Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - diamand

Σελίδες: 123 ... 7
1
Αν πάρεις μετάθεση φυσικά και δεν εξετάζεται περεταίρω η άιτηση βελτίωσης. Προσοχή όμως, αν δεν πάρεις μετάθεση και σου δώσουν τη βελτίωση θέσης, θα πρέπει να την υπηρετήσεις για να μπορεις να κάνεις ξανά αίτηση μετάθεσης.

2
Αποσπάσεις / Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« στις: Αύγουστος 14, 2023, 10:03:25 πμ »
Η διαδικασία που περιγράφεις g.t είναι η πιο σωστή. Παρόλα αυτά όντως κάθε ΠΥΣΔΕ κάνει ότι θέλει. Στο δικό μας πέρυσι στην αρχή έστειλε τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώσουν σε διάφορα σχολεία τις με ώρες Α αναθέσης αγνοώντας εντελώς τις Β στα σχολεία τους με αποτέλεσμα μετά από εκατοντάδες ενστάσεις να ξεκινήσουν σχεδόν από την αρχή οι τοποθετήσεις μέσα Σεπτέμβρη.
Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν αντικρουόμενες διατάξεις,  διάσπαρτες σε νόμους Υ.Α. κλπ, εγκύκλιοι που ενίοτε ευνοούν τη μια διάταξη και ενίοτε την άλλη και άτομα σε θέσεις που τις εφαρμόζουν όπως θέλουν... Μάλιστα από αιρετούς έχω ακούσει τα εξής: Από τον μεν ότι το ιδανικό θα ήταν να κάνουμε δηλώσεις προτιμήσεων και να υπάρχει ένα σύστημα που θα τοποθετεί αυτόματα πατώντας ένα κουμπάκι και θα ήταν το πιο δίκαιο, αλλά από τον δε ότι υπάρχουν περιπτώσεις που δεν προβλέπονται από νομοθεσία και για αυτό υπάρχει  το ΥΣ να παίρνει αποφάσεις "ερμηνεύοντας" τους νόμους για την καλύτερη λειτουργία της υπηρεσίας...

3
Αποσπάσεις / Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« στις: Αύγουστος 13, 2023, 02:16:49 μμ »
Αριθμ. 85980/Δ2
Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου.
[..]
Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:

Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)


Άρα αν περισσέυουν ώρες πρέπει πρώτα να γίνουν συμπληρώσεις ωραρίου στα συστεγαζόμενα, μετά στα όμορα και έπειτα να δοθούν λειτουργικά κενά. Γι' αυτό και οι περισσότερες διευθύνσεις "τοποθετούν" με απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ (ή οποία παρεπιπτόντως δεν προβλέπεται από κανένα νόμο) μόνο σε μεγάλα κενά άνω των 12 ωρών ώστε ο αποσπασμένος να συμπληρώσει μετά τις ώρες του σύμφωνα με την παραπάνω σειρά (πάντα πριν να συνεδριάσουν οι σύλλογοι στην αρχή της χρονιάς και κλείσουν αυτά τα κενά με συμπληρώσεις ωραρίου απο κοντινά σχολεία ;)).

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 15, 2023, 06:22:37 μμ »
Επίσης για την άρση υπεραριθμίας δίνεται προτεραιότητα σε κενό σχολείου ίδιας ή όμορης ομάδας, σε διαφορετική περίπτωση μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι με τις βελτιώσεις.

6
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Μάρτιος 10, 2023, 12:43:15 μμ »
Καλημέρα! Θα ήθελα τα φώτα σας και για την δική μου περίπτωση. Είμαι νεοδιοριστη του '22. Για τον διορισμό μου υπήρχε  μόνο ένα κενό στη δδε που ανήκω για το οποίο και διορίστηκα. Φέτος , πρώτη χρονιά, καλύπτω λειτουργικό κενό σε άλλο σχολείο και όπως όλοι είμαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Τώρα η ΔΔΕ έδωσε ένα κενό για μετάθεση το οποίο ουσιαστικά είναι η οργανική για την οποία διορίστηκα και γνωρίζω ότι έγινε εσκεμμένα για να έρθει συγκεκριμένο άτομο. Είμαι τεχνική ειδικότητα οπότε τα σχολεία που μπορούμε να πάμε είναι δύο. Το ένα έχει δώσει πλεόνασμα 20 ώρες και το άλλο έβγαλε 1 κενό για μετάθεση, το " δικό" μου. Εν κατακλείδι, το άτομο για το οποίο ξαναδηλωθηκε ουσιαστικά το κενό έχει περισσότερα μόρια και προφανώς θα πάρει το οργανικό κενό και εγώ θα βγω υπεράριθμη και θα ψάχνω να συμπληρώσω ωράριο.
Ερώτηση 1η: είναι νόμιμη η ενέργεια της ΔΔΕ να δηλώσει ξανά το ίδιο ουσιαστικά κενό με αυτό των περσινών διορισμών και ενώ εγώ είμαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ?
Ερώτηση 2: αν δεν είναι νόμιμη, εγώ τι μπορώ να κάνω?

Εδώ και δύο χρόνια τα κενά που δίνονται περιλαμβάνουν και τις αιτήσεις συνταξιοδότησης, ασχέτως αν στην πορεία ανακληθούν. Υπάρχει επίσης περίπτωση το ΠΥΣΔΕ να μην έδωσε κενό και παρόλα αυτά να πραγματοποίησαν μετάθεση στο νομό.
Σε νομό που ήμουν πριν περίπου εννιά χρόνια είχε συμβεί να πάρουν μεταθέσεις πολλά περισσότερα άτομα από τα κενά που υπήρχαν, με αποτέλεσμα να μην συμπληρώνουμε ωράριο στα σχολεία μας. Κάποιος έκανε μια καταγγελία στους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης το γεγονός ότι συνάδελφοι "κάθονται" και δεν συμπληρώνουν ωράριο. Οι ελεγκτές ξεσκόνισαν όλα τα προγράμματα των σχολείων και τα κενά και πλεονάσματα, ξεκίνησε ΕΔΕ κατά των μελών του ΠΥΣΔΕ και το αποτέλεσμα: το ΠΥΣΔΕ είχε στείλει σωστά τα στοιχεία του σε πίνακες και ήταν όλοι αθώοι
Οι μεταθέσεις όμως παρέμειναν ως είχαν αφού ήταν απόφαση υπουργού δλδ. αυτός υπέγραψε, ο οποίος έχει και το ακαταδίωκτο (περί ευθύνης υπουργών).

7
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Μαθητεία σε ΕΠΑΛ
« στις: Οκτώβριος 16, 2022, 05:53:51 μμ »
Ναι, θα είναι εκτός ωραρίου του σχολείου, όπως είναι τα ΙΕΚ.
Η εργασια - πρακτική ασκηση γίνεται 4 φορες την εβδομάδα και η εκπαίδευση γίνεται ένα επτάωρο εντός σχολικού ωραρίου την 5η μέρα. Τη διδάσκουν και μονιμοι και αναπληρωτές (αν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι μόνιμοι) και συνυπολογίζονται στο υποχρεωτικό ωράριο κανονικά, οπότε εκείνη την ημέρα που κάνουν μάθημα στους μαθητευόμενους δεν κάνουν μάθημα σε τμήματα του ΕΠΑΛ. Συνήθως δίνονται ακόμα τρείς ώρες κάποια της εβδομάδας για επίβλεψη στο χώρο της μαθητείας, αλλά αυτό ίσα ίσα φτάνει για τον έλεγχο και το πέρασμα κάθε είδους δικαιολογητικών στην πλατφόρμα της μαθητείας (βεβαιώσεις μισθοδοσίας, ημερολόγιο μαθητευόμενου, μηνιαία δελτία ΙΚΑ κλπ..)

8
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2022
« στις: Οκτώβριος 04, 2022, 08:18:59 πμ »
Στη συνεχεια καταρτιζει μια λιστα προτεραιοτητας των εκπαιδευτικών που επιθυμει να εργαστούν (με απόσπαση) στη δδε αυτή και τη στελνει στο αρμοδιο τμημα του υπουργειου.
Υπ'όψιν πως με τη συνδρομή κάποιου πολιτικού-βουλευτικού γραφείου να παραμέινει η σειρά προτεραιότητας ή και να αλλάξει στην πορεία προς την υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ, λάβετε τα μέτρα σας...

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Αύγουστος 11, 2022, 09:34:57 μμ »
https://www.gdimitrakopoulos.gr/files/enimerotiko_1.pdf
Για τις οργανικότητες αθμιάς...

10
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2022
« στις: Ιούλιος 13, 2022, 02:06:25 μμ »

Ως προς το τρίτο (να συμβουλευτεις την προαναφερθείσα 85980/δ2/4-07-2020) ενας καθηγητης δεν μετακινείται από το πύσδε σε άλλο σχολειο (ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΥΣΔΕ ΝΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ) όταν μπορεί να συμπληρωσει στην οργανική του με α-β ανάθεση (ή και β ειδικοτητα, αν και υπάρχουν όρια ωρών β ειδικ που μπορεί να πάρει).


Γνωρίζω δύο ΠΥΣΔΕ που αυθαίρετα τοποθέτησαν καθηγητές σε άλλα σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου με ώρες Α ανάθεσης, ενώ οι ίδιοι ήθελαν να παραμείνουν με ώρες Β ανάθεσης στην οργανική τους... Στη μια περίπτωση ήθελαν να ικανοποιήσουν ΓΕΛ που ζητούσε την ειδικότητα για μάθημα πανελληνίων, αλλά στην άλλη το έκαναν σε ξενογλωσσο απλα για να μην πάρουν αναπληρωτές...  Επικαλέστηκαν με μια διασταλτικότατη ερμηνεία τη διάταξη ότι δεν επιτρέπεται να μείνουν άτομα στη διάθεση όταν υπάρχουν διαθέσιμες κενες ώρες καθηγητών...

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2022
« στις: Ιούλιος 09, 2022, 08:08:14 μμ »
Στήν Δευτεροβάθμια ισχύει το εξής για συμπλήρωση ωραρίου το οποίο επηρεάζει τις τοποθετήσεις (βλέπε την οδηγία Δ)

https://www.esos.gr/arthra/68464/apofasi-fek-anatheseis-mathimaton-gymnasioy-kai-genikoy-lykeio

Το κάθε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ θα πρέπει να περιμένει να γίνουν πρώτα οι αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ γιατί αν βιαστεί και κάνει τοποθετήσεις-αποσπάσεις εντός με τους οργανικά ανήκοντες θα αδικήσει κόσμο. Κατ΄αρχήν θα πάρουν απόσπαση εκτός κάποιοι και θα ανοίξουν νέα λειτουργικά κενά τα οποία μπορεί να διεκδικούσε και κάποιος με οργανική στο νομό.. κατά δεύτερον υπάρχουν περιπτώσεις που η νομοθεσία προβλέπει τοποθέτηση σε συγκεκριμένο τόπο (π.χ. συζυγοι ένοπλων που έχουν έρθει με κατά προτεραιότητα πρέπει να τοποθετηθούν σε ακτίνα 20χλμ από την μονάδα του συζύγου κλπ.) και αν τοποθετήσει ήδη εκεί άτομα το ΠΥΣΔΕ, είναι παράνομο. Τέλος  και τα ίδια τα τμήματα θα σταθεροποιηθούν αργότερα (π.χ. αναθέσεις μαθημάτων στους συλλόγους, άδειες, Ειδικότητες ΕΠΑΛ, μετεγραφές, επιλογή ξένης γλώσσας, σπάσιμο τμημάτων λόγω μαθητών με ειδικές ανάγκες κλπ) που δημιουργούν μια πολύ ρευστή κατάσταση και έτσι κάποιοι που μπορεί να έχουν τοποθετηθεί, να γίνουν ξαφνικά υπεράριθμοι και να τους μετακινούν.
Βασικά θα ήταν προτιμότερο να έχουν ξεκαθαρίσει όλα πριν να ξεκινήσουν κάν οι καλοκαιρινές διακοπές αλλά ξέρουμε όλοι σε ποιά χώρα ζούμε...

13
Εργασιακά / Απ: Ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας
« στις: Ιούνιος 28, 2022, 03:44:39 μμ »
Λίγα post πριν το έχει δημοσιεύσει ο Dr_Michael

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2022
« στις: Ιούνιος 20, 2022, 07:08:16 μμ »
Τα λειτουργικά κενά για τοποθετήσεις θα ζητηθούν αφού γίνουν ολοκληρωθούν οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, για να ανακοινωθούν και να γίνουν οι αιτήσεις τοποθετήσεων. Απλά τα πυσδε τοποθετουν εικονικά τους διαθέσιτες για να υπολογιστούν οι ώρες και να δωθούν στο ΚΥΣΔΕ

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32257
  • Τελευταία: toniaxatz
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1157256
  • Σύνολο θεμάτων: 19177
  • Σε σύνδεση σήμερα: 389
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 379

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.