Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - my8os

Σελίδες: 1
1
Παραθέτω το ακόλουθο άρθρο γιατί το βρήκα γουστόζικο αν και προσωπικά δεν με εκπροσωπεί τόσο γιατί τη βρίσκω να βοηθάω να ...αλλάζω λάδια.

http://okiriostonipologiston.blogspot.gr/2015/10/blog-post_23.html

"Γιατί οι Πληροφορικοί φρικάρουν όταν κάποιος τους ρωτήσει "θα μπορέσεις να μου φτιάξεις τον υπολογιστή"; Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο σπουδαίο πράγμα αυτό..."

Ας υποθέσουμε ότι μεγάλωσες έχοντας ένα έμφυτο ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα γεγονός που σε οδήγησε να ακολουθήσεις καριέρα στη μηχανική αυτοκινήτων.

Δούλεψες σκληρά για πολλά χρόνια και τελικά κατάφερες να ειδικευτείς στον τομέα της δυναμικής οχημάτων (αεροδυναμική, χειρισμός, σύστημα διεύθυνσης, θέματα πρόσφυσης,  κλπ) και να βγάζεις τα προς το ζην σου από αυτό. Σχεδιάζεις συστήματα πλαισίου αυτοκινήτων έχοντας μια ιδιαίτερη εξειδίκευση σε θέματα δομής και γεωμετρίας του συστήματος διεύθυνσης (π.χ. γωνία κάμπερ, γωνία κάστερ, δείκτες διεύθυνσης, συστήματα πέδησης, κατανομή βάρους, κ.λπ).

Με λίγα λόγια, είσαι ένας επιτυχημένος μηχανικός σχεδίασης αυτοκινήτων που απολαμβάνει να σχεδιάζει υψηλής απόδοσης, άνετα αυτοκίνητα λαμβάνοντας υπόψη του τις αρχές της φυσικής και τη τεχνολογία που απαιτείται για αυτή τη δουλειά.

Πιθανότατα κάποια στιγμή χρειάστηκε να ασχοληθείς (ως μηχανικός) με το δικό σου αυτοκίνητο ενώ σίγουρα έχεις άνω του μέσου όρου ικανότητες στο να πραγματοποιείς εργασίες συντήρησης και επισκευής για παλαιότερα αυτοκίνητα με απλούστερη κατασκευή. Αυτό όμως δεν είναι το επάγγελμα που επέλεξες να κάνεις για βιοπορισμό και ίσως να μην ασχολείσαι με τις εργασίες συντήρησης / επισκευής του τελευταίου μοντέλου Lexus που οδηγείς. Σίγουρα, στη περίπτωση που θα ήταν απαραίτητο, θα ήσουν σε θέση να αντιμετωπίσεις τα περισσότερα προβλήματα ενός αυτοκινήτου με μεγαλύτερη επιτυχία από το μέσο οδηγό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είσαι το ίδιο επαγγελματίας ούτε έχεις τα ίδια προσόντα με έναν έμπειρο μηχανικό αυτοκινήτων για την εκτέλεση εργασιών αυτού του είδους.

Φαντάσου τώρα ότι φίλοι, οικογένεια, συνάδελφοι σε τραβάνε συνεχώς μακριά από τη βασική σου εργασία (θυμίζω: εξειδικευμένος μηχανικός σχεδίασης αυτοκινήτων) για να τους αλλάξεις τα λάδια ή να αντιμετωπίσεις ένα πρόβλημα ηλεκτρολογικής φύσης στο αυτοκίνητο τους. Μάλιστα είναι τόσο τεμπέληδες που βαριούνται να ασχοληθούν και να μάθουν να κάνουν μόνοι τους την αλλαγή λαδιών και τόσο τσιγκούνηδες που δε θέλουν να πληρώσουν έναν επαγγελματία να το κάνει. Η πλάκα είναι ότι περιμένουν από εσένα να απολαύσεις κιόλας την αλλαγή, επειδή λέει "τη βρίσκεις με τα αυτοκίνητα". Λογικό το βρίσκω. Αν σου αρέσει να σχεδιάζεις high-end σπορ αυτοκίνητα, τότε σίγουρα θα πρέπει να απολαμβάνεις την αλλαγή λαδιών στο τογιότα κορόλα (μοντέλο 98) του Θείου σου, έτσι δεν είναι;

Κάπως έτσι αισθάνεται ένας πληροφορικός, όταν του ζητηθεί να αντιμετωπίσει έναν υπολογιστή που δεν ανάβει ή λειτουργεί εξαιρετικά αργά διότι ενδέχεται να είναι φορτωμένος με τόνο malware.

Ναι, είμαστε σε θέση να διεκπεραιώνουμε τέτοιου είδους εργασίες με μεγαλύτερη επιτυχία από κάποιον που δε μπορεί να ξεχωρίσει μια μητρική πλακέτα από ένα τροφοδοτικό, αλλά αυτό δε σημαίνει και πολλά πράγματα. Κάποιος που έχει σπουδάσει και μελετήσει θεωρία αλγορίθμων και δομών δεδομένων, μεταφραστές και αρχιτεκτονική Λειτουργικών Συστημάτων, σχεδιαστικά πρότυπα, γλώσσες προγραμματισμού, βάσεις δεδομένων, κλπ έχει σχεδόν τον ίδιο βαθμό εκπαίδευσης ή εμπειρίας στην αντιμετώπιση προβλημάτων υλικού (hardware) ή την απολύμανση ενός υπολογιστή από ιούς σε σύγκριση με το μέσο Gamer ή δεκαεξάχρονο computer-geek που δεν διαθέτει πτυχίο Πληροφορικής και δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για την Επιστήμη της Πληροφορικής.

Και πίστεψε με, κανείς δεν επιλέγει να σπουδάσει Πληροφορική, προκειμένου να κάνει το είδος της εργασίας που κάνουν στο "Το φθηνό FORMAT" ή στο "FORMAT και στο χώρο σας ΜΟΝΟ με 20 ευρώ".

Στην πραγματικότητα, πολλοί από εμάς επιλέξαμε συνειδητά να εργαστούμε στον κλάδο της Πληροφορικής ως Μηχανικοί Λογισμικού ώστε να να βγάζουμε τα προς το ζειν με έναν τρόπο που μας γεμίζει περισσότερο από το να ασχολούμαστε με το υλικό (hardware) ή από το να κάνουμε τεχνική υποστήριξη σε λογισμικό κακής ποιότητας. Ναι μπορεί να το έχουμε κάνει ως Καλοκαιρινή δουλειά / απασχόληση για να βγάλουμε το χαρτζιλίκι μας κατά τα εφηβικά μας χρόνια, αλλά αν μας άρεσε αυτό το είδος της εργασίας, θα είχαμε φροντίσει να πάρουμε κάποιο πιστοποιητικό τεχνικών γνώσεων στην επισκευή του υπολογιστή ή απλά θα ανοίγαμε ένα κατάστημα επισκευής Υπολογιστών χωρίς καμία επίσημη εκπαίδευση.

Θα ακουστεί λιγάκι ελιτίστικο αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα αρμόδια συνεργεία επισκευής υπολογιστών εκεί έξω από καταρτισμένους επιστήμονες πληροφορικής και μηχανικούς λογισμικού. Είναι απίστευτα ενοχλητικό λοιπόν να μας ζητάς να κάνουμε τη δουλειά ενός τεχνικού επισκευής υπολογιστή, μιας και αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ότι θα χρειαστεί να ξοδέψουμε δεκάδες ώρες Googlάροντας μηνύματα λάθους και κάνοντας κουραστικές try-and-error αντικαταστάσεις υλικού. Και όλα αυτά τη στιγμή που υπάρχουν τόνοι καλύτερα καταρτισμένων τεχνικών οι οποίοι είναι πάντοτε ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στο υλικό και στα εργαλεία αφαίρεσης κακόβουλου λογισμικού, και οι οποίοι μπορούν να κάνουν τις απαιτούμενες εργασίας σε ένα κλάσμα του χρόνου που χρειάζεται για να μας - και μάλιστα αμείβονται και ζουν από αυτό.

Έτσι, ενώ μπορεί να σκέφτεσε: "ο τύπος είναι ο μάγος της πληροφορικής και μπορεί να λύσει το πρόβλημα μου σε ένα κλάσμα του χρόνου που θα χρειαστώ εγώ για να το λύσω", η εντύπωσή που μας δημιουργεί αυτή σου η στάση όμως είναι ότι θεωρείς ότι ο χρόνος μας έχει μικρότερη αξία από το δικό σου και ότι πιστεύεις ότι η εκπαίδευση και οι ικανότητες που αποκτήσαμε από αυτή έχει ίση ή μικρότερη αξία από ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για επισκευές υπολογιστών διάρκειας έξι μηνών.

Αν δεν έχεις πειστεί ακόμη δοκίμασε να ζητήσεις από έναν επαγγελματία σεφ να σου ετοιμάσει στα μικροκύματα μερικά κατεψυγμένα τυροπιτάκια, επειδή "είναι καλύτερος σε αυτό από ότι εσύ". Κάτι μου λέει ότι δε θα το εκλάβει ως φιλοφρόνηση...

2
Παίρνοντας ένα μήνυμα από άλλο τόπικ (υπάρχουν και άλλα που αφορούν το παρόν θέμα και μπορεί κάποιος mod να τα μετακινήσει εδώ αν θέλει), ανοίγω καινούργιο τόπικ που αφορούν τη μείωση ωραρίου για τους υπεύθυνους εργαστηρίων και παραθέτω το εξής:

6. Κατάργηση της μείωσης ωραρίου των υπευθύνων εργαστηρίων φυσικής-χημείας & πληροφορικής κατά 3 ώρες εβδομαδιαίως. Η μείωση αυτή αποτελεί κραυγαλέα πρόκληση για τους καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων, πολλοί από τους οποίους αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν διάφορες χρονοβόρες και επίπονες εργασίες του σχολείου. Για παράδειγμα, γιατί να μην υπάρχει μείωση ωραρίου και για τον προγραμματιστή του σχολείου που αφιερώνει αναρίθμητες ώρες μέσα στη χρονιά εντός και (κυρίως) εκτός σχολείου για την εκπόνηση του ωρολογίου προγράμματος; Πόσες περιπτώσεις υπευθύνων εργαστηρίων φυσικών επιστημών δεν έχουμε όλοι συναντήσει, οι οποίοι κάνουν 2-3 πειράματα όλα κι όλα (ή και κανένα!) σε μια ολόκληρη χρονιά; Είναι ο πέμπτος χρόνος που βρίσκομαι στο ίδιο σχολείο, έχουν παρελάσει 4 καθηγητές πληροφορικής (υπεύθυνοι εργαστηρίων) και ούτε ένας από αυτούς δεν ασχολήθηκε με τη δημιουργία ιστοσελίδας του σχολείου, παρά τις συνεχείς προτροπές του διευθυντή, πολλών συναδέλφων και μαθητών.

Για ποιο λόγο είναι πρόκληση; Δηλαδή π.χ. οι ΠΕ19/20 τη γλυτώνουν και δεν αναλαμβάνουν επιπλέον και το μερίδιο που τους αναλογεί από τις 'χρονοβόρες' και 'επίπονες' εργασίες του σχολείου; Δεν νομίζω. Και εφημερίες κάνουν και γραμματειακή υποστήριξη κάνουν. Ειδικά μάλιστα αφότου η εκπαίδευση μηχανογραφήθηκε, όλο και περισσότερες εργασίες ανατίθενται στους ΠΕ19/20. Έχω δει μάλιστα σε κάποια σχολεία οι ΠΕ19/20 να υπερβαίνουν κατά πολύ σε σχέση με τις άλλες ειδικότητες το ωράριό τους κάθοντας και μετά την αποχώρηση όλων ή τον Ιούλιο κλπ... Αλλά ας μην επεκταθούμε σε αυτό και ας επικεντρωθούμε μόνο στα εργαστήρια.
Το ιδανικό βέβαια είναι να έρχεται το ΠΛΗΝΕΤ ή κάποια εταιρεία καθημερινά και να συντηρεί τα εργαστήρια αυτά αφού λεφτά 'υπάρχουν'. Αφού όμως δεν υπάρχουν, και γενικά οι άλλες ειδικότητες δεν έχουν τα προσόντα να τα συντηρήσουν, τότε ο κλήρος πέφτει πάντα στον ΠΕ19/20.
1. Μπορεί λοιπόν κανείς να θεωρήσει ότι η συντήρηση αυτή είναι 'προέκταση' του διδακτικού έργου απουσία παιδιών, αφού όταν φεύγουν τα παιδιά πρέπει το εργαστήριο να είναι όπως ήταν πριν. Εσύ μπορεί απλά να σφουγγίζεις τον πίνακα της τάξης σε μερικά δευτερόλεπτα (ή στο κάνει κάποιος μαθητής; ) εν ώρα μαθήματος, αλλά το εργαστήριο μάλλον απαιτεί περισσότερα ειδικά όταν μπει και κάποιο malware ή χαλάσει κάτι. Θα ήταν δίκαιο οι ΠΕ19/20 να φτιάχνουν το εργαστήριο εν ώρα μαθήματος όπως κάνεις τον μαυροπίνακα; Η ίδια αρχή είναι. Απλά τα μεγέθη είναι διαφορετικά (εξ ου και οι 3 ώρες τη βδομάδα).
2. Επιπλέον θες να χρησιμοποιήσεις το εργαστήριο (όχι εσύ προσωπικά, γενικά μιλάω). Οι ΠΕ19/20 γιατί τότε να αφιερώσουν χρόνο για την προετοιμασία του εργαστηρίου; Ας το κάνει ο συνάδελφος... (lol). Αυτός όμως μετά θα το αφήσει χωρίς να ξέρει καν αν έχει χαλάσει κάτι.
3. Μιλάς για την ιστοσελίδα. Αρκετοί ΠΕ19/20 φτιάχνουν από μεράκι την ιστοσελίδα του σχολείου τους χωρίς καν να έχουν ρωτηθεί. Αυτό όμως είναι άσχετο με το επιχείρημα που αφορά τα εργαστήρια οπότε κλείνει εδώ το θέμα.

3
Οικονομικά / Ενιαία Αρχή Πληρωμών
« στις: Ιούλιος 09, 2010, 01:05:20 πμ »
Έχει ασχοληθεί κανείς με την Εφαρμογή Ενιαίας Αρχής Πληρωμής στο http://www.gsis.gr/epsp.html ;
Έψαξα στο φόρουμ αλλά το μόνο σχετικό θέμα ήταν αυτό της απογραφής ΔΥ αλλά ετούτο είναι διαφορετικό φρούτο...
Είχα συμμετάσχει στην Α' φάση και πρόσφατα πήρα χαμπάρι ότι υπάρχει Β' φάση και νομίζω ότι πρέπει να το συμπληρώσω για το σχολείο μου (αν και θεωρώ ότι με αυτό θα έπρεπε να ασχοληθούν οι Διευθύνσεις/Γραφεία).
Μια από τις πολλές απορίες που έχω στην 'ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΡΧΕΙΟΥ EXCEL' του σάιτ είναι για ποιον ή ποιους μήνες του 2010 συμπληρώνουμε το excel;

4
Αντιγράφω από http://tsmedebthmia.blogspot.com/ για ενημέρωση συναδέλφων μηχανικών ΠΕ19.
Επισημαίνω ότι το παρακάτω δεν είναι δικό μου:

Παράθεση
Δημιουργία Συλλόγου Εκπαιδευτικών Μηχανικών ΠΕ19
Συνάδελφοι μηχανικοί ΠΕ19

για ενημέρωση των νέων μελών της λίστας tsmedebthmia αλλά ίσως και κάποιων παλαιότερων, θα πρέπει να υπενθυμίσω ότι τόσο η λίστα όσο και αυτό το blog δημιουργήθηκαν απο εμένα με σκοπό να συσπειρώσουν και να ενημερώνουν τον κλάδο όλων των εκπαιδευτικών μηχανικών (ΠΕ12-ΠΕ19).
Είναι κάτι που δεν είχαν προσπαθήσει μέχρι τότε οι συνδικαλιστές του χώρου, αφού οι παρεμβάσεις τους αρκούνταν σε κάποια ανακοίνωση που και πού στο δελτίο του ΤΕΕ. Φυσικά η παρουσία τους γινόταν αισθητή έντονα παραμονές εκλογών του ΤΕΕ και όλο τον υπόλοιπο χρόνο ήσαν στη κυριολεξία άφαντοι. Για να αντιληφθείτε την κατάσταση, η πρώτη ιστοσελίδα τους είχε να ενημερωθεί απο το 1992!!
Όταν λοιπόν έθεσα θέμα απουσίας συνδικαλιστικής εκπροσώπησης του κλάδου και δημιουργίας νέου οργάνου, τότε πολλοί νέοι συνάδελφοι κυρίως ΠΕ19, καλόπιστα αλλά χωρίς να γνωρίζουν σε βάθος κάποια πράγματα, έσπευσαν να συμμετάσχουν στην εκλογική διαδικασία της "ένωσης" ώστε να επηρεάσουν κάπως τις εξελίξεις. Τους επετράπη να ψηφίσουν και να εκλεγούν στο Δ.Σ. αλλά μετά ήλθε η αποκάλυψη της κοροϊδίας: Όλα ήταν άκυρα..Το καταστατικό επέτρεπε την εγγραφή μόνο εκπαιδευτικών μηχανικών ΠΕ12!!
Φυσικά δόθηκαν διαβεβαιώσεις ότι το καταστατικό θα αλλάξει σύντομα ώστε να συμπεριλάβει και τους ΠΕ19...
Δόθηκε λοιπόν μια πίστωση χρόνου, με το σκεπτικό να μην οδηγηθούμε σε διάσπαση. Το αποτέλεσμα ήταν όχι μόνο να μην γίνουν πράξη οι αγαθές και συναδελφικές "εξαγγελίες" της "ένωσης" απέναντι στους Μηχανικούς Πε19 με την πολυδιαφημισμένη αλλαγή του καταστατικού (που ακόμη την περιμένουν μερικοί), αλλά επιπλέον η ένωση πρωταγωνίστησε και στην ανατροπή των αναθέσεων των μαθημάτων Πληροφορικής απο τους ΠΕ19 υπέρ κάποιων ΠΕ12.
Το μόνο ενδιαφέρον που έδειξε η "ένωση" ήταν να πετύχει μια "πλασματική" συσπείρωση του κλάδου γύρω απο το θέμα της διεκδίκησης των τεχνικών επιδομάτων και για το οποίο όμως, αποκρύπτουν πολλές αλήθειες στους συναδέλφους (όπως π.χ. ότι παλιότερα προσπάθησαν να το "περάσουν" μέσω ΟΛΜΕ μόνο για 300 συναδέλφους διορισμένους πρό του 1992). Το αποτέλεσμα: κάποια έγγγραφα που αποστάλθηκαν δεξιά-αριστερά με βαριές σφραγίδες και υπογραφές χωρίς συντονισμό και στόχο. Και μετά τις αρνητικές απαντήσεις "..άκρα του τάφου σιωπή..".
Συνάδελφοι Μηχανικοί ΠΕ19, απο τα προηγούμενα και πολλά άλλα, έχει γίνει κάτι παραπάνω απο προφανές, τουλάχιστον σε μένα, ότι είναι αναγκαία η δημιουργία συλλόγου εκπαιδευτικών μηχανικών ΠΕ19 ο οποίος πρέπει να είναι μαζικός και πανελλήνιος ώστε να μας εκπροσωπήσει επάξια σε πλείστα ζητήματα (ασφαλιστικά, θεσμικά, οικονομικά κλπ.) και όχι μόνο για τα επιδόματα.
Σας καλώ όλους λοιπόν να συμμετάσχετε στη διαδικασία δημιουργίας συλλόγου ο οποίος δεν πρόκειται να οδηγήσει σε διάσπαση τον κλάδο, όπως κάποιες "κασσάνδρες" θα σπεύσουν να προβλέψουν, αφού όσοι συνάδελφοι επιθυμούν μπορούν να συμμετέχουν σαν μέλη και στην υφιστάμενη "ένωση" (εφόσον βέβαια αλλάξει το καταστατικό κάτι που ίσως το κάνουν τώρα ενόψει του κινδύνου διαρροών).
Καλώ λοιπόν όλους τους συνάδελφοι μηχανικούς ΠΕ19 να συμμετάσχουν στη δημιουργία του συλλόγου αποστέλλοντάς μου email στο txronop@yahoo.gr και ενημερώνοντας σχετικά και όσους άλλους συναδέλφους μπορούν.
Κλείνοντας, επειδή κουράστηκα να προσπαθώ σχεδόν μόνος τόσα χρόνια και να αντιμετωπίζω αδιαφορία και ωχαδερφισμό, αν μέχρι τέλος Νοέμβρη δεν υπάρξει ενδιαφέρον για τη δημιουργία συλλόγου απο ικανό αριθμό συναδέλφων, η προσπάθεια θα σταματήσει και δεν σας κρύβω ότι υπάρχει η σκέψη να σταματήσει οριστικά και η λειτουργία του ιστολογίου καθώς και της λίστας tsmedebthmia.

Θ.Χ. 

5
Μήπως ξέρει κανείς ποιές είναι οι κρατήσεις ποσοστιαία στα ΤΣΜΕΔΕ (ποιοι κλάδοι δεν ξέρω), ΜΤΠΥ και ΤΕΑΔΥ για τους μηχ/κούς της εκπαίδευσης που πήραν έκτακτες αποδοχές λόγω Πανελλαδικών; Ρώτησα στη μηχανογράφηση Α' Αθήνας και δεν ήξεραν. Ρώτησα στην οργανική μου, επίσης δεν ήξεραν.
Και δεν ήξεραν γιατί το ΤΣΜΕΔΕ δεν σηκώνει τα τηλέφωνα και όταν το σήκωσαν τους το έκλεισαν όπως μου είπαν!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 345
Σύνολο: 346

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.