Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - iek

Σελίδες: 123 ... 5
1
Δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, δικαστικοί κλπ γιατί δίνουν εξετάσεις; Για να επιβεβαιώσουν τις νομικές τους γνώσεις, οι γιατροί τις ιατρικές τους κλπ...Θα έλθει  η ώρα της αξιολόγησης και ιστορίες του τύπου εμείς που οργώσαμε κλπ...θα ακούγονται ως φαιδρά ανέκδοτα.

1.Για τους συμβολαιογράφους και τους δικαστές δεν υπάρχει πανεπιστημιακή σχολή που να οδηγεί απευθείας στο επάγγελμα του συμβολαιογράφου ή του δικαστή.
2.Για τους δικηγόρους οι εξετάσεις έχουν παραμείνει από τα χρόνια των δικολάβων οι οποίοι ασκούσαν το επάγγελμα του δικηγόρου χωρίς πτυχίο νομικής γιατί δεν υπήρχε τότε νομική σχολή και κάποια χρόνια μετά την δημιουργία της υπήρχε παράλληλη άσκηση δικηγορίας και από δικολάβους και δικηγόρους.
Όμως ρώτησε να μάθεις και για το επίπεδο των εξετάσεων αυτών και πόσοι κόβονται και δεν λαμβάνουν τελικά άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ....
Για να γίνεις καλός εκπαιδευτικός δεν χρειάζεται να είσαι μία κινητή βιβλιοθήκη μέσα στην σχολική τάξη αλλά πολλά περισσότερα που οι εξετάσεις δεν έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν.
Αυτό το έχουν αντιληφθεί και οι σημερινοί κυβερνώντες θιασώτες της αξιολόγησης και του άκρατου φιλελευθερισμού και έχουν αρχίσει τα πειράματα πάνω μας σε μια προσπάθεια τους να μας σερβίρουν άλλες διαδικασίες αμφιβόλου τελικού αποτελέσματος.

2
Γιατροί. δικηγόροι, συμβολαιογραφοι, δικαστικοί κλπ...δίνουν εξετάσεις για να αποκτήσουν την άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος μετά το πέρας των σπουδών τους και της υποχρεωτικής περιόδου άσκησης ή ειδίκευσης. Αμφισβητείται με αυτό τον τρόπο το πτυχίο τους; Προφανώς όχι...ούτε υποτάσσονται, ούτε υποδουλώνονται.
Απλά κάποιοι ιδεοληπτικοί που είχαν και έχουν πρόβλημα με τις  επιπλέον σπουδές αφού λοιδόρησαν μεταπτυχιακά, δεύτερα πτυχία κλπ, έφτιαξαν τον περιφημο νόμο Γαβρόγλου χρυσώνοντας το χάπι για τα επιπλέον πτυχία με 8 μόρια ισοπεδώνοντας έτσι κάθε προσπάθεια για κάτι καλύτερο.
Το γεγονός ότι πολλοί δεν μπορούν διαβάσουν μια εγκύκλιο και να καταλάβουν τι σημαίνει απολύομαι από θέση δημόσιας υπηρεσίας ή Ο.Τ.Α. ή άλλου νομικού προσώπου του δημοσίου τομέα λόγω οριστικής παύσης
δεν απασχολεί κανέναν προφανώς....Όλοι στο ίδιο τσουβάλι...και γαία πυρί μιχθήτω!!

YΓ. Είναι αλήθεια επίσης ότι ορισμένοι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ σε διάφορα σχόλια τους έδειξαν μια έπαρση...άλλα αυτό δεν σημαινει ότι ακυρώνεται η σημασία και η αξία του διαγωνισμού. Την ίδια έπαρση δείχνουν και ορισμένοι μαθητές μας όταν πετυχαίνουν υψηλές βαθμολογίες , άλλα δεν θα καταργήσουμε τις εξετάσεις.

Ο πτυχιούχος της ιατρικής δίνει εξετάσεις για να γίνει παθολόγος χειρούργος καρδιολόγος κλπ.
Ο φιλόλογος, ο μαθηματικός ο φυσικός να δώσει εξετάσεις γιατί ; Για να επιβεβαιώσει ότι είναι μαθηματικός, φιλόλογος ή φυσικός ;;;

3
ΦΕΚ 1602/10-5-2019 "Καθορισμός κριτηρίων και διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής του με σύμβαση εξαρτημένης
εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτικού προσωπικού των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑ.Σ) Μαθητείας του ΟΑΕΔ"

Σελίδα 9
10. β. Οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα με μερική απασχόληση, προσλαμβάνονται ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, εάν έχουν σειρά στο σχετικό πίνακα κατάταξης, σύμφωνα με τα μόρια τους. Το διδακτικό ωράριο που τους ανατίθεται δύναται να συνίσταται σε τόσες διδακτικές ώρες/εβδομάδα, ώστε συνολικά να μην ξεπερνά τις δέκα (10) διδακτικές ώρες/εβδομάδα, σε όλες τις δομές της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης της χώρας, δημόσιας και ιδιωτικής.

Αγαπητέ porcupinetree
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου !!!

4
 Καλησπέρα σας,

  Μήπως κάποιος συνάδελφος γνωρίζει και μπορεί να μου απαντήσει στα παρακάτω :
  Έχω 8 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα σε ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ (δύο ημέρες από 4 ώρες την ημέρα).
  Τι υπόλοιπες 3 ημέρες της εβδομάδα εργάζομαι σε επιχείρηση του ιδιωτικού τομέα ως υπάλληλος γραφείου με μειωμένο ωράριο 5 ώρες την ημέρα (συνολικά 15 ώρες την εβδομάδα).
   Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις 8 ώρες που ήδη έχω στις ΕΠΑΣ και θα πρέπει να μειωθούν στις 6 ώρες ;
   Θα μπορούσα να διδάξω και περισσότερες από τις 8 ή υπάρχει κάποια νομοθεσία που μου περιορίζει το σύνολο των ωρών της διδασκαλίας επειδή εργάζομαι και ως υπάλληλος γραφείου σε επιχείρηση του ιδιωτικού τομέα  με μειωμένο ωράριο 15 ωρών την εβδομάδα ; 

   Ευχαριστώ

5
 Έκανα ένσταση διεκδικώντας 200 μόρια επιπλέον.
 Στους τελικούς πίνακες βρέθηκα με 200 μόρια λιγότερα από τους προσωρινούς.
 Μπορώ να κάνω κάτι ;

6
ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ/ΟΤΕΚ / Απ: Πρόγραμμα ΝΔ για σχολές ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
« στις: Ιούλιος 14, 2019, 11:35:38 μμ »
Αν και στην προηγούμενη απάντηση μου είχα κλείσει το μήνυμα μου με τελεία και παύλα αναγκάζομαι να επανέλθω όταν γράφονται ανακρίβειες.
Που βρήκατε ότι "με τις ΕΠΑΣ που απευθύνονται σε ενηλίκους μαθητές και μονο"
Οχι οι ΕΠΑΣ δεν απευθύνονται σε ενήλικους μόνο αλλά κυρίως σε μαθητές που έχουν αποφοιτήσει τουλάχιστον από την Α΄Λυκείου.

Διάβασε τα παρακάτω από την διεύθυνση : http://www.oaed.gr/epas-mathetes
2. ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Στις ΕΠΑ.Σ Μαθητείας δικαίωμα εγγραφής έχουν οι κάτοχοι τουλάχιστον Ενδεικτικού Α' Τάξης Λυκείου και ηλικίας έως 23 ετών.

Ο μαθητής που έχει τελειώσει την Α΄Λυκείου δεν νομίζω ότι ανήκει στην κατηγορία των ενηλίκων.
Τέλος δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί τόση εμμονή να κλείσουν οι ΕΠΑ.Σ/ΟΑΕΔ και την μονοκρατορία του ΥΠΠΕΘ όταν σχεδόν στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε η επαγγελματική Εκπαίδευση είναι κάτω από τον έλεγχο των αντίστοιχων επαγγελματικών οργανώσεων και ούτε καν κάτω από τα αντίστοιχα Υπουργεία.
Κατάσταση που είναι πολύ πιθανόν στο άμεσο μέλλον να μας την επιβάλουν και στην χώρα μας.
Αυτά για το θέμα αυτό, από πλευράς μου το κλείνω εδώ και δεν πρόκειται να επανέλθω.


7
ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ/ΟΤΕΚ / Απ: Πρόγραμμα ΝΔ για σχολές ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
« στις: Ιούλιος 14, 2019, 08:32:51 μμ »
Απάντηση σε  teacher80

Τα ΙΕΚ προσφέρουν στους σπουδαστές τους για δύο χρόνια απλή κατάρτιση σε ένα επάγγελμα, συνήθως αφού αυτοί έχουν ολοκληρώσει την δευτεροβάθμια τυπική εκπαίδευση δηλ. σπουδάζουν σε αυτά νέοι και νέες πάνω από 18 ετών όπως και εσύ αναφέρεις ...
Οι άνδρες απόφοιτοι των ΙΕΚ, μαζί με την υποχρέωση τους για την στρατιωτική τους θητεία, στην καλύτερη περίπτωση θα έχουν δυνατότητα να βγουν στην παραγωγή και να βρουν δουλειά μετά το 22ο με 23ο έτος της ηλικίας τους λες και τελείωναν την Ιατρική ή το Πολυτεχνείο.
Οι ΕΠΑ.Σ/ΟΑΕΔ  όπως ελπίζω να γνωρίζεις δεν κάνουν απλή κατάρτιση αλλά μαθαίνουν στους μαθητές τους από το μηδέν το επάγγελμα που διάλεξαν και στα 18 τους έχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις και κυρίως τις δεξιότητες και τα εφόδια που χρειάζονται για να ασκήσουν το επάγγελμα που επέλεξαν δηλαδή είναι έτοιμοι επαγγελματίες.
Στα 23 τους οι απόφοιτοι των ΕΠΑ.Σ/ΟΑΕΔ σε αντίθεση με αυτούς των ΙΕΚ, θα μπορούν να έχουν συμπληρωμένα 5 χρόνια εργασίας και να είναι πλέον εξαιρετικοί έμπειροι επαγγελματίες μηχανοτεχνίτες, υδραυλικοί, ηλεκτροτεχνίτες, τεχνίτες αυτοκινήτων κλπ και όχι να βρίσκονται στο ξεκίνημα του επαγγελματικού τους βίου έχοντας ως εφόδιο μόνο μία απλή κατάρτιση σε ένα επάγγελμα.
Στα 23  τους ίσως και νωρίτερα οι απόφοιτοι των ΕΠΑ.Σ/ΟΑΕΔ θα έχουν στην τσέπη τους τα δικά τους χρήματα  (όσα και αν είναι αυτά) από την ίδια τους την εργασία, ώστε να μπορούν να ορίζουν οι ίδιοι την ζωή τους και επίσης ασφάλιση για να μπορούν να καλύψουν τυχών ασθένεια αλλά και για να πληρώνουν την δική σου και την δική μου σύνταξη (αλληλεγγύη γενεών ονομάζεται αυτό) και να έχουν την δυνατότητα σε μια λογική ηλικία να χαρούν και το δικό τους δικαίωμα για συνταξιοδότηση και όχι σε ηλικίες των 80 και πλέον ετών.
Πρέπει να είναι διακριτοί οι ρόλοι των φορέων που εκπαιδεύουν μαθητές ανάλογα με τους εκπαιδευτικούς στόχους που έχουν θέσει.
Οι ΕΠΑ.Σ/ΟΑΕΔ από χρόνια και με επιτυχία εκπαιδεύουν μαθητές ώστε με την ενηλικίωση τους στα 18 τους χρόνια να είναι ικανοί να ασκούν ένα επάγγελμα γιατί για κάποια από τα παιδιά μας υπάρχει επιτακτική ανάγκη να ενταχθούν το συντομότερο στην αγορά εργασίας ή να ασκήσουν ένα επάγγελμα για να μπορέσουν να ζήσουν οι ίδιοι και πιθανόν με την δουλειά τους να ζουν και τις ο οικογένειες τους .
Από την άλλη ο διακριτός ρόλος του ΥΠΠΕΘ που παρέχει εκπαίδευση στους μαθητές του με κύριο σκοπό την εισαγωγή τους στην ανώτατη εκπαίδευση (τουλάχιστον μέχρι σήμερα) και δευτερεύοντες τις γνώσεις που πρέπει να κατέχουν σε γενική και τεχνική εκπαίδευση και στις αξίες στις οποίες θα πρέπει να επικεντρωθούν στην ζωή τους ως ακαδημαϊκοί  πολίτες
Όλα τα άλλα τόσο αυτά που επιχειρήθηκαν να γίνουν το 2013, όσα και αυτά που γράφονται σήμερα με αφορμή την εκλογή της κυβέρνησης της Ν.Δ είναι εκ του πονηρού. (.-)

8
ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ/ΟΤΕΚ / Απ: Πρόγραμμα ΝΔ για σχολές ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
« στις: Ιούλιος 14, 2019, 02:08:39 μμ »
Αντιπαρέρχομαι την επιθετική σου διάθεση και σου απαντώ ότι προφανώς έχω ασχοληθεί με το αντικείμενο κι εκφέρω άποψη λόγω γνώσης και προσωπικής εμπειρίας. Είμαι υπερμαχος μιας ενιαίας δημόσιας τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης υπό ένα φορέα που λέγεται ΥΠΠΕΘ. Τα υπόλοιπα για μένα είναι trans καταστάσεις διατηρημένες στον αναπνευστήρα. Το υπουργείο εργασιας να στηρίξει τη μαθητεία στα σχολεία του ΥΠΠΕΘ ως οφείλει κι όχι το ΥΠΠΕΘ να συνεχίζει να βάζει ομπρέλα σε σχολές του Υπουργείου εργασίας κλπ κλπ κλπ. Μεταρρύθμιση και συνάμα ανάγκη είναι αναδιοργάνωση μιας κατακερματισμένης επαγγελματικής εκπαίδευσης κι όχι γιατί συμφέρει εμένα αλλά γιατί αυτή είναι η οπτική μου στα πράγματα...

Πολύ ωραίες φράσεις "εκφέρω άποψη λόγω γνώσης και προσωπικής εμπειρίας" ή "Είμαι υπερμαχος μιας ενιαίας δημόσιας τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης υπό ένα φορέα που λέγεται ΥΠΠΕΘ"
Όμως επίτρεψε μου, από την δική μου γνώση και εμπειρία έχω διαπιστώσει ότι οι σχολές του ΟΑΕΔ που έχουν καθηγητές που πρώτα έγιναν επαγγελματίες και μετά πήγαν στην τάξη να μεταδώσουν τις επαγγελματικές γνώσεις τους έχουν καλύτερα αποτελέσματα από αυτές του ΥΠΠΕΘ .
Επίσης οι σχολές του Υπουργείου Υγείας, του Υπουργείου Τουρισμού κλπ επειδή διδάσκουν μόνο επαγγελματίες έχουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα από αυτές του ΥΠΠΕΘ καθώς οι καθηγητές τους δεν έχουν να μεταφέρουν στους μαθητές τους τίποτα περισσότερο από τις θεωρητικές γνώσεις που απέκτησαν κάποτε σε Πανεπιστήμια ,ΤΕΙ κλπ. που πιθανότατα σήμερα για κάποια επαγγέλματα να θεωρούνται παρωχημένες και ξεπερασμένες από την αγορά εργασίας.
Τα παραπάνω ισχύουν για τα παιδιά που θέλουν στα 18 να μπορούν να εξασκούν ένα επάγγελμα για να ζήσουν και όχι για τα παιδιά που θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην Ανώτατη εκπαίδευση.

9
 Με την ΕΠΑΣ Παλλήνης τι συμβαίνει ;
 Δεν συμπεριλαμβάνεται μήπως κλείνει ;

10
Αγαπητέ
Αν στον ιδιωτικό τομέα το λογιστήριο
μιας επιχείρησης δεν πληρώσει τους υπαλλήλους
στην ώρα ξέρεις τι συμβαίνει ? Θελεις
να μας πεις ότι το δημόσιο λειτουργεί
το ίδιο ? Σε ποια χώρα ζεις ; Βεβαίως και φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι για αυτά που τραβάμε
αφού δε λογοδοτούν πουθενά για οποία καθυστέρηση,τι φταίει για πες μας που τελείωσε το εξάμηνο και ούτε τις συμβάσεις πήραμε συμβαίνουν αυτά στον ιδιωτικό τομέα?
Συνάδελφε, για πάνω από 30 χρόνια εργάζομαι σε λογιστήρια επιχειρήσεων, αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι ο κάθε εργοδότης πληρώνει όποτε θέλει και πληρώνει όσα γουστάρει και σε όποιο δεν του αρέσει, με συνοπτικές διαδικασίες τον στέλνει σπίτι του.
Αυτή την κατάσταση επιθυμείς ;
Οι απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα την τελευταία δεκαετία φαντάζομαι το γνωρίζεις, είναι καθημερινό φαινόμενο.  Αυτό βέβαια συμβαίνει αφού πρώτα φροντίσαμε να βγάλουμε τα ματάκια μας μεταξύ μας και αποδυναμώσαμε το όποιο συνδικαλιστικό κίνημα υπήρχε και τους εκπροσώπους μας που σε τελευταία ανάλυση εμείς οι ίδιοι οι εργαζόμενοι είχαμε και έχουμε την δυνατότητα μέσα από μαζικές κινητοποιήσεις, συνελεύσεις και εκλογικές διαδικασίες να εκλέξουμε να μας αντιπροσωπεύουν αυτοί που πιστεύουμε ότι μπορούν να υπερασπισθούν και να προωθήσουν τα δίκαια αιτήματα μας και να εξοστρακίσουμε τους ανίκανους και τους εργατοπατέρες. Επιπλέον αν δεν είναι καλοί οι ήδη εκλεγμένοι στις επόμενες εκλογές  μπορούμε να εκτεθούμε και οι ίδιοι στις εκλογικές διαδικασίες και να ζητήσουμε την ψήφο των συναδέλφων μας αν νομίζουμε ότι μπορούμε να φέρουμε καλύτερα αποτελέσματα από τους προηγούμενους, έτσι λειτουργεί η δημοκρατία...
Εξακολουθώ όμως να μην καταλαβαίνω τον λόγο που συγχέεις την άρσης της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων με την μη πληρωμή μας από τα ΙΕΚ.
Και επειδή είμαι από τους παλιούς εκπαιδευτές των ΙΕΚ,  επίτρεψε μου να γνωρίζω κάποια πράγματα παραπάνω, σε πληροφορώ λοιπόν ότι οι ενέργειες που έπρεπε να γίνουν από τα χαμηλόβαθμα και μεσαία υπηρεσιακά στελέχη που ασχολούνται με την εκκαθάριση της μισθοδοσίας μας συμπεριλαμβάνοντας και τις υποχρεώσεις του φορέα προς τα ασφαλιστικά ταμεία ολοκληρώνεται πάντοτε εντός του επόμενου μήνα. Όσο για την κατάθεση του ωρομισθίου μας στον λογαριασμό μας χρειάζεται να μπει μια απλή υπογραφούλα του πολιτικού προϊστάμενου.  Μπρος τα εκεί εσύ και όλοι μας πρέπει  αγωνιστικά να κινητοποιηθούμε και όχι να στρέφουμε τα βέλη μας αδίκως  στην μονιμότητα του δημοσίου υπαλλήλου που στην προκειμένη περίπτωση δεν έχει και καμία ευθύνη και πολύ περισσότερο που παρά την ελλείψει προσωπικού περατώνει ικανοποιητικά την όλη διαδικασία. Φαντάζομαι σε αυτή την τοποθέτηση σου ότι δεν είναι σύμφωνο και το κόμμα που αναφέρεις ότι ανήκεις.
Τέλος σε πληροφορώ ότι η χώρα που ζώ είναι η Ελλάδα είμαι περήφανος για αυτό και πιστεύω ότι αν σκεπτόμαστε πρώτα πριν μιλήσουμε ή γράψουμε θα μπορούσε ο καθένας μας από το μετερίζι που βρίσκεται να συμβάλει να γίνει η ζωή μας περισσότερο ανθρώπινη και να  μην την σπρώχνουμε με τις άστοχες τοποθετήσεις ή και ενέργειες  μας να γίνει όμοια με ζούγκλα
Σε καληνυχτίζω και από πλευράς μου σε πληροφορώ ότι δεν θα επανέλθω άλλη φορά στο θέμα αυτό, το ίδιο παρακαλώ και εσένα.   

11
Αν στους μόνιμου δημόσιους υπαλλήλους δεν κατέβαλαν
στην ώρα τους το μισθό θα τους άρεσε ?Κρίμα με τόσα μνημόνια και το δημόσιο να λειτουργεί τόσο απαξιωτικά αν και συριζεος προτείνω επιτέλους τέλος η μονιμότητα στο δημόσιο και συστήματα σοβαρής αξιολόγησης αλλιώς κάθε χρόνο αυτά θα τραβαμε

Η μη πληρωμή των εκπαιδευτών των ΙΕΚ, τι σχέση με την μονιμότητα των δημοσιών υπαλλήλων ;
Αν στο δημόσιο οι υπάλληλοι δεν ήταν μόνιμοι και υπήρχαν ελαστικές σχέσεις εργασίας όπως οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτές στα ΙΕΚ νομίζεις ότι θα πληρωνόσουν συντομότερα ;
Απατάσαι...
Το ζούμε καθημερινά όλοι οι υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα.
Σκέψου λίγο, το ζήτημα δεν είναι να βρεθούμε όλοι μαζί στον πάτο αλλά μαζί μέσα από κοινούς αγώνες να πάρουμε αυτά που πραγματικά μας ανήκουν.

12
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 11:07:14 μμ »
μα τι λέει ο επιστήμονας...εμεινα κάγκελο

    Η απάντηση σου ως εμπειροτέχνης "σιδεράς" μιας και αναφέρεις κάτι για "κάγκελο" είναι τόσο επιστημονικά πρωτότυπη και τεκμηριωμένη.
    Συγνώμη όμως που εγώ ένας απλός καθημερινά μάχιμος επαγγελματίας όχι μόνο δεν την καταλαβαίνω αλλά πολύ περισσότερο έχω και το θράσος να διεκδικώ θέση εκπαιδευτή στα ΙΕΚ για να εκπαιδεύσω και να καταρτίσω ανθρώπους που ενδιαφέρονται μελλοντικά να εξασκήσουν το επάγγελμα μου.
    Καλή επιτυχία.
    Τελεία και παύλα......αξιότιμε

13
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 09:47:30 μμ »
@Lik Το έχω γράψει πολλές φορές οτι πρέπει να θεσπιστούν εισοδηματικα κριτήρια και το ιδανικό θα ηταν να θεσπιστεί επάγγελμα εκπαιδευτής ενηλίκων. Δεν γίνεται το πρωί να είσαι υπάλληλος γραφείου και το απόγευμα εκπαιδευτικός, δεν γίνεται να είσαι το πρωι δάσκαλος και το απόγευμα να διδασκεις σε ενήλικες.

Γιατί ;
Αυτό που θα μεταφέρεις στους εκπαιδευόμενους είναι κυρίως εμπειρία και όχι επιστημονική γνώση που την προσφέρει το πανεπιστήμιο.
Πως θα την μεταφέρεις αν πρώτα ο ίδιος ως εκπαιδευτής δεν εξασκείς το επάγγελμα το οποίο έχεις προσληφθείς για να εκπαιδεύσεις άλλους ;

14
Σχολικές Εορτές / Απ: Θεατρικό 17ης Νοεμβρίου!!!
« στις: Ιούνιος 18, 2016, 08:36:46 μμ »
Στο σύνδεσμο που σου έστειλα μπορείς να βρεις έτοιμες γιορτές και  θεατρικά, ποιήματα και χρονικά. Μπορείς, λοιπόν, να χρησιμοποιήσεις κάτι έτοιμο όπως είναι ή να το προσαρμόσεις, να πάρεις κομμάτια από ένα ή περισσότερα θεατρικά, να εμπλουτίσεις κ.λπ.  "Το
Αν θες να κάνεις κάτι δικό σου, μια καλή ιδέα είναι να δραματοποιήσεις κάποιες σκηνές από το βιβλίο "Τα γεννέθλια" της Ζωρζ Σαρρή.
Μπορείς ακόμα να δουλέψεις με την τάξη σου "Τα μαγικά μαξιλάρια" του Τριβιζά  και να το δραματοποιήσεις (στο λινκ που σου έστειλα έχει δύο θεατρικά βασισμένα στο βιβλίο αυτό).
Ελπίζω να βοήθησα.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29355
  • Τελευταία: mariatol
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1009407
  • Σύνολο θεμάτων: 17386
  • Σε σύνδεση σήμερα: 282
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 253
Σύνολο: 268

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.