Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leonigp

Σελίδες: 123 ... 7
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Απρίλιος 15, 2011, 04:04:03 μμ »
Ευχαριστώ. Θα κάτσω να κοιτάξω το σχολικό βιβλίο και το βιβλίο του καθηγητή αναλυτικά κάποια στιγμή σχετικά με τα προσηγορικά -ius. Να ξέρω τουλάχιστον τί παίζει να ακούσουν και στο σχολείο, να είμαι προετοιμασμένη.

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Απρίλιος 14, 2011, 11:33:25 μμ »
Από τη στιγμή πάντως που η Γραμματική που μοιράζεται στο σχολείο (και στην οποία παραπέμπει κατά περίπτωση το βιβλίο) εφαρμόζει διαφορετικά τον κανόνα, δεν πρέπει να γίνεται και αυτό αποδεκτό; Ή βασιζόμαστε αποκλειστικά στο σχολικό βιβλίο; Μπερδεύτηκα λίγο.

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Απρίλιος 14, 2011, 10:22:30 μμ »
Είναι λεπτομέρειες, αλλά χρειάζονται και αυτά. Τα προσηγορικά -ius είναι λίγο γκρίζα ζώνη απ' ό,τι φαίνεται. Δεν το είχα προσέξει μέχρι τώρα. Τί θεωρείται γενικά σωστό και υπάρχει ο κίνδυνος να πάρει κάποιος καθηγητής λάθος τη μια από τις δυο απαντήσεις;

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Απρίλιος 14, 2011, 08:03:12 μμ »
Δες 19.2 και 19.3 στο Τζάρτζανο. Στη γενική ενικού έχουν δύο τύπους -ii και -i όλα τα υπερδισύλλαβα -ius και -ium. Στην κλητική ενικού έχουν μόνο -i τα υπερδισύλλαβα λατινικά κύρια ονόματα και το filius.

5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« στις: Απρίλιος 13, 2011, 03:20:01 μμ »
Μερικές φορές ξεκινάνε κι οι γονείς με άλλα δεδομένα. Τους μειώνουν ώρες ή μισθούς, ή η επιχείρηση όπου δουλεύουν καθυστερεί. Έχω μια τέτοια οριακή περίπτωση, με περιορισμένα οικονομικά και πραγματική ανάγκη για ιδιαίτερο από το παιδί, λόγω διάφορων μαθησιακών δυσκολιών που το εμποδίζουν να συμβαδίσει με την τάξη. Κι, ενώ σίγουρα θεωρώ ότι μπερδεύουν μερικές φορές τις προτεραιότητες, γενικά έχω αποκομίσει την εντύπωση ότι δε με έχουν και γραμμένη. Μου καθυστέρησαν κάποια χρήματα, αλλά μου τα δίνουν σιγά-σιγά και αλλάξαμε τον αρχικό διακανονισμό ώστε να συνεχιστούν τα μαθήματα, χωρίς να νιώθω ότι ιδιαίτερα στον οικονομικό τομέα σε σχέση με την αρχική συμφωνία πάντα.
Ποτέ δεν ξέρεις τί θα βρεις όταν μπεις σε ξένο σπίτι. Μερικές φορές δένεσαι και με τα παιδιά, τα βλέπεις να προοδεύουν στη διάρκεια της χρονιάς και δυσκολεύεσαι να το δεις αποστασιοποιημένα.

Υ.Γ. δεν ξέρω τί θα γίνει τελικά, αλλά οι μειώσεις στις δαπάνες μάλλον θα αυξήσουν την επιθυμία για την ευρύτερη ιδιωτική εκπαίδευση. Πόσοι θα μπορούν να πληρώσουν και πόσα είναι το θέμα; Ίσως κάνουμε κι εμείς ανταλλακτικό παζάρι, όπως στην Αργεντινή. Τρία κιλά οπωροκηπευτικά, μια ώρα μάθημα...  ;D Θα δούμε.

6
Ευχαριστώ πολύ.
Σε ερωτήσεις συντακτικού πώς βαθμολογείτε; Π.χ. ανάλυση μετοχής, μετατροπή φωνής κλπ. Π.χ. αν έχει πετύχει το είδος της μετοχής και το σωστό χρόνο, αλλά έχει κάνει κάποιο γραμματικό λάθος. Έχει σημασία ο αριθμός των λέξεων της απάντησης;
Επίσης, όταν διορθώνετε μεταφράσεις από άγνωστο, πόσο βάρος δίνετε στον τονισμό των Νέων Ελληνικών και την ορθογραφία; Υπάρχουν κάπου επίσημες οδηγίες για τη διόρθωση; Προτιμάτε την αυστηρά κατά λέξη απόδοση ή, όταν κάτι δεν "κολλάει" στα Νέα Ελληνικά, κάτι λίγο πιο ελεύθερο; Έχω δει ότι υπάρχει μια ποικιλία στο ζήτημα αυτό.

7
Θέλω να βάλω κάποια διαγωνίσματα σε άγνωστο β΄ λυκείου και έχω κάποιες απορίες σχετικά με τη διόρθωση.
Ποια είναι η βαρύτητα του σωστού τονισμού στη διόρθωση; Είναι ίδια για όλες τις τάξεις, γυμνασίου και λυκείου;
Αν κάποιος τύπος είναι εν μέρει σωστός, πόσο τον μετράμε; Π.χ. μια αλλαγή χρόνου από Ενεστώτα σε Αόριστο όπου είναι σωστή η αύξηση και η κατάληξη του προσώπου, αλλά λάθος ο χρονικός χαρακτήρας.
Και ό,τι άλλο θεωρείτε χρήσιμο από την εμπειρία σας...

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Οκτώβριος 02, 2010, 11:09:25 μμ »
Επειδή με προβλημάτισε η ερώτησή σου κοίταξα και τις σημειώσεις από τότε που έδινα εγώ. Και το revertor είχε απαρέμφατο συντελεσμένου μέλλοντα μόνο ως αποθετικό.

Μπλέξιμο ???

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Οκτώβριος 02, 2010, 11:05:01 μμ »
Στο revertor βάζουμε εύκολα γιατί έχει και παθητικό παρακείμενο σε παρένθεση στους τύπους του ημιαποθετικού. Επειδή στους αρχικούς χρόνους της γραμματικής το devertor δίνει μόνο ενεργητικό παρακείμενο, θα δίσταζα να βάλω απαρέμφατο παθητικού παρακειμένου.
Μήπως θα μπορούσες να μου πεις ποια είναι τα βιβλία που κοίταξες, αν δε σε πειράζει;

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Οκτώβριος 02, 2010, 10:34:28 μμ »
Εννοείς άλλα ρήματα βάζουν μόνο ενεργητικό άλλα και τους δύο;

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Οκτώβριος 02, 2010, 09:47:51 μμ »
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι σχηματίζουν ενεστώτα - παρατατικό - μέλλοντα κατά την παθητική και παρακείμενο - υπερσυντέλικο - συντελεσμένο μέλλοντα κατά την ενεργητική. Δηλαδή μόνο devertisse. Δε βοηθά πάντως η σχολική γραμματική στα ημιαποθετικά. Έχω πετύχει διάφορες απόψεις κατά καιρούς. Είχα μια παρόμοια απορία για τη μετοχή παρακειμένου του ημιαποθετικού revertor.

12
Μαθησιακές δυσκολίες / Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« στις: Οκτώβριος 02, 2010, 05:27:14 μμ »
Απλώς συμφωνούσα με emmaki. Ούτε κι εγώ νομίζω ότι μπορεί στο πλαίσιο της ενισχυτικής στην έκθεση να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα στη γραφή.

Είναι πολύ χρήσιμες οι γενικές κατευθύνσεις. Έχω κι εγώ μια παρόμοια περίπτωση, αλλά ευτυχώς όχι στην έκθεση.
Γι' αυτό και περιμένω με ανυπομονησία τις εξελίξεις :)

13
Μαθησιακές δυσκολίες / Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« στις: Οκτώβριος 02, 2010, 12:25:17 μμ »
Παράθεση
Αυτό μπορείς να το κάνεις σε ένα τμήμα ένταξης, κι εκεί με επιφυλάξεις. Αν η γνώση δεν ανακαλύπτεται σταδιακά και ομαδοσυνεργατικά μπορεί αφενός να μην ξεκαθαριστούν τα δύσκολα σημεία του μαθήματος κι αφετέρου να χάσεις σε χρόνο μηδέν την προσοχή των μαθητών σου. Πόσο μάλλον σε μία γενική τάξη, έστω και ενισχυτικής διδασκαλίας, όπου αν μοιράσεις το φυλλάδιο εξαρχής κάποιοι μαθητές θα επαναπαυτούν ότι δεν χρειάζεται να προσέχουν κι όποτε θέτεις ένα ερώτημα θα απαντούν με βάση το φυλλάδιο χωρίς να μπαίνουν στη διαδικασία να σκεφτούν. Οπότε όλη η ώρα θα είναι κατά πάσα πιθανότητα χαμένη. Γνώμη μου είναι το φυλλάδιο να δίνεται στο τέλος γιατί αυτό κρατάει ενεργούς τους μαθητές, όσο είναι δυνατόν βέβαια

Ισχύει αυτό. Πάντως είχα στο μυαλό μου κάτι πιο σχεδιαγραμματικό, σα χάρτη της διδασκαλίας. Και στο τέλος οι όποιες αναλυτικές σημειώσεις.

Ισχύει και ότι, αν σταματήσει να γράφει εντελώς, θα έχει μεγάλο πρόβλημα αργότερα. Το έχω δει στην πράξη. Το πρόβλημα είναι ότι ίσως η προσπάθεια να εξασκηθεί μέσα στην τάξη τον αποπροσανατολίσει τελείως από την παρακολούθηση. Αυτά είναι πράγματα που μόνο κατά περίπτωση μπορείς να τα δεις φαντάζομαι.

14
Μαθησιακές δυσκολίες / Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« στις: Οκτώβριος 01, 2010, 03:01:18 μμ »
Οι πολύ χρήσιμες συμβουλές από Lucinda μου θύμισαν μια συμβουλή που είχα διαβάσει για τους δυσλεξικούς (στο πανεπιστήμιο όμως), ότι τους βοηθάει να έχουν από πριν ένα σχεδιάγραμμα του μαθήματος, κάτι που είναι ωφέλιμο και για τους υπόλοιπους. Έτσι θα μπορούσε αποφευχθεί και ο αρνητικός σχολιασμός των άλλων, αφού δε θα γινόταν αντιληπτό ως διάκριση "υπέρ" του συμμαθητή τους.

Αν δεις ότι κάτι βοηθάει, γράψ'  το κι εδώ, όταν προλάβεις.

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32326
  • Τελευταία: Maria Eirini
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161662
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 455
Σύνολο: 463

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.