Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anneta

Σελίδες: 123 ... 174
1
Αρχικά να πω πως ότι γράψω δεν έχει καμία διάθεση κριτικής και ξερολίασης, απλά θα σου εκφράσω ανοικτά τις σκέψεις μου με ότι διάβασα, χωρίς να έχουμε πλήρη εικόνα της κατάστασης του σχολείου σου, γιατί δεν είμαστε παρόντες. Δεν έχω διάθεση να θίξω κανέναν,  το τονίζω.
1. Δεν έπρεπε να μπεις σε διαδικασία διαπραγμάτευσης με το διευθυντή (υπολογιστή, να μπει στο μάθημα σου κτλ). Εσύ δίνεις βήμα για ότι "παθαίνεις". Δηλαδή δεν είσαι υποχρεωμένη να πας δικό σου υπολογιστή στο σχολείο. Ούτε να δίνεις φωτοτυπίες. Όσο ζητάνε και δίνεις, τόσο θα ζητάνε περισσότερο και θα σε πατήσουν κάτω αν δεν πεις και πουθενά όχι. Φαίνεσαι ψαρωμένη και το εκμεταλλεύονται. Δυστυχώς είναι σύνηθες στα ελληνικά σχολεία.
2. Αν είσαι 100% σωστή στο μάθημα και στα παιδιά δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα όσο προβλήματα και να προσπαθούν να σου δημιουργήσουν οι όποιες κλίκες. Απλά θα προσπαθούν να σου σπάσουν τα νεύρα, αλλά θα μάθεις τρόπους να τους αντιμετωπίζεις.
3. Όσα περνάς (συγνώμη για αυτό που θα πω) είναι λόγω της απειρίας σου γενικότερα, όχι λόγω της απειρίας σου στην εκπαίδευση. Δεν έχεις μάθει μάλλον να χειρίζεσαι καταστάσεις και διενέξεις με ανθρώπους.
4. Λόγω του 3. φροντίζουμε να ενημερωνόμαστε σωστά για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας. Με βάση τους νόμους, με βάση τι ισχύει, όχι με βάση τι εφαρμόζει το κεφάλι του καθενός διευθυντή, γονέα, δασκάλου κτλ.
5. Μην εμπιστεύεσαι στο συγκεκριμένο περιβάλλον που βρίσκεσαι κανέναν. Ούτε το διευθυντή, ούτε την άλλη αναπληρώτρια. Αυτή μεταφέρει πράγματα, να είσαι σίγουρη.
6. Έχεις μπερδέψει μόνη σου πολύ το πράγμα συζητώντας με αιρετούς και πυσπε δεξιά και αριστερά που θα έπρεπε να ξέρεις ότι και αυτοί (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) είναι μία κλίκα. Όταν έχουμε ένα πρόβλημα κάνουμε ένα σχέδιο με συγκεκριμένα βήματα και το λύνουμε. Όχι πολύ κουτσομπολιό και όχι πολλά λόγια αλλά πράξεις.
7. Τέτοια προβλήματα στα δημοτικά υπάρχουν πολύ συχνά, απλά τις προηγούμενες χρονιές καθότι ήσουν παράλληλη δεν έβλεπες τι τραβάνε οι δάσκαλοι της τάξης με τους γονείς και τους άλλους συναδέλφους, ήταν πιο συγκεκριμένα τα πράγματα για εσένα και τώρα είδες την πραγματική διάσταση.  Δες το ως ένα "σχολείο" την φετινή χρονιά που θα μάθεις και εσύ πως να επιβιώνεις και να ανταπεξέρχεσαι σε τέτοιες καταστάσεις.
8. Στην ελληνική επαρχία στα σχολεία που είναι πολλοί ντόπιοι μόνιμοι είναι σύνηθες να έχουν ξεχάσει τι σημαίνει επαγγελματισμός. Οπότε είναι λογικό αν εσύ ως νέα δασκάλα έχεις όρεξη για δουλειά, έχεις προσόντα, κάνεις καλό μάθημα κτλ να προκαλείς την ζήλια των μόνιμων αλλά να μην σκέφτονται  πως να βελτιωθούν αυτοί αλλά πως να σαμποτάρουν εσένα. Έτσι λοιπόν, για να αποφεύγεις τις λούμπες που σου στήνουν, μία λύση πιο ανώδυνη υπάρχει πουλάς τρέλα, δούλεμα και κάνεις κανονικά την δουλειά σου. Δηλαδή μην μπαίνεις σε διαδικασία να απαντάς με ειρωνείες στα ειρωνικά τους σχόλια. Πας κάνεις σωστά την δουλειά σου, τυπική στις υποχρεώσεις σου και μην κάθεσαι και αναλώνεσαι σε συζητήσεις καφενείου στο σχολείο, γιατί έτσι μπερδεύονται τα πράγματα. Αν πάνε κάπου να στην φέρουν (επειδή έχεις φροντίσει να είσαι σωστή) απαντάς με βάση την εκάστοτε εγκύκλιο και τέλος. Απλά αν και εσύ δεν είσαι 100% οκ σε όλα αυτό δεν μπορείς να το κάνεις.
9. Κακώς μπήκες στη διαδικασία να ακούσεις από το διευθυντή τι παράπονα είχαν μεταφέρει οι γονείς. Έπρεπε να του πεις "Πείτε σε αυτούς που σας τηλεφώνησαν και έκαναν παράπονα να με βρουν αυτοπροσώπως τις τάδε ώρες που έχουμε ορίσει για τους γονείς και να τα συζητήσουν μαζί μου". Μπήκες σε διαδικασία χαλασμένο τηλέφωνο. Προσωπικά πιστεύω ότι αν επέμενες να έρθουν να στα πουν από κοντά οι γονείς (ξεχωριστά του κάθε παιδιού) θα έβλεπες ότι δεν θα ερχόταν κανένας και αν έρχονταν θα ξεμπροστιάζονταν τι έχει παιχτεί ως παρασκήνιο. Μπήκες για εμένα εξ αρχής σε μία λάθος διαδικασία.
10. Το φύγε με βελτίωση που λέτε εμπεριέχει και αυτό το ρίσκο του, μπορεί να πάει σε καλύτερα μπορεί και σε χειρότερα. Και ούτε είναι λύση αν τα βρίσκουμε δύσκολα να το βάζουμε στα πόδια.
11. Σπάνια θα πετύχεις συντονιστή εκπαιδευτικού έργου να επιτελεί σωστά το ρόλο του, οπότε πολυ φοβάμαι ότι δεν θα βγάλεις άκρη έτσι.
12. Όλοι έχουμε περάσει ανάλογες καταστάσεις. Οπλίσου με υπομονή, αδιαφορία και μην δίνεις ούτε τροφή, ούτε βήμα, ούτε αέρα σε κανένα "συνάδελφο" ή διευθυντή να επεμβαίνει στα χωράφια σου, αρκεί να φροντίζεις να είσαι τυπική και εργατική.

mariapanag
Δεν θα άλλαζα τίποτα απολύτως στο παραπάνω κείμενο! Μπράβο στην συνάδελφο που είχε την υπομονή να στα γράψει!
Θα σε συμβούλευα να το ξαναδιαβάσεις πολλές φορές να κατανοήσεις τι σου λέει ακριβώς σε κάθε γραμμή!

Η ιστoρία σου έχει πολλά κενά...... Να ξέρεις το καλύτερο όπλο μας είναι η αγάπη των μαθητών μας κ εσύ στα μηνύματα σου δεν την αναφέρεις καν..... Αν όντως είσαι νέα , δραστήρια κ καλή σε αυτό που κάνεις θα έπρεπε  οι μαθητές να μην ξεκολλούν από πάνω σου και οι γονείς να έχουν άλλη συμπεριφορά όσο ιδιότροποι κ να είναι!

2
Αναπληρωτές / Απ: Β φάση αναπληρωτών Β/θμιας 20-21
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 10:41:18 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!
Εν αναμονή λοιπόν της β' φάσης, θα μπορούσε κάποιος να μου πει ποια είναι η διαδικασία ανάθεσης μαθημάτων;
Κάποιος π.χ. είναι Αγγλικής και πηγαίνει σε δύο σχολεία. Είναι τοποθετημένος στο ένα, όπου έχει και τις περισσότερες ώρες. Κάνει Αγγλικά και στα δύο σχολεία αλλά χρειάζεται λίγες ώρες για να συμπληρώσει ωράριο (δεν υπάρχουν άλλες Αγγλικών).
Η διαδικασία ποια είναι; Παίρνει ώρες από μάθημα της β' ανάθεσης από το σχολείο στο οποίο είναι τοποθετημένος (εφόσον υπάρχουν φυσικά);
Αν δεν υπάρχουν, ψάχνει για ώρες από το σχολείο διάθεσης; Και, αν υπάρχουν ώρες στο σχολείο διάθεσης, ρυθμίζεται το ζήτημα ή πρέπει να βγει στη γύρα προς αναζήτηση τρίτου σχολείου;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων όποιον μπει στον κόπο να με διαφωτίσει.  :)

Βγαίνεις στη γύρα και διαλέγεις ότι θες κ όπου θες .....  ;D :D (Πλάκα κάνω)
Θα σου βρουν ωρίτσες κ ούτε που θα το καταλάβεις και θα πεις κ ευχαριστώ!!!

3
Αναπληρωτές / Απ: Α φάση αναπληρωτών Β/θμιας 20-21
« στις: Αύγουστος 25, 2020, 09:42:14 μμ »
σε ποιο menu;

το ότι γύρισες το πληκτρολόγιο σε αγγλικά για να γράψεις το "μενού".....με ξεπερνά  ;D ;D ;D ;D 8) 8) 8) :P :P :P

4
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Αύγουστος 18, 2020, 03:08:51 μμ »
Ελπίζω να μπορέσω να δώσω, αν και δεν είμαι πολύ αισιόδοξη. Έστειλα μήνυμα στο help desk της επιμόρφωσης, όταν μου απαντήσουν θα ενημερώσω για όποιον ενδιαφέρεται. Σας ευχαριστώ όλους πάντως.

Τι σας απάντησαν;;;;;;;;;;;;

5
Οι ανακλήσεις πρόσληψης που έχεις επικολλήσει είναι προπέρσινες και όχι περσινές...

έχεις δίκιο έβαλα το σωστό αρχείο τώρα, αλλά στην παράθεση σου παραμένει το λάθος, αν θες διέγραψε το

6
θυμίστε ΜΟΥ σας παρακαλώ

Αυτά τα άτομα που δεν παρουσιάστηκαν ή παραιτήθηκαν έχουν δικαίωμα δήλωσης φέτος;;;

Π.χ. :
https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2019-11/9%CE%A3%CE%A9%CE%9E46%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%9F%CE%95%CE%96.pdf

είχαν ποινή?

Ευχαριστώ!

7
Μέχρι τώρα ποτέ δεν έχει μετρήσει η πλασματική προϋπηρεσία για μόνιμους διορισμούς. Μόνο στους πίνακες αναπληρωτών μετρούσε. Και νομίζω ότι μια χαρά τα χάρηκαν για αρκετά χρόνια τα διπλά μόρια, δεν είναι ότι δεν ευνοήθηκαν. Μόνο όσοι πήγαν σε δυσπρόσιτο πέρσι δεν τα χάρηκαν, αλλά όταν πήγαν, είχε ψηφιστεί ο νόμος Γαβρόγλου οπότε το ήξεραν ότι δε θα μετρήσουν πριν πάνε.

Η δικαίωση δεν θα αργήσει, κάλλιο αργά παρά ποτέ!


8
Κι εγω ενδιαφέρομαι! Επίσης για την συμμετοχή προαπαιτείται να είμαστε μόνο πτυχιούχοι φιλόλογοι;;;;;;;;

9
Αυτή η παράταση σημαίνει ότι η προϋπηρεσία θα μετρήσει μέχρι 26 αντί για 24/2;

ώρε τι έχει να γίνειιιιιιιιιιι!!!!

10
Εργασιακά / Απ: Παρουσία στο σύλλογο καθηγητών
« στις: Ιανουάριος 26, 2020, 10:47:08 μμ »
Κ πρώτος απ όλους εσύ, ακόμα απωθημένα από το στρατό έχεις καημένε μου!

11
ΜΑΚΑΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΠΟΣΟΣΤΟΣΗ ΣΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ!ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ!ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΝΕΡΓΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΙΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 50!!!ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ!μεγαλη αδικια συντελειται!!!!

Δηλ. να συνεχίσουν να δουλεύουν οι ίδιοι κι οι ίδιοι, που θεωρούν πως τους ανήκει το δημόσιο σχολείο και οι νέοι με τα αντικειμενικά προσόντα και τους τίτλους, στην απέξω πάλι...!
Ωραία λογική!
Όλοι μπορεί να έχουν παιδιά κι ένας γονιός θα έκανε το παν, μια οποιαδήποτε δουλειά, για να ζήσει την οικογένειά του!

georgia4 διάβασε τι έγραφε το ίδιο άτομο στις 20 Ιουλίου 2012:

Συμφωνώ απόλυτα πως για να πάρει κάποιος το οποιοδήποτε πτυχίο κουράστηκε και καταξοδεύτηκε. Αλλά αν είσαι πάνω από τα 35,όπως εγώ, έχεις οικογένεια και τα έξοδα τρέχουν καθημερινά, ο κάθε χρόνος μετρά και μάλιστα πάρα πολύ.

12
Δηλ. να συνεχίσουν να δουλεύουν οι ίδιοι κι οι ίδιοι, που θεωρούν πως τους ανήκει το δημόσιο σχολείο και οι νέοι με τα αντικειμενικά προσόντα και τους τίτλους, στην απέξω πάλι...!
Ωραία λογική!
Όλοι μπορεί να έχουν παιδιά κι ένας γονιός θα έκανε το παν, μια οποιαδήποτε δουλειά, για να ζήσει την οικογένειά του!

Το λες εσυ αυτό gia96 που εισαι τόσα χρόνια στην εκπαιδευση;;;;
Πόσα ακαδημαϊκά έχεις άραγε για να μιλάς με τόση άνεση? (ίσως και πολύτεκνη)

13
Εργασιακά / Απ: Παρουσία στο σύλλογο καθηγητών
« στις: Ιανουάριος 26, 2020, 12:48:45 μμ »
Τι θα πει τον "αφορούσε"; Ως διδάσκων της ημέρας ΟΦΕΙΛΕΙ να συμμετέχει στην συνεδρίαση.

Μου προκαλεί φοβερή εντύπωση η παντελής άγνοια των νόμων και των διαδικασιών από ορισμένους. Το πρακτικό ενός συλλόγου μπορεί να γίνει μέχρι και μέρος..δικογραφίας. Η απουσία αυτών που όφειλαν να παρευρίσκονται πρέπει να καταγράφεται στο κείμενο μαζί με την αιτία αυτής.

Άγνοια έχεις ΕΣΥ που φαίνεται απο μακρυά ότι δεν έχεις δουλέψει σε 3 κ 4 σχολεία μη σου πω και 5 σε μια σχολική χρονιά!!!!

14
Εργασιακά / Απ: Παρουσία στο σύλλογο καθηγητών
« στις: Ιανουάριος 22, 2020, 09:49:49 μμ »
Εφόσον το θέμα του συλλόγου αφορούσε κ εσένα κ έπρεπε να ενημερωθείς, καλα έκανε κ στο ζήτησε!

Σελίδες: 123 ... 174

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30066
  • Τελευταία: Sofia7
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1042434
  • Σύνολο θεμάτων: 17825
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 485
Σύνολο: 501

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.152 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.