Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - julie_v

Σελίδες: 12
1
1η Σεπτέμβρη με νέους Διευθυντές σε όλα τα Σχολεία που θα εκλεγούν από το Σύλλογο Διδασκόντων
Για το κάθε σχολείο μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων και ο νυν Διευθυντής, ανεξάρτητα εάν προέρχεται από άλλο σχολείο.



"Την 1η του Σεπτέμβρη όλα τα σχολεία της χώρας θα λειτουργήσουν-πιλοτικά- με Διευθυντές που θα επιλέξουν, κατά πλειοψηφία, οι Σύλλογοι Διδασκόντων και δεν θα δοθεί καμία παράταση, όπως αρχικά είχαμε σκεφθεί".
Τη δήλωση αυτή έκανε στο esos υψηλόβαθμο στέλεχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας.


Esos: Ποια διαδικασία θα ακολουθηθεί;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο Σύλλογος Διδασκόντων του κάθε Σχολείου θα συνεδριάσει και θα επιλέξει , κατά πλειοψηφία, τον εκπαιδευτικό που θεωρεί ότι διαθέτει τις ικανότητες για τη θέση του Διευθυντή.


Esos: Ποιοι έχουν τη δυνατότητα να είναι υποψήφιοι για Διευθυντές;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Για το κάθε σχολείο μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων και ο νυν Διευθυντής, ανεξάρτητα εάν προέρχεται από άλλο σχολείο.


Εsos: Θα μπορεί να θέσει υποψηφιότητα εκπαιδευτικός άλλου σχολείου;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οχι.


Esos : Πότε θα ξεκινήσει αυτή η διαδικασία .

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πολύ σύντομα, αμέσως μετά τη ψήφιση σχετικής τροπολογίας στη Βουλή, η οποία θα ενταχθεί στο πολυνομοσχέδιο.


Πηγή: esos.gr

(Αν συζητείται το θέμα κάπου αλλού και δεν το έχω δει, παρακαλώ τους διαχειριστές να το μεταφέρουν ή να το κλειδώσουν).

2
Θα ήθελα να μάθω τις εκτιμήσεις σας σχετικά με τη νομιμότητα της διαδικασίας πρόσληψης, με δεδομένο ότι οι πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας άλλαξαν προχθές και γι' αυτό ετοιμάζονται ενστάσεις. Πιστεύετε ότι υπάρχει ενδεχόμενο να κριθούν παράνομες και να ανακληθούν;

Προσωπικά δεν με απασχολεί, καθώς η φάση με προσπέρασε, αλλά επειδή έχουν προσληφθεί αρκετές φίλες μου, με προβλημάτισε το θέμα.

3
Με τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, προς Ψήφιση στη Βουλή (κρίθηκε εκπρόθεσμος αλλά θα επανακατατεθεί τη Δευτέρα), oι υποψήφιοι για τους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων στην περίπτωση που η κτήση του πτυχίου πραγματοποιήθηκε στην ίδια εξεταστική περίοδο (εξεταστική χειμερινού, εαρινού ή Σεπτεμβρίου) προηγείται στην κατάταξη ο υποψήφιος ανάλογα με το βαθμό του πτυχίου, μετά η βαθμολογία τους σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, για όσους πίνακες αυτή λαμβάνεται υπόψη και τέλος σε περίπτωση ισοψηφίας ο χρόνος κτήσης πτυχίου.

Πηγή: http://www.esos.gr


4
Παιδική βιβλιοθήκη στην Κρανιά Γρεβενών από το Δίκτυο Journalists Acting

Μια ξεχωριστή βιβλιοθήκη για παιδιά και νέους, ένας ιδιαίτερος χώρος δημιουργικής απασχόλησης και μελέτης, δημιουργήθηκε στο ορεινό χωριό Κρανιά Γρεβενών, στις παρυφές της Βάλια Κάλντα, με πρωτοβουλία του Δικτύου Εθελοντών “Δημοσιογράφοι σε Δράση -Journalists Acting”.

Για την ολοκλήρωσή της, οι δημοσιογράφοι μέλη του Δικτύου είχαν αμέριστη στήριξη από τη δημοτική αρχή Γρεβενών, εταιρείες-χορηγούς, αλλά και δεκάδες πολίτες, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά τους για τη συγκέντρωση βιβλίων.

Τα εγκαίνια της βιβλιοθήκης θα πραγματοποιηθούν στον χώρο όπου θα λειτουργήσει, στο μέχρι πρότινος άδειο κτήριο του παλιού σχολείου, την Κυριακή 1 Ιουλίου, στις 13.00.

Η βιβλιοθήκη, που φτιάχτηκε για τα 30 παιδιά του χωριού, ηλικίας τριών μέχρι 15 ετών, διαθέτει περισσότερα από 1000 βιβλία, ηλεκτρονικό υπολογιστή με εκπαιδευτικό λογισμικό, ηλεκτρονικές και συμβατικές εγκυκλοπαίδειες, σειρά εκπαιδευτικών παιχνιδιών και όλα τα απαιτούμενα έπιπλα και φωτιστικά σώματα. Ο χώρος για τη λειτουργία της παραχωρήθηκε από τη δημοτική αρχή Γρεβενών.

Το Δίκτυο Δημοσιογράφων Εθελοντών “Journalists Acting”, με έδρα τη Θεσσαλονίκη έχει αναλάβει την πρωτοβουλία να δημιουργήσει συνολικά δέκα πλήρως εξοπλισμένες παιδικές και νεανικές βιβλιοθήκες σε ακριτικές, απομακρυσμένες ή και περιθωριοποιημένες περιοχές της Ελλάδας, κινητοποιώντας προς αυτή την κατεύθυνση χορηγίες ιδιωτικών επιχειρήσεων, αλλά και δωρεές φορέων και ιδιωτών, απευθείας προς τους δικαιούχους.



Περισσότερα στο voria.gr

5
Το κάθε παιδί πλέον μπορεί να έχει τον φύλακα άγγελο του (αρκεί να διαθέτει έξυπνο κινητό)
Από: xenesglosses.eu

Το κάθε παιδί πλέον μπορεί να έχει τον φύλακα άγγελο του (αρκεί να διαθέτει έξυπνο κινητό) 15 ώρες πρίν Παρουσία του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Βασίλη Κικίλια και του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέα Λοβέρδου πραγματοποιήθηκε, σήμερα, 16 Ιουλίου 2014, η παρουσίαση της νέας εφαρμογής (Application) « Cyberkid» από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Ταξίαρχο Μανώλη Σφακιανάκη.

Στην παρουσίαση παρέστησαν ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αλεξάνδρος Δερμεντζόπουλος και ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης, κ. Αθανάσιος Ανδρεουλάκος. Επίσης, ο Αρχηγός του Σώματος της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Δημήτριος Τσακνάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε από τον Διευθυντή της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Ταξίαρχο Μανώλη Σφακιανάκη, η νέα εφαρμογή (application ) «Cyberkid», που δημιουργήθηκε με τη συμβολή εξειδικευμένων Αξιωματικών της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Πρόκειται για μία εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα (smartphones application) με την ονομασία « Cyberkid», η οποία είναι καινοτόμος και παγκόσμιας εμβέλειας. Η εφαρμογή αυτή δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να επικοινωνούν άμεσα και σε πραγματικό χρόνο (real time) σε περίπτωση κινδύνου ή απειλής με Αξιωματικούς της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μέσω της χρήσης μίας καινοτόμου (touchscreen call) διαδικασίας «Cyber Alert», αλλά και μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος. Οι Αξιωματικοί θα διαχειρίζονται τον κίνδυνο ή την απειλή, η οποία προέρχεται μέσω διαδικτύου με σύγχρονες διαδικασίες και μέσα από ένα Σύγχρονο Κέντρο Διαχείρισης Διαδικτυακών Απειλών (CYBER ALERT), που θα έχει έδρα στην Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Βασίλης Κικίλιας επισημαίνοντας την καινοτομία αυτής της δράσης, που τίθεται από σήμερα σε λειτουργία, δήλωσε: «Ξεκινάμε μία πολύ σημαντική δράση με συμπαίκτη μας το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η προστασία των ανηλίκων είναι πρώτη μας προτεραιότητα. Η ασφάλεια των παιδιών στο δρόμο, στο σπίτι, στο σχολείο, στο διαδίκτυο είναι αδιαπραγμάτευτη. Οι κίνδυνοι είναι πολλοί και εμείς οφείλουμε να βρισκόμαστε μπροστά για να προλαμβάνουμε και να αποτρέπουμε. Και με αυτή την εφαρμογή που θέτουμε από σήμερα στην υπηρεσία των παιδιών, τούς προσφέρουμε έναν «ηλεκτρονικό άγγελο» για να τα προστατεύει και προειδοποιεί. Η επιστήμη τρέχει, οι νέες μέθοδοι είναι εδώ, στη διάθεσή μας, δεν μπορεί το παγκόσμιο έγκλημα να προσπαθεί να ανακαλύπτει διαφόρους τρόπους, έτσι ώστε να επιβάλλεται, να ξεφεύγει, και η Ελληνική Αστυνομία να μένει πίσω σε άλλες εποχές.

Είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό το ότι οι Αξιωματικοί της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, κατάφεραν να αξιοποιήσουν τα δεδομένα της τεχνολογίας και να δημιουργήσουν μία καινοτόμο ιδέα. Είναι μία αξιέπαινη προσπάθεια που είμαι βέβαιος ότι θα φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα και πολύ σύντομα».

Ο Ταξίαρχος κ. Μανώλης Σφακιανάκης αναφερόμενος στους στόχους που έχει θέσει η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για την αξιοποίηση αυτής της εφαρμογής είπε: «Προσδοκούμε μέσα στους επόμενους δύο μήνες να έχει «κατέβει» η εφαρμογή αυτή από 500.000 χρήστες κινητών τηλεφώνων, ενώ με τη συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας να φθάσει τους 3.500.000 χρήστες. Η επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου θα επιτρέψει στην Ελληνική Αστυνομία να διαθέτει τη διασημότερη εφαρμογή (application) κινητού τηλεφώνου σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ανάπτυξη της ειδικής διαδικασίας στα ελληνόπουλα μέσω του Cyber Alert αποτελεί όχι μόνο ευρωπαϊκή, αλλά και παγκόσμια καινοτομία ».

Συνεργασία των Υπουργείων Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και Παιδείας και Θρησκευμάτων για την καθιέρωση της Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο ως μία διαρκής ενημερωτική δράση σε όλα τα σχολεία

Με πρωτοβουλία του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη μέσω της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και με τη συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθιερώνεται η Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο ως μία διαρκής ενημερωτική δράση στα σχολεία.

Στο πλαίσιο αυτό, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς εξειδικευμένοι Αξιωματικοί Ειδικών Καθηκόντων, οι οποίοι κατέχουν μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους, μία φορά την εβδομάδα θα συνδέονται μέσω του διαδικτύου, ταυτόχρονα, με 50 σχολεία της επικράτειας όπου θα παρουσιάζονται με τρόπο κατανοητό και προσιτό στους μαθητές οι κίνδυνοι του Διαδικτύου, η προστασία από αυτούς κι η ασφαλής αντιμετώπιση τους. Η επιλογή των σχολείων θα γίνεται από ειδική ομάδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ανάλογα με την τάξη και την περιοχή που επιθυμούν να παρακολουθήσουν.

Αναφερόμενος στην αναγκαιότητα υλοποίησης αυτής της πρωτοβουλίας ο κ. Κικίλιας δήλωσε: «Σκοπός μας είναι, κάνοντας χρήση της ίδιας τεχνολογίας από την οποία καλούμαστε να προστατευτούμε, να φτάσουμε σε κάθε σχολείο, σε κάθε γωνιά της χώρας και να ενημερώσουμε τους μαθητές προλαμβάνοντας την παραβατικότητα εν τη γενέσει της. Λέμε ΝΑΙ στο διαδίκτυο, αλλά θέλουμε όλοι οι μαθητές να γνωρίζουν τι συνιστά σεξουαλική παρενόχληση, τι είναι το cyber bullying και πως να διαχειρίζονται και να προστατεύουν το ευαίσθητο προσωπικό τους υλικό, από τις φωτογραφίες τους μέχρι τους κωδικούς ασφαλείας».

Από την πλευρά του, ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέας Λοβέρδος τόνισε τα εξής: «Το Υπουργείο Παιδείας διέθεσε στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος 450 σχολεία και θα διαθέσει και τα 12.000 σχολεία σήμερα στην υπηρεσία αυτής της πραγματικά αξιέπαινης δράσης που οραματίστηκε και εκτελεί ο κ. Σφακιανάκης. Θα βοηθήσουμε γιατί το πιστεύουμε. Θα βοηθήσουμε γιατί το κοινωνικό σχολείο, όπως το λέμε, είναι μέσα στην πρώτη προτεραιότητα αυτής της ηγεσίας. Δηλαδή, η προστασία από το ηλεκτρονικό έγκλημα, η σεξουαλική επιμόρφωση, η άθληση μέσω της οποίας μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την παχυσαρκία, η οποία βασιλεύει, την παιδική παχυσαρκία, τα εικαστικά. Είναι μέσα στο οπτικό μας πεδίο και ξαναλέω στην πρώτη γραμμή της δικής μας ημερήσιας διάταξης. Θα είμαστε δίπλα στη δράση αυτή, θα την βοηθήσουμε.

Το μήνυμα που στέλνουμε μέσω αυτής της δράσης, πέρα όσων είπε ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, με τα οποία εκφράζομαι και εγώ είναι ότι δεν υπάρχει κανένα έλεος στους ανθρώπους που εκμεταλλεύονται την παιδική ηλικία και την απειρία των παιδιών μας και τα αντιμετωπίζουν με αυτό το βάρβαρο τρόπο. Χθες είχαμε ένα πολύ χαρακτηριστικό συμβάν για τη χρησιμότητα αυτής της δράσης στις Σέρρες με τη σύλληψη συγκεκριμένου εγκληματία που ταλαιπώρησε ένα παιδάκι 12 ετών». Στη συνέχεια ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος τόνισε, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Σε μία εποχή λοιπόν όπου το διαδίκτυο και η τεχνολογία γενικά αναπτύσσεται ραγδαία, το ηλεκτρονικό έγκλημα ταχύτατα μεταλλάσσεται και προχωράει. Mέσα λοιπόν, με τα ίδια όπλα, με τον ίδιο τρόπο πρέπει να υπάρξει και η αντιμετώπισή του. Και εδώ θα μου επιτρέψετε κύριοι Υπουργοί να δώσω δημόσια συγχαρητήρια για την μέχρι τώρα διαδρομή, πορεία και επιτυχίες στον κ. Σφακιανάκη ως Διευθυντή της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Aυτά όλα αποτελούν εγγύηση για το τι πρόκειται να πετύχουν με αυτό που σήμερα εξαγγέλλεται και ουσιαστικά μπαίνει σε λειτουργία.

Είπε ο Υπουργός Παιδείας ότι ως Υπουργείο αγκαλιάζουμε αυτή την πρωτοβουλία. Εγώ θα ήθελα να προσθέσω ότι όχι απλά την αγκαλιάζουμε, όχι απλά την υιοθετούμε, αλλά και μπαίνουμε και λίγο πιο μπροστά από ότι θα μπορούσαμε να είμαστε. Εκτιμούμε ότι η ελληνική οικογένεια σήμερα, που κάθε υπολογιστής σε κάθε σπίτι αποτελεί έναν εν δυνάμει κίνδυνο για τα παιδιά θα αποτελεί πραγματικά ένα ασφαλές καταφύγιο για όλους αυτούς που μπαίνουν στο Διαδίκτυο. Κλείνοντας θα ήθελα να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ γι΄ αυτό που μας διευκολύνει στο δικό μας έργο, στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη. Και να είστε βέβαιοι ότι τα καλά αποτελέσματα άμεσα θα φανούν. Ήδη χθες, όπως είπε ο Υπουργός, είχαμε μία πολύ μεγάλη επιτυχία».

Ο κ. Ταξίαρχος αναπτύσσοντας τη συνολική δράση της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σχετικά με την πραγματοποίηση ενημερωτικών ημερίδων για τους κινδύνους του διαδικτύου επεσήμανε τα εξής: «Η Υπηρεσία μας προσπαθεί να υλοποιεί καινοτόμες δράσεις. Μετά από συμφωνία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων πετύχαμε την έγκριση της διασύνδεσης των τηλεδιασκέψεων μας με τους μαθητές Δημοτικών, Γυμνασίου και Λυκείου, μέσα από τα σχολικό δίκτυο.

Είναι μία κίνηση που διασφαλίζει την πραγματοποίηση ημερίδων μέσω τηλεδιασκέψεων σε σχολεία ανά την ελληνική επικράτεια ταυτόχρονα, δίνοντας τη δυνατότητα να την παρακολουθούν χιλιάδες μαθητές. Υπενθυμίζω ότιτο σχολικό έτος 2013-2014 πραγματοποιήσαμε 450 ημερίδες σε διάφορα σχολεία της χώρας μας.

Η διασύνδεσή μας στο σχολικό δίκτυο, αποτελεί το επόμενο στάδιο αυτής της δράσης και ικανοποιεί ένα βασικό αίτημα της σχολικής κοινότητας, όπως είχε κατατεθεί από δεκάδες δάσκαλους, καθηγητές, αλλά και εκπαιδευτικούς συμβούλους».

Ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, προανήγγειλε και άλλες δράσεις, μεταξύ των οποίων είναι η λειτουργία ενός σύγχρονου Κέντρου Διαχείρισης Διαδικτυακών Απειλών (CYBER ALERT), που θα λειτουργήσει μέσα στην Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με Αξιωματικούς και Ψυχολόγους, καθώς και τη διανομή δέκα ενημερωτικών φυλλαδίων με συμβουλές για την ασφαλή πλοήγηση και χρήση του Διαδικτύου. Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο κ. Κικίλιας δήλωσε: «Ευχαριστώ την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που έχει σταθεί από την αρχή αυτής της προσπάθειας στο πλευρό της Ελληνικής Αστυνομίας. Είναι μία προσπάθεια που στέφθηκε με επιτυχία χάρη στη συνεχή προσπάθεια, την επιμονή και υπομονή όλων των στελεχών της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Τους ευχαριστούμε και τους στηρίζουμε σε κάθε τους δράση».

Σημειώνεται ότι το Cyberkid είναι μία πρωτοβουλία του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας που υλοποιείται από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο πλαίσιο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης παιδιών ηλικίας μέχρι 18 ετών, καθώς και των γονέων τους σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

6
Αξιότιμοι εκπαιδευτικοί,

Θα σας παρακαλούσα να συμμετέχετε στην έρευνα που πραγματοποιείται στα πλαίσια της διπλωματικής μου εργασίας «Εργαλεία Μέτρησης της Αντιληπτής Συναισθηματικής Νοημοσύνης: Μια Εμπειρική Διερεύνηση των Ψυχομετρικών Χαρακτηριστικών τους σε Δείγμα Εκπαιδευτικών», συμπληρώνοντας ένα σύντομο ερωτηματολόγιο.

Παρακαλώ ακολουθείστε τις παρακάτω οδηγίες:

Πηγαίνετε στο link και κάνετε αριστερό κλικ πάνω του. Σε περίπτωση που δεν σας οδηγήσει αμέσως στην πλατφόρμα για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου κάντε δεξί κλικ και πατήστε στο «Άνοιγμα συνδέσμου σε νέα καρτέλα».

https://www.surveymonkey.com/s/BQQLZFZ


Για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες που δίνονται στην αρχή κάθε σελίδας. Αφού απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις πατήστε στο τέλος της σελίδας το «Επόμενο». Ύστερα από τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου πατήστε το «Τέλος» για να καταχωρηθεί η συμμετοχή σας στην έρευνα.

Σε περίπτωση που θέλετε να διακόψετε την διαδικασία συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου και να την ολοκληρώσετε κάποια άλλη στιγμή πατήστε το «Έξοδος». 

 

Σας ευχαριστώ θερμά για το χρόνο και τη συνεργασία σας!
Άννα-Μαρία Μόσχου

7
 18ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ» 2014

18ο Διεθνές Συνέδριο

«Κοινωνική Παιδαγωγική, Διαπολιτισμική και Ειδική Αγωγή»

Πάτρα, 14-16 Νοεμβρίου 2014

E-mail επικοινωνίας για το 18ο Διεθνές Συνέδριο: 18synedrio(AT)inpatra.gr

Το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πολιτών και το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, έχοντας ως στόχο να συμβάλουν:

    στην αναβάθμιση της οργάνωσης και της διοίκησης των σχολικών μονάδων ειδικά και της εκπαίδευσης γενικότερα
    στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και
    στην αναβάθμιση της διδακτικής της ελληνικής ως ξένης γλώσσας,

διοργανώνει το 18ο Διεθνές Συνέδριο με θέμα «Κοινωνική Παιδαγωγική, Διαπολιτισμική και Ειδική Αγωγή», στην Πάτρα στις 14-16 Νοεμβρίου 2014.

Το Συνέδριο απευθύνεται σε:
· Πανεπιστημιακούς
· Διδάκτορες και υποψήφιους διδάκτορες
· Ειδικούς επιστήμονες
· Κατόχους Μεταπτυχιακών Διπλωμάτων Ειδίκευσης
· Μεταπτυχιακούς και προπτυχιακούς φοιτητές
· Στελέχη εκπαίδευσης Α’/θμιας και Β’/θμιας εκπαίδευσης από την Ελλάδα και το εξωτερικό
· Εκπαιδευτικούς Α’/θμιας και Β’/θμιας εκπαίδευσης από την Ελλάδα και το εξωτερικό
· Ερευνητές
· Στελέχη τοπικής αυτοδιοίκησης
· Συνδικαλιστικούς φορείς της εκπαίδευσης
· Μέλη οργανώσεων αλλοδαπών
· Πολιτικά κόμματα
και σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Θεματικές Ενότητες

Α. Ειδική Αγωγή
· Αρχές και σκοποί της Ειδικής Αγωγής
· Το νομοθετικό πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
· Ανίχνευσης, διάγνωσης και αξιολόγησης ατόμων με ειδικές ικανότητες
· Ειδική Αγωγή και Γενική Εκπαίδευση
· Μαθησιακές Δυσκολίες
· Αυτισμός
· Πολλαπλές Αναπηρίες
· Σύνδρομο Asperger
· Προβλήματα στη συμπεριφορά. Σύνδρομο Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)
· Διαπολιτισμικότητα και Ειδική Αγωγή
· Διγλωσσία και Ειδική Αγωγή
· Νέες Τεχνολογίες και Ειδική Αγωγή
· Σχολικές Δραστηριότητες και Ειδική Αγωγή
· Πολιτισμικές δραστηριότητες και Ειδική Αγωγή
· Η Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή
· Ένταξη και συνεκπαίδευση ατόμων με ειδικές ικανότητες στη Γενική Εκπαίδευση
· Ειδική Αγωγή και Εικαστικές Τέχνες
· Ειδική Αγωγή και Μουσική
· Ειδική Αγωγή και Κοινωνική Παιδαγωγική
· Συνεργασία Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης στο χώρο της Ειδικής Αγωγής
· Διαταραχές λόγου και ομιλίας

Β. Διαπολιτισμικότητα
· Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
· Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Έρευνα
· Διαπολιτισμική Κοινωνική Ψυχολογία και Έρευνα
· Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
· Σχέδια μαθήματος Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
· Εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης
· Η ελληνική ως δεύτερη γλώσσα στην Ελλάδα
· Γλωσσική Πολιτική για την ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα
· Διδασκαλία τηςελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας
· Διδακτική της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας
· Η ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα στο εξωτερικό
· Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών στην Ελλάδα
· Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
· Παγκοσμιοποίηση και Μετανάστευση
· Παιδαγωγική της Δημοκρατίας και Μετανάστευση
· Διαχείριση συγκρούσεων και Παιδαγωγική της Δημοκρατίας
· Πολιτικά συστήματα και Μετανάστευση
· Το ελληνικό πολιτικό σύστημα και Μετανάστευση
· Πολιτικά συστήματα χωρών Ευρωπαϊκής Ένωσης καιΜετανάστευση (π.χ. Γερμανία, Σουηδία, Γαλλία κ.λπ.)
· Μεταναστευτική πολιτική της Ελλάδας
· Μεταναστευτική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης
· Άμεση Δημοκρατία και Μετανάστευση
· Αντιπροσωπευτική Δημοκρατία και Μετανάστευση
· Οικονομική κρίση στην εκπαίδευση
· Οικογενειακή πολιτική στα πλαίσια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
· Πολιτικές αντιμετώπισης της κρίσης στο σχολείο και την οικογένεια
· Η κρίση στην οικογένεια και ο αντίκτυπός της στο παιδί
· Η κρίση στην οικογένεια και ο αντίκτυπός της στην εκπαιδευτική διαδικασία
· Οικογενειακή πολιτική και μετανάστευση

Γ. Κοινωνική Παιδαγωγική
· Θεωρητικές, επιστημολογικές, μεθοδολογικές διαστάσεις της Κοινωνικής Παιδαγωγικής
· Κοινωνικές διαστάσεις της Παιδαγωγικής
· Κοινωνικοπαιδαγωγική λειτουργία του σχολείου
· Παιδαγωγικές διαστάσεις της κοινωνικής ζωής
· Συνεργασία σχολείου, οικογένειας και κοινότητας
· Ψυχοκοινωνικά προβλήματα στην οικογένεια
· Ευάλωτες κοινωνικά ομάδες
· Κοινωνική μειονεξία, κοινωνική περιθωριοποίηση, κοινωνικός αποκλεισμός
· Αντιμετώπιση δαφορετικότητας ατόμων και ομάδων
· Διακρίσεις, περιθωριοποίηση και αποκλεισμός παιδιών μέσα και έξω από το σχολείο
· Σχολικός εκφοβισμός (school bullying)
· Συναισθηματική και κοινωνική εκπαίδευση (ή εναλλακτικά: Ενίσχυση και ανάπτυξη συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων ή Προσωπική και κοινωνική ενδυνάμωση και ανάπτυξη)
· Ενίσχυση και ανάπτυξη της δημιουργικότητας
· Κοινωνικοπαιδαγωγικές διαστάσεις των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.)
· Κοινωνικοπαιδαγωγική πραγματικότητα του ψηφιακού σχολείου
· Ψηφιακό χάσμα, ψηφιακός αναλφαβητισμός
· Ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης, ψηφιακός εγγραμματισμός, «ψηφιακές δεξιότητες»
· Κοινωνικοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις του «ψηφιακού κοινοτισμού»
· Εθισμός ανηλίκων στο διαδίκτυο
· Διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying)
· Παραμέληση παιδιών, παιδική κακοποίηση
· Σχολική διαρροή
· Παραβατικότητα ανηλίκων
· Εκπαίδευση ενηλίκων και διά βίου μάθηση
· «Γερανταγωγική»
· Εκπαίδευση ελεύθερου χρόνου
· Ανθρώπινα δικαιώματα
· Κοινωνική κριτική και κοινωνική δικαιοσύνη
· Κοινωνική συμμετοχή, κοινωνική φροντίδα
· Κοινωνική χειραφέτηση, κοινωνική ευημερία και πρόοδος
· Κοινωνικό και πολιτισμικό κεφάλαιο και κοινωνικοπαιδαγωγικές συνιστώσες

Σημείωση: Οι ενδιαφερόμενοι εκτός των παραπάνω μπορούν να προτείνουν θέματα και θεματικές

Γλώσσα του Συνεδρίου είναι η Ελληνική.

Το κόστος συμμετοχής στο συνέδριο είναι:
· 50 Ευρώ για τους εισηγητές και
· 20 Ευρώ για τους ακροατές.

Το κόστος συμμετοχής παραμένει το ίδιο ανεξάρτητα από τον αριθμό των ανακοινώσεων κάθε εισηγητή. Συμμετοχή πληρώνουν όλοι οι εισηγητές που συμμετέχουν σε μία ανακοίνωση. Το κόστος συμμετοχής θα καταβάλλεται στη Γραμματεία του Συνεδρίου κατά την έναρξη των εργασιών του.

Δηλώσεις συμμετοχής εισηγητών και προδιαγραφές εισηγήσεων -- ανακοινώσεων

Οι ενδιαφερόμενοι εισηγητές θα πρέπει να στείλουν μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2014:

1. Αίτηση συμμετοχής online στο www.kedek.gr (Απαραίτητα για όλους τους εισηγητές)

2. Ολόκληρο το κείμενο της ανακοίνωσής τους, έτοιμο προς δημοσίευση,σε ηλεκτρονική μορφή με e-mail, το οποίο δε θα ξεπερνά τις 7-8 σελίδες Α4 (μαζί με βιβλιογραφία και πίνακες) σε γραμματοσειρά Times New Roman, 10 pt., διάστιχο μονό. Το αρχείο θα πρέπει να είναι σε μορφή Word, έκδοση 2003.

3. Οι ανακοινώσεις θα πρέπει να σταλούν με e-mail στη διεύθυνση 18synedrio@inpatra.gr 

4. Περίληψη στα αγγλικά και στα ελληνικά (7-8 σειρές έκαστη).

5. Σύντομο βιογραφικό σημείωμα μέχρι 7 γραμμές.

Περισσότερες πληροφορίες για τη συγγραφήτων εισηγήσεων – ανακοινώσεων είναι αναρτημένες στο www.kedek.gr.

Κείμενα ανακοινώσεων που θα παραδοθούν μόνο σε έντυπη μορφή δε θα γίνουν αποδεκτά. Οι ανακοινώσεις θα πρέπει να είναι πρωτότυπες, δηλαδή να μην έχουν παρουσιαστεί ή δημοσιευτεί με οποιονδήποτε τρόπο.

Οι ανακοινώσεις θα συμπεριληφθούν στα Πρακτικά του Συνεδρίου μόνο εφόσον:
1. παρουσιαστούν κατά τις εργασίες του Συνεδρίου και
2. ο κάθε εισηγητής και συν-εισηγητήςκάθε ανακοίνωσης έχει καταβάλει το κόστος συμμετοχής.

Δηλώσεις συμμετοχής ακροατών

Γίνονται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του ΚΕΔΕΚ (http://www.kedek.gr).

Τα έξοδα συμμετοχής περιλαμβάνουν:
1. Πρόγραμμα Εργασιών Συνεδρίου
2. Υλικό Συνεδρίου
3. Παρακολούθηση των επιστημονικών ανακοινώσεων
4. Βεβαίωση Συμμετοχής στο Συνέδριο
5. Πρακτικά Συνεδρίου σε ηλεκτρονική μορφή (download από το internet περίπου 20 ημέρες μετά τη λήξη του συνεδρίου, με κωδικό πρόσβασης που θα χορηγηθεί από το ΚΕ.Δ.ΕΚ.)

Ο συγκεκριμένος χώρος διεξαγωγής του συνεδρίου θα ανακοινωθεί έγκαιρα.

Ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής

Παντελής Γεωργογιάννης
Καθηγητής

8
Ημερίδες - Συνέδρια / IV International Conference on Critical Education (23-26/6/2014)
« στις: Οκτώβριος 28, 2013, 09:46:02 πμ »
http://www.eled.auth.gr/icce2014/index.htm

Call for papers
 

The outbreak of the economic, social, and political crisis is affecting education at a global scale. The crisis, in tandem with the dominant neoliberal and neoconservative politics that are implemented and promoted internationally as the only solution, redefine the sociopolitical and ideological role of education. Public education is shrinking. It loses its status as a social right. It is projected as a mere commodity for sale while it becomes less democratic and critical.

Understanding the causes of the crisis, the special forms it takes in different countries and the multiple ways in which it influences education, constitutes important questions for all those who do not limit their perspectives to the horizon of neoconservative, neoliberal and technocratic dogmas. Moreover, the critical education movement has the responsibility to rethink its views and practices in light of the crisis as well as the paths that this crisis opens for challenging and overthrowing capitalist domination worldwide.

The International Conference on Critical Education, which was held in Athens in 2011 and 2012 and Ankara in 2013, provides a platform for scholars, educators, activists and others interested in the subject to come together and engage in a free, democratic and productive dialogue. At a time of crisis when public education is under siege by neoliberalism and neoconservatism, we invite you to submit a proposal and to attend the IV International Conference on Critical Education to reflect on the theory and practice of critical education and to contribute to the field.

9
 Το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πολιτών και το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης διοργανώνουν το 17ο Διεθνές Συνέδριο με θέμα «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης, Διαπολιτισμικότητα και τα ελληνικά ως ξένη γλώσσα», στην Πάτρα στις 27-29 Ιουνίου 2014.

Στόχος του Συνεδρίου είναι να εξεταστούν θέματα της Διοίκησης της Εκπαίδευσης και του ρόλου της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην εφαρμογή διοικητικών εκπαιδευτικών πολιτικών, καθώς και ευρύτερα θέματα της εκπαίδευσης, όπως αυτά διαμορφώνονται στις νέες συνθήκες της οικονομικής κρίσης.

Το Συνέδριο απευθύνεται σε:
  • Πανεπιστημιακούς
    Διδάκτορες και υποψήφιους διδάκτορες
    Ειδικούς επιστήμονες
    Κατόχους Μεταπτυχιακών Διπλωμάτων Ειδίκευσης
    Μεταπτυχιακούς και προπτυχιακούς φοιτητές
    Στελέχη εκπαίδευσης Α’/θμιας και Β’/θμιας εκπαίδευσης από την Ελλάδα και το εξωτερικό
    Εκπαιδευτικούς Α’/θμιας και Β’/θμιας εκπαίδευσης από την Ελλάδα και το εξωτερικό
    Ερευνητές
    Στελέχη τοπικής αυτοδιοίκησης
    Συνδικαλιστικούς φορείς της εκπαίδευσης
    Μέλη οργανώσεων αλλοδαπών
    Πολιτικά κόμματα
    και σε κάθε ενδιαφερόμενο.

 
Θεματικές Ενότητες
Α. Διοίκηση
Β. Διαπολιτισμικότητα

Σημείωση: Οι ενδιαφερόμενοι εκτός των παραπάνω μπορούν να προτείνουν θέματα και θεματικές

 

Γλώσσα του Συνεδρίου είναι η Ελληνική.

 

Περισσότερες πληροφορίες για τη συγγραφή των εισηγήσεων – ανακοινώσεων είναι αναρτημένες στο www.elppo.gr και στο www.kedek.gr.

 
Ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής
Παντελής Γεωργογιάννης
Καθηγητής Πανεπιστημίου

10
«Η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση των Ατόμων με Αναπηρία (ΑμΑ) και των Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΑμΕΕΑ) στην Ελλάδα του 21ου Αιώνα»

7 - 8 Δεκεμβρίου 2013

Πρόγραμμα

11
 40ο ΕΤΗΣΙΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

Αρ.Πρωτ.124721/Γ2/09-09-2013/ΥΠΑΙΘ

ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α
Πληροφοριες: Αν. Πασχαλίδου
Τηλέφωνο: 210-3443422
FAX: 210-3443390

ΘΕΜΑ: 40° Ετήσιο Πανελλήνιο Συνέδριο Φιλολόγων

Σας γνωρίζουμε ότι η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (Π.ΕΦ.) διοργανώνει το ετήσιο Πανελλήνια Σννέδριό της με θέμα: 'Έυpιπίδης, «ο τραγικώτατος» των ποιητών και ο «από σκηνής φιλόσοφος», Παράδοση και νεωτερικότητα'

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη (Διοικητήριο Σπάρτης), στις 31 Οκτωβρίου, 1 και 2 Νοεμβρίου 2013 και μπορούν να συμμετάσχουν, εφόσον το επιθυμούν:

1) Οι Πεpιφερειακοl Διευθυντές Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ02.

2) Οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, κλάδου ΠΕ02.

3) Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων, κλάδου ΠΕ02.

4) Οι Σχολικοί Σύμβουλοι, κλάδου ΠΕ02.

5) τέσσερα (04) μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Π.Ε.Φ.

6) Τέσσερα (04) μέλη του Εποπτικού Συμβουλίου της Π.Ε.Φ.

7) Δέκα έξι (16) εισηγητές-καθηγητές Δ.Ε, κλάδου ΠΕ02.

8 ) Τέσσερις (04) εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02 ανά Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης της χώρας (ο ένας να είναι ο Πρόεδρος ή μέλος του Δ.Σ. των κατά τόπους Συνδέσμων Φιλολόγων, όπου υπάρχουν).

Οι εκπαιδευτικοί που θα παρακολουθήσουν το Συνέδριο θα επιλεγούν, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι είναι περισσότεροι, με κλήρωση, η οποία θα διενεργηθεί στις Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η συμμετοχή των ανωτέρω θα γίνει χωρίς δαπάνη για το δημόσιο.

Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, πρέπει να στείλουν στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Δ/νση Σπουδών Δ/θμιας Εκπ/σης, Ανδρέα Παπανδρέου 37, 15180 Μαρούσι) τα ονόματα των συμμετεχόντων το αργότερο μέχρι τις 09-10-2013, προκειμένου να εκδοθεί η απόφαση μόνο για τnν έγκριση μετακiνnσης.

Παρακαλούνται οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ενημερώσουν εγγράφως το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για οποιαδήποτε αλλαγή των ονομάτων των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών το αργότερο μέχρι 18-10-2013.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα www.p-e-f.gr .

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ


Πηγή: Εκπαιδευτική κλίμακα

12
 30ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡEΙΑΣ 2013

Αρ.Πρωτ.Φ.351.1/90/147991/Δ1/11-10-2013/ΥΠΑΙΘ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε.
ΤΜΗΜΑ Ε
Πληροφορίες: Γ. Λιαμπότης
Τηλ: 210-3442125
Fax: 210-3442897
Mail: dppe@minedu.gov.gr

Θέμα : «Συμμετοχή εκπαιδευτικών στο 30ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας»

Σας γνωρίζουμε ότι η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε.) διοργανώνει το 30ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας με θέμα « Τα Μαθηματικά στην Εκπαίδευση στην Tεχνολογία και στην Κοινωνία ».

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην Καρδίτσα από την Παρασκευή 8 έως την Κυριακή 10 Νοεμβρίου τ.έ. και μπορούν να συμμετάσχουν εφόσον το επιθυμούν:

Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ 70

Οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Δύο (2) Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Π.Ε. και Δ.Ε.

Ένας (1) δάσκαλος από κάθε σχολείο των νομών Καρδίτσας, Τρικάλων, Λαρίσης, Ευρυτανίας και Φθιώτιδας. Σε περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι είναι περισσότεροι, να προτιμηθούν τυχόν μέλη της Ε.Μ.Ε.

Τρεις (3) δάσκαλοι από κάθε Διεύθυνση Π.Ε. εκτός των ανωτέρω. Σε περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι είναι περισσότεροι, να προτιμηθούν τυχόν μέλη των Διοικουσών Επιτροπών των τοπικών Παραρτημάτων της Ε.Μ.Ε. ή μέλη της Ε.Μ.Ε.

Επισημαίνουμε ότι οι άδειες για τη συμμετοχή στο Συνέδριο χορηγούνται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 59 του ν. 3528/2007 σε συνδυασμό με τις αριθμ. Φ353.1/17/81587/Δ1/17-7-2012 (ΦΕΚ Β/2214) και Φ353.1/10/58660/Δ1/26-4-2013 (ΦΕΚ Β/1186) Υ.Α συμπλήρωσης-τροποποίησης των αρμοδιοτήτων και η μετακίνηση των συμμετεχόντων θα πραγματοποιηθεί χωρίς δαπάνες για το δημόσιο.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ

Μετάβαση στην ιστοσελίδα με τις πληροφορίες του Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας

Πηγή: Εκπαιδευτική κλίμακα

13
Καλησπέρα, όποιος ή όποια φιλόλογος θέλει να βοηθήσει το συνάδερφο με τη διπλωματική του ας συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο. Δεν θα πάρει πολύ χρόνο!

Greeklish


Παράθεση
Αγαπητέ/ή συνάδελφε,

η παρούσα έρευνα, της οποίας το ερωτηματολόγιο παρακαλείσθε να συμπληρώσετε, στοχεύει στη διερεύνηση των στάσεων και απόψεων των εν ενεργεία και υποψηφίων φιλολόγων σχετικά με το φαινόμενο των Greeklish. Ειδικότερα, επιδιώκεται να μελετηθεί η χρήση των Greeklish, όπως αυτή αναπτύσσεται στο πλαίσιο της Τεχνολογικά Διαμεσολαβημένης Επικοινωνίας. Δεν υπάρχει σωστή ή λανθασμένη απάντηση, καθώς αυτό που μας ενδιαφέρει είναι οι ατομικές στάσεις και απόψεις των ερωτώμενων. Από τη συμμετοχή σας εξαρτάται, αν θα προκύψουν έγκυρα και αξιόπιστα συμπεράσματα στην έρευνα, γι' αυτό και παρακαλείσθε να απαντήσετε με ειλικρίνεια, με τη διαβεβαίωση ότι τηρείται απόλυτη ανωνυμία.
Η ηλεκτρονική φόρμα συμπλήρωσης που χρησιμοποιείται απαλείφει πλήρως τα προσωπικά στοιχεία με τα οποία μπορεί να γίνει η ταυτοποίηση (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ονοματεπώνυμο) και διατηρεί μόνο την ημέρα και την ώρα υποβολής.

14
Πολύ καλή μου φίλη κάνει έρευνα για τη διπλωματική της αναφορικά με τη δημιουργική γραφή, η οποία απευθύνεται σε εν ενεργεία δασκάλους. Σας παρακαλώ πολύ να τη συμπληρώσετε.

https://docs.google.com/forms/d/1bHAGLmM_l0xBp71aaw3gzSEx_GwRd2F44WyyRpR8elQ/viewform?pli=1



Στάσεις και Απόψεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη Δημιουργική Γραφή

Αγαπητές/-οί συνάδελφοι,
Στο πλαίσιο εκπόνησης της διπλωματικής μου εργασίας, πραγματοποιώ μια έρευνα με θέμα «Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη δημιουργική γραφή». Το παρόν ερωτηματολόγιο διερευνά την εικόνα που έχουν οι εκπαιδευτικοί της πράξης για αυτό το αντικείμενο, και ειδικότερα για τη θέση του στην εκπαίδευση.
Η συμβολή σας στην έρευνα είναι καθοριστική. Μπορείτε ν’ απαντήσετε, ακόμη και στην περίπτωση που δεν είστε εξοικειωμένοι με τον όρο. Αυτό, εξάλλου, είναι φυσικό, μιας και ο διάλογος για τη δημιουργική γραφή άνοιξε σχετικά πρόσφατα στην Ελλάδα.
Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί περίπου 8 λεπτά. Μετά τη συμπλήρωση της φόρμας, μην ξεχάσετε να πατήσετε submit!

Σας ευχαριστώ θερμά για την πολύτιμη βοήθειά σας!

thea_tziampazi@hotmail.com


Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30796
  • Τελευταία: msotiraki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1088988
  • Σύνολο θεμάτων: 18281
  • Σε σύνδεση σήμερα: 462
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 323
Σύνολο: 325

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.