15
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων
« στις: Ιούλιος 13, 2006, 12:51:47 μμ »
Το άσχημο συνάδελφε "momos" δεν είναι μόνο ότι γίνονται λάστιχο όλες οι παραπάνω κοινές ειδικότητες της Α/θμιας και Β/θμιας.
(Σημείωση: με τους παραπάνω νόμους λάθος αναφέρεις ότι γινόταν για τη Φ.Α. σε όλες τις βαθμίδες. Γινόταν μόνο στα ΤΑΔ και στην Α/θμια για τους γυμναστές. Οχι σε κάθε κανονικό σχολείο της Β/θμιας. Αν κάνω λάθος δείξε μου το σχετικό άρθρο, σε παρακαλώ.)
Το επιπλέον ανησυχητικό είναι η επόμενη παράγραφος β του ίδιου άρθρου (21) και νόμου που στο site της αλφαβήτα τους πέρασε ξώφαλτσα.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
β) Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε δυσπρόσιτα σχολεία και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία [adion: ίδιας βαθμίδας ή όχι?] του ιδίου ή πλησιέστερου δήμου των περιοχών ευθύνης της διεύθυνσης εκπαίδευσης. Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.»[/b]
Εδώ υποκρύπτεται έντεχνα η δυνατότητα μετακίνησης των άλλων ειδικοτήτων (θεολόγου, φιλόλογου, μαθηματικού, κλπ) προς τα Δημοτικά ώστε να συμπληρώσουν το ωράριό τους. Το αφήνουν να αποτελεί "θέμα ερμηνείας νόμου" και είδος "κραςςς τεστ" θα έλεγα.
Πως μεταφράζεις συνάδελφε "momos" την παραπάνω παράγραφο? (σε έχω ήδη ρωτήσει και ΕΔΩ).
Οταν λέει ο νόμος παραπάνω "...για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία" εσύ πως τον ερμηνεύεις? Σε σχολεία της ίδιας βαθμίδας ή και διαφορετικής?. Εφόσον δεν διευκρινίζεται δεν μπορεί να ερμηνευτεί όπως εξυπηρετεί το δημόσιο?
Αν η ερμηνεία του νόμου "βολεύει" την διαφορετική βαθμίδα αυτόματα καταργούνται οι βαθμίδες εκπαίδευσης τουλάχιστον για τις δυσπρόσιτες περιοχές, δηλαδή αυτό που αναφέρεις παραπάνω "...μέχρι τώρα ήταν έξω από τα όρια του νόμου και μπορούσε ο εκπαιδευτικός να αρνηθει."
Μην με ξαναερωτήσεις αν "είναι κακό αυτό"? Την απάντηση την ξέρουν όσοι δουλεύουν στα βουνά "παντός καιρού" και όχι εμείς οι βολεμένοι της πόλης.
Αναμένω πρώτα την απάντησή σου και μετά συζητάμε ...νηφάλια για την τυχόν επέκταση των παραπάνω στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
---------------------------
Ενα άλλο "έξυπνο" σημείο που θέλει "κοινό αριθμητικό νου" είναι ότι αν διορίσουν υπεράριθμους στα δημοτικά στις παραπάνω ειδικότητες τότε θα πρέπει να κάνουν και τις 24 ώρες τους στη Β/θμια (και όχι 21 όπως θα εκαναν αν διορίζονταν εκεί).
Αυτό σημαίνει ότι αντί να διορίσουν 80 διορίζουν 70 (1/8 η διαφορά "κέρδους") και πετυχαίνουν το ίδιο αποτέλεσμα χωρίς "πρόσθετη δαπάνη για το Δημόσιο".
Το πιάσατε το υπονοούμενο?
...απὀψεις μου άλλωστε.
(Σημείωση: με τους παραπάνω νόμους λάθος αναφέρεις ότι γινόταν για τη Φ.Α. σε όλες τις βαθμίδες. Γινόταν μόνο στα ΤΑΔ και στην Α/θμια για τους γυμναστές. Οχι σε κάθε κανονικό σχολείο της Β/θμιας. Αν κάνω λάθος δείξε μου το σχετικό άρθρο, σε παρακαλώ.)
Το επιπλέον ανησυχητικό είναι η επόμενη παράγραφος β του ίδιου άρθρου (21) και νόμου που στο site της αλφαβήτα τους πέρασε ξώφαλτσα.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
β) Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε δυσπρόσιτα σχολεία και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία [adion: ίδιας βαθμίδας ή όχι?] του ιδίου ή πλησιέστερου δήμου των περιοχών ευθύνης της διεύθυνσης εκπαίδευσης. Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.»[/b]
Εδώ υποκρύπτεται έντεχνα η δυνατότητα μετακίνησης των άλλων ειδικοτήτων (θεολόγου, φιλόλογου, μαθηματικού, κλπ) προς τα Δημοτικά ώστε να συμπληρώσουν το ωράριό τους. Το αφήνουν να αποτελεί "θέμα ερμηνείας νόμου" και είδος "κραςςς τεστ" θα έλεγα.
Πως μεταφράζεις συνάδελφε "momos" την παραπάνω παράγραφο? (σε έχω ήδη ρωτήσει και ΕΔΩ).
Οταν λέει ο νόμος παραπάνω "...για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία" εσύ πως τον ερμηνεύεις? Σε σχολεία της ίδιας βαθμίδας ή και διαφορετικής?. Εφόσον δεν διευκρινίζεται δεν μπορεί να ερμηνευτεί όπως εξυπηρετεί το δημόσιο?
Αν η ερμηνεία του νόμου "βολεύει" την διαφορετική βαθμίδα αυτόματα καταργούνται οι βαθμίδες εκπαίδευσης τουλάχιστον για τις δυσπρόσιτες περιοχές, δηλαδή αυτό που αναφέρεις παραπάνω "...μέχρι τώρα ήταν έξω από τα όρια του νόμου και μπορούσε ο εκπαιδευτικός να αρνηθει."
Μην με ξαναερωτήσεις αν "είναι κακό αυτό"? Την απάντηση την ξέρουν όσοι δουλεύουν στα βουνά "παντός καιρού" και όχι εμείς οι βολεμένοι της πόλης.
Αναμένω πρώτα την απάντησή σου και μετά συζητάμε ...νηφάλια για την τυχόν επέκταση των παραπάνω στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
---------------------------
Ενα άλλο "έξυπνο" σημείο που θέλει "κοινό αριθμητικό νου" είναι ότι αν διορίσουν υπεράριθμους στα δημοτικά στις παραπάνω ειδικότητες τότε θα πρέπει να κάνουν και τις 24 ώρες τους στη Β/θμια (και όχι 21 όπως θα εκαναν αν διορίζονταν εκεί).
Αυτό σημαίνει ότι αντί να διορίσουν 80 διορίζουν 70 (1/8 η διαφορά "κέρδους") και πετυχαίνουν το ίδιο αποτέλεσμα χωρίς "πρόσθετη δαπάνη για το Δημόσιο".
Το πιάσατε το υπονοούμενο?
...απὀψεις μου άλλωστε.