0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: vasw_k στις Φεβρουαρίου 20, 2010, 06:21:18 pmΝα ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Ωραία, με τα λίγα απείθαρχα παιδιά κάνουμε ότι αναφέρθηκε παραπάνω. Τι γίνεται όμως όταν μπαίνεις σε μια τάξη και μιλάν ΟΛΟΙ!!Και όχι μόνο μιλάν,πετάν τετράδια ο ένας στον άλλον, σηκώνονται απο τα θρανία τους κτλ. Σαν να μην μπήκε καθηγητής στην τάξη. Εκεί τί κάνεις;
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Ωραία, με τα λίγα απείθαρχα παιδιά κάνουμε ότι αναφέρθηκε παραπάνω. Τι γίνεται όμως όταν μπαίνεις σε μια τάξη και μιλάν ΟΛΟΙ!!Και όχι μόνο μιλάν,πετάν τετράδια ο ένας στον άλλον, σηκώνονται απο τα θρανία τους κτλ. Σαν να μην μπήκε καθηγητής στην τάξη. Εκεί τί κάνεις;
Ξεκινάς με το να βάλεις τους όρους σου. Ποια συμπεριφορά είναι αποδεκτή και ποια όχι, τι θα επιχειρήσεις να πετύχεις μέσα από το μάθημα και τι περιμένεις από τους μαθητές. Κρατάς σταθερή στάση επιβραβεύοντας τη θετική και τιμωρώντας την αρνητική συμπεριφορά. Και φυσικά προσπαθείς μέσα από το μάθημα και τον τρόπο διδασκαλίας σου να κερδίσεις το ενδιαφέρον των μαθητών. Θέλει επιμονή, υπομονή και λίγο χρόνο. Για να καταφέρεις όμως τους μαθητές να καταλάβουν ότι εσύ έχεις το πάνω χέρι πρέπει να το πιστεύεις κι εσύ .