Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gio.tsil

Σελίδες: 123 ... 11
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις
« στις: Οκτωβρίου 16, 2025, 10:06:51 am »
Καλημέρα, παρακαλώ τα φώτα σας,

Νεοδιοριστη του 2025, με την εγκύκλιο μεταθέσεων διάβασα πως κάνουμε αιτηση κι εμεις για οριστική τοποθέτηση μέσω teachers.minedu
Αν στο μητρώο μας  κάποια στοιχεία δεν είναι σωστά, μας επηρεάζει;

στο teachers στην αριστερη στηλη επιλεγεις ΑΙΤΗΜΑΤΑ και μετα στην πανω πλευρα της σελ που ανοιγει επιλεγεις ΝΕΟ ΕΡΩΤΗΜΑ . Συμπληρωνεις τις οποιες διορθωσεις και πατας ΑΠΟΣΤΟΛΗ. Καποια στιγμη οι αρμοδιοι της δδε θα δουν το μηνυμα σου και θα προβουν σε διορθωσεις.


Επίσης: κάνουμε την αίτηση (όπως γράφει ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ Ή ΓΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ [003.ΠΕΒ01]" και απλή αποθήκευση μόνο;

χρειάζεται κάποια αποστολλή εγγράφων και που;

Aρχικα θα υποβαλλεις οριστικα την αιτηση μεσω teachers (μεχρι 31-10) και στη συνεχεια και εντος της ιδιας προθεσμιας θα πρεπει, απαραιτήτως,
να στειλεις ψηφιοποιημενα τα σχετικα  εγγραφα-δικαιολογητικα που τεκμηριωνουν τα αντιστοιχα πεδια που συμπληρωσες στην αιτηση οριστικης τοποθετησης πχ εγγαμη, τεκνα, πιστοποιητ οικογ καταστασης κλπ. Η αποστολη θα γινει μεσω email προς την ΔΠΕ που ανηκεις οργανικα αλλα χρειαζεται ενας συγκεκριμενος τροπος συμπληρωσης του email αυτου (διαβασε αναλυτικα τις σελ 3-5 της εγκυκλιου

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις
« στις: Οκτωβρίου 16, 2025, 09:52:37 am »
Καλημέρα, κάποιος που διορίσθηκε φέτος τον Αύγουστο και έχει πάρει απόσπάση σαν ειδική κατηγορία αίτηση για οριστική τοποθέτηση που θα κάνει; Στον τόπο που διορίσθηκε ή εκεί που έχει πάρει απόσπαση;
η αιτηση για οριστικη τοποθετηση γινεται ηλεκτρονικα μεσω του teachers. Οταν θα επιλεξεις την αιτηση αυτη (AITΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ 'Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ 003.ΔΕΒ01) αυτοματα θα σου εμφανισει την ΔΔΕ οργανικης. Θα συμπληρωσεις τα πεδια που σε αφορουν (πχ εγγαμη, τεκνα κλπ) και θα την υποβαλλεις οριστικα μεχρι 31-10. Επισης, μετα την οριστικη υποβολή και μεχρι 31-10 θα αποστειλεις ψηφιοποιημένα τα σχετικα δικαιολογητικα που τεκμηριωνουν οσα δηλωσες στην αιτηση στη διευθυνση οργανικης οπως γραφει η σελ 4 της εγκυκλιου. Στις σελ 3-5 θα βρεις τον τροπο αποστολης των δικαιολογητικων προς τη δδε μεσω email

3
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Οκτωβρίου 15, 2025, 04:45:52 pm »
μεχρι και σημερα πιστευα οτι γενικα ειμαι οτι σκεφτομαι. Ομως προηγουμενως (μαλλον) σκεφτηκα οπως (ισως) θα (αποκρυφο)σκεφτονταν το υπουργειο. Αρα μηπως τελικα ειμαι σαν τα μουτρα του υπουργειου?λες?μπορει και ναι μπορει και οχι

4
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Οκτωβρίου 15, 2025, 03:46:00 pm »
Α, εσύ πρέπει να ηρεμήσεις. Μην τρελλαίνεσαι. Δε σου φταιν οι νεοδιόριστοι ό,τι κι αν αντιμετωπίζεις σαν άνθρωπος ή σα δάσκαλος. ::)
εκτος απο διευθυντες δδε-οπως συμβουλευες ανωτερω-  ξερεις να "ισιωνεις" (παντελως σε ηρεμη..κατασταση) και συναδελφους βλεπω. Αυτο που δε βλεπω ομως ειναι οι εμπεριστατωμενες απαντησεις ενω αντιθετα παρα-βλεπω ατεκμηριωτες απαντησεις- "ρουκετες" του στυλ

Η ΔΔΕ παρανομεί. Βάλε άμεσα δικηγόρο.
(αληθεια εχεις καποια τεκμηριωμενη απαντηση στο γιατι παρανομει η δδε αυτη?)
ή
ξερω γω
Μια φορά γίνεται. Απλά δε θέλει να μονιμοποιήσει η ΔΔΕ με το μακρυγιάννειο "έτζι θέλω". Δικηγόρο εργατικού δικαίου και μήνυση στο διευθυντή της ΔΔΕ να ισιώσει.
ιδιως και απαραλλαχτος εμεινες χωρις να σου γινουν μαθημα τα παλια.. ενας ατεκμηριωτος μαγκας

5
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Οκτωβρίου 15, 2025, 11:14:10 am »
Μια φορά γίνεται. Απλά δε θέλει να μονιμοποιήσει η ΔΔΕ με το μακρυγιάννειο "έτζι θέλω". Δικηγόρο εργατικού δικαίου και μήνυση στο διευθυντή της ΔΔΕ να ισιώσει.
αρχικα θα πω οτι δεν ισχυει, ετσι ξερά οπως ειναι γραμμένο εδω, οτι η αξιολογηση των νεοδιοριστων πραγματοποιεται μια και μονο φορά. Οπως εχει ειπωθει πάρα πολλες φορες στα σχετικα νηματα, ισχυει το αρ 77 του 4823 (οπως εγραψε και o mmmm) δηλ ο νεοδιοριστος "πρεπει" να αξιολογηθει και τα 2 ετη της δοκιμαστικης περιοδου. Ομως και γι αυτο εβαλα εισαγωγικα στο πρεπει, λογω της προχειροτητας των σχετικων ενεργειων εκ μερους των αρμοδιων και οι οποιοι ετρεχαν και δεν εφταναν, αυτο δεν κατεστη τελικα εφικτο με αποτελεσμα να αξιολογηθουν -οι νεοδιοριστοι- απο μία φορα και στα 3 πεδια. Εξ αυτου του λογου το υπουργειο εξέδωσε την
43974/Ε3 και η οποια λεει στους διευθυντες δδε να εκδώσουν πραξεις μονιμοποίησης στην περίπτωση που

" ο νεοδιοριστος εκπληρωσε δύο (2) έτη διδακτικής υπηρεσίας της περ. στ, της παρ. 1, του άρθρου 4 του ν. 4823/2021 και υπηρξε β) επιτυχής αξιολόγηση του έργου τους σε όλα τα προβλεπόμενα, ανά περίπτωση, πεδία αξιολόγησης κατά την αξιολόγηση που λαμβάνει χώρα στη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου.
Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, σε κάθε περίπτωση, η μονιμοποίηση γίνεται αναδρομικά από την ημερομηνία συμπλήρωσης δύο (2) ετών υπηρεσίας".

Τα συμπερασματα που προκυπτουν- κατ εμε- απο τα ανωτερω:

 το αρθρο 77 του 4823 λεει μεν οτι ο νεοδιοριστος αξιολογειται ανα ετος, αλλα τι θα συνεβαινε στην περιπτωση που αξιολογουνταν επιτυχως και στα 3 πεδια κατα το πρωτο ετος της δοκιμης περιοδου και κατα το 2ο ετος κρινονταν ανεπαρκής σε καποια (ή και σε ολα) απο τα 3 πεδια?
προφανως θα εφαρμοζονταν αυτο που λεει το αρ 78

"Στην περίπτωση που το έργο ενός δόκιμου εκπαιδευτικού, καθώς και μέλους του Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. αξιολογηθεί ως «μη ικανοποιητικό», κατά την αξιολόγηση που λαμβάνει χώρα στη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου, έστω και σε ένα από τα πεδία Α1, Α2 ή Β ή Α’ ή Β’, κατά περίπτωση, δεν μονιμοποιείται αλλά μπορεί να επαναλάβει τη διαδικασία τα αμέσως επόμενα δύο (2) έτη"

 δηλ ακομα κι αν την πρωτη χρονια -ενας νεοδιοριστος- ηταν κομπλε στην αξιολογηση, δε θα εκδιδονταν πραξη μονιμοποιησης εαν δε συνεβαινε το ιδιο και την δευτερη χρονια. Τωρα ομως και λογω της προχειροτητας που προανεφερα, το υπουργειο, αξιοποιωντας την παρ 3 του αρ 78 του 4823, λεει προς τις δδε να εκδώσουν πραξεις μονιμοποιησης σε ολους τους εκπαιδευτικους που αξιολογηθηκαν επιτυχως κατα τη ληξη της δοκιμαστικης περιοδου και μιας και μεχρι σημερα κατα τη ληξη ολων των δοκιμαστικων περιοδων των νεοδιοριστων των ετων 2021, 2022, 2023, 2024 και 2025 υλοποιηθηκε για ολους μονο ενα set αξιολογησης (=αξιολογηση απο μια φορα στα πεδια α1,α2 και β), ερχεται η 43974/Ε3 με την οποια το υπουργειο σα να λεει στις δδε "μονιμοποιήστε τους γαμ@ το στανιό με ενα σετ για να ησυχάσουμε από δαυτους"

6
δηλαδη εχουμε μια αποφαση με τιτλο 'Έλεγχος φοίτησης και επιτήρηση μαθητών - Εφημερίες εκπαιδευτικών" εκπαιδευτικοι ειναι ολοι απο νηπιαγωγειο μεχρι λυκειο.

και μετα εχει καποια φεκ υποψιν του (γιατι να μας απασχολει αυτο; υποψιν του τα εχει)

και σε καποιες παραγραφους μιλαει για δασκαλους και σε αλλες σε εκπαιδευτικους. πως βγαινει το συμπερασμα οτι η απαλλαγη ειναι μονο για τους δασκαλους; η παραγραφος στ μιλαει για εκπαιδευτικους και οχι δασκαλους οπως σε αλλες. αν ειναι το εγραφο για δασκαλους δεν θα ελεγε μια δασκαλους μια εκπαιδευτικους. 
Όταν σε μια Υ.Α. μέσα στο ίδιο κείμενο χρησιμοποιούνται και οι δύο όροι, αυτό δείχνει ότι η διάκριση είναι εσκεμμένη.
μηπως αυτος που απαντησε σε αυτα τα εγραφα η δε ξερει τι του γινεται η εχει δολο;

οντως αυτος που υπεγραψε το
https://drive.google.com/file/d/10VVecBw1DfCAsPZ3jtimQee0ll1IrjX1/view
και το οποιο απευθυνεται στην δευτεροβαθμια, μπορει να μην γνωριζε την υπαρξη της ΥΑ του 1997 ή να την ξεχασε ή να ειχε δόλο και να την αγνοησε.
 Επίσης ειναι δυνατον  για τους ιδιους λογους αντιστοιχως, να γραφει (αυτος που υπεγραψε το εγγραφο του 2013)  οτι οσα αναφερονται στις διαταξεις του πδ 201/98 για τις εφημερίες (και τα οποια ειναι τα ιδια που αναφερει η ΥΑ του 1997) ,  αφορουν στη λειτουργια της πρωτοβαθμιας.
Απ την αλλη παλι, θα μπορουσε καποιος να ισχυριστει, οτι ο υπογραφων του εγγραφου του 2013 γνωριζε την υπαρξη της απόφασης του 1997, πλην ομως δεν αναφερθηκε σε αυτην εφοσον θεωρησε οτι αφορα στην πρωτοβαθμια για τους εξης λογους:
στις 2 απο τις συνολικα 3 παραγρ της αποφασης αυτης αναφερεται σε δασκαλο ταξης, σε γραφεια Π.Ε και διευθυνση σπουδων Π.Ε. Απ την αλλη πλευρα στην παρ 3 αντι για δασκαλος χρησιμοποιεί τον ορο εκπκος, αλλα ο μειμαρης -που υπεγραψε το 2013-μπορει να σκεφτηκε οτι ο συντακτης της αποφασης του 1997 μπορει απλα να το επραξε αυτο στη ροη του κειμενου, οταν μαλιστα και στην παρ 3 (περιπτ δ) αναφερει μια εννοια της Π.Ε (οργανικοτητα σχολειου).
Σε καθε περιπτωση όποια απάντηση στην απορια σου κι αν παρεις εδω μεσα  δε θα μπορεσεις να την χρησιμοποιήσεις πουθενα . Γι αυτο θα σου προτεινα να καταθεσεις στο πρωτοκολλο της δδε που ανηκεις ενα εγγραφο ερωτημα προς το τμημα εκπαιδευτικων θεματων και να εφαρμοσεις αυτο που θα σου απαντησουν


7
Μεταθέσεις / Απ: Βελτίωση θέσης
« στις: Σεπτεμβρίου 14, 2025, 02:10:19 pm »
Μόνο που η τοποθέτηση αναπληρωτών δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες του υπηρεσιακού συμβουλίου.
Αν έρχεται προς συζήτηση σε κάποια συμβούλια γίνεται καταχρηστικά στο πλαίσιο των ευρύτερων αρμοδιοτήτων στα υπηρεσιακά θέματα εκπαιδευτικών.
Ναι, εντάξει οι τοποθετησεις αναπληρωτων ήταν αναντάν παπαντάμ αποκλειστικη -τυπικα- αρμοδιοτητα τ@ διευθυντ@ δδε, πλην ομως σε αρκετα πυσδε, οπως ενδεικτικα παραθετω, στις σχετικες αποφασεις τοποθέτησης αναπληρωτων

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%A3%CE%93%CE%9A46%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%94%CE%A7%CE%95?inline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/614%CE%9A4653%CE%A0%CE%A3-%CE%9C%CE%A1%CE%95?inline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%93%CE%A1146%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-8%CE%91%CE%9B?inline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A1%CE%98446%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%9B%CE%A4%CE%96?inline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%A5%CE%91746%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%9C4%CE%A3?inline=true

και στα "εχοντας υποψh" των αποφασεων αυτων,  παραθετουν τη σχετικη πραξη πυσδε που γνωμοδοτησε γι αυτες τις τοποθετησεις ή τροποποιήσεις αναπληρωτων. Και πολυ καλα εκανε- ως προς το ευρυθμο της λειτουργιας των σχολειων-  ο/η διευθυντ@ δδε και εθεσε το θεμα αυτο υποψη των υπολοιπων μελων πυσδε, αφενος για να διασφαλισει την αγαστή συνεργασια (όπως ειθισται για το καλο ολων)  μεταξυ αυτου και των υπολοιπων μελων του συμβουλιου και αφετερου για τον παρα πολυ ουσιαστικο λογο της διασφαλισης της απροσκοπτης λειτουργιας των σχολειων. Κι αυτο γιατι αν πχ ο διευθυντης αποφασισει μια τοποθετηση/τροποποιηση τοποθετησης αναπληρωτη με βαση την αποκλειστικη αρμοδιοτητα που εχει στο ζητημα αυτο, ενδεχεται στη συνεχεια που θα προχωρησει το πσυδε σε τοποθετησεις μονιμων και οι οποιες αποτελουν τον κυριο ογκο τοποθετησεων, ενδεχεται να προκυψει αναγκη εκ νεου αλλαγης τοποθετησης του αναπληρωτη, εφοσον το πυσδε μπορει να προκρινει, οπως δικαιουται να κανει, τοποθετηση/διαθεση μονιμου στη θεση αυτη. Επομενως και για να αποφευχθουν τετοιες δυσλειτοτυργιες σε πολλες δδε ο διευθυντης συνεργαζεται με το πυσδε για τις τοποθετησεις αναπληρωτων, εφοσον αυτές ειναι αρρηκτα συνδεδεμενες  με τις αντιστοιχες των μονιμων.

ΥΓ (προσωπικο) ετσι ξηγιεσαι ρε συ mmmm??

8
Μεταθέσεις / Απ: Βελτίωση θέσης
« στις: Σεπτεμβρίου 14, 2025, 11:32:20 am »
Αν κι εχει συζητηθει/απαντηθει στο παρελθον από διαφορα μελη του φόρουμ θα ξαναπω κ γω τη δικη μου εικονα.
Μέχρι και πριν μερικα χρονια (μεχρι περιπου το 2019-20 ) οι αναπληρωτες έκαναν δηλωση προτίμησης σχολειων στο τμημα προσωπικου της δδε με την ανάληψη υπηρεσίας τους και τοποθετουνταν από το πυσδε με βαση τα διαθεσιμα κενά.
Όμως υπηρχαν αναπληρωτες που ερχονταν στο πυσδε και κατεθεταν μια αιτηση για "βελτιωση θεσης".
Γνωριζω , απο το πυσδε στο οποίο υπηρετω, στιχομυθιες όπως για παραδειγμα:
- " επιθυμω  την επανοποθέτηση μου στο σχολειο ταδε"
- " δεν υπαρχει ως επισημη διαδικασια η αιτηση βελτιωσης θεσης που μας καταθέτετε γιατι αυτη η διαδικασια προβλέπεται επισήμως μονο για τους μονιμους κατα τη διενεργεια των οργανικων τοποθετησεων"
-" ΟΚ δειτε το ως μια αιτηση προς το υπηρεσιακο συμβουλιο και απο το οποιο ζητω να την εξετασει και να μου απαντησει θετικα ή αρνητικα σε καθε περιπτωση".
Στη συνεχεια ο αρμοδιος υπάλληλος ηταν υποχρεωμενος να συμπεριλάβει την αιτηση αυτη στην ημερησια διαταξη της επόμενης συνεδριάσης του Υ.Σ και το οποιο ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΒΟΛΕΥΕ την ευρυθμη λειτουργια των σχολείων ικανοποιούσε την αίτηση του αναπληρωτη, χωρις ομως να αναγράφεται  πουθενα στην σχετικη απόφαση η διατυπωση "βελτιωση θεσης", παρά μόνο έγραφε τροποποίηση απόφασης τοποθετησης.
Και θα μπορουσε καποιος αναπληρωτης να πει..ΟΚ αφου ικανοποιηθηκε το αίτημά μου τι με κόφτει που δε γραφει τη διατύπωση βελτίωση θέσης.
Την ιδια στιγμή στο διπλανο πυσδε μπορει να απορριπτονταν μια αντιστοιχη αίτηση γιατι δεν βολευε την ευρυθμη λειτουργια σχολειων.
Και επι του διαδικαστικου επιπλέον να πω οτι δεν υπηρχε καποιο υποδειγμα αιτησης βελτίωσης θεσης, αλλά η επιθυμια του αναπληρωτη διατυπώνονταν σε ενα εντυπο αιτησης γενικης χρήσης.
Προς επίρρωση των πιο πανω
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-2023/12470274.pdf

Απο το 2020-21 κ μετα, που η δηλωση σχολειων γινεται μεσω οπσυδ, στο πυσδε της περιοχης μου ακουγα  τα 3 από τα 5 μελη (οι αιρετοι οπως ειναι ευλογο δεν ειχαν τετοια αποψη) να οχυρωνονται πίσω απο το γεγονος οτι οι τοποθετησεις γινονταν κεντρικα κ αυτοματοποιημενα μεσω οπσυδ και να αρνουνται τροποποιήσεις των αρχικων (μεσω οπσυδ) τοποθετησεων των αναπληρωτων, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΛΕΥΕ μια τετοια τροποποιηση τη λειτουργια των σχολειων,  με το (φοβικο) σκεπτικό
"τις τοποθετησεις τις εκανε το υπουργειο και δεν μπορουμε να παρεμβουμε σε αυτες γιατι θα βρουμε τον μπελά μας".
Ομως γνωριζω οτι σε δδε αθηνων και θεσσαλονικης γινονται ενα σωρο τροποποιησεις και οχι βεβαια επειδη οι δδε αυτες ειναι "αναπληρωτο-μάνες" και πονεσιάρικες ψυχές, αλλα γιατι ΑΥΤΟ ΒΟΛΕΥΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥΣ. Και πως αλλιως θα μπορουσε να γινει εφοσον το υπουργειο ζηταει, απο τις δδε, να βαλουν κενα στο οπσυδ αρχες σεπτεμβρη, οταν ακομα δεν εχουν ολοκληρωσει τις τοποθετησεις των μονιμων.
Συμπερασμα: καθε δδε κανει τα δικα της ως προς την ικανοποιηση τετοιων αιτημάτων

9
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Σεπτεμβρίου 13, 2025, 01:17:52 pm »
Όντως μωρέ patreas δεν έχω καταλάβει πως σου έχει σφηνωθεί η ιδέα ότι οποίος συμμετέχει σε διαδικασία βελτίωσης κινδυνεύει να βρεθεί εκτός οργανικής του. Σε προηγούμενη συζήτηση που αφορούσε τη γενική το είχες ισχυριστεί ξανά αυτό. Όμως δεν ισχύει 100% στη γενική. δηλ ή θα βελτιωθεις σε κάποιο από τα σχολεία που έχεις δηλώσει ή θα παραμείνεις στην οργανική σου. Επίσης δε βρίσκω κάποια διάταξη που ν λέει ότι μπορεί να συμβεί στην ειδικη μια τέτοια εξελιξη

Σε τι ακριβώς αναφέρεστε, διότι πραγματικά δεν μου θυμίζει κάτι.


Πριν λιγο καιρο στο ιδιο νημα έγραφε η συνάδελφος modistra

Δηλαδή αν κάποιος κάνει αίτηση για μετάθεση σε ένα σχολείο της ίδιας περιοχής και δεν πάρει την οργανική θέση που ζητά, τότε μπαίνει σε αυτή τη σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης και υποχρεώνεται να τοποθετηθεί σε σχολείο που δεν το έχει γράψει στην αίτησή του; Συμβαίνει αυτό;

Edit: Επειδή θεωρώ ότι δεν συμβαίνει, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη πρόταση δεν μπορεί να αφορά μεταθέσεις σε σχολεία της οικείας περιοχής. Δεν ξέρω γιατί υπάρχει αυτή η πρόταση, αλλά δεν εφαρμόζεται στη γενική αγωγή και μακάρι να υπήρχε κάποιος να με διαφωτίσει τι ήθελε να πει ο ποιητής. Επίσης, στο αμέσως προηγούμενο άρθρο αναφέρεται ρητά η έννοια της τοποθέτησης και οι περιπτώσεις στις οποίες το υπηρεσιακό συμβούλιο κάνει τοποθέτηση.
Και απαντας
Ναι, φυσικά και συμβαίνει. Ο λόγος είναι ότι αν υπάρχουν "δύσκολα" οργανικά κενά και δεν τα θέλει κανένας, τότε δεν μπορεί να παραμείνουν εκπαιδευτικοί στη διάθεση και να συνεχίσουν να υφίστανται οργανικά κενά. Κάποιος πρέπει να τοποθετηθεί και σε αυτά και ο τρόπος τοποθέτησης είναι ο έχων τα λιγότερα μόρια να πηγαίνει στο σχολείο με τα περισσότερα μόρια κ.ο.κ.
και συνεχιζει η modistra

Μα, ο αιτών μετάθεση έντος περιοχής δεν είναι στη διάθεση. Έχει οργανική θέση και αιτείται μετάθεση σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής...

απαντάς

Σωστό. Κακώς ανέφερα τη διάθεση. Η ίδια διαδικασία, όμως, ισχύει και για τους αιτούντες μετάθεση σε σχολείο της ίδιας περιοχής, στην περίπτωση που δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολείο. Αυτό λέει.

Επομενως θεωρεις , ως προς τις βελτιωσεις γενικης, πως οποιος κανει αιτηση+δηλωση βελτιωσης κινδυνευει να βρεθει εκτος οργανικης και μαλιστα σε σχολειο που δεν εχει δηλωσει.

Ομοιως-κατ εμε- θεωρεις ότι κατι αναλογο μπορει να συμβει και στα πλαισια της ειδικης γραφοντας το

Κατ' αρχάς η Ειδική Αγωγή περιλαμβάνει και τις ΣΜΕΑΕ και τα Τ.Ε., δεν είναι διαφορετικά διαμερίσματα όπως είναι η Γενική Παιδεία με την Ειδική Αγωγή. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος με Οργανική σε Τ.Ε. αιτηθεί βελτίωση, η βελτίωση θα πραγματοποιηθεί εντός της ΕΑΕ. Το ότι αυτός μπορεί στην αίτηση βελτίωσης να έχει επιλογές μόνο Τ.Ε. δεν αποκλείει το ενδεχόμενο (εφόσον συμμετάσχει στη διαδικασία) να βρεθεί σε ΣΜΕΑΕ, ΑΝ το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εφαρμόσει κατά γράμμα τη νομοθεσία.

Ως προς όλα τα παραπανω θα πω οτι:

Ένα καλο ερωτημα προς οσους ασχολουνται με τις διαδικασιες οργανικων τοποθετησεων  θα ηταν το
“OK για  τις οργανικες diadikasiew της γενικης υπάρχει το πδ 50 που τις ρυθμιζει . Όμως για την ειδικη ποιες αντιστοιχες διατάξεις υπάρχουν?

Για την ειδικη  προβλεπεται

«Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθ. 28 του Ν. 4186/2013 (193Α): «2.α. Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(δηλ για το συνολο των οργανικων και λειτουργικων τοποθετησεων λέω γω) ,
καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους τις αναθέσεις μαθημάτων, τους υπεύθυνους εργαστηρίων, την πρακτική άσκηση, τους σχολικούς συνεταιρισμούς, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν και για την Ειδική Αγωγή".

Κι αν υποθεσει καποιος ότι αυτος ο νομος είναι παρωχημένος λογω του ότι αναφερεται στο διαστημα πριν τους προσφατους μαζικους διορισμους στην ειδικη, θα πω ότι και το 2021 συνεχιζει το υπουργειο να τον αποδεχεται και να τον θετει ως μπουσουλα των τοποθετησεων στην ειδικη με την πρωτη παραγραφο της 69039/ε2.

Επισης το αρ 16 του 3699 λεει το ιδιο

«Η στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι γίνεται από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σπουδές στην ΕΑΕ, οι οποίοι τοποθετούνται με τα ισχύοντα κριτήρια της γενικής εκπαίδευσης με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή αναπλήρωση».

Επιπλεον στην ιδια κατευθυνση (ότι δηλ οι διαδικασιες της ειδικης γινονται με ομοιες διαδικασιες όπως αυτές της γενικης) κινειται και η προσφατη εγκυκλιος για την ειδικη 92851/Ε2/25-7-25

«Συγκεκριμένα, με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις και τις διατάξεις του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45Α’), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και του άρθρου 7 του Ν.3848/2010 θα πρεπει: ...».

Ποιες λοιπον είναι οι διαδικασιες που αφορουν στις βελτιωσεις της γενικης και οι οποιες με τον ιδιο τροπο ρυθμιζονται και στην ειδικη?

Τις γραφει το πδ 50 και στο οποιο πουθενα δεν αναφερεται ότι όποιος  αιτειται βελτιωση κινδυνευει να βρεθει ακόμα και σε σχολειο που δεν δηλωσε, όπως φυσικα κινδυνευουν να βρεθουν οσοι είναι στη διαθεση που ενώ δε δηλωσαν καποια σχολεια αυτά συνεχιζουν να είναι ακάλυπτα.

Και τοτε, θα μπορουσε να πει καποιος, σε ποιους αναφερεται αυτο που γραφει το πδ 50 στην παρ 2 αρ 15

 "..σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολείο, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.
Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης" ??
Αναφερεται φυσικα οπως το καταλαβαινω γω, σε οσους βρισκονται στην διαθεση οπως λεει αλλαωστε  η βασικοτερη εγκυκλιος (137644/ε1)  που χρησιμοποιει ενα πυσδε για τις οργανικες τοποθετησεις στην προτελευταια σελ της

"Να επισημανθεί ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.12 του άρθρου 15 πδ 50, οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησης τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Επομένως, δεν νοείται να υπάρχουν οργανικά κενά σε μία ειδικότητα και, παράλληλα, εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ.."

Το δικο μου συμπέρασμα λοιπόν με βαση τις ανωτερω παραθέσεις είναι ότι, κανείς εκπαιδευτικους που αιτειται βελτιωση δεν κινδυνευει να βρεθει σε σχολειο που δεν εχει δηλωσει. Κανεις δηλ δεν μπορει να σε ξεριζωσει με το ζορι απ την οργανικη σου, πλην της περιπτωσης καταργησης ή συγχωνευσης σχολειων. Ουτε καν οι οργανικα υπεραριθμοι που μετα την κριση και αρση υπεραριθμιας συνεχιζουν να είναι υπεραριθμοι δεν χανουν την οργανικη τους , όπως ρητα γραφει η παρ 7 αρ 14 πδ 50.

«7. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους..».

Επιπροσθετα θα πω ότι αυτό που γραφεις

Κατ' αρχάς η Ειδική Αγωγή περιλαμβάνει και τις ΣΜΕΑΕ και τα Τ.Ε., δεν είναι διαφορετικά διαμερίσματα όπως είναι η Γενική Παιδεία με την Ειδική Αγωγή. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος με Οργανική σε Τ.Ε. αιτηθεί βελτίωση, η βελτίωση θα πραγματοποιηθεί εντός της ΕΑΕ. Το ότι αυτός μπορεί στην αίτηση βελτίωσης να έχει επιλογές μόνο Τ.Ε. δεν αποκλείει το ενδεχόμενο (εφόσον συμμετάσχει στη διαδικασία) να βρεθεί σε ΣΜΕΑΕ, ΑΝ το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εφαρμόσει κατά γράμμα τη νομοθεσία.

δεν αφορα στις βελτιωσεις, όπως εσυ λες.
 Αν δεις  την 69039/ε2 (στην 1η σελ)  και η οποία αναφερεται αποκλειστικα στις οριστικες τοποθετησεις των νεοδιοριστων (και αναλογικα,λεω γω, σε οσους εχουν ερθει με μετάθεση από άλλο πυσδε, εφοσον κι αυτοι θα αιτηθουν οριστικη τοποθετηση), το ενδεχομενο να βρεθει καποιος που δεν δηλωσε ΣΜΕΑΕ σε τετοια μοναδα αναφερεται μονο στις οριστικες τοποθετησεις .


Και εννοειται πως θα ηταν πανευκολο να χτυπηθει δικαστικα αν ειχε συμβει σε καποιο πυσδε το ξεριζωμα ενός αιτουντοςβελτιωση από την οργανικη του και η τοποθετηση του σε σχολικη μοναδα που δεν ειχε δηλωσει, εφοσον δεν υπαρχει πουθενα τετοια ρητη διαταξη

(που θα λειτουργουσε κιολας ως προειδοποιηση για τους αιτουντες βελτιωση και την οποια οφειλε το υπουργειο να εχει διατυπωσει ρητα)

 που να αναφερει το ενδεχομενο να βρεθουν σε σχολειο που δεν επιθυμουσαν από τη στιγμη που συμμετειχαν με αιτηση+δηλωση στην διαδικασια των βελτιώσεων.

10
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Σεπτεμβρίου 12, 2025, 09:52:39 pm »
Κατ' αρχάς η Ειδική Αγωγή περιλαμβάνει και τις ΣΜΕΑΕ και τα Τ.Ε., δεν είναι διαφορετικά διαμερίσματα όπως είναι η Γενική Παιδεία με την Ειδική Αγωγή. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος με Οργανική σε Τ.Ε. αιτηθεί βελτίωση, η βελτίωση θα πραγματοποιηθεί εντός της ΕΑΕ. Το ότι αυτός μπορεί στην αίτηση βελτίωσης να έχει επιλογές μόνο Τ.Ε. δεν αποκλείει το ενδεχόμενο (εφόσον συμμετάσχει στη διαδικασία) να βρεθεί σε ΣΜΕΑΕ, ΑΝ το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εφαρμόσει κατά γράμμα τη νομοθεσία.

Γενικά, θα εφαρμοστούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες με τη γνωστή σειρά, δηλ.
1) οργανικά υπεράριθμοι + εκπαιδευτικοί που έχασαν την οριστική τους τοποθέτηση επειδή το σχολείο τους έγινε Πρότυπο/Πειραματικό/ΔΗΜΩΣ
2) ειδικές κατηγορίες
3) μετατεθέντες από άλλη περιοχή + ευρισκόμενοι στη διάθεση της περιοχής + αιτούντες βελτίωση εντός περιοχής
Σε κάθε διαδικασία ισχύει η προτεραιότητα κάλυψης των ΣΜΕΑΕ έναντι των Τ.Ε.
Αν δεν υπάρχει κανένας σε καμία διαδικασία, μπορεί να μείνουν και κενά στις ΣΜΕΑΕ. Εννοώ ότι δεν θα υποχρεωθεί κάποιος με οργανική σε Τ.Ε. να μετακινηθεί σε ΣΜΕΑΕ, εφόσον δεν κάνει αίτηση βελτίωσης (άρα συμμετοχής στη διαδικασία).

Με τόσους διορισμούς στην ΕΑΕ, είναι πολύ δύσκολο να παραμείνουν κενά στις ΣΜΕΑΕ, ΑΝ το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εφαρμόσει κατά γράμμα τη νομοθεσία.

Αν θέλετε πιο συγκεκριμένη απάντηση, πρέπει να μου πείτε αριθμητικό παράδειγμα που θα αναφέρει πόσα είναι τα οργανικά κενά σε ΣΜΕΑΕ, πόσα σε Τ.Ε., πόσοι θα συμμετάσχουν στη διαδικασία και πόσοι εξ αυτών που θα συμμετάσχουν έχουν ήδη τοποθέτηση σε ΣΜΕΑΕ και πόσοι σε Τ.Ε.
Όντως μωρέ patreas δεν έχω καταλάβει πως σου έχει σφηνωθεί η ιδέα ότι οποίος συμμετέχει σε διαδικασία βελτίωσης κινδυνεύει να βρεθεί εκτός οργανικής του. Σε προηγούμενη συζήτηση που αφορούσε τη γενική το είχες ισχυριστεί ξανά αυτό. Όμως δεν ισχύει 100% στη γενική. δηλ ή θα βελτιωθεις σε κάποιο από τα σχολεία που έχεις δηλώσει ή θα παραμείνεις στην οργανική σου. Επίσης δε βρίσκω κάποια διάταξη που ν λέει ότι μπορεί να συμβεί στην ειδικη μια τέτοια εξελιξη

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2025, 08:02:46 pm »
Πας με το όριο ταχύτητας κι όποτε φτάσεις. Βάζεις την απόσταση στο google maps (που υπολογίζει με βάση τα όρια ταχύτητας και την κίνηση βέβαια) και κάνεις ένα επίσημο χαρτί προς το 2ο σχολείο (να πάρει αριθμό πρωτοκόλλου) που θα λες ότι δε δύνασαι να είσαι στην ώρα σου κι οφείλει το σχολείο να μεριμνήσει για την ασφάλεια των μαθητών σου μέχρι να φτάσεις.
+!!!

12
Νεοδιόριστοι / Απ: Εκ νέου αξιολόγηση νεοδιόριστου;
« στις: Σεπτεμβρίου 10, 2025, 08:25:47 pm »
Σωστά, απλά η μονιμοποίηση είναι εντελώς ανεξάρτητη από αυτό. Εφόσον υπάρχει αξιολόγηση και στα 3 πεδία ακολουθεί η μονιμοποίηση όπως και να έχει (με το κλείσιμο των δύο ετών φυσικά).

Ένας νεοδιοριστος του 24 που αξιολογηθηκε και στα 3 πεδία για να μονιμοποιηθει πρέπει κανονικά να αξιολογηθεί εκ νέου στα 3 πεδία τη φετινή χρονιά. Βέβαια και με βάση την μέχρι τώρα εμπειρία δε νομίζω ότι θα σπεύσουν οι αρμόδιοι να αξιολογήσουν ξανά τους νεοδιοριστους του 24 γιατί δεν ορολαβαινουν.
Οι νεοδοοριστοι του 23 κ παλαιότερα μομιμοποιηθηκαν με την αξιολόγηση στα 3 πεδία από μια φορα

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Α Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 09, 2025, 02:31:00 pm »
.

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025
« στις: Σεπτεμβρίου 08, 2025, 12:38:23 am »
Μην ανησυχείς Dean, δεν υπάρχει περίπτωση μη απόσπασης δικής σου και απόσπασης κάποιου από τη Δευτεροβάθμια ακόμα και με περισσότερα μόρια.
Τι σε κάνει όμως να λες με βεβαιότητα ότι δε συγκρίνονται/ συνεξετάζονται οι αιτήσεις των κοινών ειδικοτήτων των δύο βαθμίδων κατά τη διαδικασία των αποσπασεων? Το χεις δει γραμμένο κάπου ή το λες με βάση την κοινή λογική? Ναι οκ θα πω και γω ότι είναι λογικό και δίκαιο αν θέλεις να προηγηθούν οι αποσπάσεις των κοινών ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας εφόσον προηγούνται οι συνεδριάσεις του κυσπε, αλλά τότε με ποια διαδικασία το κυσδε θα κάνει αποσπάσεις σε θέσεις πρωτοβάθμιας αν λειτουργησει αυτόνομα και χωρίς συννενόηση με το κυσπε? Προφανώς δεν γίνεται καθένα από τα συμβούλια και ειδικά το κυσδε, να λειτουργήσει παντελώς αυτόνομα ως προς την διαδικασία των αποσπσσεων και να εγκρίνει στα τυφλά αποσπάσεις. Θεωρώ λοιπόν πως μόνο οι αιρετοί γνωρίζουν τη διαδικασία με ακρίβεια και όλοι οι υπόλοιποι  μπορούμε να κάνουμε μόνο εικασίες. Εκτός βέβαια και υπάρχει κάπου γραμμένη η διαδικασία και απλά δεν το έχω πάρει χαμπάρι.
Γενικά vama δεν μπορώ να αποδεχτώ  μια άποψη που βγάζει βεβαιοτητα χωρίς την πλαισίωση αυτής από απτά επιχειρηματα

Σελίδες: 123 ... 11

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33112
  • Τελευταία: kallp.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193483
  • Σύνολο θεμάτων: 19564
  • Σε σύνδεση σήμερα: 725
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 585
Σύνολο: 589

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.