Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - adion

Σελίδες: 12
15
Το άσχημο συνάδελφε "momos" δεν είναι μόνο ότι γίνονται λάστιχο όλες οι παραπάνω κοινές ειδικότητες της Α/θμιας και Β/θμιας.
(Σημείωση: με τους παραπάνω νόμους λάθος αναφέρεις ότι γινόταν για τη Φ.Α. σε όλες τις βαθμίδες. Γινόταν μόνο στα ΤΑΔ και στην Α/θμια για τους γυμναστές. Οχι σε κάθε κανονικό σχολείο της Β/θμιας. Αν κάνω λάθος δείξε μου το σχετικό άρθρο, σε παρακαλώ.)

Το επιπλέον ανησυχητικό είναι η επόμενη παράγραφος β του ίδιου άρθρου (21) και νόμου που στο site της αλφαβήτα τους πέρασε ξώφαλτσα.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
β)  Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε δυσπρόσιτα σχολεία και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία [adion: ίδιας βαθμίδας ή όχι?]   του ιδίου ή πλησιέστερου δήμου των περιοχών ευθύνης της διεύθυνσης εκπαίδευσης. Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.»[/b]   

Εδώ υποκρύπτεται έντεχνα η δυνατότητα μετακίνησης των άλλων ειδικοτήτων (θεολόγου, φιλόλογου, μαθηματικού, κλπ) προς τα Δημοτικά ώστε να συμπληρώσουν το ωράριό τους. Το αφήνουν να αποτελεί "θέμα ερμηνείας νόμου" και είδος "κραςςς τεστ" θα έλεγα.

Πως μεταφράζεις συνάδελφε "momos" την παραπάνω παράγραφο? (σε έχω ήδη ρωτήσει και ΕΔΩ).

Οταν λέει ο νόμος παραπάνω "...για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία" εσύ πως τον ερμηνεύεις? Σε σχολεία της ίδιας βαθμίδας ή και διαφορετικής?. Εφόσον δεν διευκρινίζεται δεν μπορεί να ερμηνευτεί όπως εξυπηρετεί το δημόσιο?
 Αν η ερμηνεία του νόμου "βολεύει" την διαφορετική βαθμίδα αυτόματα καταργούνται οι βαθμίδες εκπαίδευσης τουλάχιστον για τις δυσπρόσιτες περιοχές, δηλαδή αυτό που αναφέρεις παραπάνω "...μέχρι τώρα ήταν έξω από τα όρια του νόμου και μπορούσε ο εκπαιδευτικός να αρνηθει."

Μην με ξαναερωτήσεις αν "είναι κακό αυτό"? Την απάντηση την ξέρουν όσοι δουλεύουν στα βουνά "παντός καιρού" και όχι εμείς οι βολεμένοι της πόλης.
Αναμένω πρώτα την απάντησή σου και μετά συζητάμε ...νηφάλια για την τυχόν επέκταση των παραπάνω στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
---------------------------

Ενα άλλο "έξυπνο" σημείο που θέλει "κοινό αριθμητικό νου" είναι ότι αν διορίσουν υπεράριθμους στα δημοτικά στις παραπάνω ειδικότητες τότε θα πρέπει να κάνουν και τις 24 ώρες τους στη Β/θμια (και όχι 21 όπως θα εκαναν αν διορίζονταν εκεί).
Αυτό σημαίνει ότι αντί να διορίσουν 80 διορίζουν 70 (1/8 η διαφορά "κέρδους") και πετυχαίνουν το ίδιο αποτέλεσμα χωρίς "πρόσθετη δαπάνη για το Δημόσιο".
Το πιάσατε το υπονοούμενο?

...απὀψεις μου άλλωστε.



16
Αγαπητέ "Momos" 

Πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσουμε που μας φιλοξενούν σε αυτό το θέμα.

Δεύτερο απ' όλα θα χαιρόμουνα να πάρεις συγκεκριμένες θέσεις στα παραπάνω ώστε να γνωρίζω τι υποστηρίζεις και από που ορμόμενος κινείσαι τόσο "αποσβεστικά" και "νηφάλια".

Ερμήνευσέ μου, σε παρακαλώ τη παράγραφο "β)" να καταλάβω τι ακριβώς διαπιστώνεις με την όποια πείρα σου. Το "ΔΕΝ είναι έτσι τα πράγματα"  που ανέφερες αποσβαίνει οξύτητες και προλαμβάνει καταστάσεις πριν την "την επέλαση του εχθρού" που ειρωνικά ανέφερες.

Γίνε συγκεκριμένος και λιγότερο ...νηφάλιος.

Συμφωνείς η παράγραφος "α)" να εφαρμοσθεί σε όλη την Εκπαίδευση? Δηλαδή δέχεσαι π.χ. ο Μαθηματικός να πάει (παντός καιρού) στο μέχρι 40 χιλ. Δημοτικό και να κάνει Πρακτική Αριθμητική? ΝΑΙ ή ΟΧΙ? Διαφωνείς να προσληφθεί ένας επιπλέον ωρομίσθιος που θα το ξέρει από πριν ή προτιμάς μια μητέρα ξαφνικά να τρέχει στα βουνά, από χωρίον εις χωρίον, για να καλύψει το ωράριό της?

Κρίνεις ότι το να γίνουν όλοι ή μερικοί συνάδελφοι λάστιχο είναι θετικό για τον ίδιο τον διδασκόμενο αλλά και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου? Η μη συμμετοχή του εκπαιδευτικού στην κοινωνία του σχολείου για μία, δύο ή τρεις μέρες την εβδομάδα ποιον ωφελεί περισσότερο και πόσο ωφελεί τον μαθητή?

Η τυχόν εφαρμογή των παραπάνω στον ευρύτερο δημόσιο τομέα σε αφήνει αδιάφορο?

--------------------------------------

Πάντα υπάρχουν ανενεργοί νόμοι και διατάξεις όχι μόνον στην Εκπαίδευση.
 
Σαν παράδειγμα, όπως θα πρέπει να γνωρίζεις, υπάρχει νόμος που λέει ότι ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να κτυπάει κάρτα υπογράφοντας την ώρα προσέλευσής του σε ειδικό έντυπο που έχει εκδόσει το ΥΠΕΠΘ. Γιατί δεν εφαρμόζεται?
Υπάρχει νόμος περί αξιολόγησης, γιατί δεν ισχύει?
Γιατί δεν έρχονται να διδάξουν ιδιώτες κατά συρροή, με παροχή υπηρεσιών, στα δημόσια σχολεία αφού το λέει ο νόμος?
Γιατί απλούστατα ισχύει το "είθισται" των κατακτήσεων των εκπαιδευτικών που απενεργοποιεί τους μη αποδεκτούς νόμους.

Το ίδιο θα ισχύσει και τώρα αν πάει να εφαρμοστεί νόμος που πιθανόν βρει την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ενάντια.

Το πολύ νηφάλια, που βλέπω ότι σε εκφράζει, είναι, ξέρεις, και η βασική αιτία της βαθειάς νάρκης της παιδείας μας.
----------------------------
Υ.Γ. Μιας και γίνονται μετατάξεις για το συμφέρον του υπαλλήλου, όπως λες, γνωρίζεις πόσες αιτήσεις έγιναν από ειδικότητες της Α/θμιας προς Β/θμια και πόσες είχαν θετική κατάληξη. Οι αιτήσεις χιλιάδες και οι αποδεκτές ελαχιστότατες. Γιατί?
Υ.Γ.2  Είναι κακό ο συνάδελφος Φ.Α. της Α/θμιας να ζητάει μετάταξη ώστε να έχει τις ίδιες δυνατότητες ανέλιξης με αυτόν της Β/θμιας (Δεν του επιτρέπεται να γίνει π.χ. Προϊστάμενος Φ.Α.)

17
Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία 1000%

Μην σας ανησυχεί συνάδελφοι το θέμα. Είναι βέβαιο ότι η Πληροφορική σας θα γίνει κανονικό μάθημα στα Δημοτικά όπως είναι και το δικό μου (Φ.Α.). Οι συμφωνίες με τον Billy γιατί έγιναν? Η κοινωνία της Πληροφορίας με τα τόσα δις δεν θα βρεί εφαρμογή στη Α/θμια? Θα μας φάνε οι Ευρωπαίοι. Ασε που είμαστε και τελευταίοι στην Ευρώπη στο σχετικό θέμα.
Για το σίγουρο της υπόθεσης διαβάστε πως είναι προετοιμασμένη η είσοδος του μαθήματός σας στο νέο νόμο σχετικά με "Οργάνωση και λειτουργία της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις" όπου στο άρθρο 21 αναφέρονται τα εξής:

«1. α) Εκπαιδευτικοί των κλάδων Αγγλικής γλώσσας, Γαλλικής γλώσσας, Γερμανικής γλώσσας, Μουσικής, Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής οι οποίοι υπηρετούν στην πρωτοβάθμια ή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη δευτεροβάθμια και αντιστρόφως  για συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου. Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκει ο εκπαιδευτικός, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική τους θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.

Το άσχημο για σας (αλλά και για μας και τις άλλες ειδικότητες) είναι ότι θα κάνουν μπαλλάκι τους ήδη διορισμένους συναδέλφους σας της Β/θμιας για να καλύψουν τις ώρες της Α/θμιας.
 
Στο παραπάνω νόμο είδατε τι κρύβεται? Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Είναι η πρώτη φορά που γίνεται στην Ελλάδα αυτό. Ποτέ πριν δεν μπορούσαν να το κάνουν αυτό σε καμία ειδικότητα από την Β/θμια προς την Α/θμια.
Ξέρετε τι άλλο κρύβουν? Την κατάργηση των βαθμίδων και στις άλλες ειδικότητες της Β/θμιας (Μαθηματικούς, Φιλόλογους, Θεολόγους, κλπ)
Πως θα το κάνουν?
Με ένα δοκιμαστικό τεστ αντίδρασης (κάτι σαν κρας τεστ) σε μία μικρή ομάδα εκπαιδευτικών. Δείτε συγκεκριμένα παρακάτω την β) παράγραφο και "θα πιάσετε το υπονοούμενο":

β) Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε δυσπρόσιτα σχολεία και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία του ιδίου ή πλησιέστερου δήμου των περιοχών ευθύνης της διεύθυνσης εκπαίδευσης. [Adion: ...εδώ δεν μπαίνουν τα παραπάνω μπλε γραμματα ώστε να είναι θέμα "ερμηνείας νόμου".]   Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.»
Βλέπετε πόσο έντεχνα το κρύβουν το θέμα που στην παράγραφο α) παραπάνω φαίνεται με τα μπλε γράμματα.
Αν η αντίδραση είναι μεγάλη θα ερμηνεύσουν το νόμο "χωρις αλλαγή βαθμίδας" (αυτή είναι η "πισινή" τους).
Αν η αντίδραση είναι μικρή θα εφαρμόσουν την παράγραφο β) όπως και στην α).
Γιαυτό άλλωστε ψηφίστηκε μες στο καλοκαίρι.
 Στην δε Εισηγητική Έκθεση του νόμου δηλώνουν ότι "οι κλάδοι Αγγλικής γλώσσας, Γαλλικής γλώσσας, Γερμανικής γλώσσας, Μουσικής, Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής είναι κοινοί κλάδοι Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για την ομαλή λειτουργία των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τη βέλτιστη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού προς όφελος της εκπαίδευσης στο συνολικό πλαίσιο των δραστηριοτήτων της, προτείνεται η διάταξη αυτή".


Σκεφθείτε λοιπόν το Θολόγο να φεύγει από το Γυμνάσιο του και να τρέχει στο κοντινό Δημοτικό να κάνει θεησκευτικά ή τον Μαθηματικό να πάει να κάνει Αριθμητική.

Μπορείτε να σκεφθείτε τι θα γίνει με την "εύρυθμη λειτουργία του σχολείου" που είναι και το Ευαγγέλιο του σχολείου άλλωστε.

Φυσικά, αν περάσουν τα παραπάνω με το αζημίωτο γιατί να μην τα εφαρμόσουν και στους άλλους δημόσιους υπάλληλους πάντα φυσικά "προς όφελος της δημόσιας υπηρεσίας και των εξυπηρετούμενων πολιτών".

18
Εργασιακά / Απ: Εκπαιδευτική Νομοθεσία
« στις: Ιούλιος 08, 2006, 10:43:37 μμ »
...thanks

19
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« στις: Ιούλιος 02, 2006, 12:16:39 μμ »
...μήπως σας ενδιαφέρει η γνώμη ενός "εξασφαλισμένου"μονιμά" του δημόσιου σχολείου? Αν ναι, δείτε την παρακάτω:

Ο Διορισμός Σήμερα: Συνοθύλευμα Συγκρουόμενων Απόψεων, Αδικιών και Αγανάκτησης

Επετηρίδα:
Οταν υπήρχε αυτό το αδιάβλητο και δίκαιο, για την εποχή του τουλάχιστον, σύστημα ο κάθε ενδιαφερόμενος πτυχιούχος γνώριζε πότε περίπου θα διορισθεί και οριοθετούσε τους στόχους της ζωής του ανάλογα. Αν ήθελε στο χρόνο αναμονής του μπορούσε να κάνει ένα μεταπτυχιακό  ή να ασχοληθεί με το χώρο του σαν ωρομίσθιος ή αναπληρωτής (αυτά τα 2 έκανα εγώ). Αν τα κατάφερνε δε οικονομικά ξεκινούσε και την οικογένειά του. Φυσικά και τότε υπήρχαν πίνακες με αναπληρωτές αλλά δεν τολμούσε να αμφισβητήσει κανένας το 100% της επετηρίδας. Οι εκάστοτε κυβερνώντες τους χρησιμοποιούσαν (τους αναπληρωτές) για να μπορούν να τους κάνουν μπαλλάκι και να καλύπτουν τις ατέλειές τους καθώς και τα κομματικά τους συμφέροντα (όπως λέτε ότι συμβαίνει και σήμερα δηλαδή) άσχετα αν η ΟΛΜΕ παρουσίαζε τα τεράστια οργανικά κενά που θα δικαιολογούσαν περισσότερους διορισμούς.

ΑΣΕΠ:
Οταν ο "Τσάρος της Οικονομίας" Αρσένης ξεκίνησε ως υπουργός Παιδείας το 1997-98 το ΑΣΕΠ, καταργώντας την επετηρίδα, το έκανε (έτσι δήλωνε) για να δώσει ευκαιρία στους νεότερους μέσω ΑΣΕΠ να μπουν στο δημόσιο και στους παληούς να διορισθούν με φθίνοντα ποσοστά (80%, 60%, 40% κλπ) μέσω επετηρίδας. Το 100% δηλαδή το μοιράζονταν ο ΑΣΕΠ και η επετηρίδα. Κανένας άλλος φυσικά.
 
Και δείτε πως αρχίζουν αμέσως οι εξής αδικίες:

1) Μέσω επετηρίδας μετά τον ΑΣΕΠ, μετά το 98:
Αυτοί που από μαθητές αποφάσισαν να μπουν σε κάποιο πανεπιστήμιο, γνωρίζοντας από πριν τα χρονικά όρια της επαγγελματικής τους αποκατάστασης, είδαν ξαφνικά να γκρεμίζονται τα στέρεα και εμφανή σκαλοπάτια της επαγγελματικής, και όχι μόνο, ζωής τους. Οταν ξεκίνησαν είχαν την διαβεβαίωση από όλη την κοινωνία (όχι μόνο την πολιτική) για την χρονοθετημένη πορεία τους. Τα φθίνοντα ποσοστά της εξαφανιζόμενης επετηρίδας  μπόρεσαν να καλύψουν ένα πολύ μικρό μέρος αυτών των ανθρώπων. Για παράδειγμα όταν πήραν και τους τελευταίους της επετηρίδας διορίσθηκαν συνάδελφοι ΠΕ04 (Φυσικοί) με πτυχίο 1982- 83. Ολοι οι άλλοι με πτυχίο μετά το 1983 ?

2) Μέσω ΑΣΕΠ, μετά το 98:
Εδώ υπήρχαν φαινόμενα πτυχιούχοι του 97-98 που το πανεπιστήμιο χ τούς αξιολόγησε (μέσα σε 4-6 χρόνια) με πτυχίο άριστα να ΜΗΝ περάσουν και άλλοι από το ίδιο πανεπιστήμιο, και του ίδιου έτους, με βαθμό 6 να κριθούν ως καλύτεροι (μέσα σε ένα σαββατοκύριακο) και να περάσουν. Τι σας λέει αυτό?? Σας λέει ότι ο ΑΣΕΠ έκρινε πιο δίκαια από το πανεπιστήμιο, υποκαθιστώντας το συνάμα? Σας λέει ότι ο βαθμός του πτυχίου ήταν ψεύτικος? Σας  λέει ότι σε κάθε τυχαίο διαγωνισμό αυτού του τύπου πάντα ΔΕΝ θα βγαίνει αξιοκρατικά ο καλύτερος? Αν ναι, τότε γιατί φτιάχθηκε? ...

(συνεχίζεται)


20
Σχολική ζώνη / Νέα βιβλία Φυσικής Αγωγής
« στις: Ιούνιος 26, 2006, 11:17:27 μμ »
Βιβλία Φυσικής Αγωγής

  Φέτος εμφάνισε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο τα νέα βιβλία Φυσικής Αγωγής (για Δημοτικό κ΄Γυμνάσιο μόνο, όχι Λύκειο).

Ισως (?) να είναι η πρώτη φορά, μάλιστα, που εκδίδονται βιβλία Φ.Α. για τους μαθητές κυρίως αλλά και τους αντίστοιχους καθηγητές Φ.Α. του σχολείου (αν γνωρίζετε επ' αυτού, παρακαλώ, γνωστοποιήστε το).

  Πρώτη φορά, πάντως, που εκδόθηκαν βιβλία Φ.Α. ήταν το 1882 με το "Εγχειρίδιον Γυμναστικής" του Ιωάννη Φωκιανού,

και κατόπιν το 1893 με το "Εγχειρίδιον σχολικής Γυμναστικής" και το 1896 με το "Αθλητικά αγωνίσματα, προπόνησις και υγιεινή" του Ιωάννη Χρυσάφη,

Και οι δύο υπήρξαν πρωτεργάτες της ενσωμάτωσης της Φ.Α. στην Εκπαίδευση.

(Επί των ημερών τους, η Φ.Α. εδιδάσκετο 5 ώρες την εβδομάδα στα ελληνικά σχολεία - 1900 και 1929).
----------------
Οσοι συνάδελφοι ενδιαφέρεστε, ιδαίτερα οι της Φυσικής Αγωγής, μπορείτε να δείτε τα νέα βιβλία ή να τα κατεβάσετε από το παρακάτω site της Φυσικής Αγωγής:

http://www.fa3.gr/phys_educ_2/PhysEd_Books/index.htm


21
 "Πρόγραμμα Καλλιπάτειρα"

Τελευταία Νέα

Ο κ. Καλός ανακοίνωσε ότι "το διάδοχο πρόγραμμα της Ολυμπιακής Παιδείας, το πρόγραμμα «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ», από φέτος θα είναι στο πρόγραμμα όλων των σχολείων, με ειδικευμένους καθηγητές Φυσικής Αγωγής, που θα προσληφθούν, επιπλέον των καθηγητών Ολυμπιακής Παιδείας."

(Πηγή: http://www.sportsnet.gr/PressRel_Public/search_res.asp?id=1395)

Σχετικά με την πιθανή αναζωογόνηση του κλάδου και την πιθανή αύξηση των θέσεων εργασίας σε χιλιάδες πτυχιούχους δείτε ΕΔΩ

22
 "Πρόγραμμα Καλλιπάτειρα"

Τελευταία Νέα

Ο κ. Καλός ανακοίνωσε ότι "το διάδοχο πρόγραμμα της Ολυμπιακής Παιδείας, το πρόγραμμα «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ», από φέτος θα είναι στο πρόγραμμα όλων των σχολείων, με ειδικευμένους καθηγητές Φυσικής Αγωγής, που θα προσληφθούν, επιπλέον των καθηγητών Ολυμπιακής Παιδείας."

(Πηγή: http://www.sportsnet.gr/PressRel_Public/search_res.asp?id=1395)

23
Εργασιακά / Απ: Εκπαιδευτική Νομοθεσία
« στις: Ιούνιος 12, 2006, 02:32:14 μμ »
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
...συνέχεια

Από τον ιστότοπο: "Φυσική Αγωγή"
(www.fa3.gr)
     ΑΘ.Δ.


Μέρος Β'

=>> ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ κ' ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ στα ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ (πρώην ΠΡΟΤΥΠΑ) ΓΥΜΝΑΣΙΑ
- ΛΙΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ (και ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ) ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

=>> Τρόπος λειτουργίας Νομαρχιακών και Επαρχιακών Επιτροπών Παιδείας
=>> ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ - Υπόδειγμα Αίτησης 1ης και 2ης Παραίτησης για Συνταξιοδότηση
=>> Διδακτικές επισκέψεις και οργάνωση της πολιτιστικής διάστασης της εκπαιδευτικής διαδικασίας
=>> ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Δ/ντές Εκπ/σης, Προϊστάμενοι Γραφείων κ' Φ.Α., Δ/ντές Σχολ. Μονάδων
=>> ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
=>> ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
=>> ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
=>> ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
=>> ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Σύμβουλοι Α/θμιας, Β/θμιας, Ειδικής κ' Προσχολικής Αγωγής
=>> ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Σύμβουλοι Α/θμιας, Β/θμιας, Ειδικής κ' Προσχολικής Αγωγής
=>> ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2006-07
=>> Βαθμολογική κλίμακα – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων - Υπηρεσιακά συμβούλια. Οδηγίες για την πρώτη εφαρμογή του ν. 3260/2004 (ΦΕΚ 151 Α’/ 6-8-2004
=>> Διαπολιτισμική εκπαίδευση-Τάξεις Υποδοχής-Φροντιστηριακά Τμήματα - Γ1/708/7-9-1999 Φ10/20/Γ1/708/7-9-1999
=>> ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ & ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
=>> Η ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη: Αξιολόγηση και εξεταστικά συστήματα
=>> Προγράμματα Σπουδών στην Αγγλία, Γαλλία και Ισπανία (1984-1994)
=>> Υπηρεσιακά Συμβούλια: ΚΕΦ. Α, Σύνθεση, συγκρότηση και λειτουργία αυτών
=>> Υπηρεσιακά Συμβούλια: ΚΕΦ. Β, Αρμοδιότητες υπηρεσιακών συμβουλίων
=>> Υπηρεσιακά Συμβούλια: ΚΕΦ. Γ, Αιρετά μέλη των υπηρεσιακών συμβουλίων εκπαιδευτικού προσωπικού
=>> Υπηρεσιακά Συμβούλια: ΚΕΦ. Γ & Δ, Αιρετά μέλη ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού ειδικής αγωγής, Μεταβατικές και τελικές διατάξεις
=>> ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (1η, 2η ανάθεση)
=>> ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΥΛΙΚΕΙΑ: ΕΚΜΙΣΘΩΣΗ, ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΑ ΕΙΔΗ
=>> Παιδαγωγικές συναντήσεις - έλεγχος προόδου - έλεγχος φοίτησης Λειτουργία συστεγαζόμενων σχολείων
=>> Συνεδριάσεις συλλόγου διδασκόντων Εφημερεύοντες - Επιτήρηση μαθητών, Εκδρομές - διδακτικές επισκέψεις Σχολική ζωή - Πολmσμός, Πρωινή προσευχή - σημαιοστολισμός Ενδυμασία μαθητών Παιδαγωγικός έλεγχος διαγωγής του μαθητή δημοτικού σχολείου Εκκλησιασμός, Μη Ορθόδοξοι μαθητές Σημαιοφόροι και παραστάτες - υπεύθυνοι για κατάθεση στεφάνου, Προγραμματισμός - απολογισμός του εκπαιδευτικού έργου Σεμινάρια εκπ/κών - Συσκέψεις με το σχολικό σύμβουλο
=>> Σχολικό και διδακτικό έτος, Διακοπές- αργίες- εορταστικές εκδηλώσεις, Διακοπές μαθημάτων λόγω εκτάκτων αναγκών, Βιβλία-έντυπα για το δημοτικό σχολείο
=>> Εγγραφές- Μετεγγραφές μαθητών, Περιπτώσεις κατατακτηρίων, προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων, Ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα
=>> Πρόσκληση πολυτέκνων για διορισμό σε θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το σχολ. έτος 2005-2006.
=>> Προθεσμία για συμμετοχή στην πιστοποίηση στο πλαίσιο του έργου «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» του Ε.Π. ΚτΠ.
=>> Μαθητές-Αθλητές-Εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ χωρίς Εξετάσεις
=>> Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών υπουργική απόφαση Δ2/1938/26-2-1998
=>> ΥπΕΠΘ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α')
=>> ΥπΕΠΘ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β')
=>> ΥπΕΠΘ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ')
=>> ΩΡΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ (Ωράριο Διδασκόντων, Ωράριο Εκπαιδευτικού Προσωπικού) - ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ
=>> Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων - Κατάλογος Βιβλίων ΟΕΔΒ -
=>> Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων - Εικόνες και Περιεχόμενα Βιβλίων ΟΕΔΒ -
=>> Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων - ΟΕΔΒ (Ο.Ε.Δ.Β.)
=>> ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ κ΄ΠΟΛΥΗΜΕΡΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ
=>> Ιστότοπος Φυσικής Αγωγής
=>> 108.000 οι αλλοδαποί μαθητές στα σχολεία, (6,8% του συνόλου)
=>> 2006, Σχολικοί περίπατοι και εκπαιδευτικές εκδρομές, ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ κ΄ΠΟΛΥΗΜΕΡΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ
=>> ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ
=>> ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ: Οργάνωση προγραμμάτων Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης σχολικού έτους 2005-06
=>> ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
=>> ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ - ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ - ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ Σ.Ε.Κ. - ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΜΕΩΝ Σ.Ε.Κ.
=>> ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ - ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
=>> ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ - (ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ) [Οπως ορίζουν: Το Σύνταγμα, ο Δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας, ο 1566/85 και άλλοι νόμοι και υπουργικές αποφάσεις και εγκύκλιοι]
=>> ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ: ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
=>> ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
=>> ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ: ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
=>> ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ: ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
=>> ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
=>> ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ - ΕΠΙΠΕΔΑ
=>> ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - Αρθρα 12 έως τέλος
=>> ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
=>> ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - Αρθρα 5,6,7,8
=>> ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ- Αρθρα 9,10,11
=>> ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (Αρθρο 1)
=>> ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (Αρθρο 2)
=>> ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ------
  =>> προεδρικό διάταγμα 25/2002
=>> Συνυπηρέτηση εκπαιδευτικών που έχουν συζύγους στρατιωτικούς

Αθ. Διονυσόπουλος (Καθ. Φ.Α.)

24
Εργασιακά / Εκπαιδευτική Νομοθεσία
« στις: Ιούνιος 12, 2006, 02:27:45 μμ »
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

Σας παραθέτω, συνάδελφοι, συνδέσμους από τον ιστότοπό μου "Φυσική Αγωγή".
Περιέχονται πλούσια θέματα της Εκπαιδευτικής Νομοθεσίας, της οποίας όλοι μας, πιστεύω, οφείλουμε να είμαστε γνώστες.
ΑΘ.Δ.

Μέρος Α'

=>> Αναζήτηση Σχολείων B/θμιας Εκπαίδευσης
=>> Αναζήτηση Σχολείων Α/θμιας Εκπαίδευσης
=>> ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ------
=>> ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
=>> ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ------
=>> ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ 14-7-2004 Θέματα Διοίκησης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης»
=>> ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2002 - 2003
=>> ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ: ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΟΔΗΓΙΩΝ Για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το Ακαδ. Έτος 2006-07
=>> ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, 2002 - 2003 - ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
=>> ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ το 2005 - 2006
=>> ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ το 2005 - 2006
=>> ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΕΛΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2005
=>> ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2005: Μηχανογραφικό Δελτίο, Τρόπος Υπολογισμού Μορίων
=>> Αιμοδοτική άδεια, Αδειες λόγω αιμοδοσίας, άδεια στους εθελοντές αιμοδότες
=>> Αδειες Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Καθηγητών, Αναπληρωτές και Ωρομισθιοι Καθηγητές, Αναπληρωτές και Ωρομισθιοι Δάσκαλοι, Αναπληρωτές και Ωρομισθιοι Εκπαιδευτικοί
=>> Αδειες Δημοσίων Υπαλλήλων, άδεια κανονική, μητρότητας, κυοφορίας, αναρρωτική, ειδική, εκπαιδευτική, εξετάσεων
=>> Χορήγηση – Παράταση άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2005-2006
=>> ΟΔΗΓΙΕΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2005-2006
=>> ΟΛΜΕ - ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΜΑΔΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΙΜΟΔΟΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ
=>> Οργάνωση των περιφερειακών υπηρεσιών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - Δομή και λειτουργία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Αρθρο 11)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (Αρθρο 12-18)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΔΟΜΗ κ΄ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ κ΄Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ, (Αρθρα 1-4)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (Αρθρο 19-20)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ (Αρθρο 21-22)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ (Αρθρο 23-27)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ - ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (Αρθρο 28-31)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (Αρθρο 32-36)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 -ΣΕΠ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ (Αρθρο 37-44)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ, ΜΟΑ (Αρθρο 45-47)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΟΡΓΑΝΑ ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ (Αρθρο 48-53)
=>> Τρόπος λειτουργίας Νομαρχιακών και Επαρχιακών Επιτροπών Παιδείας.- (Β' 81)
=>> Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας - Nόμος 2327, (ΦΕΚ Α' 156 31-7-1995)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΔΟΜΗ κ΄ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ κ΄Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ -(Αρθρα 5-10)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (Αρθρο 12-15)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (Αρθρο 61-69)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΟΣΚ, ΟΕΔΒ (Αρθρο 70-76)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ (Αρθρο 77-81)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (Αρθρο 82-91τέλος)
=>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - Δομή και λειτουργία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης
=>> ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Αθ. Διονυσόπουλος (Καθ. Φ.Α.)

25
.......

Eχω βρει και κάποια θέματα Εργοφυσιολογίας και Παιδαγωγικής.
Aν θέλει καποιος ας επικοινωνήσει να τα στείλω με mail γιατι είναι αρκετα.

θα επανέλθω μόλις βρω κάτι καινούριο.
εύχομαι να βοήθησα έστω και λίγο.



Δεν βοήθησες λίγο, βοήθησες πολύ. Οι αυριανοί συνάδελφοί μας σου οφείλουν ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Το υλικό σου ήδη κόβει βόλτες στον κυβερνοχώρο και κάνει στάσεις στα παρακάτω link:

Εργοφυσιολογία: http://www.fa3.gr/phys_educ_2/12_exams-asep-ergophys_1.htm
Παιδαγωγική: http://www.fa3.gr/phys_educ_2/12_exams-asep-Paidag_1.htm
Διδακτική Μεθοδολογία: http://www.fa3.gr/phys_educ_2/12_exams-asep-Didact_1.htm
Θεωρίες Μάθησης: (είναι σε μορφή .pdf, με "βάρος" 480 Kb) http://www.fa3.gr/phys_educ_2/yliko-asep.pdf

Σε ευχαριστούμε Ευθυμία όλοι μας.
Α.Δ.

26
μερος της απαντησης για το δευτερο ερωτημα της ειδικης διδακτικης περιεχεται στο βιβλιο ''ολυμπιακη παιδεια απο τη θεωρια στην πραξη''
στις τελευταιες σελιδες (200 σελ.) στο ''παραρτημα'' και φερει τιτλο  ''οργανωση δραστηριοτητας ή εκδηλωσης''.

Εδώ:   http://www.fa3.gr/phys_educ_2/12_exams-asep-2005.htm

27
Θέματα που αφορούν τον κλάδο μας θα βρεις στο site "Φυσική Αγωγή" (www.fa3.gr)

Συγκεκριμένα σχετικά με ύλη ΑΣΕΠ, ερωτήσεις και απαντήσεις για ΠΕ11 δες στο παρακάτω:

 http://www.fa3.gr/phys_educ_2/12_exams-asep-2005.htm



Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 506
Σύνολο: 507

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.