0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτο πηγα να κανω γιατι ειδα οτι πεσανε ολοι πανω του. Τελικα κακως εκανα αν κρινω απο το αποτελεσμ ;)α
Αν δειτε το αρχικο post του philoy θα καταλαβετε οτι δεν το θεωρησε ευκολο γιαυτο κι εκανε τοσες ερωτησεις. Αν το θεωρουσε ευκολο απλα θα το εκανε οπως εχουν κανει παρα πολλοι.
Το θέμα για μένα δεν είναι αν κατέχει κανείς τη διδακτέα ύλη ή όχι. Από το πρώτο έτος της σχολής έκανα μαθήματα σε παιδάκια Γυμνασίου (κυρίως παιδιά συγγενών ή φίλων). Τέσσερα χρόνια μετά, το πανεπιστήμιο δεν μου δίδαξε τίποτα περισσότερο πάνω στη σχολική ύλη, άλλωστε το "λύω" που είναι αρκετό για το Γυμνάσιο το ήξερα πρίν μπω στη σχολή. Όμως μια επιστήμη δεν είναι μόνο αυτό. Αλλιώς θα παίρναμε πτυχίο καθηγητού και όχι πχ. μαθηματικού. Θεωρώ πως για να διδάξει κανείς χρειάζεται μία γενικότερη γνώση της εκάστοτε επιστήμης, αν φυσικά θέλει αυτό που κάνει να το κάνει καλά....Τέσσερα χρόνια μετά, παραδέχομαι ότι έκανα πολύ μέτριο μάθημα ως πρωτοετής φοιτήτρια όχι γιατί δεν ήξερα την ύλη του γυμνασίου, αλλά γιατί δεν είχα τα επιπλέον εφόδια που προσφέρει η φοίτηση στο Πανεπιστήμιο, ακόμη κι αν αυτά φαίνονται άσχετα ή περιττά σε κάποιους.ΥΓ: Η μεταδοτικότητά μου παραμένει η ίδια!