1
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Εγκύκλιος αναπληρωτών κ ωρομισθίων 2011-12
« στις: Ιούλιος 07, 2011, 12:54:26 μμ »
Διαγράφηκαν κάποια προσβλητικά ή εκτος θέματος μηνύματα.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Εγκύκλιος αναπληρωτών κ ωρομισθίων 2011-12« στις: Ιούλιος 07, 2011, 12:54:26 μμ »
Διαγράφηκαν κάποια προσβλητικά ή εκτος θέματος μηνύματα.
2
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Εγκύκλιος αναπληρωτών κ ωρομισθίων 2011-12« στις: Ιούλιος 07, 2011, 10:39:35 πμ »
Εγινε μετονομασία του θέματος για να καλύπτει πλήρως το περιεχόμενο της συζήτησης
3
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Aπενεργοποίησης αίτησης δήλωσης αναπληρωτή« στις: Ιούλιος 07, 2011, 10:06:10 πμ »Τα άσχετα μηνύματα θα σβηστούν σύντομα και το θέμα θα συγχωνευτεί με το "Αλλαγες στην εγκυκλιο αναπληρωτων 2011-2012 " για την καλύτερη οργάνωση του forum Σβήστηκαν τα άσχετα με το θέμα μηνύματα και έγινε συγχώνευση με το παρόν θέμα για την καλύρετη οργάνωση και λειτουργία του forum. Ευχαριστούμε για την κατανόηση 4
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: αιτήσεις αναπληρωτών κ ωρομισθίων 2011-12« στις: Ιούλιος 06, 2011, 04:42:33 μμ »5
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: αιτήσεις αναπληρωτών κ ωρομισθίων 2011-12« στις: Ιούλιος 06, 2011, 04:27:37 μμ »6
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: αιτήσεις αναπληρωτών κ ωρομισθίων 2011-12« στις: Ιούλιος 06, 2011, 03:45:47 μμ »
Έγινε συγχώνευση δύο ίδιων θεμάτων που ήταν σε εξέλιξη παράλληλα.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση 8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Μάιος 20, 2011, 09:52:29 πμ »9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής« στις: Μάιος 17, 2011, 11:07:23 μμ »Θα παρακαλούσα να πέσουν οι τόνοι, να αποφευχθούν τα όποια ειρωνικά, εριστικά ή προκλητικά μηνύματα και να συνεχιστεί η συζήτηση επί του θέματος, χωρίς τις όποιες μη απαραίτητες παρεκκλίσεις .Το να διατυπώνεται μία άλλη άποψη πάνω στο θέμα θεωρείται παρέκκλιση; Πρέπει όλοι να συμφωνούμε για κάποιο λόγο; Σαφώς και μπορεί να διατυπώνεται η κάθε άποψη, αρκεί να γίνεται με τρόπο που δεν προκαλεί και δεν μειώνει τους υπόλοιπους συνομιλητες είτε με προσβολές, είτε με ειρωνίες. Η καθε άποψη είναι σεβαστή και αποδεκτή σε μια συζήτηση αρκεί να μην καταλήγει σε προσωπική διαμάχη και να μην αποσυντονίζει τη συζήτηση κάνοντας την να ξεφεύγει από το θέμα. Μετά από αυτή τη μικρή παρένθεση, παρακαλούμε τα επόμενα μηνύματα να αναφέρονται στο θέμα το οποίο είναι: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής Ευχαριστούμε 10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής« στις: Μάιος 17, 2011, 10:48:03 μμ »
Θα παρακαλούσα να πέσουν οι τόνοι, να αποφευχθούν τα όποια ειρωνικά, εριστικά ή προκλητικά μηνύματα και να συνεχιστεί η συζήτηση επί του θέματος, χωρίς τις όποιες μη απαραίτητες παρεκκλίσεις .
Για ότι έχετε να πείτε σε προσωπικό επίπεδο, παρακαλούμε να κάνετε χρήση των pm. Ευχαριστούμε για την κατανόηση 12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις σε Διαπολιτισμικά Σχολεία« στις: Μάιος 11, 2011, 02:23:33 μμ »
vassogar θα σε παρακαλούσα να γράφεις με πεζά και όχι με κεφαλαία.
Ευχαριστώ 13
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Θα γίνει ασέπ ?« στις: Απρίλιος 27, 2011, 10:03:53 πμ »
Το παρόν θέμα κλειδώνεται. Υπάρχει ανοιχτό θέμα σχετικά με το αν θα γίνει ή όχι ΑΣΕΠ το 2012 στον παρακάτω σύνδεσμο, όπου μπορείτε να γράφετε την ό,ποια σχετική πληροφορία:
http://www.pde.gr/index.php?topic=22757.0 Ευχαριστούμε για την κατανόηση. 14
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Θα γίνει ασέπ ?« στις: Απρίλιος 20, 2011, 02:18:59 μμ »
Παρακαλούμε πολύ, να πέσουν οι τόνοι και τα μηνύματα που θα ακολουθήσουν να είναι με πληροφορίες σχετικά με το θέμα ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Όποιο προσωπικό πρόβλημα ή διαφωνία έχετε να το λύσετε με pm. Αν συνεχιστεί έτσι η συζήτηση και αν συνεχίσετε να παραβλέπετε τις παρατηρήσεις των συντονιστών η συζήτηση θα κλειδωθεί.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση |