Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Mack77

Σελίδες: 1234 ... 32
15
Ας βγει δικαιωτικη η απόφαση και μετά ας πουνε  αυτές τις μπούρδες που λέει η Ζαχαράκη

16
To λαδάκι θα σωθεί κάποτε...και μετά θα αρχίσουν τα  (πραγματικά) "κανδήλια"...Τα ξαναλέμε τότε... ;)
[/quote
Ασε ,ας ρε φίλε με την κλάψα σου

17
Εγώ δεν λέω τίποτα ...η απόφαση του δικαστηρίου το λέει...αν και φυσικά σαν θύμα έχω κάθε δίκιο να μιλάω...Αλλά είναι υποκρισία να διαβάζεις ένα μέρος της 527 και να ζητάς εφαρμογή της...

Φυσικά δεν έχεις ιδέα τι λες . Κανένας δεν απολύεται ούτε η 527 μιλούσε για απολύσεις ! Αυτές είναι δικές σου ερμηνείες που φυσικά δεν είσαι δικηγόρος αλλά σου αρέσει να λες ότι σου έρθει

18
Στην αρχή έκανε τριτανακοπη . Αφού έφαγε άκυρο το έριξε στις αναστολές 😂 ! Κάπως πρέπει να δικαιολογήσει τα χρήματα που πήρε από τους πελάτες του .

19
Η πλειοψηφία ναι ...ΛΟΥΦΑΡΕΙ...Οσο για το κρατος εμεις οι ιδιοι ειμαστε... και οι μονιμοι...οι οποιοι τα ριχνουν στο "συστημα"...οταν οι ιδιοι αποτελουν το συστημα ....εδω και δεκαετιες...Κοροιδευουμε ο ενας τον αλλον ...πλεον...ετσι νομιζουμε τουλαχιστον... >:(

Απορώ καμία φορά γιατί απαντάω στον κάθε άσχετο που γράφει ότι του κατέβει . Αν δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέει αυτό που ανέβασες ευτυχώς δεν είσαι στην παιδεία !

20
Ενω εσεις οι μονιμοι πρεπει να συνεχισετε την λουφα σας ? Μηπως να δωσετε εξηγησεις γιατι τα παιδια δεν μαθαινουν τιποτα στο σχολειο ? Ο συναδελφος σου μπορει να ειναι ανεργος αυτη την στιγμη ...και για αυτο μπορει να ειναι οργισμενος...βλεποντας βεβαια και τους μονιμους στην χαρακτηριστικη τους απαθεια/ωχαδελφισμο ....

Έχεις στοιχεία ότι οι μόνιμοι λουφάρουν ; θα ήθελα να τα δω ! Το ότι το κράτος αδιαφορεί για την παιδεία δεν σου φαίνεται σοβαρός λόγος που τα παιδιά δεν μαθαίνουν ! Α ρε καμένοι τύποι !

21
Γραπτό ΑΣΕΠ, αξιολόγηση εκπαιδευτικού ΚΑΙ μονάδας, κοινή τράπεζα θεμάτων και οργανικές που ανήκουν στο ΣΧΟΛΕΙΟ και στο ΔΗΜΟ όπως γίνεται Βόρεια Αμερική/Ευρώπη.

Σε όποιον δεν αρέσει, δεν πειράζει, θα βρεθούν δεκάδες ΧΙΛΙΑΔΕΣ να πάνε.  Ντοντ γουόρι. Με την παρούσα κατάσταση:

1) Ο Έλληνας γονιός, δουλευει για 600 και σκάει 300ρια στα φροντιστήρια!!! για μαθηματικά/φιλολογικά κλπ

ακόμα και για μαθήματα -βλέπε Αγγλικά- που διδάσκονται από την ΠΡΩΤΗ δημοτικού ΜΕΧΡΙ την Γ ΛΥΚΕΙΟΥ(πτυχία Αγγλικής Φιλολογίας θα έπρεπε να παίρνουν με 12 χρόνια μάθημα!!) !!!Και που εάν δεν πάει ΚΑΝΕΙΣ αναπληρωτή ή ΜΟΝΙΜΟΣ  δεν θα πάρει χαμπάρι ΚΑΝΕΙΣ εκτός από τους ΠΕ06?!?!

2) ο Ελληνας μαθητής, "τρώει" στο σχολείο ένα 6ΩΡΟ -μάθημα κάνει ΕΑΝ ο καθηγητής έχει όρεξη/δεν έχει τα ψυχολογικά του κλπ και μετά πάει στο φροντιστηριο μέχρι τις 9-10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ για το "κανονικ'ο μάθημα"!!!! λες και είναι είλωτας!!!

3) ο Έλληνας μαθητής στην επαρχία και στα νησιά , κάθε Σεπτέμβρη-Οκτώβρη-, έχει άλλο δάσκαλο-καθηγητή "κομάντο" , γιατί ο "μόνιμος", " παίρνει "απόσπαση" τώρα 10 χρόνια από το νησί στη Θεσσαλονική/Λάρισσα/Βόλο/ΑΕΙ/ΤΕΙ/Βιβλοθηκες κλπ γενικά ΚΑΠΟΥ είναι αλλά στην οργανική του ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!

Ό ΜΟΝΟΣ που βγαίνει κερδισμένος από αυτό το ΜΠΑΧΑΛΟ, είναι ο μόνιμος καθηγητής-δάσκαλος που ήθελε να χωθεί στο δημόσιο ΟΠΩΣ -ΟΠΩΣ αλλά ΔΕΝ ήθελε και να μένει στην Σάμο/Κω κλπ. ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.

Και για ΟΛΟΥΣ τους παραπάνω λόγους, ο Μητσοτάκης όχι μόνο δεν θα φάει μαύρο από τους γονείς κλπ, αλλά ΕΑΝ τα κάνει θα του πούνε ολοι μπράβο, εκτός εννοείται, από τους μόνιμους του Υπ Παιδείας και τους 20-25,000 ΤΩΡΙΝΟΥΣ αναπληρωτές που έχουν καβατζωθεί ΜΙΑ ΧΑΡΑ.

Για πες μας εσυ πως ζεις ; Μήπως κανείς κάτι από όλα αυτά που λες ότι σε χαλάνε ! Αν διοριστείς ποτέ και σου πουν να κάτσεις 10 χρόνια στου διαόλου τη μάνα μη σε δω να γκρινιάζεις ! Α ρε ζηλιάρηδες όλοι σας ! Αντί να φωνάζετε να αλλάξουν όσα είναι λάθος στην εκπαίδευση σας φταίνε οι μόνιμοι τα φροντιστήρια οι προϋπηρεσίες οι αποσπάσεις γενικά σας φταίει οποίος αναπνέει σε αυτή τη χώρα γιατί δεν είστε διορισμένοι ! Ελλάδαρα !!

22
Ακριβώς αυτό: ανοχή και ανεκτικότητα στα όρια της ανοησίας για τους αλλοδαπούς, ακραίος ρατσισμός για τον ημεδαπό που έχει το θάρρος να εκφράσει ανοιχτά τις απόψεις του όποιες κι αν είναι αυτές.

Και να σας πω κάτι; Έχουμε θεοποιήσει το επάγγελμα του εκπαιδευτικού τόσο που δεν αντιλαμβανόμαστε ότι είναι άλλος ένας επαγγελματίας αυτής της κοινωνίας που θα προσπαθήσει να κάνει όσο καλύτερα μπορεί τη δουλειά του παρόλα τα συναισθήματα που έχει για διάφορους ανθρώπους ή καταστάσεις. Οι περισσότεροι έτσι πράττουν και καλώς.

Και τα γνωστά στερεότυπα που καλλιεργούνται επιμελώς: αριστερός = προοδευτικός, δεξιός = φασίστας και ρατσιστής.
Όταν οι λέξεις χάνουν το νόημά τους....
Ποσό δίκιο έχεις ειδικά στην τελευταία φράση σου

23
Και γιατί να μην είναι κι η εικόνα του Μωάμεθ ή του Βούδα ή όποιου άλλου; Δεν είναι θέμα αρέσκειας ή δυσαρέσκειας. Το θρησκευτικό συναίσθημα είναι ατομική υπόθεση κι όχι συλλογική (πόσω δε μάλλον κρατική).

Γιατί δεν λέτε ευθέως εμείς είμαστε αριστεροί και σαν πειθήνια όργανα ακολουθούμε τυφλά το κόμμα . Άμα το κόμμα θέλει να είμαστε κατά του χριστιανισμού σαν καλοί στρατιώτες βάλουμε τον χριστιανισμό ! Δεν είδα τέτοια μαχητικότητα για τα σοβαρά προβλήματα της παιδείας ! Σκοτώνεστε για τη θρησκεία από το πρωί μέχρι το βράδυ ! Ασχοληθείτε με όλα τα σοβαρά προβλήματα και αφήστε  τη θρησκεία να τη δούμε όταν λυθούν όλα τα αλλά ! Μαζευτήκατε μια χούφτα αριστεροί και νομίζετε ότι κάτι ξέρετε και πρέπει όλοι εμείς οι άλλοι να βαράμε προσοχή στις απόψεις σας ! Ε ρε ξύλο που πρέπει να πέσει !

24
Ο κάθε μαθητής έχει τ' ατομικό δικαίωμα να ντύνεται όπως επιθυμεί. Με μαντήλα με κιπά με τουρμπάνι. Η απαγόρευση συνιστά καταπίεση. Αυτό που 'ναι απαράδεκτο αποτελεί η εικόνα του Χριστού στις τάξεις ο εκκλησιασμός των μαθητών η πρωινή προσευχή. Δηλαδή η προβολή θρησκευτικών πεποιθήσεων όχι από άτομα ξεχωριστά μ' απ' το ίδιο το κράτος. Φυσικά όλ' αυτά γίνουνται διότι η Ελλάδα δεν αποτελεί ακόμη λαϊκό κράτος.

Όταν μπαίνεις στην τάξη και βλέπεις την εικόνα του Χριστού παθαίνεις κάτι δηλαδή !

25
Η αλήθεια είναι πως με το απαρχαιωμένο πρόγραμμα σπουδών και την προσέλκυση των πιο αδρανών και μη ταλαντούχων κομματιών της κοινωνίας, ο εκπαιδευτικός του δημοσίου σχολείου το μόνο για το οποίο μπορεί να είναι περήφανος είναι ότι κατάφερε την μονιμότητα και ότι έχει μια ''κανονική" ζωή. Μπορεί ακόμη και να νιώθει τον θαυμασμό των ακόμη πιο αδρανών κομμάτιων της κοινωνίας.

Τώρα για να καταλάβω αν θεωρείς όσους είναι διορισμένοι με ασεπ αδρανές και μη ταλαντούχο κομμάτι της κοινωνίας τότε αυτοί που δεν έχουν διοριστεί  πως τους χαρακτηρίζεις ! Και αν είναι τόσο άχρηστο το περιβάλλον γιατί κανείς 17 ώρες ταξίδι για να καταφέρεις μια τόσο άχρηστη ζωή !

26
Ενώ η δικιά σου που έτρεχες από ραχούλα σε ραχούλα 15 χρόνια ήταν σε τάξη εεε...?   ;)
Πρώτον δεν έτρεξα και τα 15 χρόνια και δεύτερον μετά από ασεπ διορίστηκα μόνιμος με καλό ΜΚ . Έκανα οικογένεια και ζω μια κανονική ζωή . Καλά μου ακούγεται . Και το σημαντικότερο δεν ήθελα ούτε θέλω να απολυθεί κανένας συνάδελφος γιατί εγώ άργησα να διοριστώ . Μακάρι και άλλοι άξιοι συνάδελφοι να διοριστούν και να μπει η ζωή τους σε μια σειρά . Πάντως αν δεν διοριστείς το δηλητήριο το αγοράζουν μη πάει χαμένο 😂😂

27
" Οσο διαφωνεί η πραγματικοτητα μαζι μας τοσο χειρότερα για την πραγματικοτητα "

Μόνιμος Εκπαιδευτικος .... >:(
Παραμιλάς και όταν περπατάς στο δρόμο ή μόνο στον ύπνο σου φωνάζεις 😂😂! Ασε μας με τις τρελές σου ! Κοιτά να συνέλθεις μπας και βάλεις σε τάξη τη ζωή σου !

28
Τελικά είσαι καλός άνθρωπος και φαίνεται !

Σελίδες: 1234 ... 32

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 429
Σύνολο: 432

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.