Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Maryse

Σελίδες: 1
1
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / ΠΕ 18.41
« στις: Μάρτιος 07, 2014, 08:04:24 μμ »
Καλησπέρα!
Η ισοτιμία που δίνει ο ΕΟΠΠΕΠ δεν είναι ίδια μ' εκείνη του ΙΤΕ;


2
Καλημέρα συνάδελφοι!
Απορία! Όταν είσαι στο ίδιο σχολείο και στο πρωινό πρόγραμμα και στο ολοήμερο τι ακριβώς κάνεις στα παιδιά; Τι προγραμματισμό κάνεις;

3
Αναπληρωτές / ΑΜΩ ΙΚΑ ή ΔΗΜΟΣΙΟ;
« στις: Νοέμβριος 02, 2010, 04:12:20 μμ »
Ίσως χαζή ερώτηση αλλά πολύ θα ήθελα να μάθω... Βασικά από ότι έχω καταλάβει μέχρι τώρα δεν υπάρχει καμία διαφορά από τους παλιούς καλούς ωρομίσθιους... προς τι όλες αυτές οι και καλά αλλαγές;;;

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Παιδαγωγική κατάρτιση..
« στις: Οκτώβριος 12, 2007, 09:06:27 μμ »
επειδή έχω μπερδευτεί, αφού διαβάζω συνέχεια αντικρουόμενα πράγματα, θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις που ίσως έχουν ξαναγίνει...

1)το μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Σπουδές στην εκπαίδευση" του ανοιχτού πανεπιστημίου παρέχει παιδαγωγική κατάρτιση ή είναι χάσιμο χρόνου;

2)ποια τμήματα πέρα απο την Ασπαίτε δίνουν παιδαγωγική κατάρτιση;

5
Γεια σας συνάδελφοι,
αντιμετωπίζω φέτος μία κατάσταση που δεν ξέρω πως να τη χειριστώ, βλέπετε είμαι δεύτερη χρονιά ωρομίσθια και "πάσχω" από παιδαγωγική κατάρτιση!!!
Λοιπόν το πρόβλημα είναι το εξής. Έχω ένα μικρούλι στην τάξη μου, τρίτη δημοτικού, το οποίο δε συμμαζεύεται με τίποτα. Φωνάζει, βρίζει, γελάει, χτυπάει τα άλλα παιδιά, δεν έχει ίχνος ντροπής, μπορεί να κάνει οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς εν πάση περιπτωσει. Το ζήτημα είναι ότι τα χέρια μου είναι δεμένα, γιατί ούτε καν με ακούει και κανένας από τους τρόπους που χρησιμοποιώ με τα υπόλοιπα παιδιά δεν πιάνει. Τον παίρνω με το καλό, γελάει, τον παίρνω με το άσχημο, γελάει, του βάζω τιμωρία, γελάει, τον αγνοώ, γελάει, φωνάζω τη διευθύντρια, γελάει, τελος πάντων μ'έχει γραμμένη κανονικά!!! Το ζήτημα είναι ότι δεν ξέρω μέχρι πιο σημείο μπορώ να το τραβήξω. Μου είπε η διευθύντρια ότι δεν έχω δικαίωμα να τον βγάλω από την τάξη, όμως μου φαίνεται αδύνατο να κάνω μάθημα με τους υπολοίπους μ'αυτόν μέσα. Τραβάει την προσοχή των πάντων με γκριμάτσες, γέλια, φωνές, σηκώνεται όποτε του καπνίσει και κάνει βόλτες, παίρνει τα πράγματα των παιδιών. Τέλος πάντων ενοχλεί το μάθημα σε τραγικό βαθμό.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν είμαι υποχρεωμένη να τον ανέχομαι ή αν μπορώ να κάνω κάτι ώστε να μην είναι στην τάξη μου. Σημειωτέον, για να μη φανώ ρατσίστρια ή οτιδήποτε, έχω προσπαθήσει πάρα πολύ για να τον εντάξω στην ομάδα, αλλά αρνείται πεισματικά. Επιπλέον έμαθα ότι είναι έτσι και στο πρωινό σχολείο και ,εννοείται, στους υπόλοιπους δασκάλους και καθηγητές του ολοημέρου. Δεν μπορεί να τον πειθαρχήσει κανείς. Παρολαυτά η διευθύντρια επιμένει να τον κρατά στο σχολείο και να μην επιβάλλει κυρώσεις για τίποτα απολύτως. Και για να σας προλάβω, έχει ενημερωθεί πολλές φορές η μητέρα του, η οποία δεν κάνει τίποτα απολύτως.
Ξέχασα να σας πω ότι φέτος είναι η πρώτη του χρονιά σ'αυτό το σχολείο, αφού ήρθε με μετεγγραφή απο άλλο δημοτικό της περιοχής, φαντάζομαι λόγω συμπεριφοράς...

6
Καλησπέρα παιδιά,

πέρυσι είχα κάνει αίτηση στην πρωτοβάθμια και δευροβάθμια για ωρομίσθια και αναπληρώτρια, φέτος θα πρέπει να υποβάλλω πάλι όλα τα δικαιολογητικά ή θα με βρουν στο σύστημα; στα τεε χρειάζεται να τα υποβάλλω ούτως ή άλλως;

ευχαριστώ παιδιά!

Και συγνώμη αν ρωτάω κάτι που έχει ήδη ειπωθεί αλλά δεν μπορώ να το βρω κάπου..
:)

7
Γεια σας! Λοιπόν, στα σχολεία που είμαι, δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα για εργαστήριο υπολογιστών, οπότε το μάθημά μου περιορίζεται σε μία κανονική αίθουσα διδασκαλίας. Μέχρι τώρα τους έχω κάνει λίγη θεωρία για τις μονάδες εισόδου και εξόδου, τους έχω δώσει να ζωγραφίσουν μέρη του υπολογιστή, έχουμε κάνει κάποια θεατρικά παιχνίδια για την επικοινωνία των περιφερειακών με την κεντρική μονάδα, αλλά ομολογώ ότι έχω αρχίσει να στερεύω απο ιδέες. Όπως και να το δει κανείς, είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις το ενδιαφέρον των παιδιών χωρίς υπολογιστές. Το ίδιο πρόβλημα φαντάζομαι ότι το αντιμετωπίζουν πολλοί συνάδελφοι, οπότε θα ήταν καλό να μοιραστούμε κάποιες ιδέες μεταξύ μας, μόνο και μόνο για να μην καταλήξει το μάθημά μας απο νέες τεχνολογίες σε εικαστικά..


8
θα μπορούσε κάποιος να μου προτείνει βιβλιογραφία για την τεχνολογία πολυμέσων;

9
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / ΠΔΣ
« στις: Ιούνιος 07, 2006, 03:19:20 μμ »
Για ΠΔΣ κάνουμε αίτηση τελικά σε όλες τις διευθύνσεις που είναι αρμόδιες για διάφορες σχολικές μονάδες ή μόνο σε μία όπως η αίτηση για ωρομίσθιους και αναπληρωτές; Όταν ρώτησα στην Α΄Αθηνών δεν ήξεραν να μου απαντήσουν.

10
"ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: ΄Οσοι εγγράφονται στον πίνακα αναπληρωτών δεν μπορούν να διορισθούν σε θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών, κατά τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 πριν συμπληρώσουν υπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομισθίου σε δημόσια σχολεία επί δύο τουλάχιστον πλήρη διδακτικά έτη, από την εγγραφή τους στον πίνακα."

Στην παραπάνω επισήμανση εννοείται ότι εάν κάποιος δώσει ΑΣΕΠ και επιτύχει απλά παίρνει μόρια και δεν πρόκειται να διοριστεί εάν δεν έχει δύο χρόνια προϋπηρεσία;;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1131111
  • Σύνολο θεμάτων: 18790
  • Σε σύνδεση σήμερα: 356
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 358
Σύνολο: 370

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.