Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anastasia86

Σελίδες: 123 ... 68
1
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες μετά από χρόνια
« στις: Οκτώβριος 23, 2015, 03:09:31 μμ »
Καλησπέρα σε όλους. Υπάρχει τίποτα νεότερο σχετικά με το σύστημα εξέτασης για παλαιούς αποφοίτους (δεκαετίας) που θέλουν να δώσουν ξανά πανελλήνιες; Αποφασίστηκε κάτι τελικά;

2
Α/θμια / Απ: Ιδιώτης Συνοδός Παράλληλης Στήριξης
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2015, 04:07:46 μμ »
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση!!! :)

3
Α/θμια / Απ: Ιδιώτης Συνοδός Παράλληλης Στήριξης
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2015, 02:22:44 μμ »
Κανείς βρε παιδιά;....  :-\

4
Α/θμια / Ιδιώτης Συνοδός Παράλληλης Στήριξης
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 02:53:13 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Δεν βρήκα αντίστοιχο, γι'αυτό ανοίγω αυτό το θέμα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν είχε κανείς εμπειρία  από παράλληλη στήριξη ως ιδιώτης συνοδός σε παιδάκι α δημοτικού. Συγκεκριμένα, πόσο πληρώνεται η ώρα και αν χρειάζεται να έχεις μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών. Μου πρότειναν να συνοδεύσω ένα παιδάκι με ΔΕΠΥ αλλά από τις οικονομικές λεπτομέρειες δεν έχω και μεγάλη ιδέα -αν και έψαξα στο ίντερνετ σε αγγελίες, ελάχιστοι γράφουν αμοιβή. Οποιαδήποτε πληροφορία είναι πολύ χρήσιμη. Ευχαριστώ!

5
Καλησπέρα σε όλους!! Έχω 1 μαθητή με δυσλεξία φέτος σε ιδιαίτερο Α Γυμνασίου και κάνουμε μαζί όλα τα φιλολογικά. Γνωρίζει κανείς πως ακριβώς εξετάζονται αυτά τα παιδιά; Ποια είναι η διαδικασία στα αρχαία πχ που με ενδιαφέρουν περισσότερο; Η δυσορθογραφία είναι το βασικό του πρόβλημα, η ανάγνωση είναι σε πολύ καλό επίπεδο, η κατανόηση μέτρια όταν διαβάζει τις εκφωνήσεις των ασκήσεων, αλλά γνωρίζω πως στους δυσλεξικούς μαθητές δίνονται περισσότερες διευκρινίσεις και ότι εξετάζονται στα ίδια θέματα με όλη την τάξη. Στον τονισμό για παράδειγμα, μπορεί να του βάλουν μια λέξη και να τον ρωτήσουν προφορικά τι τόνος θα μπει; Ο μόνος λόγος που ρωτάω είναι για να ξέρω αν θα επιμείνω λίγο στους κανόνες για να τους μάθει όσο μπορεί ή να τους περάσω πιο χαλαρά και ό,τι πιάσει. Αν έχει κανείς προηγούμενη εμπειρία.. Ευχαριστώ! :)

6
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία αναπληρωτών
« στις: Ιούλιος 11, 2014, 12:22:25 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Κάτι ακόμη, το μεταπτυχιακό είπαν ότι δεν θα αναγνωρίζεται αν γίνεται μετά την πρόσληψη ουσιαστικά, αν δεν αποτελεί δηλ. τυπικό προσόν εξαρχής για να προσληφθεί κανείς και κάνει μεταπτυχιακό εκ των υστέρων, κατάλαβα σωστά; Αν έχεις ήδη μεταπτυχιακό και σε καλέσουν ως αναπληρωτή, τότε μετράει κανονικά στο μισθό, έτσι; :)

7
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία αναπληρωτών
« στις: Ιούλιος 10, 2014, 04:52:54 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Μια ερώτηση (επειδή ακούω διάφορα "κουλά" τελευταία και δεν ξέρω τι να πιστέψω πλέον..), ο πρώτος μισθός αναπληρωτή καθηγητή με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή (ή γενικώς μεταπτυχιακό) σε τί ποσό ανέρχεται; Και το επίδομα του μεταπτυχιακού και ο καθαρός μισθός χωρίς μεταπτυχιακό πόσο είναι τελικά μετά από όλες τις αλλαγές; Δεν αναφέρομαι σε επιπλέον επιδόματα γάμου, παραμεθορίου κλπ, μια απλή περίπτωση αναπληρωτή. Όποιος γνωρίζει και μπορεί να βοηθήσει.. Ευχαριστώ πολύ! :)

8
Σχολική ζώνη / Απ: Πού είναι τα βιβλία;
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 06:59:16 μμ »
Βρε killbill μου, το πρόβλημά μας δηλαδή είναι πως δεν πληρώνουμε βιβλία και δίδακτρα στα σχολεία άμεσα αλλά έμμεσα από τους φόρους; Δηλαδή μου φταίει το ότι δεν πληρώνω την Χ εργολάβο εγώ προσωπικά στο χέρι που ο δρόμος μου είναι γεμάτος τρύπες; Το κράτος μου μου λέει ότι κάποια πράγματα (υγεία, παιδεία, ασφάλεια, κ.ά.) είναι κοινωνικά αγαθά, πληρώνω τους φόρους μου και αυτοί φροντίζουν με τα δικά μου λεφτά να τα μοιράζουν αναλόγως και να μου τα παρέχουν δωρεάν, χωρίς να έχω κάποια άλλη επιβάρυνση. Αν είναι να τα πληρώνω άμεσα, ας μου κόψουν από τους φόρους μου το αντίστοιχο μερίδιο να πηγαίνω να αγοράζω και όποια βιβλία θέλω για τα παιδιά μου (να μη γράφουν και ότι η καταστροφή της Σμύρνης ήταν συνωστισμός στο λιμάνι) και να φτιάχνω μόνη μου το δρόμο έξω από το σπίτι μου να τελειώνουμε! Ας μου πούνε ότι δεν θα έχω δημόσια νοσοκομεία που θα πληρώνονται από την ασφάλειά μου, να μην πληρώνω τόσα ένσημα και να τα κρατάω να πηγαίνω σε κλινικές όποτε αρρωσταίνω να με περιποιούνται σαν άνθρωπο!!
Δηλαδή αν πληρώνω τα βιβλία θα βελτιωθεί η ποιότητα της παιδείας μου; Δε θα υπάρχουν φροντιστήρια; Ας μας πούνε ότι οι φόροι θα πηγαίνουν σε μια σωστή ΠΔΣ μετά το σχολέιο, σε βιβλιοθήκες και υποδομές και ας αγοράζουμε τα βιβλία, όπως είπες δεν είναι και κανένα τρομερό ποσόν και ό,τι πληρώνεις το "πονάς"!! Η κοροϊδία ενοχλεί και εξοργίζει, παίρνουν τα λεφτά μας και τα τρώνε στην κυριολεξία και με κάθε έννοια!!

9
Σχολική ζώνη / Απ: Πού είναι τα βιβλία;
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 06:00:11 μμ »
Killbill, προφανώς στην Αμερική και στην κάθε άλλη χώρα έτσι ορίζεται από το Σύνταγμά τους η λειτουργία της εκπαίδευσης και των πολιτειών. Στο δικό μας Σύνταγμα αναφέρεται πως η εκπαίδευση παρέχεται δωρεάν από την πολιτεία και τα βιβλία διανέμονται δωρεάν στους μαθητές, αφού πληρώνονται μέσω της φορολογίας, όπως και πολλά άλλα. Αυτό λοιπόν γινόταν τόσα χρόνια και αυτό θέλουμε καθώς είναι κατοχυρωμένο συνταγματικά δικαίωμα των πολιτών. Και σε μια περίοδο όπου γίνονται συνεχώς περικοπές από τους μισθωτούς, τους συνταξιούχους και δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στην κάλυψη των βασικών αναγκών, ενώ βλέπεις προκλητικές συμπεριφορές από την ηγεσία του κράτους μας (750 χιλ. αμάξι ο Βενιζέλος, 3 εκατομ. ευρώ στοιχίζουν το χρόνο τα γραφεία Βενιζέλου και Γιωργάκη), έρχεται και το θέμα με τα βιβλία που θα επιβαρύνει τους γονείς μέσα σε όλα τα υπόλοιπα. Και σε τελική ανάλυση, ας είχαν εκδοθεί ήδη, να υπάρχουν έστω τα βιβλία, και ας έβγαζε το υπουργείο ένα λογικό ποσό για κάθε τάξη και να πούνε ότι λόγω κρίσης δεν μπορούν να μοιραστούν δωρεάν φέτος, όχι αυτό το χάλι που βιώνουν τα παιδιά και οι καθηγητές. Για να μη μιλήσουμε για το παρασκήνιο που υπάρχει σχετικά με τη διανομή και την έκδοση των βιβλίων φέτος. Εδώ δεν υπάρχουν καν βιβλία, δεν είχε δοθεί εντολή να εκδοθούν, καταργήθηκαν οργανισμοί, κλπ κλπ. Και κάτι ακόμα, μην ξεχνάμε ότι η Αμερική πριν 3-4 χρόνια περνούσε ανάλογη οικονομική κρίση και ότι το δικό της έλλειμμα είναι 14 τρις δολλάρια αυτή τη στιγμή που μιλάμε, λαμβάνοντας υπόψιν όσα είπες περί αμερικανικών σχολείων, business, κλπ. Για να τα λέμε όλα όπως έχουν γιατί φτάνει με αυτή την ξενομανία πια. ;)
Και όταν λες "η ίδια νοοτροπία υπάρχει παντού στο δημόσιο" τί ακριβώς εννοείς; Το ότι θέλουμε τα δωρεάν συγγράμματα στην παιδεία, εξοπλισμό στην αστυνομία και φάρμακα και περίθαλψη στα νοσοκομεία μας, αφού τα χρυσοπληρώνουμε από τους φόρους; ??? Εξαιρέσεις και κακώς κείμενα υπάρχουν παντού, σε όλους τους τομείς και σε όλες τις χώρες, όμως αν καταλήξουμε να καταδικάζουμε τα πάντα και να τα βάζουμε στην ίδια κατηγορία δεν ξέρω που θα βγάλει. Η νοοτροπία του Έλληνα πρέπει να αλλάξει, συμφωνώ, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει από κάπου να πάρει το "καλό παράδειγμα". Όταν οι εκλειγμένοι σου σε εκμεταλλεύονται και σε πατάνε καθημερινά και σε κοροιδεύουν μέσα στα μούτρα σου λέγοντας πως έχεις και υψηλό βιοτικό επίπεδο σε αυτή τη χώρα, ενώ το 1/4 σχεδόν δε θα έχει να φάει σε λίγο σε αντίθεση με αυτούς που τρώνε με χρυσά κουτάλια στην κυριολεξία.. ε τι να λέμε μετά!  :-\ :(

10
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ: Βιογραφικό - Φιλόλογος
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2011, 03:23:21 μμ »
Νομίζω πως οι εργασίες είναι πολύ.. "λεπτομέρεια" για να το αναφέρεις στο βιογραφικό, συνήθως δεν τις συμπεριλαμβάνουν και προσωπικά θα καταλάβαινα ότι κάποιος τα βάζει για να το "γεμίσει". Αλλά αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Εγώ δεν τις έχω γράψεις τις εργασίες, αλλά όπου βρω ευκαιρία και έδαφος το αναφέρω ότι έχω ασχοληθεί με το θέμα σε εργασία στη σχολή. Για την πτυχιακή σου το θέμα δεν είναι και πολύ συναφές νομίζω, αλλά μπορείς να την αναφέρεις και βάζεις λίγη "σάλτσα" στη συνέντευξη αν σε ρωτήσουν, δε χάνεις τίποτα. ;) Σχετικά με τις σημειώσεις, αφού θέλεις να το δηλώσεις, ίσως θα μπορούσες να το εκφράσεις σύντομα ότι, δηλαδή, έκανες ιδιαίτερα "παρέχοντας σημειώσεις για καλύτερη κατανόηση σε κάθε μάθημα", και από εκεί και πέρα σε ρωτάνε αυτοί για λεπτομέρειες. Δεν το θεωρώ σκόπιμο να κάνεις ολόκληρη λίστα με τα μαθήματα που έχεις σημειώσεις και να τη βάλεις στο βιογραφικό σου, γιατί θα πρέπει να είναι σύντομο και περιεκτικό. Προσωπική άποψη πάντα και λέω αυτό που (θα) έκανα εγώ. :) Α επίσης και σεμινάρια όπως είπε και η Ινώ, ειδικά αν έχεις και κανένα με δυσλεξία ή παρόμοιο πέρνα το, μετράει αρκετά. ;)

11
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ: Βιογραφικό - Φιλόλογος
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2011, 02:41:54 μμ »
Καλησπέρα Ελένη. Εϊχα κι εγώ τον ίδιο προβληματισμό με σένα και τελικά κατέληξα στο εξής: έγραψα την προυπηρεσία που είχα από άσχετη δουλειά, η οποία φαινόταν λόγω ενσήμων, και στο ίδιο κομμάτι της εργασιακής πείρας έγραψα παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου.  Έβαλα φυσικά και σεμινάρια κλπ που είχα παρακολουθήσει. Επειδή τα ιδιαίτερα δεν αποδεικνύονται, φρόντιζα στη συνέντευξη να έχω μαζί μου εκτυπωμένο ένα δείγμα σημειώσεων ανάλογα με την τάξη που θα πήγαινα (πχ είχα πάει σε ένα ιδιωτικό που έχει μόνο λύκειο και μόνο θετική και τεχνολογική κατεύθυνση, οπότε πήρα μαζί μου σημειώσεις από έκθεση Β' λυκείου) και να είμαι ενημερωμένη για το θέμα φυσικά. Τώρα αν θεωρείς πως το θέμα της πτυχιακής σου είναι συναφές με κάποιο μάθημα που διδάσκεται στο σχολείο (πχ Αριστοτέλης που κάνουν στο λύκειο ή κάτι παρόμοιο) τότε το να το συμπεριλάβεις νομίζω πως θα λειτουργήσει θετικά. Το δικό μου τμήμα δεν είχε πτυχιακή, γι'αυτό δεν έχω γράψει τίποτα. Επίσης, έχω γράψει στα προσωπικά ενδιαφέροντα ότι έχω ασχοληθεί με τον προσκοπισμό και με δραστηριότητες για παιδιά όλων των ηλικιών. Αν γνωρίζεις και ξένες γλώσσες και υπολογιστές πέρασέ τα κι αυτά, σε μένα μέτρησαν. Τώρα τι άλλο να σου πω δεν ξέρω..  :)

12
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2011
« στις: Αύγουστος 30, 2011, 01:03:42 μμ »
Παιδιά, ο φίλος Πανάρετος έδωσε απαντήσεις για τις βάσεις στο blog του, τα εξηγεί όλα λέμε και μας βάζει στη θέση μας: ::) :o 8)


Οι μετεγγραφές και οι αδικίες

Πολλά μέσα ενημέρωσης και διάφοροι σχολιαστές των πανελληνίων εξετάσεων αναφέρονται σε αδικίες που παρατηρούνται επειδή κάποιοι υποψήφιοι πολυτέκνων οικογενειών εισάγονται σε σχολές με βαθμολογίες πολύ χαμηλότερες από αυτές των εισαγομένων με την γενική σειρά. Η κριτική αυτή αγνοεί βέβαια ότι η θετική διάκριση έχει ακριβώς αυτό το χαρακτηριστικό: Μεταχειρίζεται ευνοϊκά τους πολυτέκνους γιατί η πολιτεία θεωρεί ότι δικαιούνται μια ειδική μεταχείριση.
 
Αυτό δεν συμβαίνει για πρώτη φορά, ούτε συμβαίνει μόνο με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ας μείνουμε όμως στις εισαγωγικές εξετάσεις για τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Ποιά ήταν η κατάσταση που ανέτρεψε το νέο σύστημα; Οι μετεγγραφές. Τι συνέβαινε με τις μετεγγραφές; Ενας μεγάλος αριθμός υποψηφίων με χαμηλές βαθμολογίες, αριθμός που πολλές φορές ξεπερνούσε τον αριθμό των εισακτέων της γενικής σειράς κατά δυό και τρεις φορές, άλλαζε τμήμα. Γιατί συνέβαινε αυτό; Γιατί όλοι οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών συγκεντρώνονταν σε ελάχιστα τμήματα (τα "αντίστοιχα" αυτών στα οποία είχαν εισαχθεί). Μάλιστα, αυτό είχε οδηγήσει σε "στρατηγικές επιλογές" των υποψηφίων στο μηχανογραφικό τμημάτων στην περιφέρεια με χαμηλή βάση για να γίνει στην συνέχεια η μετεγγραφή στο τμήμα-φιλέτο του κέντρου. Αυτό στρέβλωνε τελείως την σύνθεση των πρωτοετών αφού τελικά οι χαμηλόβαθμοι αποτελούσαν την πλεοψηφία και καθόριζαν το επίπεδο σπουδών στα τμήματα αυτά. Τι θα συμβεί σήμερα; Ενας ή δύο από αυτούς που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες θα εισαχθεί με χαμηλό βαθμό, απ' ευθείας και χωρίς να πάρει μετεγγραφή. Αυτό φυσικά σε τίποτα δεν μπορεί να επηρέασει την εκπαιδευτική διαδικασία.
 
Ο ισχυρισμός των ασκούντων κριτική είναι ότι αυτό συμβαίνει και σε τμήματα υψηλής ζήτησης. Συμβαίνει όμως για πρώτη φορά; Οχι φυσικά. Εδώ και 16 χρόνια έχει καθορισθεί ειδικό ποσοστό εισαγωγής σε όλα τα τμήματα των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ για τους μουσουλμάνους της Θράκης. Αυτοί εισάγονται με πολύ χαμηλές βαθμολογίες, πολύ χαμηλότερες από τις βάσεις των γενικών εξετάσεων. Εχουν παρατηρηθεί προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία από αυτή την πρακτική; Οχι βέβαια, γιατί οι εισαγόμενοι με αυτόν τον τρόπο σε κάθε τμήμα είναι ελάχιστοι. Ταυτόχρονα όμως, πολλοί από αυτούς έχουν πετύχει να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους αξιοποιώντας την ευκαιρία που τους προσέφερε η πολιτεία. Επετεύχθη δηλαδή ο σκοπός της ειδικής μεταχείρισης .
 
Θα ήταν δυνατόν να είχαν αποφευχθεί οι ακραίες περιπτώσεις που παρατηρούνται με το σύστημα αυτό; Η απάντηση είναι ναι. Αυτό θα μπορούσε να είχε γίνει με την μείωση του αριθμού των εισακτέων ως μελών πολυτέκνων και τριτέκνων οικογενειών. Φέτος, ο αριθμός που καθορίστηκε ήταν τέτοιος ώστε να ανταποκρίνεται στον αριθμό αυτών που πέρυσι πήραν μετεγγραφή για να μην δημιουργηθούν προβλήματα με αυτούς που είχαν ήδη υπολογίσει ότι θα είχαν ευνοϊκή μεταχείριση αντίστοιχη με τα προηγούμενα έτη.
 
Το σύστημα που εφαρμόστηκε εφέτος έχει την δυνατότητα -αν το επιθυμεί η πολιτεία- να εξαλείψει την εισαγωγή των πολυτέκνων με βαθμολογίες δυσανάλογα χαμηλές σε σχέση με αυτές των εισαγομένων με την γενική σειρά. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Ο ένας είναι ο περιορισμός του αριθμού των εισακτέων από πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες. Ο άλλος είναι η καθιέρωση προϋπόθεσης για την εισαγωγή ώστε οι πολύτεκνοι να μην εισάγονται αν η διαφορά βαθμολογίας τους από τον τελευταίο εισαγόμενο της γενικής σειράς υπερβαίνει κάποιο προκαθορισμένο όριο. Ενθυμούμενος τις αντιδράσεις των ίδιων σχολιαστών όταν το σύστημα των μετεγγραφών αντικαταστάθηκε με το σύστημα που εφαρμόστηκε φέτος με αναφορές στο "ανάλγητο κράτος" και την "αδικία εις βάρος των τριτέκνων και των πολυτέκνων", θα περιμένω με ενδιαφέρον να δω αν θα υιοθετηθεί μια από τις παραπάνω λύσεις. Ενα είναι βέβαιο: Ειδική μεταχείριση και αποφυγή εισαγωγής υποψηφίων με διαφορετική απόδοση δεν συμβιβάζονται.
 


Posted by Ιωάννης Πανάρετος at 12:04 AM


http://panaretos.blogspot.com/2011/08/blog-post_30.html

Τα σχόλια δικά σας.  :-X

13
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Απ: Μουσική_temp03
« στις: Αύγουστος 27, 2011, 07:49:19 μμ »
Καλησπέρα μουσικόπαιδα! Καιρό έχω να σας βάλω τραγουδάκι..  8)

Αmado mio-Pink Martini

Amado mio
Love me forever
And let forever begin tonight

Amado mio
When we're together
I'm in a dream world
Of sweet delight

Many times I've whispered
Amado mio
It was just a phrase
That I heard in plays
I was acting a part

But now when I whisper
Amado mio
Can't you tell I care
By the feeling there
'Cause it comes from my heart

I want you ever
I love my darling
Wanting to hold you
And hold you tight

Amado mio
Love me forever
And let forever
Begin tonight

Many times I've whispered
Amado mio
It was just a phrase
That I heard in plays
I was acting a part

But now when I whisper
Amado mio
Can't you tell I care
By the feeling there
'Cause it comes from my heart

I want you ever
I love my darling
Wanting to hold you
And hold you tight

Amado mio
Love me forever
And let forever
Begin tonight
And let forever
Begin tonight
And let forever
Begin tonight

http://www.youtube.com/watch?v=bOduElg-Iy8

14
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Απ: Μουσική_temp03
« στις: Αύγουστος 15, 2011, 03:58:48 μμ »
Καλησπέρα μουσικόπαιδα!! Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και στη Γιώτα μας πολλές ευχές και περαστικά!  :) Νομίζω πως άμα βάλεις λίγο μουσική από εκείνο το καταπληκτικό cd που είχες συνθέσει τις προάλλες θα σου περάσουν όλα!χιχι! ;D ;D 8)

B.o.B - Airplanes (Feat. Hayley Williams of Paramore)

Can we pretend that Airplanes
In the midnight sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now) (wish right now)
Can we pretend that Airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now) (wish right now)


Yeah
I could use a dream or a genie or a wish
To go back to a place much simpler than this
Cause after all the partyin’ and smashin’ and crashin’
And all the glitz and the glam and the fashion
And all the pandemonium and all the madness
There comes a time where you fade to the blackness
And when you’re staring at that phone in your lap
And you hoping but them people never call you back
But that’s just how the story unfolds
You get another hand soon after you fold
And when your plans unravel
And they sayin’ what would you wish for
If you had one chance
So airplane airplane sorry I’m late
I’m on my way so don’t close that gate
If I don’t make that then I’ll switch my flight
And I’ll be right back at it by the end of the night


Can we pretend that Airplanes
In the midnight sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now) (wish right now)
Can we pretend that Airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now) (wish right now)


Somebody take me back to the days
Before this was a job, before I got paid
Before it ever mattered what I had in my bank
Yeah back when I was tryin’ to get a tip at subway
And back when I was rappin’ for the hell of it
But now a days we rappin’ to stay relevant
I’m guessin that if we can make some wishes outta airplanes
Then maybe yo maybe I’ll go back to the days
Before the politics that we call the rap game
And back when ain’t nobody listened to my mix tape
And back before I tried to cover up my slang
But this is for the decatur, what’s up Bobby Ray
So can I get a wish to end the politics
And get back to the music that started this shit
So here I stand and then again I say
I’m hopin’ we can make some wishes outta airplanes?


Can we pretend that Airplanes
In the midnight sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now) (wish right now)
Can we pretend that Airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now) (wish right now)

i could really use a wish right now
i could really use a wish right now (wish right now)
like shooting stars
i can really use a wish right now (a wish right now, a wish a wish, a wish right now)

http://www.youtube.com/watch?v=kn6-c223DUU

Σελίδες: 123 ... 68

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159763
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 253
Σύνολο: 266

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.