Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΡΕΑ.Τ

Σελίδες: 123 ... 169
1
"Γεννάνε σαν κουνέλες", "μόριο" κι άλλα υποτιμητικά.. Ντροπή είμαστε εκπαιδευτικοί! Αν μη τι άλλο τα παιδιά είτε από μονογονείκη είτε από πολύτεκνη οικογένεια προέρχονται, είναι ή θα είναι οι ΜΑΘΗΤΕΣ μας! Κανείς να μη διοριστεί ποτέ σε θέση εκπαιδευτικού με τέτοια μυαλά, όποιο σύστημα κι αν ισχύσει! Καλύτερα να γίνουν χασάπηδες σε κρεοπωλείο.
Όταν κάνεις τρίτο παιδί για να ανέβεις στους πίνακες αναπληρωτών, η φράση "γεννούν σαν κουνέλες" είναι επιεικής. Να ντρέπονται όσες, και είναι πολλές, το έκαναν. Παρακολουθούσα τους πίνακες και ήταν "ηλίου φαεινότερον" τί γινόταν. Ξαφνικά γέμισαν οι πίνακες αναπληρωτών των φιλολόγων τρίτεκνους. Το παιδί δεν είναι "προσόν". Εξευτελισμός ακόμη και των παιδιών. Αναπληρωτές φιλόλογοι με μηδενική προϋπηρεσία ή τρία μόρια μπροστά με συνοπτικές διαδικασίες.
Εξευτελισμός της ειδικής αγωγής.
Εξευτελισμός των προσόντων..
Αυτή είναι η εικόνα της εκπαίδευσης. Δυστυχώς!

2
Εδώ όμως εγώ έχω απορία. Από τα μεταπτυχιακά πέρασαν κάποια χρόνια αλλά από την επιτυχία στον ΑΣΕΠ όχι; Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ θυμούνται δηλαδή τι διάβασαν το Γενάρη του 2008 ενώ όσοι έκαναν πχ. μεταπτυχιακό το 2010 έχουν ξεχάσει ό,τι έμαθαν;

Μην κάνετε την τρίχα τριχιά. Με κάτι τέτοιες δηλώσεις, χάνετε και το δίκιο που έχετε.

Τότε ας αφήσουν και τα μόρια του ΑΣΕΠ. Ούτε το μεταπτυχιακό γνωρίζουμε πότε το πήραν οι συνάδελφοι. Άλλωστε μεταπτυχιακά χωρίς συνάφεια δε έχουν σχέση με τη εκπαιδευτική διαδικασία. Δικαιοσύνη λοιπόν!

3
WOLOWITZ, έκανες παιδιά για να διοριστείς εις βάρος των άλλων και το λες  έτσι ωμά;;;; Ο φυσιολογικός κόσμος κάνει παιδιά επειδή τα θέλει και τα αγαπάει όχι για να τα χρησιμοποιήσει ως ''κουπόνια''.....Αυτό θα διδάξεις στα παιδιά σου;; Αυτά τα αίσχη συμβαίνουν μόνο στο ισλαμικό, εκτοκοσμικό ελλαντιστάν.....
Αγαπητή Ίρμα,
Ο συνάδελφος Wolovitz είναι ειλικρινής, παρότι ήταν επιτυχών του κλάδου των φυσικών και έτσι διορίστηκε.
Το μεγάλο πρόβλημα με τους τρίτεκνους εστιάζεται στον κλάδο των φιλολόγων: από τότε που ίσχυσε ο ανάλογος νόμος, οι αγαπητές συνάδελφοι φιλόλογοι "γεννούν ωσάν κουνέλες". Άλλος ένας λόγος που δείχνει την αξιοκρατία του συστήματος διορισμών. Με ΜΗΔΕΝΙΚΗ προϋπηρεσία τις βρίσκαμε μπροστά με αποτέλεσμα να κατρακυλάμε στους πίνακες αναπληρωτών.

4
Δε θα απαντήσω προσωπικά σε κανέναν συνάδελφο σχετικά με το 200ο!! νέο σύστημα διορισμών. Επειδή όμως συζητούν για αξιοκρατία έχω να πω τα εξής:
1. Τα "προσόντα" εδώ και πολλά χρόνια, ιδιαιτέρως στην ειδική αγωγή μέσω της οποίας διορίστηκε πλήθος συναδέλφων, όχι μόνο είναι πληρωμένα, είναι τόσο εύκολο να πάρεις το μεταπτυχιακό, που πραγματικά πρέπει να έχεις Δ.Ν κάτω από 70 για να μην το πάρεις ή να κάνεις αίτηση. Το κάνω αργά γιατί ήμουν κατά για πολλούς λόγους και πιο εύκολο δε γίνεται. Πτυχιακό επίπεδο διετούς φοίτησης!
2. Ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ για κάποιους κλάδους όπως των φιλολόγων και των φυσικών ήταν τόσο απαιτητικός, που θα είχα πάρει χαλαρά τουλάχιστον δύο μεταπτυχιακά στην ειδική αγωγή και όχι μόνο.
3. Η αγορά των "φοβερών" προσόντων δε σταματά εδώ: πληρωμένα ECDL, πληρωμένα proficiency γιατί θα προστεθούν 7 μόρια! κ.ο.κ
4. Προϋπηρεσία μέσω ΠΔΣ χωρίς πίνακες! παρά μόνο το 2008 και 2009, μέσω των ΔΔΕ ή των διευθυντών λυκείων σε ανθρώπους που ή δεν πέρασαν ούτε  έξω από εξεταστικό κέντρο ή στους φιλολόγους, στους φυσικούς και τέλος στους μαθηματικούς, δεν κατάφεραν να περάσουν ούτε τη βάση.
Γνωρίζετε υποθέτω ότι σε κάποιους κλάδους (δε θα επεκταθώ) πρέπει να κάνει  αίτηση για να βρεθεί ο συνάδελφος κάτω από τη βάση.
5. Εκτιμώ το γεγονός ότι κάποιοι συνάδελφοι έκαναν σοβαρά μεταπτυχιακά αλλά πέρασαν κάποια χρόνια ή μπορεί να μην έχουν συνάφεια με το αντικείμενο που διδάσκουν.
6. Τα μόρια του ΑΣΕΠ που πήραμε οι "παλιοί" με οικογένεια και παιδιά μετρούν περισσότερο από πολλά μεταπτυχιακά αλλά το "αξιοκρατικό" νέο σύστημα διορισμών δεν τα αναγνώρισε. Πολλοί συνάδελφοι με μεταπτυχιακό στους δύσκολους κλάδους, δε θα περνούσαν ούτε τη βάση για να πάρουν αυτά τα μόρια.
Καλημέρα και καλή τύχη.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Νοέμβριος 20, 2021, 04:09:23 μμ »
Ο μεγάλος όγκος συνταξιοδοτησεων θα είναι φετος.Απο του χρόνου πιο λίγες λόγο εργασιακού
Συγγνώμη αλλά υπάρχουν κι άλλες ειδικότητες,που είχαν την ελάχιστη κάλυψη και πάλι θα μιλάμε για φιλολόγους και μαθηματικούς;
Το σίγουρο είναι ότι οι Αγγλικοί περισσεύουν, παρότι άνοιξαν και τα νηπιαγωγεία.
Την ιστορία δε, την πήραν κανονικά γιατί απλούστατα δε συμπληρώνουν το ωράριο και είναι κουραστικό να γυρνούν δυό- τρία σχολεία.

6
Ευχαριστώ για την διευκρίνιση. Πολύ κρίμα!

👍
Κρίμα...

7
Ποιος 15χρονος; Αυτός με το μούσι είναι 15; Μπράβο ανάπτυξη!

Όλα τα δεδομένα με διαφάνεια, ανοιχτά για όλους. Οι 60 και πάνω στο 100% εμβολιασμένοι έπρεπε εδώ και μήνες! Όσοι έχουν υποκείμενα, όλοι. Δημόσιος τομέας, όλοι! Από εκεί και πέρα οι άλλοι με τεστ καθημερινά για κάθε δραστηριότητα. Εδώ και οι νεκροί μας, εδώ και οι άνθρωποι με σύνδρομο long covid, εδώ και οι παρενέργειες των εμβολίων, όλα μπροστά! Όλα ανοιχτά, επίσης. Για κανέναν λόγο να μην ξανακλείσουμε. Και δεν θα ξανακλείσουμε, αν οι ανεμβολίαστοι - αντιεμβολιαστές (οι συγκεκριμένοι μόνο) υπογράψουν ότι δεν θα απασχολήσουν το δημόσιο σύστημα υγείας.

Τα παιδιά θα κολλήσουν, εμείς θα κολλήσουμε, θα το περάσουμε ήπια. Δεν θα επιβαρύνουμε το εσυ. Πανδημία έχουμε, πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για όλα!

Newsit Newsroom
Κηδεία του 15χρονου στην Αρκαδία: Πέθανε μετά την 1η δόση εμβολίου
Τοπικά Νέα
15.09.2021 | 20:46

Κηδεία του 15χρονου στην Αρκαδία: Πέθανε  μετά την 1η δόση εμβολίου
Με θλίψη αλλά και ερωτηματικά έγινε στην Αρκαδία η κηδεία του 15χρονου Ηλία Γεωργακόπουλου. Είναι ο μαθητής που άφησε την τελευταία του πνοή λίγα 24ωρα μετά την πρώτη δόση του εμβολίου.

Αυτός είναι ο 15 χρονος συνάδελφε. Ο Ηλίας Γεωργακόπουλος και δε γνωρίζω αν είχε... μούσι! Αυτός πέθανε δύο μέρες μετά το εμβόλιο της Phizer. Ακόμα δε βγήκαν οι τοξικολογικές και ιστολογικές εξετάσεις από το πανεπιστήμιο της Αθήνας. Τα αίτια του θανάτου είναι αδιευκρίνιστα.

.https://www.zougla.gr/greece/article/ekane-to-emvolio-tis-johnson-ke-den-mpori-na-perpatisi

Με το... μούσι είναι ο άλλος. Μετά το εμβόλιο της Johnson.
Αυτός ζει αλλά προς το παρόν δε μπορεί να περπατήσει.

8
Με αυτα τα δεδομενα πολλοι συναδελφοι επιλεγουν να τηρησουν σταση αναμονης. Οσο για το αρθρο που παραθετεις αναφερεται σε πιθανοτητα μειωμενης μεταδοσης και οχι βεβαιοτητα. Οπως και να χει ο καθενας τα ζυγιζει και αποφασιζει για τον εαυτο του. Ας παρει ο καθενας οποιο ρισκο νομιζει οτι μπορει να διαχειριστει καλυτερα...

Συμφωνώ. Ο καθένας ενημερώνεται, κρίνει και αποφασίζει. Ο εμβολιασμός είναι ιατρική πράξη με ότι αυτό συνεπάγεται.

9
Θα πρότεινα να ελέγξετε τις πηγές σας καθώς το παραπάνω είναι ψευδέστατο.
Η αδειοδότηση είναι η κανονική για ηλικίες 15 και πάνω και έκτακτης ανάγκης για 12-15 ετών.

Ακριβώς το ίδιο προτείνω και σε σας. Και μάλιστα όλες!
Καλή ανοσία!

10
https://www.ellinikahoaxes.gr/2020/12/05/astrazeneca-vaccine-dna-debunked/
Δεν υπάρχει πολυφωνία στην επιστήμη. Διαφορετικές προσεγγισεις σε θέματα διαχείρισης, ναι. Άλλο αυτό. Οι Γάκης, Σωτηριαδης πχ έχουν πει πραγματα,που δεν στέκουν με τίποτα επιστημονικά. Όποιος έχει βασικές γνώσεις βιολογίας, το αντιλαμβάνεται. Καλά ο τελευταίος ισχυρίστηκε κιόλας πως ο Θεός θα έχει την τελευταία λέξη..
Για την υποχρεωτικοτητα στους εκπαιδευτικούς, νομίζω συμφωνουμε όλοι.

Ο όρος "πολυφωνία" αναφέρεται στο νήμα συνάδελφε! Όχι στις επιστημονικές απόψεις!
Αν δεν συμφωνείς, είναι δικαίωμά σου και μπράβο που εμβολιάστηκες
Όσο για το γεγονός ότι κάποιος επιστήμονας είναι θρήσκος είναι ατομικό του δικαίωμα. Σημασία έχουν οι επιστημονικές του απόψεις. Και ο Σωτηριάδης δεν είναι τυχαίος επιστήμονας.  Να σε πληροφορήσω ότι είμαι άθεη.
Ο Σωτηριάδης δεν ήταν υπέρ της θείας κοινωνίας και της ελεύθερης πρόσβασης στις εκκλησίες χωρίς rapid test, όπως θα γίνει. Η κυβέρνηση όμως "έκανε γαργάρα" τον υποχρεωτικό εμβολιασμό για τους θρήσκους, τους παπάδες και τους θρησκόληπτους. Δεν είμαστε ούτε σκοταδιστές, ούτε θρησκόληπτοι και πρέπει να σταματήσει αυτό το παραμύθι με στόχο να πείσει τη μάζα ότι όποιος εμβολιάζεται είναι προοδευτικός. Καταντά γελοίο.
Όχι. Δε συμφωνούν όλοι  με τον υποχρεωτικό εμβολιασμό των εκπαιδευτικών. Η άποψη της πλειοψηφίας(μάζας) δε σημαίνει ότι είναι ορθή ούτε βεβαίως ενέχει κριτική σκέψη.
Σου εύχομαι καλή συνέχεια και καλή ανοσία.

11
Συμφωνώ μπαχαλο παντού. Σε σχολεία, νοσοκομεία κλπ Αλλά συνεχίζετε να πιστεύετε κάποιοι πως αυτοί οι άνθρωποι νοιάζονται για την υγεία μας...

Συναδέλφισσα, επειδή είσαι σαφής στις απόψεις σου, σε νήμα που τώρα έχει απενεργοποιηθεί, συμφωνώ απολύτως μαζί σου:
1. Δεν είμαστε κατά των εμβολίων και των φαρμάκων. Είμαστε κατά του ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ εμβολιασμού.
2. Ο υποχρεωτικός εμβολιασμός συνιστά καταπάτηση των ατομικών δικαιωμάτων κατά το σύνταγμα και την απόφαση του συμβουλίου της Ευρώπης.
3. Πρόκειται για πειραματικά εμβόλια (ιδιαιτέρως της τεχνολογίας mRNA), το εμβόλιο της  Phizer πήρε απλώς παράταση ισχύος της δοκιμαστικής περιόδου, και οι πρώτες παρενέργειες καταγράφηκαν εννέα! μήνες μετά. Για μεσοπρόθεσμες (5 χρόνια) και μακροπρόθεσμες ,ιδιαιτέρως στους νέους, ούτε συζήτηση.
4. Εκτός από τις επιστημονικές απόψεις των "ειδικών", της κυβέρνησης(γιατί άραγε εξασφάλισαν το ακαταδίωκτο;) και φυσικά των πληρωμένων συστημικών δημοσιογράφων, υπάρχουν και άλλες ερευνητών Ελλήνων και ξένων, οι οποίες αποσιωπούνται συστηματικά.
Η επιστήμη βασίζεται στη διαρκή έρευνα ,στις διαφορετικές επιστημονικές μελέτες και στην αμφισβήτηση. Δεν υπάρχουν μόνο η Παγώνη, ο Εξαδάκτυλος, ο Βασιλακόπουλος και οι λοιποί "μόνιμοι" επισκέπτες των γνωστών τηλεοπτικών καναλιών.
4. Οι άμεσες παρενέργειες όλων των εμβολίων αποσιωπούνται συστηματικά και οι θάνατοι αποδίδονται σε άλλες αιτίες(ανακοπή κλπ). Υπάρχουν καταγγελίες γιατρών και νοσηλευτών ότι δεν ενημερώνονται οι κίτρινες κάρτες.
5. Μπήκαν στο στόχαστρο και οι μαθητές 12 ετών και άνω, γιατί θα κολλήσουν τον παππού και τη γιαγιά. Ας εμβολιαστεί ο παππούς και η γιαγιά. Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών και των εφήβων θα νοσήσει ελαφρά ή θα είναι ασυμπτωματικοί.
6. Οι εμβολιασμένοι και κολλούν και το χειρότερο μεταδίδουν τον ιό.
7. Ο εμβολιασμός συνιστά ιατρική πράξη με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
8. Στην τελική, όποιος επιθυμεί μπορεί να εμβολιαστεί ελεύθερα , να προστατευτεί και να νοσήσει ήπια.

Επειδή αρκετοί συνάδελφοι παραθέτουν links, παρακάτω θα παραθέσω και εγώ, έτσι για να υπάρχει πολυφωνία. 

https://www.pronews.gr/ygeia/1014229_dgakis-i-metallaxi-delta-metadothike-stin-ellada-apo-toys-emvoliasmenoys.

Γ.Ιωαννίδης για εμβόλια: «Δεν τα συστήνω στους νέους – Δεν ξέρουμε όλες τις παρενέργειες.

Εκτενή αναφορά σε θέματα που σχετίζονται με τον εμβολιασμό έκανε ο καθηγητής Παθολογίας- Επιδημιολογίας και Πληθυσμιακής Υγείας του Πανεπιστημίου Stanford και μέλος της Αμερικανικής Εθνικής Ιατρικής Ακαδημίας, Γιάννης Ιωαννίδης.

Ανάμεσα στα θέματα στα οποία αναφέρθηκε είναι οι εμβολιασμοί, ο καθηγητής έδωσε ιδιαίτερη βάση στους εμβολιασμούς παιδιών και νέων ανθρώπων και αναφέρθηκε στα οφέλη σε συνάρτηση με τις πιθανές παρενέργειες που μπορεί να υπάρχουν.

Ο καθηγητής Ιωαννίδης τόνισε πως «είμαι διστακτικός στο να δώσω σύσταση σε παιδιά και νέους 22-24 ετών να εμβολιαστούν»,

 
https://politis.com.cy/politis-news/kypros/elpidoforos-sotiriadis-se-ola-etsi-kai-stin-pandimia-tin-teleytaia-lexi-tin-echei-o-theos/

 







12
Για εκπρόσωπο τύπου έπρεπε να κοιτάξει προς τα εδώ ο πρωθυπουργός. Ορισμένοι έχουν ταλέντο να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα ,στοιχείο πολύ σημαντικό για σταδιοδρομία στη πολιτική.
 

Σωστά!😂

13
Όσοι οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ σφάζονται μεταξύ τους...οι άλλοι που δεν είχαν ούτε μισό ΑΣΕΠ σας χαιρετάνε από τις μόνιμες θέσεις τους... :(


Ακριβώς συνάδελφε! Τα είπες όλα...

14
εγω αυτό που αποκωδικοποιώ από το όλο ζητημα ειναι οτι σημαντικες ιατρικές πράξεις, όπως ο εμβολιασμός και οι διαγνωστικοί έλεγχοι, τις κατάντησαν καποιοι θεμα συζητησης τυπου πρωινάδικο. Κανένας σεβασμός, καμία διάθεση για επίδειξη σεβασμού στο συνταγματικο δικαιώμα της αυτοδιάθεσης και της ατομικής επιλογής.
Λυπάμαι πολύ για το πώς εξελίσσεται κοινωνικά ο άνθρωπος, λυπάμαι κυρίως τα παιδιά μου και μετα τον εαυτο μου για το τί μέλλει γενέσθαι μετά από όλα αυτά.

Συνάδελφε, όπως φαίνεται, οι συζητήσεις που αφορούν στο θέμα του εμβολιασμού και σε ένα (υποτίθεται) εκπαιδευτικό forum, είναι ακριβώς τύπου "πρωινάδικο". Όλοι(φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί κτλ) αίφνης έγιναν λοιμωξιολόγοι ή επιδημιολόγοι και μάλιστα δίνουν - απ' ότι διάβασα- και οδηγίες στους "ανυπάκουους μαθητές". Λυπηρό μεν, αληθές δε. Απογοήτευση...


Σελίδες: 123 ... 169

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31557
  • Τελευταία: Katerina Krl
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1128092
  • Σύνολο θεμάτων: 18718
  • Σε σύνδεση σήμερα: 231
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 106
Σύνολο: 107

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.