*

Ψηφοφορία

Δάσκαλοι ή Καθηγητές;

Δάσκαλοι
12 (7.1%)
Καθηγητές ΠΕ19/ΠΕ20
151 (89.9%)
Δεν ξέρω
5 (3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 165

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία  (Αναγνώστηκε 87472 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #224 στις: Μάρτιος 20, 2008, 08:19:42 μμ »
άσχετο με το θέμα, αλλά θα ήθελα να το πω.
chris_IT αυτή είναι η τελευταία φορά που διαβάζω post σου διότι η έλλειψη σημείων στίξης σε συνδυασμό με έναν τρόπο γραφής που είναι πιο κοντά στον προφορικό παρά στον γραπτό λόγο,  κάνει τα κείμενά σου , στο μεγαλύτερο μέρος τους, ακαταλαβίστικα.

όχι πως έχει κάποια σημασία η επιλογή μου αυτή, απλά σκέφτηκα ότι ίσως θα ήθελες να το ξέρεις.

ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:16:49 »

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #225 στις: Μάρτιος 20, 2008, 09:12:32 μμ »

Και όπως πάντα Έλληνες λοιπό δεν έχεις ιδέα τη γίνεται στην Ελλάδα με τα κολέγια επίτηδες ρώτησα γιατί μα αρέσουν οι κολλημένοι Έλληνες αλλά δεν έχεις ιδέα. Λοιπόν όταν ήμουν στο Sheffield και ξεκολλάτε από τα Cambridge LSE etc οι κατατάξεις εκεί πάνε με αντικείμενο σπουδών δεν είναι σε όλα τα αντικείμενα κάθε πανεπιστήμιο καλό όπως στην Ελλάδα.

Μα και εγώ για αντικείμενο σπουδών μιλάω, δε φταίω αν εσύ δεν καταλαβαίνεις, αλλά μάλλον εσύ θεωρείς ότι το Sheffield είναι καλύτερο από το Cambridge έτσι?

Παράθεση
Εγώ λοιπόν όταν ήμουν στο Sheffield που είναι 69 στον κόσμο

Με βάση ποια κατάταξη? Δώσε το link, αλλιώς ψεύδεσθαι

Παράθεση
και αν δεν υπήρχε θέμα με την αναγνώριση θα έμενα ήταν ένα τέλειο περιβάλλον.

Ναι όλες αυτές οι σχολές πράγματι έχουν πολύ ωραίο περιβάλλον και καλή βιτρίνα αλλά όταν δεις τα θέματα που βάζουν στις εξετάσεις βάζεις τα γέλια. Για αυτό δεν κόβεται κανένας και περνάνε όλοι. Αλήθεια ξέρετε πόσο πληρώνονται οι καθηγητές σε αυτά τα κολλέγια? 20 ευρώ την ώρα μικτά. Πρέπει να έχεις πολλή ανάγκη τα λεφτά για να διδάξεις εκεί

Παράθεση
Και να είσαι σίγουρος ότι αν είχαμε άλλο σύστημα εισαγωγής και πήγαιναν όλοι εκεί που ήθελαν αλλά μέσα τα πανεπιστήμια έκοβαν «2 φορές το μάθημα και σπίτι σου»

Ναι ξέρω σε πονάει το σύστημα των πανελληνίων στο οποίο δε παίζει βύσμα έ? τι να κάνουμε

Παράθεση
Και για να σου αποδείξω αυτό που λέω σκέψου εγώ που ήθελα πληροφορική ποιο μάθημα μπορούσε να με κρίνει τι τα μαθηματικά ούτε αυτά. Διακριτά Μαθηματικά έκανα όταν σπούδαζα άλλη ιστορία από του λυκείου.   

Έλα ρε, τώρα πραγματικά με έπεισες. Σόρρυ αλλά τα Διακριτά Μαθηματικά είναι για μπακάληδες και αναφέρονται μόνο στις εφαρμογές και όχι στην θεωρία της πληροφορικής. Θεωρία υπολογισμού έκανες? Μαθηματική Λογική έκανες? Θεωρία Πολυπλοκότητας έκανες?  Δε νομίζω ότι αυτά είναι διακριτά μαθηματικά. Επίσης η Γραμμική Άλγεβρα που είναι επίσης πολύ βασική δεν είναι διακριτά μαθηματικά και ήταν στην ύλη της 1ης Δέσμης.
Άλλα τι λέω, προφανώς δεν τα έχεις ακούσει ποτέ αυτά.
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος chris_IT

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #226 στις: Μάρτιος 20, 2008, 09:39:28 μμ »
http://www.topuniversities.com/worlduniversityrankings/results/2007/overall_rankings/top_100_universities/

Δες στο 68 τι λέει το Αδίκησα κιόλας...χαχαχα

Κάποια κουταμάρα έκανα με το μήνυμα μάλλον το διέγραψα ακόμα μαθαίνω το site.

Αλήθεια φίλε μου ξέρουμε, δουλεύω τώρα εκεί κάνω μια έρευνα, και 3000 περνει καθηγητή. Πίστεψέ κόβονται πάρα μα πάρα πολύ.
Έχεις ξανακούσει ότι αν κοπείς στην πτυχιακή σου στην Αγγλία, μετά δεν πέρνεις πτυχίο honor άρα δεν παίρνεις τίποτα, ε λοιπόν στο συγκεκριμένο παράρτημα και πτυχιακές κόβουν, γιατί όπως ξαναείπα τα θέματα έρχονται από Αγγλία και διορθώνονται Αγγλία. «Αυτό προς απάντηση στο θέμα σου με της εξετάσεις».

Ποτέ δεν είπα ότι το Sheffield είναι καλύτερο από το Cambridge, απλά είπα ότι επειδή ξέρουμε 2 ονόματα καλά, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άλλα καλά.

Δεν με πονάει τίποτα σε σχέση με της πανελλαδικές, απλά πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια. Όσο για το βύσμα στα πανεπιστήμια, άστο ξέρεις καλύτερα από εμένα τι παρατάξεις γνώρισες και τι έκαναν.

Τι να σου πω ρε φίλε μπορεί τα διακριτά μαθηματικά, που χρησιμοποιούνται σε Τεχνική Νοημοσύνη και ρομποτική, να είναι για μπακάληδες δες κανένα βιβλίο Discrete Mathematics και μετά μου λες.


Θεωρία υπολογισμού έκανες? Μαθηματική Λογική έκανες? Θεωρία Πολυπλοκότητας έκανες? (Αυτά όπως και προτασιακή λογική και λοιπά ανήκουν στα διακριτά)

Άλλα τι λέω, προφανώς δεν τα έχεις ακούσει ποτέ αυτά .χαχαχαχαχ είσαι θεός με ποιον νομίζεις ότι μιλάς, είσαι σίγουρος ότι έχεις πάει έξω, έξω από την πόλη μπορεί Αγγλία αποκλείεται. .

Εγώ αυτό που θέλω να καταλάβεις, είναι ότι υπάρχουν καi καλά κολεγιά υπάρχουν και αυτά που πουλάνε πτυχία. Όπως υπάρχουν και καλά ΤΕΙ και ΑΕΙ υπάρχει και η παράταξη ξέρεις εσύ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 21, 2008, 12:37:23 πμ από chris_IT »

Αποσυνδεδεμένος chris_IT

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #227 στις: Μάρτιος 20, 2008, 09:45:25 μμ »
Η θέση αυτού του μηνύματος είναι στην προηγούμενη σελίδα απλά έκανα κάποιο λάθος και το διέγραψα και έτσι το ξανά κάνω post εδώ.

Σημείωση από jaffar
Για αυτό έγιναν τα κολλέγια της πλάκας σε Αγγλία και εδώ για να παίρνουν πτυχίο και αυτοί που δεν μπορούν. Και μην πει κανείς ότι όλοι έχουν δικαίωμα στη γνώση γιατί αυτές οι σχολές το τελευταίο που προσφέρουν είναι γνώση.

Δεν έχεις ιδέα τη γίνεται στην Ελλάδα με τα κολέγια, επίτηδες ρώτησα παραπάνω γιατί μ’ αρέσουν οι κολλημένοι Έλληνες.
Ξεκολλάτε από τα Cambridge, LSE κλπ οι κατατάξεις εκεί πάνε με αντικείμενο σπουδών «και το ότι δεν είναι στα 100 καλύτερα του κόσμου κάποια δεν σημαίνει τίποτα αν καταλαβαίνεις τη λες μιλάμε για τα 100 world wide από 3000 και βάλε για τα 100 ας συντονιστούμε με τους αριθμούς»
Εγώ λοιπόν όταν ήμουν στο Sheffield που ήταν θέση 69 στον κόσμο και 10 στην Αγγλία, τότε  έμαθα ότι έχει παράρτημα στην Ελλάδα και εννοώ πραγματικό παράρτημα που τώρα είναι INTERNATIONAL FACULTY του Sheffield για όποιον καταλαβαίνει. «Δεν θα πω που βρίσκεται για λόγους διαφήμισης». Ζήτησα λοιπόν τότε να κατέβω για 2 μήνες εδώ Ελλάδα στο παράρτημά του στο τμήμα πληροφορικής του.
Το οποίο είναι αξιολογημένο από την British Computer Society, έχει αξιολογηθεί και πιστοποιηθεί ότι παρέχει πανεπιστημιακές σπουδές, είχε ελάχιστους Έλληνες φοιτητές οι περισσότεροι είχαν έρθει από έξω και ελληνικά πανεπιστήμια συνεργαζόταν μαζί του άλλο που δεν το λένε.
Επίσης όλα τα γραπτά και τα θέματα που έβαζαν στις εξετάσεις έρχονταν απευθείας από το Sheffield και διορθώνονται στο Sheffield στην Αγγλία. Αν δεν υπήρχε θέμα με την αναγνώριση τότε θα έμενα ήταν ένα τέλειο περιβάλλον.
Γι’ αυτό κύριε jaffar να ξέρεις ότι όπως υπάρχουν καλά και κακά ΤΕΙ ΚΑΙ ΑΕΙ έτσι υπάρχουν καλά και κακά κολέγια δεν είναι όλα στον ίδιο σάκο και open your mind.
Επίσης να είσαι σίγουρος ότι αν είχαμε άλλο σύστημα εισαγωγής  στο οποίο ο μαθητής να δοκιμαζόταν στο πανεπιστήμιο που σημαίνει 2 φορές το πολύ κάθε μάθημα και σε άλλη σχολή ή στο σπίτι.
 Τότε θα έβλεπες ότι πολλοί από αυτούς που μπήκαν θα ήταν σπίτι, και πολλοί από αυτούς που δεν μπήκαν θα ήταν σε διδακτορικά. Και για να σου αποδείξω αυτό που λέω σκέψου εγώ που ήθελα πληροφορική ποιο μάθημα μπορούσε να με κρίνει τι τα μαθηματικά? Ούτε καν αυτά που χρειάζονται όντως αλλά στην πληροφορική ουσιαστικά Διακριτά Μαθηματικά έκανα όταν σπούδαζα άλλη ιστορία από του λυκείου.   

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:16:49 »

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #228 στις: Μάρτιος 20, 2008, 09:47:09 μμ »



Αποσυνδεδεμένος chris_IT

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #229 στις: Μάρτιος 20, 2008, 10:11:56 μμ »
Τι είναι αυτό διαφήμιση στην Berling...

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #230 στις: Μάρτιος 20, 2008, 10:22:11 μμ »
Τι είναι αυτό διαφήμιση στην Berling...

Υποσυνείδητη διαφήμιση για τα ΚΕΣ...

Αποσυνδεδεμένος chris_IT

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #231 στις: Μάρτιος 20, 2008, 10:25:45 μμ »
Αν νομίζεις ότι έτσι λές την άποψή σου όπως νομίζεις λυπάμαι που μερικοί είστε τόσο κολλημένοι και οπισθοδρομική.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #232 στις: Μάρτιος 25, 2008, 11:52:47 μμ »
Στο http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=5326.15 ο vorios έδωσε ένα πολύ καλό link.
Ρίξτε μια ματιά στο
http://www.infosoc.gr/NR/rdonlyres/908D46B8-3B74-4C9D-81B0-51EA5CC5F470/4467/%CE%A3%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B5%CE%BD%CF%83%CF%89%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE.pdf
,στην παράγραφο "2.1. Σε ποιους απευθύνεται η δοκιμαστική δράση;" αναφέρεται στο τέλος:
Οι τάξεις που είναι καταλληλότερες για να συμμετάσχουν στη δράση, σύμφωνα με τις πρώτες απόψεις του Παιδαγωγικού
Ινστιτούτου, είναι οι δύο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού (Ε’ και ΣΤ), καθώς και οι
δύο πρώτες τάξεις του Γυμνασίου (Α’ και Β’).
Ακόμη, η παράγραφος "2.2. Γνωστικά Αντικείμενα" αναφέρει:

Τα γνωστικά αντικείμενα που καταρχήν προτείνονται για να υποστηριχθούν από τη
χρήση φορητού υπολογιστή, είναι τα εξής:
• Μαθηματικά
• Γεωγραφία
• Φυσική
• Πληροφορική
• Γλώσσα
• Ιστορία

και τέλος
"3.1. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών"
Πριν την έναρξη της δράσης, θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια επιμόρφωσης των
εκπαιδευτικών που θα συμμετέχουν στη δράση.

Τα συμπεράσματα δικά σας αν λάβετε υπόψη αυτό: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=2752.0
και αυτό: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=4625.msg56545#msg56545

Προτείνω:
Αφού διαβάσουμε το "ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΦΟΡΗΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ Η/Υ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ"
να συμπληρώσουμε το http://www.infosoc.gr/NR/rdonlyres/908D46B8-3B74-4C9D-81B0-51EA5CC5F470/4468/%CE%A6%CF%8C%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82_%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82.rtf
και να το δώσουμε στον διευθυντή του σχολείου μας για να το στείλει μέχρι τις 4 Απριλίου 2008

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #233 στις: Απρίλιος 15, 2008, 06:21:57 μμ »
Παράθεση από: amstrad στις Απρίλιος 13, 2008, 05:21:33:
Λοιπόν , μετά το τέλος της διημερίδας στην Ρόδο σας λέω τα εξής :

1. Μιλώντας με την κα. Τσουράκη , Προϊσταμένη του ΣΤ τμήματος ΜΕΛΕΤΩΝ του Υπεπθ και υπεύθυνη για τους ΚΕΠΛΗΝΕΤ και τους Καθηγητές Πληροφορικής , μου είπε ρητά και κατηγορηματικά ότι η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ σαν διδακτικό αντικείμενο ή πιο απλά σαν μάθημα στα δημοτικά , δεν πρόκεται να μπει!!! Αυτό που ίσως γίνει , είναι να υπάρχει υποστηρικτικά και σκοπός του να είναι η διάδωση των ΤΠΕ στην Α/θμια εκπαίδευση. Επίσης μου τόνισε ρητά ότι η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ δεν σκέφτεται κάτι τέτοιο προς το παρόν.

2.Σχετικά με ερώτηση για επικείμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ , είπε ότι αυτή την στιγμή σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν 1000 μόνιμοι πλεονάζοντες Πληροφορικοί!!! Οπότε , οι θέσεις για τον νέο ΑΣΕΠ θα είναι πολύ λίγες και ίσως και καθόλου (άδειασε το alfavita)

3. Επίσης , εμμέσως πλην σαφώς , άφησε να εννοηθεί ότι από την στιγμή που εμείς σαν Πληροφορικοί δεν πιέζουμε την ηγεσία του ΥΠΕΠΘ και απλά εικάζουμε , προσευχόμαστε , περιμένουμε , αισιοδοξούμε , να μην περιμένουμε θετικές εξελίξεις. Από την άλλη οι σύλλογοι των δασκάλων δουλεύουν αθόρυβα και μεθοδικά... Σας λέω ενδεικτικά ότι για την πιλοτική δράση One laptop per child , ίσως ανατεθεί στους δασκάλους

4. Το μόνο θετικό : σκέψη του Υπεπθ είναι όλα τα δημοτικά να γίνουν ολοήμερα και σε βάθος χρόνου να εξοπλιστούν με νέα εργαστήρια

Αυτά...

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1829
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #234 στις: Απρίλιος 15, 2008, 06:32:56 μμ »
Παράθεση από: amstrad στις Απρίλιος 13, 2008, 05:21:33:
Λοιπόν , μετά το τέλος της διημερίδας στην Ρόδο σας λέω τα εξής :

1. Μιλώντας με την κα. Τσουράκη , Προϊσταμένη του ΣΤ τμήματος ΜΕΛΕΤΩΝ του Υπεπθ και υπεύθυνη για τους ΚΕΠΛΗΝΕΤ και τους Καθηγητές Πληροφορικής , μου είπε ρητά και κατηγορηματικά ότι η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ σαν διδακτικό αντικείμενο ή πιο απλά σαν μάθημα στα δημοτικά , δεν πρόκεται να μπει!!! Αυτό που ίσως γίνει , είναι να υπάρχει υποστηρικτικά και σκοπός του να είναι η διάδωση των ΤΠΕ στην Α/θμια εκπαίδευση. Επίσης μου τόνισε ρητά ότι η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ δεν σκέφτεται κάτι τέτοιο προς το παρόν.

2.Σχετικά με ερώτηση για επικείμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ , είπε ότι αυτή την στιγμή σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν 1000 μόνιμοι πλεονάζοντες Πληροφορικοί!!! Οπότε , οι θέσεις για τον νέο ΑΣΕΠ θα είναι πολύ λίγες και ίσως και καθόλου (άδειασε το alfavita)

3. Επίσης , εμμέσως πλην σαφώς , άφησε να εννοηθεί ότι από την στιγμή που εμείς σαν Πληροφορικοί δεν πιέζουμε την ηγεσία του ΥΠΕΠΘ και απλά εικάζουμε , προσευχόμαστε , περιμένουμε , αισιοδοξούμε , να μην περιμένουμε θετικές εξελίξεις. Από την άλλη οι σύλλογοι των δασκάλων δουλεύουν αθόρυβα και μεθοδικά... Σας λέω ενδεικτικά ότι για την πιλοτική δράση One laptop per child , ίσως ανατεθεί στους δασκάλους

4. Το μόνο θετικό : σκέψη του Υπεπθ είναι όλα τα δημοτικά να γίνουν ολοήμερα και σε βάθος χρόνου να εξοπλιστούν με νέα εργαστήρια

Αυτά...

Συμπέρασμα: Τα ίδια και τα ίδια να τα λέμε σε 2 threads, δεν φτάνει το ένα.

Αποσυνδεδεμένος amstrad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #235 στις: Μάιος 27, 2008, 09:20:20 πμ »
alfavita.gr: 200 θέσεις καθηγητών πληροφορικής στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών;

Σύμφωνα με πληροφορίες της alfavita.gr στο νέο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών 2008 θα υπάρχουν περίπου 200 θέσεις εισακτέων για καθηγητές πληροφορικής. Σε αυτό φαίνεται να καταλήγει το ΥΠΕΠΘ καθώς υπάρχει εισήγηση για προσλήψεις καθηγητών πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η alfavita.gr παρακολουθεί από κοντά το θέμα και θα ενημερώσει σύντομα με νέα ανακοίνωση.

The poet and the pendulum...

Αποσυνδεδεμένος nascar1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πληροφορικοί και στην πρωτοβάθμια;
« Απάντηση #236 στις: Μάιος 27, 2008, 09:24:45 πμ »
Για δείτε αυτό... Ισως ενδιαφέρει...

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8527e.php

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #237 στις: Μάιος 27, 2008, 09:42:48 πμ »
Το άλφαβητα σας δουλεύει χοντρά και εσείς το διαβάζετε. Ρε είναι δυνατόν να κάνει προσλήψεις στην πρωτοβάθμια και να πάρει μόνο 200? Που θα πρωτοπρολάβουν να πάνε όλοι αυτοί? Ε ρε τι κάνουν οι άνθρωποι για να έχουν επισκεψιμότητα...

alfavita.gr: 200 θέσεις καθηγητών πληροφορικής στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών;

Σύμφωνα με πληροφορίες της alfavita.gr στο νέο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών 2008 θα υπάρχουν περίπου 200 θέσεις εισακτέων για καθηγητές πληροφορικής. Σε αυτό φαίνεται να καταλήγει το ΥΠΕΠΘ καθώς υπάρχει εισήγηση για προσλήψεις καθηγητών πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η alfavita.gr παρακολουθεί από κοντά το θέμα και θα ενημερώσει σύντομα με νέα ανακοίνωση.


"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 453
Σύνολο: 453

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.