Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - adion

Σελίδες: 12
15
Το άσχημο συνάδελφε "momos" δεν είναι μόνο ότι γίνονται λάστιχο όλες οι παραπάνω κοινές ειδικότητες της Α/θμιας και

16
Αγαπητέ "Momos" 

Πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσουμε που μας φιλοξενούν σε αυτό το θέμα.

Δεύτερο απ' όλα θα χαιρόμουνα να πάρεις συγκεκριμένες θέσεις στα παραπάνω ώστε να γνωρίζω τι υποστηρίζεις και από που ορμόμενος κινείσαι τόσο "αποσβεστικά" και "νηφάλια".

Ερμήνευσέ μου, σε παρακαλώ τη παράγραφο "β)" να καταλάβω τι ακριβώς διαπιστώνεις με την όποια πείρα σου. Το "ΔΕΝ είναι έτσι τα πράγματα"  που ανέφερες αποσβαίνει οξύτητες και προλαμβάνει καταστάσεις πριν την "την επέλαση του εχθρού" που ειρωνικά ανέφερες.

Γίνε συγκεκριμένος και λιγότερο ...νηφάλιος.

Συμφωνείς η παράγραφος "α)" να εφαρμοσθεί σε όλη την Εκπαίδευση? Δηλαδή δέχεσαι π.χ. ο Μαθηματικός να πάει (παντός καιρού) στο μέχρι 40 χιλ. Δημοτικό και να κάνει Πρακτική Αριθμητική? ΝΑΙ ή ΟΧΙ? Διαφωνείς να προσληφθεί ένας επιπλέον ωρομίσθιος που θα το ξέρει από πριν ή προτιμάς μια μητέρα ξαφνικά να τρέχει στα βουνά, από χωρίον εις χωρίον, για να καλύψει το ωράριό της?

Κρίνεις ότι το να γίνουν όλοι ή μερικοί συνάδελφοι λάστιχο είναι θετικό για τον ίδιο τον διδασκόμενο αλλά και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου? Η μη συμμετοχή του εκπαιδευτικού στην κοινωνία του σχολείου για μία, δύο ή τρεις μέρες την εβδομάδα ποιον ωφελεί περισσότερο και πόσο ωφελεί τον μαθητή?

Η τυχόν εφαρμογή των παραπάνω στον ευρύτερο δημόσιο τομέα σε αφήνει αδιάφορο?

--------------------------------------

Πάντα υπάρχουν ανενεργοί νόμοι και διατάξεις όχι μόνον στην Εκπαίδευση.
 
Σαν παράδειγμα, όπως θα πρέπει να γνωρίζεις, υπάρχει νόμος που λέει ότι ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να κτυπάει κάρτα υπογράφοντας την ώρα προσέλευσής του σε ειδικό έντυπο που έχει εκδόσει το ΥΠΕΠΘ. Γιατί δεν εφαρμόζεται?
Υπάρχει νόμος περί αξιολόγησης, γιατί δεν ισχύει?
Γιατί δεν έρχονται να διδάξουν ιδιώτες κατά συρροή, με παροχή υπηρεσιών, στα δημόσια σχολεία αφού το λέει ο νόμος?
Γιατί απλούστατα ισχύει το "είθισται" των κατακτήσεων των εκπαιδευτικών που απενεργοποιεί τους μη αποδεκτούς νόμους.

Το ίδιο θα ισχύσει και τώρα αν πάει να εφαρμοστεί νόμος που πιθανόν βρει την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ενάντια.

Το πολύ νηφάλια, που βλέπω ότι σε εκφράζει, είναι, ξέρεις, και η βασική αιτία της βαθειάς νάρκης της παιδείας μας.
----------------------------
Υ.Γ. Μιας και γίνονται μετατάξεις για το συμφέρον του υπαλλήλου, όπως λες, γνωρίζεις πόσες αιτήσεις έγιναν από ειδικότητες της Α/θμιας προς

17
Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία 1000%

Μην σας ανησυχεί συνάδελφοι το θέμα. Είναι βέβαιο ότι η Πληροφορική σας θα γίνει κανονικό μάθημα στα Δημοτικά όπως είναι και το δικό μου (Φ.Α.). Οι συμφωνίες με τον Billy γιατί έγιναν? Η κοινωνία της Πληροφορίας με τα τόσα δις δεν θα βρεί εφαρμογή στη Α/θμια? Θα μας φάνε οι Ευρωπαίοι. Ασε που είμαστε και τελευταίοι στην Ευρώπη στο σχετικό θέμα.
Για το σίγουρο της υπόθεσης διαβάστε πως είναι προετοιμασμένη η είσοδος του μαθήματός σας στο νέο νόμο σχετικά με "Οργάνωση και λειτουργία της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις" όπου στο άρθρο 21 αναφέρονται τα εξής:

«1. α) Εκπαιδευτικοί των κλάδων Αγγλικής γλώσσας, Γαλλικής γλώσσας, Γερμανικής γλώσσας, Μουσικής, Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής οι οποίοι υπηρετούν στην πρωτοβάθμια ή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη δευτεροβάθμια και αντιστρόφως  για συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου. Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκει ο εκπαιδευτικός, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική τους θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.

Το άσχημο για σας (αλλά και για μας και τις άλλες ειδικότητες) είναι ότι θα κάνουν μπαλλάκι τους ήδη διορισμένους συναδέλφους σας της

18
Εργασιακά / Απ: Εκπαιδευτική Νομοθεσία
« στις: Ιουλίου 08, 2006, 10:43:37 pm »
...thanks

19
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« στις: Ιουλίου 02, 2006, 12:16:39 pm »
...μήπως σας ενδιαφέρει η γνώμη ενός "εξασφαλισμένου"μονιμά" του δημόσιου σχολείου? Αν ναι, δείτε την παρακάτω:

Ο Διορισμός Σήμερα: Συνοθύλευμα Συγκρουόμενων Απόψεων, Αδικιών και Αγανάκτησης

Επετηρίδα:
Οταν υπήρχε αυτό το αδιάβλητο και δίκαιο, για την εποχή του τουλάχιστον, σύστημα ο κάθε ενδιαφερόμενος πτυχιούχος γνώριζε πότε περίπου θα διορισθεί και οριοθετούσε τους στόχους της ζωής του ανάλογα. Αν ήθελε στο χρόνο αναμονής του μπορούσε να κάνει ένα μεταπτυχιακό  ή να ασχοληθεί με το χώρο του σαν ωρομίσθιος ή αναπληρωτής (αυτά τα 2 έκανα εγώ). Αν τα κατάφερνε δε οικονομικά ξεκινούσε και την οικογένειά του. Φυσικά και τότε υπήρχαν πίνακες με αναπληρωτές αλλά δεν τολμούσε να αμφισβητήσει κανένας το 100% της επετηρίδας. Οι εκάστοτε κυβερνώντες τους χρησιμοποιούσαν (τους αναπληρωτές) για να μπορούν να τους κάνουν μπαλλάκι και να καλύπτουν τις ατέλειές τους καθώς και τα κομματικά τους συμφέροντα (όπως λέτε ότι συμβαίνει και σήμερα δηλαδή) άσχετα αν η ΟΛΜΕ παρουσίαζε τα τεράστια οργανικά κενά που θα δικαιολογούσαν περισσότερους διορισμούς.

ΑΣΕΠ:
Οταν ο "Τσάρος της Οικονομίας" Αρσένης ξεκίνησε ως υπουργός Παιδείας το 1997-98 το ΑΣΕΠ, καταργώντας την επετηρίδα, το έκανε (έτσι δήλωνε) για να δώσει ευκαιρία στους νεότερους μέσω ΑΣΕΠ να μπουν στο δημόσιο και στους παληούς να διορισθούν με φθίνοντα ποσοστά (80%, 60%, 40% κλπ) μέσω επετηρίδας. Το 100% δηλαδή το μοιράζονταν ο ΑΣΕΠ και η επετηρίδα. Κανένας άλλος φυσικά.
 
Και δείτε πως αρχίζουν αμέσως οι εξής αδικίες:

1) Μέσω επετηρίδας μετά τον ΑΣΕΠ, μετά το 98:
Αυτοί που από μαθητές αποφάσισαν να μπουν σε κάποιο πανεπιστήμιο, γνωρίζοντας από πριν τα χρονικά όρια της επαγγελματικής τους αποκατάστασης, είδαν ξαφνικά να γκρεμίζονται τα στέρεα και εμφανή σκαλοπάτια της επαγγελματικής, και όχι μόνο, ζωής τους. Οταν ξεκίνησαν είχαν την διαβεβαίωση από όλη την κοινωνία (όχι μόνο την πολιτική) για την χρονοθετημένη πορεία τους. Τα φθίνοντα ποσοστά της εξαφανιζόμενης επετηρίδας  μπόρεσαν να καλύψουν ένα πολύ μικρό μέρος αυτών των ανθρώπων. Για παράδειγμα όταν πήραν και τους τελευταίους της επετηρίδας διορίσθηκαν συνάδελφοι ΠΕ04 (Φυσικοί) με πτυχίο 1982- 83. Ολοι οι άλλοι με πτυχίο μετά το 1983 ?

2) Μέσω ΑΣΕΠ, μετά το 98:
Εδώ υπήρχαν φαινόμενα πτυχιούχοι του 97-98 που το πανεπιστήμιο χ τούς αξιολόγησε (μέσα σε 4-6 χρόνια) με πτυχίο άριστα να ΜΗΝ περάσουν και άλλοι από το ίδιο πανεπιστήμιο, και του ίδιου έτους, με βαθμό 6 να κριθούν ως καλύτεροι (μέσα σε ένα σαββατοκύριακο) και να περάσουν. Τι σας λέει αυτό?? Σας λέει ότι ο ΑΣΕΠ έκρινε πιο δίκαια από το πανεπιστήμιο, υποκαθιστώντας το συνάμα? Σας λέει ότι ο βαθμός του πτυχίου ήταν ψεύτικος? Σας  λέει ότι σε κάθε τυχαίο διαγωνισμό αυτού του τύπου πάντα ΔΕΝ θα βγαίνει αξιοκρατικά ο καλύτερος? Αν ναι, τότε γιατί φτιάχθηκε? ...

(συνεχίζεται)


20
Σχολική ζώνη / Νέα βιβλία Φυσικής Αγωγής
« στις: Ιουνίου 26, 2006, 11:17:27 pm »

21
 "Πρόγραμμα Καλλιπάτειρα"

Τελευταία Νέα

Ο κ. Καλός ανακοίνωσε ότι "το διάδοχο πρόγραμμα της Ολυμπιακής Παιδείας, το πρόγραμμα «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ», από φέτος θα είναι στο πρόγραμμα όλων των σχολείων, με ειδικευμένους καθηγητές Φυσικής Αγωγής, που θα προσληφθούν, επιπλέον των καθηγητών Ολυμπιακής Παιδείας."

(Πηγή: http://www.sportsnet.gr/PressRel_Public/search_res.asp?id=1395)

Σχετικά με την πιθανή αναζωογόνηση του κλάδου και την πιθανή αύξηση των θέσεων εργασίας σε χιλιάδες πτυχιούχους δείτε ΕΔΩ

22
 "Πρόγραμμα Καλλιπάτειρα"

Τελευταία Νέα

Ο κ. Καλός ανακοίνωσε ότι "το διάδοχο πρόγραμμα της Ολυμπιακής Παιδείας, το πρόγραμμα «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ», από φέτος θα είναι στο πρόγραμμα όλων των σχολείων, με ειδικευμένους καθηγητές Φυσικής Αγωγής, που θα προσληφθούν, επιπλέον των καθηγητών Ολυμπιακής Παιδείας."

(Πηγή: http://www.sportsnet.gr/PressRel_Public/search_res.asp?id=1395)

23
Εργασιακά / Απ: Εκπαιδευτική Νομοθεσία
« στις: Ιουνίου 12, 2006, 02:32:14 pm »
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
...συνέχεια

Από τον ιστότοπο: "Φυσική Αγωγή"
(www.fa3.gr)
     ΑΘ.Δ.


Μέρος

24
Εργασιακά / Εκπαιδευτική Νομοθεσία
« στις: Ιουνίου 12, 2006, 02:27:45 pm »
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

Σας παραθέτω, συνάδελφοι, συνδέσμους από τον ιστότοπό μου "Φυσική Αγωγή".
Περιέχονται πλούσια θέματα της Εκπαιδευτικής Νομοθεσίας, της οποίας όλοι μας, πιστεύω, οφείλουμε να είμαστε γνώστες.
ΑΘ.Δ.

Μέρος Α'

=>> Αναζήτηση Σχολείων B/θμιας Εκπαίδευσης
=>> Αναζήτηση Σχολείων Α/θμιας Εκπαίδευσης
=>>

25
.......

Eχω βρει και κάποια θέματα Εργοφυσιολογίας και Παιδαγωγικής.
Aν θέλει καποιος ας επικοινωνήσει να τα στείλω με mail γιατι είναι αρκετα.

θα επανέλθω μόλις βρω κάτι καινούριο.
εύχομαι να βοήθησα έστω και λίγο.



Δεν βοήθησες λίγο, βοήθησες πολύ. Οι αυριανοί συνάδελφοί μας σου οφείλουν ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Το υλικό σου ήδη κόβει βόλτες στον κυβερνοχώρο και κάνει στάσεις στα παρακάτω link:

Εργοφυσιολογία: http://www.fa3.gr/phys_educ_2/12_exams-asep-ergophys_1.htm
Παιδαγωγική: http://www.fa3.gr/phys_educ_2/12_exams-asep-Paidag_1.htm
Διδακτική Μεθοδολογία: http://www.fa3.gr/phys_educ_2/12_exams-asep-Didact_1.htm
Θεωρίες Μάθησης: (είναι σε μορφή .pdf, με "βάρος" 480 Kb) http://www.fa3.gr/phys_educ_2/yliko-asep.pdf

Σε ευχαριστούμε Ευθυμία όλοι μας.
Α.Δ.

26
μερος της απαντησης για το δευτερο ερωτημα της ειδικης διδακτικης περιεχεται στο βιβλιο ''ολυμπιακη παιδεια απο τη θεωρια στην πραξη''
στις τελευταιες σελιδες (200 σελ.) στο ''παραρτημα'' και φερει τιτλο  ''οργανωση δραστηριοτητας ή εκδηλωσης''.

Εδώ:   http://www.fa3.gr/phys_educ_2/12_exams-asep-2005.htm

27
Θέματα που αφορούν τον κλάδο μας θα βρεις στο site "Φυσική Αγωγή" (www.fa3.gr)

Συγκεκριμένα σχετικά με ύλη ΑΣΕΠ, ερωτήσεις και απαντήσεις για ΠΕ11 δες στο παρακάτω:

 http://www.fa3.gr/phys_educ_2/12_exams-asep-2005.htm



Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32928
  • Τελευταία: Special ed
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185784
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 648
Σύνολο: 651

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.