0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: vasw_k στις Φεβρουάριος 20, 2010, 06:21:18 μμΝα ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Ωραία, με τα λίγα απείθαρχα παιδιά κάνουμε ότι αναφέρθηκε παραπάνω. Τι γίνεται όμως όταν μπαίνεις σε μια τάξη και μιλάν ΟΛΟΙ!!Και όχι μόνο μιλάν,πετάν τετράδια ο ένας στον άλλον, σηκώνονται απο τα θρανία τους κτλ. Σαν να μην μπήκε καθηγητής στην τάξη. Εκεί τί κάνεις; Βάζεις τις φωνές; Περνάς απ'όλα τα θρανία και προσπαθείς να πείσεις ένα ένα τα παιδιά να κάνουν ησυχία; Δίνεις ωριαία σε 2-3 που θα βρεθούν μπροστά σου μπας και παραδειγματιστούν οι υπόλοιποι; Εγώ προσωπικά έφερα τον διευθυντή, που δεν μου αρέσει σαν λύση αλλά πραγματικά τα έχασα!Ευτυχώς δεν μου 'χει τύχει κάτι τέτοιο σε δικό μου τμήμα, αλλά σ'ένα τμήμα που μπήκα να αναπληρώσω συνάδελφο. (όχι στην απεργία,για να σας προλάβω ). Από τότε μου 'χει γίνει εφιάλτης η ιδέα να μπω σ'ένα τμήμα στην αρχή της χρονιάς και να αντικρύσω αυτήν την κατάσταση....ΑΥΤΟ ακριβως μου συνέβη σε ένα τμημα και μάλιστα την πρωτη φορά που μπηκα και το μόνο που μπορουσε να σταματησει τη φασαρια ήταν οι ωριαιες ,πραγμα που δε θέλω να κάνω.Πάντως αποκομισα την εντυπωση οτι πιθανον οι άλλοι καθηγητες του τμηματος δεν ειχαν προσπαθησει να ορισουν καποιους στοιχειωδεις κανονες της τάξης ,όπως οτι δε γινεται να μιλουν όλα μάζί ή να σηκωνονται χωρις άδεια.Πραγματικα ανησυχητικο!Αν καποιος αντιμετωπισε κατι τετοιο ,ας μας πει πως το πετυχε!
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Ωραία, με τα λίγα απείθαρχα παιδιά κάνουμε ότι αναφέρθηκε παραπάνω. Τι γίνεται όμως όταν μπαίνεις σε μια τάξη και μιλάν ΟΛΟΙ!!Και όχι μόνο μιλάν,πετάν τετράδια ο ένας στον άλλον, σηκώνονται απο τα θρανία τους κτλ. Σαν να μην μπήκε καθηγητής στην τάξη. Εκεί τί κάνεις; Βάζεις τις φωνές; Περνάς απ'όλα τα θρανία και προσπαθείς να πείσεις ένα ένα τα παιδιά να κάνουν ησυχία; Δίνεις ωριαία σε 2-3 που θα βρεθούν μπροστά σου μπας και παραδειγματιστούν οι υπόλοιποι; Εγώ προσωπικά έφερα τον διευθυντή, που δεν μου αρέσει σαν λύση αλλά πραγματικά τα έχασα!Ευτυχώς δεν μου 'χει τύχει κάτι τέτοιο σε δικό μου τμήμα, αλλά σ'ένα τμήμα που μπήκα να αναπληρώσω συνάδελφο. (όχι στην απεργία,για να σας προλάβω ). Από τότε μου 'χει γίνει εφιάλτης η ιδέα να μπω σ'ένα τμήμα στην αρχή της χρονιάς και να αντικρύσω αυτήν την κατάσταση....
Ξεκινάς με το να βάλεις τους όρους σου. Ποια συμπεριφορά είναι αποδεκτή και ποια όχι, τι θα επιχειρήσεις να πετύχεις μέσα από το μάθημα και τι περιμένεις από τους μαθητές. Κρατάς σταθερή στάση επιβραβεύοντας τη θετική και τιμωρώντας την αρνητική συμπεριφορά. Και φυσικά προσπαθείς μέσα από το μάθημα και τον τρόπο διδασκαλίας σου να κερδίσεις το ενδιαφέρον των μαθητών. Θέλει επιμονή, υπομονή και λίγο χρόνο. Για να καταφέρεις όμως τους μαθητές να καταλάβουν ότι εσύ έχεις το πάνω χέρι πρέπει να το πιστεύεις κι εσύ .