Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - turtle

Σελίδες: 123 ... 27
1
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2016, 10:08:53 μμ »
Συνάδελφοι θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στις χθεσινές προσλήψεις που πραγματοποιήθηκαν για αναπληρωτές στην ειδική αγωγή και συγκεκριμένα για ΠΕ 01, 02, 03, 04, 09, 10, 13, 19-20 δεν ελήφθησαν υπόψη (πιθανότατα επειδή δε δόθηκαν ποτέ) τα κενά της Β Ανατολικής Αττικής που είναι τουλάχιστον 7 για τις συγκεκριμένες ειδικότητες.

Όπως αντιλαμβάνεστε αυτό δημιουργεί σοβαρά ζητήματα στην κατανομή των θέσεων και καλό θα ήταν όποιος ενδιαφέρεται να το ψάξει λίγο παραπάνω.

2
Συνάδελφοι θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στις χθεσινές προσλήψεις που πραγματοποιήθηκαν για αναπληρωτές στην ειδική αγωγή και συγκεκριμένα για ΠΕ 01, 02, 03, 04, 09, 10, 13, 19-20 δεν ελήφθησαν υπόψη (πιθανότατα επειδή δε δόθηκαν ποτέ) τα κενά της Β Ανατολικής Αττικής που είναι τουλάχιστον 7 για τις συγκεκριμένες ειδικότητες.

Όπως αντιλαμβάνεστε αυτό δημιουργεί σοβαρά ζητήματα στην κατανομή των θέσεων και καλό θα ήταν όποιος ενδιαφέρεται να το ψάξει λίγο παραπάνω.


3
Τοποθετήσεις / Απ: Νηπιαγωγοί και επιλογή τμήματος
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2016, 08:57:39 μμ »
Συνάδελφοι, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Είμαι εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας και με ενδιαφέρει το όλο θέμα από τη θέση του γονέα.

Κάποιος άλλος που του έτυχε κάτι παρόμοιο;

4
Τοποθετήσεις / Νηπιαγωγοί και επιλογή τμήματος
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2016, 05:35:23 μμ »
Συνάδελφοι θα ήθελα τα φώτα σας.

Σε νηπιαγωγείο με 3 νηπιαγωγούς (ένα τμήμα το οποίο λειτουργεί με το βασικό υποχρεωτικό πρόγραμμα από τις 8.30 μέχρι τις 13.00, ένα τμήμα που θα έχει και πρόωρη υποδοχή και έπειτα για κάποια παιδιά ολοήμερο πρόγραμμα που διαρκεί από τις 13.00 μέχρι τις 16:00) υπάρχει σοβαρή διαφωνία μεταξύ των εκπαιδευτικών, καθώς όλες επιθυμούν ένα συγκεκριμένο τμήμα (αυτό που αρχίζει 8.30 και τελειώνει 13.00).

Να σημειώσω ότι η μία εκπαιδευτικός είναι από μετάθεση, άρα είναι η πρώτη της χρονιά στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο.

Η ερώτηση μου είναι: πώς γίνεται η κατανομή των τμημάτων; Με βάση την παλαιότητα; Ή είναι στα χέρια του αρμόδιου ΠΥΣΠΕ να αποφασίσει;

5
Ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις σας!

6
Ήθελα να θέσω ένα ερώτημα και όποιος έχει κατά το παρελθόν εξετάσει φυσικώς αδύνατους στις πανελλήνιες φαντάζομαι ότι θα ξέρει. Πόση ώρα έχει ο μαθητής μπροστά του το γραπτό του. 3 ώρες και στη συνέχεια εξετάζεται προφορικά ή η όλη διαδικασία κρατάει 3 ώρες;

7
Από όσο ξέρω, από αντίστοιχη ερώτηση πέρυσι σε υπεύθυνο βαθμολογικού, ναι. Τώρα τι να σου πω μπορεί να υπάρχει διαφοροποίηση από εξεταστικό σε εξεταστικό.

Σ' ευχαριστώ πολύ!

8
Μία ερώτηση μήπως κάποιος και ειδικά βαθμολογητής γνωρίζει: το πρόσχωμεν και το επιπλείτε αν έχουν τονιστεί σε λάθος θέση χάνονται στο σύνολο ή όχι;

9
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Υποχρεωτικό ωράριο ανά έτη υπηρεσίας
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2014, 03:45:46 μμ »
Ήθελα να ρωτήσω αν για να κλείσεις αυτά τα 6 χρόνια και να γίνει μείωση ωραρίου συνυπολογίζεις και άδειες ανατροφής που έχεις πάρει.

10
Σχολική ζώνη / Τράπεζα θεμάτων+εξετάσεις Σεπτέμβρη
« στις: Ιούλιος 08, 2014, 10:16:50 πμ »
Καλημέρα!

Επειδή δεν είμαι σίγουρη ότι τα έχω καταλάβει σωστά τα φώτα σας παρακαλώ.

Αν ένας μαθητής παραπεμφθεί για Σεπτέμβρη στα Αρχαία Ελληνικά και στην έκθεση της Α Λυκείου τα θέματα θα μπουν πάλι κατά το ήμισυ από την Τράπεζα θεμάτων;

Και πώς θα υπολογιστεί πλέον ο μέσοο όρος. Τα Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας θα βοηθήσουν στο να περάσει το μάθημα με βάση τη νέα τροπολογία;

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Οκτώβριος 17, 2013, 04:25:17 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση. Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν, αλλά με προβλημάτισε η ανυπαρξία κόμματος και το γεγονός ότι δε μου βγαίνει καθόλου μεταφραστικά ως επεξήγηση.

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Οκτώβριος 16, 2013, 08:33:53 πμ »
Καλημέρα! Μία ερώτηση συντακτικού: Στο απόσπασμα ἣ μητρὸς μὲν Ἐχίδνης ἦν πατρὸς δὲ Τυφῶνος, τι θέση συντακτικά το Εχίδνης; Το μητρός λειτουργεί ως γενική κατηγορηματική κτητική όπως και το Τυφώνος, σωστά;

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 13, 2013, 12:01:53 μμ »
Στα Λατινικά στη Β μήπως γνωρίζει κάποιος αν ο τονισμός και η προφορά είναι εντός ύλης; Ή απλώς διδάσκεται από κάποιους εκπαιδευτικούς για να γνωριζουν τα παιδιά την ορθή προφορά.

Είναι δυνατό να εξεταστεί; (αναφέρομαι κυρίως στον τονισμό)

14
Κι εγώ αυτό ήξερα, αλλά η αλήθεια είναι πως με έχουν αγχώσει τρελά.

Σελίδες: 123 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160913
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 735
Σύνολο: 747

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.