PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων
(Συντονιστές:
Pixie
,
MARKOS
,
AntreaEirini
)
θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες (Αναγνώστηκε 11166 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
LK
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2616
Φύλο:
ΠΕ 02 και ΠΕ80
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
«
Απάντηση #28 στις:
Ιανουαρίου 18, 2009, 10:25:48 pm »
Tweet
Vygotsky
1. τόνισε τη σημασία του κοινωνικο-πολιτισμικού στοιχείου
2. λειτουργικό σύστημα μάθησης
3. Ζώνη επικείμενης ανπάτυξης
4.υποστήριξε ότι η γλώσσα δεν είναι μέσο έκφρασης, αλλά και καθοδήγησης
5. φυσική μνήμη και μνήμη μέσω τεχνητών ερεθισμάτων (υποβοηθούμενη μνήμη)
6. υπόστηριξε ότι το παιχνίδι είναι κοινωνικο-πολιτστική εμπερία
εφαρμογές: δικαίωσε το ρόλο της εκπαίδευσης, τόνισε το ρόλο των εκπαιδευτικών λειτουργών, , καθοδηγούμενη συστηματική μάθηση, ο δάσκαλος είναι διευκολυντής, οι συνομήλικοι είναι πολλές φορές αποτελεσματικότεροι από έναν ενήλικα
Καταγράφηκε
Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
Μ. Μπρεχτ
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 21:48:12 »
elbono
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 323
Φύλο:
ΠΕΟ2
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
«
Απάντηση #29 στις:
Ιανουαρίου 19, 2009, 10:28:37 am »
πολυ καλη προσπαθεια ειδικα για οσους δεν ασχοληθηκαν κ απλα θα ριξουν μια ματια στα σημαντικα!!ευχαριστουμε!
Καταγράφηκε
LK
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2616
Φύλο:
ΠΕ 02 και ΠΕ80
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
«
Απάντηση #30 στις:
Ιανουαρίου 19, 2009, 12:10:33 pm »
Και λίγη βοήθεια από τους διαβασμένους στα παιδαγωγικα καλή θα ήταν, 5-10 λεπτάκια από το χρόνο σας για να γράψετε κάτι, που πρώτα θα κάνει καλό σε εσάς που τα επαναλαμβάνετε και μετά και σε όσους θέλουν να κάνουν καμιά επαναληψούλα. Ευχαριστώ!
Καταγράφηκε
Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
Μ. Μπρεχτ
LK
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2616
Φύλο:
ΠΕ 02 και ΠΕ80
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
«
Απάντηση #31 στις:
Ιανουαρίου 19, 2009, 09:48:17 pm »
Ausubel
1. εκθετική διδασκαλία και δεκτική μάθηση
2. οι διευρευνητικές τεχνικές απαιτούν χρόνο
3. ουσιώδης μάθηση= συσχέτιση νέων πληροφοριών με παλιές
4. προοδευτική διαφοροποίηση= πρώτα γενικές έννοιες και μετά ειδικά στοιχεία
5. τα επιμέρους στοιχεία πρέπει να συσχετίζονται
6.προοργανωτές= οτιδήποτε βοηθά το μαθητή να ιδαμορφώσει ένα γενικό πλαίσιο για τη διδασκαλία που θα ακολουθήσει
Καταγράφηκε
Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
Μ. Μπρεχτ
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων
(Συντονιστές:
Pixie
,
MARKOS
,
AntreaEirini
)
θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες