Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nastytweety

Σελίδες: 1
1
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 11:10:03 pm »
Παράθεση
Το θέμα έχει αναλυθεί εκτενέστατα στις προηγούμενες απαντήσεις και δεν μπορούμε να συνεχίζουμε να επαναλαμβάνουμε τα ίδια πράγματα. Όποιος ενδιαφέρεται να δει γιατί ισχύει η σχέση, ας διαβάσει κάποιο βιβλίο αλγορίθμων (και όχι τη Wikipedia).



Εσεις που λετε οτι ειναι αυτο το θεμα εντος υλης θα διαμαρτυρηθειτε αραγε στον επομενο ΑΣΕΠ που θα σας βαλουν διαφορικες εξισωσεις και τριπλα ολοκληρωματα?Οσο οι διαφορικες εξισωσεις ειναι εντος υλης αλλο τοσο ειναι και αυτο το θεμα.Παντως οπως ειπα βλεπω πολλες ενστασεις πανω στην ερωτηση και οσο πιο πολλες γινουν τοσο πιο καλα για μας.....

2
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 10:25:43 pm »
Παράθεση
4)Σύμφωνα με την ερώτηση 17 στα παιδαγωγικα  (Ένα από τα πλεονεκτήματα του «παραδοσιακού τρόπου αξιολόγησης»της σχολικής επίδοσης του μαθητή είναι:)η απάντηση που δώθηκε για σωστή ήταν η δ: ότι δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να καλύψει με την εξέταση στο τέλος της χρονιάς όλη τη διδαχθείσα ύλη.

βασικα δεν ειναι αυτη η απαντηση που εχει δωσει ο ΑΣΕΠ.

3
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 09:55:40 pm »
Παράθεση
Να σου υπενθυμίσω τότε ότι η συγκεκριμένη σχέση έχει βρεθεί αυτούσια (που να μας ζητούσαν να υπολογίσουμε και καμιά πιο περίπλοκη πολυπλοκότητα) σε δύο τουλάχιστον βιβλία που είναι εντός ύλης.

Αυτο που λες "πολυπλοκοτητα" δεν ειναι πολυπλοκοτητα.Ειναι το αποτελεσμα του αθροισμα βρε αδερφε.Καθεσε δηλαδη και λες ποσο κανει ν+ν-1+ν-2+....1.Δηλαδη δεν μπορεις να πεις οτι το αθροισμα ν αριθμων εχει πολυπολοκοτητα Ο(ν) αλλα μπορεις να πεις οτι το αποτελεσμα ενως αθοισματος φραζεται απο πανω απο το ν τετραγωνο.Αν υπολογιζες πολυπλοκοτητα ^^^^(αλγοριθμοι δηλαδη το εξεταζομενο αντικειμενο)^^^^ δηλαδη ταξεις Ο και Θ και Ω θα εβγαζες σωστο το γ) διοτι για να προσθεσεις ν στοιχεια πρεπει να κανεις το πολυ ν προσθεσεις και αρα ειναι Ο(ν).

4
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 09:08:34 pm »
Παράθεση
Έχει αναφερθεί επανειλημμένως ότι το θέμα είναι εντός ύλης. Διάβασε τις απαντήσεις και τους συνδέσμους που έχουν δοθεί.

Τα εχουμε διαβασει ολα.Για αυτο λεμε οτι ειναι εκτος υλης.

5

Παράθεση
Στην 4 η δ) μπορεί να θεωρηθεί κάλλιστα σωστή αφού το σχολείο καλλιεργεί και κοινωνικές δεξιότητες όπως η συνεργατικότητα κτλ... Έχω την εντύπωση πως όλα τα φροντιστήρια έχουν δώσει τη δ) ως σωστή.



Στην 4 εγω εβαλα το α γιατι το χα διαβασει σε κατι σημειωσεις που ειχα.Αλλα τελικα μαλλον δεν ειναι τοσο σημαντικο οσο το β.Παντως και αυτο μου φαινεται λιγο κουφο.Δηλαδη ο πιο σημαντικος κοινωνικος ρολος του σχολειου ειναι να κανει baby sitting???Δεν ειναι η κοινονικοποιηση του μαθητη?

6
Παράθεση
Το β είναι περισσότερο απόλυτο καθώς λέει ότι θα αντιμετωπίσεις με επιτυχία κάθε απρόοπτο γεγονός επειδή θα το έχεις προβλέψει. Δεν μπορείς να έχεις προβλέψει κάθε απρόοπτο γεγονός.

σωστα αλλα αν δεις και το δ)

Παράθεση
γνωριζει καθε παραγοντα

Δεν ειναι εφικτο να γνωριζεις καθε παραγοντα που μπορει να διαμορφωσει την επιτυχια η την αποτυχια σου.Το θεμα ομως ειναι οτι οταν προετοιμαζεσαι αυτο προσπαθεις να κανεις.

Παράθεση
Υποτίθεται ότι όταν γνωρίζεις ποιοι παράγοντες συντελούν ή όχι στην επιτυχία του μαθήματος θα τους λάβεις και υπόψη σου κατά την προετοιμασία.

Συμφωνω μαζι σου στο υποτιθεται αλλα οταν φτανουμε στο σημειο να αναλυουμε μεμονομενες λεξεις για να βγαλουμε συμερασμα ως προς το ποιο ειναι το πιο σωστο μια παραληψη τοσο σημαντικη κανει διαφορα.Οπως ειπα δεν λεω οτι το δ) δεν ειναι σωστο αυτο που λεω ειναι οτι το γ) ΔΕΝ  ειναι με τιποτα σωστο κατ εμε.

7
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 06:26:31 pm »
Παράθεση
35 δινει το Δ ο ασεπ ενω το PDE 

8
Παράθεση
Εγώ διάλεξα το δ) λόγω του ρήματος "συντελεί" που κάνει την απάντηση λιγότερο απόλυτη. Ήμουν κι εγώ μεταξύ β) και δ).
Πριν από λίγο όμως βρήκα στο βιβλίο του Χατζηδήμου "Προετοιμασία και Σχέδιο Μαθήματος" (σελ. 20) την εξής φράση:

Πολλές φορές προκύπτουν απρόοπτα γεγονότα ή καταστάσεις που δεν μπορεί να τα έχει προβλέψει ο δάσκαλος.

Δεν ειναι λαθος αλλα το δ) αναφερει ομως μονο το "συντελει στο να γνωριζει τους παραγοντες".Και λεω εγω ε και τι εγινε?Δηλαδη αμα γνωριζεις τους παραγοντες επιτυχιας θα κανεις επιτυχημενο μαθημα?Εννοω οτι οχι μονο πρεπει να γνωριζει τους παραγοντες αλλα να εχει σχεδιασει και στρατηγικες αντιμετωπισης.Το β απο την αλλη ειναι υπερσυνολο του γ) και κανει λογο οχι μονο για ολα τα απροοπτα που ενδεχομενως να συμβουν αλλα και για το οτι εχουμε στρατηγικες αντιμετωπισης.Δηλαδη το β) ειναι ο ορισμος της προετοιμασιας.Αυτο ακριβως κανουμε οταν προετοιμαζομαστε.Ξερουμε ας πουμε οτι ειναι πιθανο να μην δουλευει το διαδικτυο και σχεδιαζουμε ενναλακτικα το μαθημα μας. 

Για την 4 τι προβλημα εχεις?Γιατι μαλλον εχουμε το ιδιο προβλημα.

9
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 05:41:56 pm »

Παντως μετα την ανακοινωση των αποτελεσματων προβλεπω πολλες ενστασεις για την 17.Γιατι αν σωστο ειναι το δ τοτε το θεμα ειναι εκτος υλης.Μαλλον θα καταληξουμε με 2 σωστες απαντησεις σε αυτη την ερωτηση.

10
Παράθεση
Δεν είναι καθόλου ανοησία. Το δ δεν είναι σωστό γιατί δεν είναι δυνατό να γνωρίζει κάθε παράγοντα που μπορεί να πάει στραβά, ενώ αν είναι σωστά προετοιμασμένος και κάνει καλά το μάθημά του τότε οι επιθετικές συμπεριφορές μειώνονται

Μισο λεπτο.Δηλαδη προετοιμαζομαστε μονο και μονο για να αντιμετωπιζουμε επιθετικους μαθητες???Ειναι ποτε δυνατον?
Το μονο που κατα την αποψη μου δεν ειναι σωστο ειναι το γ.Αν ειναι σωστο το γ τοτε ειναι και το β που αναφερει το ιδιο πραγμα πιο γενικευμενο.Κατα την αποψη μου απολυτα σωστο σε αυτη την ερωτηση δεν υπαρχει.Αλλα τα πιο σωστα απο τα 4 ειναι το β που γενικευει το γ και το δ.

11
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Ειδοποίηση ωρομισθίων
« στις: Οκτωβρίου 01, 2008, 02:08:11 pm »
Μια ενημερωση για την ανατολικη στερεα ελλαδα.
Με καλεσαν χθες το απογευμα( ???) απο την Α' βαθμια ευβοιας για 12ωρο στο νομο.Ειμαι στις τελευταιες θεσεις των ωρομισθιων με προυπηρεσια (60+ θεση) αρα φανταζομαι οτι θα καλεσουν και αρκετα ατομα με μηδενικη προυπηρεσια για να καλυψουν 8-ωρα κλπ.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 518
Σύνολο: 520

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.