και δεν υπήρχε το δώρο τον Χριστουγέννων που δίνουν κάθε χρόνο σε όλο και περισσότερες σχολές και ειδικότητες που είναι «ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ» τότε κυρίες και κύριοι να ξέρετε ότι ΜΟΝΟ Επιστήμων των υπολογιστών θα έπρεπε να κάνει αυτά τα μαθήματα. Πρέπει να μπει στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό όχι τίποτε άλλο να σταματήσουμε να κάνουμε στο Ελληνικό ΑΕΙ OFFICE μην το μάθει κανείς και γελάει. Πλάκα κάνω αυτός είναι ο ποιο ασήμαντος λόγος πρέπει να τρέξουμε στο στίβο μαζί με της άλλες χώρες άρα πρέπει να θεωρούμε το μάθημα της πληροφορικής τόσο σημαντικό όσο τη γλώσσα και τα μαθηματικά.
Συγνώμη για το μήκος αλλά έπρεπε να τα πω. Το έβαλα και σε άλλο post το βάζω και εδώ επειδή συζητάτε το ίδιο σχετικά. 13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία« στις: Μαρτίου 17, 2008, 10:11:55 pm »
Τελικά μετά από κάποια προσπάθεια καταφέρνω να συνδεθώ ώστε να καταθέσω την άποψη μου η οποία δεν είναι και απαραίτητα σωστή. Μόλις ετοιμάζομαι να γυρίσω μόνιμα στην Ελλάδα μετά από σπουδές στο εξωτερικό με απώτερο σκοπό να ασχοληθώ με τι άλλο με την διδασκαλία όχι της πληροφορικής αλλά της κοινωνίας της πληροφορίας. Είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτό το forum γιατί μπορούμε όλοι να δούμε μια ποικιλομορφία απόψεων που η μια άποψη υποστηρίζει ΟΙ δάσκαλοι είναι πιο ικανοί και η άλλη ΟΧΙ η απόφοιτοι πληροφορικής είναι ποιο ικανοί (Έχω πατέρα δάσκαλο οπότε δύσκολη η απάντηση, πλάκα κάνω). Κάνεις δεν είναι ποιο ικανός το μόνο σίγουρο είναι ότι το 1) παιδαγωγικό σαν θεσμός θα πρέπει να σταματήσει και να χωριστεί σε ειδικότητες πχ. Δάσκαλος θετικών μαθημάτων ή δάσκαλος θεωρητικών ή τεχνολογίας Ή πολύ απλά βάλε κατευθύνσεις παιδαγωγικές σε όλες τις ειδικότητες πράγμα που ούτε στο εξωτερικό υπάρχει όσο θα έπρεπε. Δεν μπορούν να ανταποκριθούν οι δάσκαλοι έτσι πλέον το επίπεδο ανεβαίνει και δεν μπορούν να απαντούν σε όλα με την ίδια ευκολία και μεταξύ μας ξέρω λόγω πατέρα χιλιάδες δάσκαλους διδάσκουν ποιο πολύ αυτό που αγαπάνε και λιγότερο τα άλλα και είναι φυσικό. 2) Για τους αγαπημένους νηπιαγωγούς καλό θα είναι να μην φωνάζουν ότι η πληροφορική προκαλεί δυσλεξία αλλά να φωνάζουν να τους πάνε κάποιον ειδικό για να τους μάθει ΠΩΣ πρέπει να το χρησιμοποιούμαι αυτό το κουτί ώστε να μην προκαλέσει δυσλεξία αλλά να δώσει απεριόριστα θετικά (ότι δεν ξέρουμε δεν είναι πάντα κακό). 3) Έρχομαι στους συνάδελφους αρχικά να πούμε στο υπουργείο να σταματήσει να δίνει παντού επαγγελματικά δικαιώματα διδασκαλία της πληροφορικής πραγματικά είναι τρελό αυτό όπου δεν έχει τι να δώσει του πετάει ένα έχεις στον τίτλο τη φράσει πληροφορία ή υπολογιστής «ΠΑΡΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ» μην τρελαθούμε στο τέλος, και για κάποιον κύριο παραπάνω είπε πολλοί δεν ξέρουν τι είναι αλγόριθμος αν ήταν αυτό μόνο δεν θα είχαμε πρόβλημα. Τα παιδαγωγικά μαθήματα είναι απαραίτητα όχι πάντα όμως ο τρόπος να το διδάξεις παιδαγωγικά είναι απαραίτητος ΟΧΙ το να κάνεις 100 ψυχολογίες. Ο τρόπος που θα το πασάρεις στους μαθητές είναι τρομερά δύσκολος όχι τα γενικά παιδαγωγικά «Λες και η δάσκαλοι κάθε βράδυ διαβάζουν ψυχολογία» η διδασκαλία είναι έμφυτη γεννιέσαι με αυτήν απλά χρειάζεσαι να την επεκτείνεις. Γνώρισα και Έλληνες αλλά κυρίως ξένους τρομερούς ερευνητές και επιστήμονες οι οποίοι όμως δεν μπορούν να διδάξουν. Αν λοιπόν ακολουθούσαμε τα παραπάνω και δεν υπήρχε το δώρο τον Χριστουγέννων που δίνουν κάθε χρόνο σε όλο και περισσότερες σχολές και ειδικότητες που είναι «ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ» τότε κυρίες και κύριοι να ξέρετε ότι ΜΟΝΟ Επιστήμων των υπολογιστών θα έπρεπε να κάνει αυτά τα μαθήματα. Πρέπει να μπει στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό όχι τίποτε άλλο να σταματήσουμε να κάνουμε στο Ελληνικό ΑΕΙ OFFICE μην το μάθει κανείς και γελάει. Πλάκα κάνω αυτός είναι ο ποιο ασήμαντος λόγος πρέπει να τρέξουμε στο στίβο μαζί με της άλλες χώρες άρα πρέπει να θεωρούμε το μάθημα της πληροφορικής τόσο σημαντικό όσο τη γλώσσα και τα μαθηματικά.
Συγνώμη για το μήκος αλλά έπρεπε να τα πω.
Σελίδες: 1
|