*

Αποστολέας Θέμα: Η "πολιτική ηγεσία" διορίζει ηθοποιούς και αφήνει τους ΠΕ32 απ' έξω.  (Αναγνώστηκε 14210 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος iLLuSioN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Η "πολιτική ηγεσία" διορίζει ηθοποιούς και αφήνει τους ΠΕ32 απ' έξω.
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 10:12:33 πμ »
* η αδικία σε σχέση με εκείνους...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Η "πολιτική ηγεσία" διορίζει ηθοποιούς και αφήνει τους ΠΕ32 απ' έξω.
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 10:36:31 πμ »
@Markos:συγνώμη αλλά δεν μπορώ να βρω τη διαφορά ανάμεσα στο ‘ας είσαι και απόφοιτος ΙΕΚ,αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχεις επαρκείς γνώσεις,δικαιούσαι να συμμετάσχεις στον ασεπ εκπαιδευτικών κι αν τα καταφέρεις δικαιώθηκες‘ και στην αποδοχή ότι τα πανεπιστημιακά πτυχία γίνονται ισοδύναμα των ΙΕΚ και των colleges.Όποιος δέχεται το πρώτο,δέχεται και το δεύτερο.
Όχι πως έχει καμία σημασία βέβαια στις μέρες μας ή ότι υπάρχει πισωγύρισμα,όπως κι εσύ σωστά παρατήρησες, με την απελευθέρωση των επαγγελμάτων και όχι μόνο.

το ιδιο λεμε. Ισως δεν το διατυπωσα σωστα. Ειχα γραψει:

τωρα με την απελευθερωση των επαγγελματων δε νομιζω πως κατι θα αλλαξει, δυστυχως!!!
Γενικα ομως δεν συμφωνω πως ενας των ΙΕΚ γνωριζει λιγοτερα ή ειναι κατωτερος. Να δινουν ομως ΑΣΕΠ.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η "πολιτική ηγεσία" διορίζει ηθοποιούς και αφήνει τους ΠΕ32 απ' έξω.
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 10:46:29 πμ »
έχεις δίκιο,να’χαμε να λέγαμε

Αποσυνδεδεμένος ermios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
τι λες μωρε
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:32:56 μμ από oratios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ermios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
 :) :)πολλες καλημέρες και οχι αλλο καρβουνο......... ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2012, 06:13:47 πμ από oratios »

Αποσυνδεδεμένος sakis69

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 18.41- Αισιοδοξω κ ελπιζω!!!
    • Προφίλ
Μπραβο ορατιε.. γιατι την "εκπαιδευτικο"θα την ελουζα εγω αν δεν το εκανες εσυ...Τωρα ας κατσει κ να τα σκεφτει ολα αυτα κ να βουταει την γλωσσα της μεσα στο μυαλο της πριν μιλησει!ΑΑΑ ναι κ λιγη ενημερωση πανω σε καποια θεματα δεν βλαπτει...

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Καλησπέρα σας,

Κατ’ αρχάς προς την Karvou:

Θα ήθελα να αναφέρω τα ακόλουθα επί των λεγομένων σου:

1) Οι σπουδές στην Ανωτέρα Σχολή Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου όπως και σε κάθε άλλη αναγνωρισμένη Σχολή Δραματικής Τέχνης εν Ελλάδι είναι 3ης - τριετής (ολογράφως) και ΟΧΙ τετραετής, όπως στα Πανεπιστήμια και τα Τ.Ε.Ι. Τα Ι.Ε.Κ. αποτελούν εκπαιδευτική βαθμίδα Μετα-δευτεροβάθμιας (Μετα-λυκειακής) Εκπαίδευσης ενώ οι Σχολές Δραματικής Τέχνης Ανωτέρας Εκπαίδευσης. Άρα, άτοπο το σχόλιό σου επί τούτου! ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΝΑ, ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ!!!

2) Οι Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης (οι δύο Κρατικές & οι υπόλοιπες Ιδιωτικές) αναγνωρίζονται από το Ελληνικό Κράτος καθ’ όσον εποπτεύονται από το Υπουργείο Πολιτισμού!

Βρε καλή μου αν δεν ξέρεις τι γράφεις για να δημιουργήσεις εντυπώσεις; - ποιός σου είπε ότι ΠΕ 18.41 είναι από αδιαβάθμητες σχολές;; Δίνουν κανονικά και με τον νόμο εισαγωγικές εξετάσεις και ανήκουν στην Γ/βαθμίδας εκπαίδευσης και αν περάσουν (που δεν είναι και οι πιο εύκολες όταν υπάρχουν παιδιά που δίνουν και 4 φορές) φοιτούν και παίρνουν Κρατικό πτυχίο. ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΓΙΑΤΙ;

H 3βάθμια Εκπαίδευση χωρίζεται: α) στην ανώτατη 3βάθμια εκπαίδευση και β) στην ανώτερη 3βάθμια εκπαίδευση. Η ανώτατη 3βάθμια εκπαίδευση (Α.Ε.Ι. & Τ.Ε.Ι.) χωρίζεται α) στην Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση (Α.Ε.Ι.) και β) στην Τεχνολογική Εκπαίδευση (Τ.Ε.Ι.). Η ανώτερη 3βάθμια εκπαίδευση αποτελείται από Σχολές Δραματικής Τέχνης, Σχολές Χορού κ.λπ.

Οι Σχολές Δραματικής Τέχνης στην Ελλάδα ανήκουν στην 3βάθμια Ανώτερη εκπαίδευση και όχι στην 3βάθμια Ανώτατη Εκπαίδευση (Α.Ε.Ι. & Τ.Ε.Ι.). Ανήκουν στην 3βάθμια εκπαίδευση αλλά όχι στην Πανεπιστημιακή-Τεχνολογική. Γι' αυτό έχει και λόγο ύπαρξης η ισοτιμία άλλωστε. Εκεί έγκειται η διαφορά. Εάν ανήκαν ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ στην 3βάθμια Ανώτατη Εκπαίδευση θα ονομαζόντουσαν ΑΝΩΤΑΤΕΣ Σχολές Δραματικής Τέχνης (επωνυμία η οποία απαγορεύεται διά νόμου να την χρησιμοποιήσουν - ν. 1158, άρθ. 9, παρ. 5) και ΟΧΙ ΑΝΩΤΕΡΕΣ - ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!

Γι’ αυτόν τον λόγο, ένεκα του «Ανώτερη» υπάρχουν και μεσοβέζικες επιλογές στις Δραματικές Σχολές τού στυλ: υπάρχουν απόφοιτοι οι οποίοι τελειώνουν μία Δραματική Σχολή δίχως να έχουν δώσει τις Εισιτήριες και Απολυτήριες Εξετάσεις στο Υπουργείο Παιδείας (οι οποίες και νομιμοποιούν το δίπλωμά τους προς το Κράτος), συμμετέχοντας μόνο σε αυτές της ίδιας τής Δραματικής Σχολής. Σε αυτήν την περίπτωση, το δίπλωμα του εν λόγω ηθοποιού είναι Ανώτατης Εκπαίδευσης όπως ενός Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι.;;;

Αλλά το μόνο που με οργίζει είναι το σάπιο πολιτικό σύστημα, και οι αυθαιρεσίες του, κάτι που οδήγησε τον Κλάδο ΠΕ 18.41 να έχει νομικά κενά και ασάφειες. Για να εξομοιωθούν τα διπλώματα Δραματικών Σχολών με αυτά των Τ.Ε.Ι. χρειάζεται Ισοτιμία Τίτλου Σπουδών, όπως θα γνωρίζεις!!! Προς τούτο, η Ισοτιμία με τα Τ.Ε.Ι. δεν συμβαίνει αυτοδικαίως, αλλά μέσα από συγκεκριμένη διαδικασία αξιολόγησης των διπλωμάτων κατά την οποία αποφαίνεται ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ! Αν ήταν καθεαυτά τα διπλώματα ανώτατα, δεν θα χρειαζόταν καμία απολύτως Ισοτιμία, δεν νομίζεις;;!!

Και πιο συγκεκριμένα, ο νόμος αναφέρει ότι η Ισοτιμία θα πρέπει να γίνει προς τίτλο σπουδών αντίστοιχου Τ.Ε.Ι / ΚΑΤΕΕ Δραματικής Τέχνης που λειτούργησε στην Ελλάδα. Όπως γνωρίζουμε όλοι, αναγνωρισμένο Τ.Ε.Ι. Δραματικής Τέχνης δεν υπήρξε ποτέ στην Ελληνική Επικράτεια ώστε να μπορεί να γίνει η ισοτιμία των διπλωμάτων Δραματικών Σχολών με αυτό! Με ποιον τίτλο σπουδών Τ.Ε.Ι. έγινε (και γίνεται) λοιπόν η Ισοτιμία ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!

Παρεμπιπτόντως, η περιβόητη Ισοτιμία συνέβαινε παλαιότερα (μέχρι το 2004) από το Ι.Τ.Ε. [Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, έκλεισε το 2005 (ν. 3328/05) με την ίδρυση του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.] αλλά και πέρυσι (2011) από τον νεοϊδρυθέντα οργανισμό ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού).

Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να σημειώσω τον ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΤΟΧΟ τρόπο με το οποίο ενήργησε η Πολιτεία επί της δημοσιότητας, για να δώσει τη δυνατότητα σε συγκεκριμένη μερίδα ηθοποιών, να επιτύχουν την ισοτιμία των διπλωμάτων Δραματικών Σχολών με τη βαθμίδα των Τ.Ε.Ι.! Δεν υπήρξε μαζική ενημέρωση όλων των ηθοποιών του κλάδου.

Η σχετική προθεσμία για ισοτιμία πτυχίων Δραματικών Σχολών με Τ.Ε.Ι., δόθηκε για δεύτερη φορά πέρυσι (2011) μέσω του ΕΟΠΠΕΠ!!!! Και πάλι όμως, την ισοτιμία το πολύ να έκαναν 30 Ηθοποιοί όπως δείχνουν και οι φετινοί Πίνακες Αναπληρωτών!!!!! Εκτός κι αν έχουν την Ισοτιμία και την…. θαυμάζουν σπίτι τους! Γεγονός που δείχνει το κενό έλλειψης από τα αρμόδια όργανα! Αν ψάξετε και δείτε την ανακοίνωση του Σ.Ε.Η. (σημ: Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών) για το πώς κάλεσε τους Ηθοποιούς του να πάνε να κάνουν την Ισοτιμία με το Τ.Ε.Ι. θα πέσετε κάτω από τα γέλια!!! Αντί να ανακοινώσει ένα: Επιτέλους τρέχτε συνάδελφοι για την Ισοτιμία, με πύρινο και στεντόρειο λόγο, αρκέστηκε σε ένα φτωχό: Οοοοο εν λόγω Οργανισμός, (ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) ισχυρίίίίίίζεται ότι μας παρέχει την ισοτιμία με πτυχία Τ.Ε.Ι. Καλόόό θα ήταν…. όλοι οι ηθοποιοί νααα κάνουν την ισοτιμία αυτή…. Κάπως έτσι τα έγραφε!!!! Αφασία!!! (Δυστυχώς επί του παρόντος ανανεώνεται το site του Σ.Ε.Η. και είναι δύσκολο να βρεθεί η ανακοίνωση.)

Οι Ανώτερες σχολές δραματικής τέχνης δεν έχουν καμία σχέση σαν βαθμίδα εκπαίδευσης με τα Ι.Ε.Κ ανήκουν στην Τρίτη βαθμίδα εκπαίδευσης. Είναι ξεχωριστός κλάδος από τους θεατρολόγους και δεν τρώει θέσεις από τους θεατρολόγους.
Αυτά δημιουργούν εντυπώσεις και δείχνουν τον πολισμό κάποιων εδώ μέσα και ευτυχώς υπάρχουν θεατρολόγοι που δεν έχουν μένος με τους ηθοποιούς ΕΥΤΥΧΩΣ!!!!

Αυτό είναι σωστό! Βάσει Εγκυκλίου, (για τα εκπαιδευτικά έτη 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011), οι προσλήψεις σε αναπληρωτές - ωρομισθίους γίνεται σε ποσοστό 70% για τους Θεατρολόγους και αντιστοίχως 30% για τους Ηθοποιούς! Από το 2011 μέχρι σήμερα, η ποσόστωση είναι 90% για τους Θεατρολόγους και 10% για τους Ηθοποιούς. Αν και θεωρώ εντελώς ανισοβαρές το μοίρασμα! Δεν γίνεται ο κλάδος 18.41 να έχει π.χ. 86 υποψηφίους και λαμβάνοντας το 70% στις προσλήψεις, να διορίζονται οι 69 εξ αυτών αφήνοντας αδιόριστους ΜΟΛΙΣ 17 Ηθοποιούς!! (Είναι το περσινό παράδειγμα προσλήψεων για το διδακτικό έτος 2011-2012!). Και την ίδια στιγμή στον κλάδο ΠΕ 32.00 να μένουν αδιόριστα 391 άτομα! Η αναλογία βγάζει μάτι και το ποσοστό - ένεκα που οι υποψήφιοι είναι τόσο λίγοι - θα έπρεπε να είναι μικρότερο!

Και να τονίσω για να σπουδάσει κάποιος την τέχνη του ηθοποιού η του ζωγράφου ή του χορευτή πρέπει να το θέλει δεν είναι μια σπουδή που περνάς τυχαία για αυτό και υπάρχουν για τους 3 αυτούς κλάδους ειδικές εξετάσεις. Στην θεατρολογία όμως μπορεί να μπει  ο καθένας ακόμα και αυτός που δεν έχει παρακολουθήσει ούτε μια παράσταση  για το αν έχει πάρει μέρος έστω και σε μια θεατρική ομάδα φτάνει να έχει γράψει καλά και μπορεί να είναι και η τελευταία του επιλογή δεν μου λες αυτός τι θα διδάξει  θα ζητήσει από τα παιδιά αυτά που ο ίδιος έχει κάνει ποτε? γιατί το μάθημα είναι πρακτικό αυτό που δηλαδή που διδάσκουμε.
Για το μάθημα της θεατρολογίας στο λύκειο δικαίως  είναι μάθημα  του θεατρολόγου και μόνο ,αλλά στα δημοτικά και στο γυμνάσιο  που είναι πρακτικό και καθαρά βιωματικό  ποιος πιστεύεις ότι είναι πιο ικανός   

Μπορώ να σου βρω αρκετούς ηθοποιούς οι οποίοι είναι ανίκανοι να διδάξουν Θεατρική Αγωγή (έχω δικά μου παραδείγματα κατά νου) εν συγκρίσει με Θεατρολόγους οι οποίοι είναι πιο ικανοί από Ηθοποιούς, και το αντίστροφο. Όλα είναι σχετικά όπως καταλαβαίνουμε! Δεν σημαίνει κάτι αυτό. Επιπλέον, να σημειώσω ότι οι Θεατρολόγοι έχουν και πρακτικά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους κάτι το οποίο αποσιωπάται συνεχώς! Άσε που στον ΑΣΕΠ σε Θεωρητικά και μόνο μαθήματα εξετάζονται ΚΑΙ οι πρακτικοί κλάδοι δυστυχώς. Κενό του αρμόδιου φορέα… μάλλον!!!

ΥΓ: Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για το κατεβατό.

ΥΓ 2.1.: Έλλη, όπως και να ’χει, υπήρξαν περιπτώσεις που γνωρίζω προσωπικά, οι οποίες ενημερώθηκαν μέσω πολιτικών γραφείων για αυτήν την Ισοτιμία αλλά εγώ στάθηκα περισσότερο στη μη ενημέρωση των ηθοποιών από την πολιτεία και όχι στον τρόπο που έγινε η Ισοτιμία από τους ηθοποιούς. Ο καθένας θα άρπαζε την ευκαιρία αν την είχε… Απλώς, γνωρίζω ηθοποιούς οι οποίοι παραπονιόντουσαν ότι δεν ενημερώθηκαν ώστε να κάνουν εγκαίρως την Ισοτιμία πριν κλείσει το Ι.Τ.Ε. Εκεί στάθηκα εγώ, στο ότι οι ηθοποιοί δεν ενημερώνονται για αυτήν την δυνατότητα.

Φυσικά και θα υπήρξαν ηθοποιοί οι οποίοι θα το έμαθαν και δεν θα ενδιαφέρθηκαν. Αλλά σίγουρα υπήρξαν αρκετοί οι οποίοι δεν το έμαθαν καθόλου και αν ενημερώνονταν εγκαίρως θα το έκαναν… Ακόμη, και πέρυσι που η Ισοτιμία ξανα-άνοιξε, όπως προείπα, πολύ λίγοι την έκαναν αρχικά, και οδηγείσαι στο συμπέρασμα είτε ότι δεν τους ενδιαφέρει παρ’ όλο που η ανεργία μαστίζει το επάγγελμα είτε ότι κοιτάζουν μόνο τα θεατρικό γίγνεσθαι και τίποτε άλλο…

ΥΓ 2.2: Οράτιε, δεν είπα πουθενά ότι η Ισοτιμία δεν δινόταν βάσει νόμου!!! Είπα ότι υπάρχουν ασάφειες στον νόμο! Έχω ψάξει το νομικό κομμάτι και πράγματι υπάρχει ασάφεια στον νόμο ως προς την Ισοτιμία. Δεν ξέρω τον λόγο… Παράλειψη…; Εκεί που είχα λάθος το σημείωσα όντως. Δες ενδεικτικά τους ακόλουθους νόμους επί των Ισοτιμιών: ν. 576, ΦΕΚ, αρ.φ. 102, 13.04.1977, άρθρο 74, ν. 1158, ΦΕΚ, τ. Α', αρ. φ. 127, 13-05-1981, άρθρο 27, παρ. 5, ν. 1404, αρ.φ. 173, 24-11-1983, άρθρ. 14, παρ. 7., ν. 1566 30-09-1985, άρ. 71, παρ. 5, ΦΕΚ τ. Β' αρ.φ. 466, 23.07.1990, άρθρο 5, ν. 2327 ΦΕΚ 156, 31.07.1995, άρ. 23, παρ. 4, περ. ζ & η, ν. 2916 11-06-2001 (ανωτατοποίηση των Τ.Ε.Ι.), ν. 3149 ΦΕΚ 141 - 10.06.2003, άρ. 13, παρ. 25β. Σου έδωσα όλα τα στοιχεία, δεν χρειάζεται να τα ψάχνεις κιόλας. Αν υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει (και εξηγεί περισσότερα επ’ αυτών) ευχαρίστως να ενημερωθώ.

Μα φυσικά και όλοι έχουν ανάγκη την εργασία. Το ανέφερα κι εγώ. Απλώς, σε αυτό το «έχετε στραφεί όλοι στην εκπαίδευση» που είπες, να τονίσω ότι περισσότερο συνέβη με τους ηθοποιούς παρά για τους θεατρολόγους… Δεν πήγε κανείς ηθοποιός σε δραματική σχολή για να διδάξει στα σχολεία αλλά μάλλον για να κάνει καριέρα ως ηθοποιός και μόνο!! Δεν είχαν (ούτε έχουν) οι ηθοποιοί τέτοιο αναφαίρετο δικαίωμα λόγω παλαιότητας. Οι θεατρολόγοι από την άλλη, γνώριζαν (και διά νόμου!) ότι προορίζονται (μεταξύ άλλων και) για το σχολείο αν κάποια στιγμή γινόντουσαν οι κατάλληλες ενέργειες από την πολιτική ηγεσία.

Κάτι που δεν γνωρίζεις ότι πτυχίο παίρνουν από το υπουργείο  μόνο αυτός που ε έδωσε εξετάσεις που γίνονται κάθε Σεπτέμβρη πάνω σε ειδικά μαθήματα καλλιτεχνική φύσης και σε δεύτερη φάση γραπτά. Να σε ενημερώσω επίσης πως το ίδιο σύστημα εξετάσεων έχουν και  οι ζωγράφοι και οι χορευτές με ειδικό προεδρικό διάταγμα .Στο ξαναγράφω γιατί αφήνεις υπονοούμενο πως έτσι απλά κάνουμε αίτηση σε μια σχολή και απλά φοιτούμε. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!

Πού ακριβώς άφησα υπονοούμενο;;;; Ξαναποστάρω λοιπόν κάποια σημεία από το μήνυμά μου γιατί μάλλον δεν τα είδες!!! Αν πας παραπάνω, εκεί είναι, θα τα δεις.

«2) Οι Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης (οι δύο Δημόσιες & οι υπόλοιπες Ιδιωτικές) αναγνωρίζονται από το Ελληνικό Κράτος καθ’ όσον εποπτεύονται από το Υπουργείο Πολιτισμού!

Γι’ αυτόν τον λόγο, ένεκα του «Ανώτερος» υπάρχουν και μεσοβέζικες επιλογές στις Δραματικές Σχολές τού στυλ: υπάρχουν απόφοιτοι οι οποίοι τελειώνουν μία Δραματική Σχολή δίχως να έχουν δώσει τις Εισιτήριες και Απολυτήριες Εξετάσεις στο Υπουργείο Πολιτισμού (οι οποίες και νομιμοποιούν το δίπλωμά τους προς το Κράτος), συμμετέχοντας μόνο σε αυτές της ίδιας τής Δραματικής Σχολής. Σε αυτήν την περίπτωση, το δίπλωμα του εν λόγω ηθοποιού είναι Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης;;;»

Εσύ λες με τις δύο αυτές παραγράφους που έγραψα αρχικά, να μην ξέρω αυτό το οποίο μού τονίζεις με μαύρα γράμματα;; Μα το έχω πει αν διαβάσεις πιο προσεκτικά!!! Δεν άφησα κανένα υπονοούμενο όπως με κατηγορείς. Και το Προεδρικό Διάταγμα που λες, αν κάνεις τον κόπο και ψάξεις, το είχα ήδη αναφέρει και αυτό στην αρχή: Ν. 1158, ΦΕΚ, τ. Α', αρ.φ. 127, 13-05-1981. Ξεκάθαρο είναι. Καλά οι χορευτές και το Προεδρικό Διάταγμα αλλά τους Ζωγράφους γιατί τους αναφέρεις δεν καταλαβαίνω…

Ήταν ξεκάθαρο αυτό που έγραψα για τον ΑΣΕΠ. Είπα ότι κλάδοι όπως π.χ. οι Εικαστικοί, εξετάζονται σε θεωρητικά πράγματα στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Αυτό το έγραψα διότι το Σ.Ε.Η. απορεί πώς οι Θεατρολόγοι ασχολούνται με τη διδασκαλία πρακτικών μαθημάτων στα σχολεία. Ε, στον ΑΣΕΠ πώς δίνουν θεωρητικά μαθήματα πρακτικοί κλάδοι (οι Εικαστικοί) και διορίζονται;;;; Κενό των αρμοδίων υποθέτω…!!

Και ξανατονίζω σχετικά με τα διπλώματα των Δραματικών Σχολών ότι φτάνουν το επίπεδο των ΤΕΙ κατόπιν Ι-ΣΟ-ΤΙ-ΜΙ-ΑΣ. Με ένα δίπλωμα Δραματικής Σχολής σκέτο!! δεν μπορεί ένας ηθοποιός να κάνει μεταπτυχιακό εν Ελλάδι κ.λπ. Αυτό το σημείο τονίζω. Ότι τα διπλώματα από μόνα τους (τελειώνει κάποιος μια Δραματική Σχολή, έχει δώσει και τις 2 εξετάσεις του στο Υπουργείο Πολιτισμού και τα ’χει κάνει όλα) δεν είναι Ανώτατα αλλά Ανώτερα! Απαιτείται ισοτιμία για να γίνουν Ανώτατα! Δεν είναι όλα ανεξαιρέτως ανώτατα αλλά τα ισοτιμημένα… Αν ήταν όλα δεν θα είχε λόγο ύπαρξης η Ιοστιμία!!!  Τι δεν είναι σαφές;;!!! Από μόνα τους δεν είναι Πανεπιστημιακά Πτυχία!!!! Η αλήθεια είναι… Αν ήταν αλλιώς θα το έλεγα εγώ πρώτος…

Στο αρχικό μου κείμενο τόνισα συγκεκριμένα σημεία:

α) ότι τα διπλώματα δεν είναι καθεαυτά τριτοβάθμια χωρίς την πιστοποίηση Ισοτιμίας. Με την Ισοτιμία είναι. Δεν το αρνήθηκα πουθενά αυτό.
β) ότι υπάρχουν νομικά κενά που ταλαιπωρούν τον κλάδο (γι’ αυτό και έχει πάτημα ο Π.Ε.Σ.Υ.Θ., το Υπουργείο αγνοεί τον κλάδο κι έτσι είναι ένας παραμελημένος κλάδος, π.χ. δεν προκηρύσσονται οργανικές θέσεις ΑΣΕΠ κ.λπ.), και
γ) ότι δεν υπάρχει μέχρι και σήμερα η σωστή ενημέρωση του συνόλου των ηθοποιών από τους αρμοδίους για αυτήν την δυνατότητα που τους παρέχεται και είναι αρκετά άδικο κάτι τέτοιο για τους υπόλοιπους συναδέλφους διότι το επάγγελμα θέατρο μαστίζεται από ανεργία και αυτή θα ήταν μια καλή λύση για αρκετούς!!! Αυτό δείχνει ότι βάλλω εναντίον τον ηθοποιών;;;;

Πουθενά στο μήνυμά μου δεν έκρινα την επιστημονική κατάρτιση των ηθοποιών, ούτε απαίτησα κάπου να μην ξαναδιδάξουν. Αν εξαιρέσεις πράγματι την απορία μου για τους βαθμούς 5 και 6 που τόνισα ότι είναι σχόλιο - παρένθεση το οποίο μου έκανε εντύπωση και πάλι καλά που διευκρινίσθηκε. Αλλιώς, αν ίσχυε αυτό, σε όλα τα μαθήματα 5, θα ήταν αξιοθαύμαστο...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2015, 12:53:53 πμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος Έλλη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
    • Προφίλ
Kατ’ αρχάς, καλό θα ήταν να είναι πιο χαμηλοί οι τόνοι, ειδικά όταν γράφουμε ορισμένα πράγματα τα οποία «ακούσαμε» ή νομίζουμε ότι είναι έτσι. Διευκρινίζοντας: δε γράφω υπερασπιζόμενη τον κλάδο των ηθοποιών (παρ’ όλο που κατέχω και τους δύο τίτλους, θεατρολόγου και ηθοποιού, όπως και πολλοί συνάδελφοι). Θέλω όμως να αποκαταστήσω ορισμένες ανακρίβειες.

Η ισοτιμία από το Ι.Τ.Ε. δινόταν έως και το 2003 (δεν γνωρίζω πότε ξεκίνησε να δίνεται, όμως λανθασμένα γράφεις από το 2000 έως το 2003). Το 2003 καταργήθηκε το Ινστιτούτο και σταμάτησαν να δίνονται ισοτιμίες. Η ενημέρωση για τη δυνατότητα κατοχής ισοτιμίας δεν ήταν επιλεκτική ούτε είχε προθεσμίες. Όποιος ήταν κάτοχος Διπλώματος Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης (πιστοποιημένης, εννοείται, και αφού είχε περάσει εξετάσεις από Επιστροπή του Υπ.Πο. και κατά την εισαγωγή του, αλλά και ως προϋπόθεση για να πάρει το δίπλωμά του, στο τέλος της φοίτησής του) είχε δικαίωμα έως το 2003 να υποβάλει αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο Ι.Τ.Ε. Αυτό το έκαναν όσοι ηθοποιοί ενδιαφέρονταν, κάποια στιγμή, να ασχοληθούν με την εκπαίδευση, αλλά και όσοι ήθελαν, εργαζόμενοι σε διάφορες δουλειές, να έχουν ένα πτυχίο ισότιμο με πτυχίο ΤΕΙ, ώστε να αξιώσουν καλύτερη μισθολογική αντιμετώπιση. Πόσοι ήταν τότε; Ενδεχομένως όχι πολλοί, όχι όμως για τους λόγους που αναφέρεις. Ας λάβουμε υπ’ όψιν ότι τη δεκαετία του ’90 οι κλάδοι των θεατρολόγων και των ηθοποιών, τουλάχιστον στον τομέα της εκπαίδευσης, ήταν τουλάχιστον ισοπεδωμένοι (κάτι που, ως κατάσταση, απ’ ό,τι φαίνεται μοιάζει να επιστρέφει από του χρόνου, οπότε μάλλον εκεί πρέπει να απορροφηθεί η ενέργειά μας και όχι στην υποτιθέμενη ή μη διαμάχη ηθοποιών-θεατρολόγων). Πολλοί λοιπόν ηθοποιοί δεν έμπαιναν στη διαδικασία να αποκτήσουν ισοτιμία για πολλούς λόγους. Κάποιοι απλώς δεν ενδιαφέρονταν να διδάξουν. Κάποιοι βαρέθηκαν να μαζεύουν δικαιολογητικά και να τρέχουν στη Συγγρού (εκεί ήταν το ΙΤΕ) γιατί θεωρούσαν ότι δεν θα έχουν καμία ελπίδα να εργαστούν σε σχολεία. Κάποιοι έδωσαν κατακτήριες και πέρασαν σε πανεστημιακά τμήματα θεάτρου, οπότε τους κάλυπτε, έτσι κι αλλιώς, το δεύτερο πτυχίο τους (σημειωτέον: ας μην ξεχνάμε ότι αρκετοί ηθοποιοί που εμφανίζονται στους πίνακες του 18.41 είναι και θεατρολόγοι, εγγεγραμμένοι και στον πίνακα ΠΕ 32). Για τον καινούριο Οργανισμό στον οποίο αναφέρεσαι δεν γνωρίζω απολύτως τίποτε και έτσι δεν εκφέρω άποψη.

Όσον αφορά στο σχόλιό σου για τη βαθμολογία στον πίνακα των ηθοποιών, νομίζω ότι αδικεί τους συναδέλφους για τον απλούστατο λόγο ότι τα διπλώματα των Δραματικών Σχολών (όπως και πολλά πανεπιστημιακά διπλώματα) δεν αναγράφουν ακριβή βαθμολογία, με αποτέλεσμα να είναι αναγκασμένοι οι καταχωρητές να περνάνε ως βαθμολογία τη βάση του 5. Στα πανεπιστημιακά πτυχία είναι σαφές ότι πάντα ζητάμε και ακριβή βαθμολογία για τους ευνόητους λόγους. Δυστυχώς, όμως, οι απόφοιτοι των Δραματικών Σχολών και ειδικά πριν από κάποια χρόνια, που το θέατρο ήταν πολύ περιορισμένο στην εκπαίδευση, πολύ σπάνια ζητούσαν από τη Σχολή τους να τους προσκομίσει την ακριβή βαθμολογία και κάποιοι που υποβάλλουν υποψηφιότητα τα τελευταία χρόνια, δεν μπαίνουν στον κόπο να τη ζητήσουν (ειδικά, το ξαναλέω, όταν έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να απορροφηθούν από τον πίνακα των θεατρολόγων – αν φυσικά είναι κάτοχοι και των δύο τίτλων). Το 5 λοιπόν, δεν αντιστοιχεί πάντα στον πραγματικό τους βαθμό. Αυτά. Ας μη χαλιόμαστε, κι ας βρούμε τρόπους να διεκδικήσουμε καλύτερη τύχη από του χρόνου και για τους δύο κλάδους.

Αποσυνδεδεμένος ermios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Αγαπητή w.H
Δυστυχώς δεν τα γνωρίζεις καλά η δεν στα είπανε  σωστά. Οι Πτυχιούχοι Ανώτερων Σχολών Δραματικής Τέχνης που επιμένεις να τους αδικείς έπαιρναν την ισοτιμία βάση νόμου και δεν είναι οι μοναδικές σχολές γιατί ανήκουν σε άλλο υπουργείο αυτός είναι ο μοναδικός λόγος και σταμάτησε να δίνει το 2004 νομίζω(δεν άνοιξε για 3 χρόνια το τμήμα ούτε για 1 μήνα για να την πάρει μια ημερίδα πτυχιούχων με πολιτικές γνωριμίες δεν επιτρέπεται να γράφεις τέτοια πράγματα είναι ανήθικο. Αυτα είναι της φαντάσιας σου σενάρια και δεν έχουν καμία βάση) Η΄ισοτιμία έχει να κάνει με την βαθμίδα εκπαίδευσης και  με την λογική σου πρέπει όλοι οι ηθοποιοί να κάνουμε μήνυση στο κράτος αν οι σχολές μας ήταν αδιαβάθμητες  και επίτρεψε  μου να γνωρίζω καλύτερα από εσένα γιατί και εγώ προγράμματα σπουδών άνοιξα, Καθηγητές συμβουλευτικα οταν φοιτούσα στο σχολείο μιας και ήμουν ο αμεσα ενδιαφερομενος.
 
 Για να ασχοληθείς με τις Παραστατικές Τέχνες  πρέπει να το θές δεν είναι μια τυχαία επιλογή. Γνωρίζεις κανέναν ζωγράφο που να θελε να γίνει ιατρός και εκ παραδρομής πέρασε στο τμήμα εικαστικών?????
Η Ισοτιμία Δεν δόθηκε σε μια μερίδα ηθοποιών. Πράγματι πολλοί ηθοποιοί δεν πήγαν να την πάρουν γιατί στο Εθνικό Θέατρο η στις ελεύθερες σκηνές δεν χρειάζεται. Να σου θυμίσω επίσης πως τα πρώτα χρόνια δουλεύαμε ως ωρομίσθιοι και αρκετοί δεν ενδιαφερόντουσαν να διδάξουν και ο μοναδικό λόγος που κάποιοι την πήραν ήταν καθαρά για μισθολογικούς λόγους, αν διοριζόντουσαν στο ευρύτερο δημόσιο τομέα και δεν την έχουν μόνο 130  ηθοποιοί γνωρίζω ηθοποιούς που την πήραν αλλά δεν τους ενδιαφέρει η εκπαίδευση γιατί δουλεύουν αλλού  η προτιμούν να διδάσκουν ενήλικες (και οχι σε 45 ΄λεπτες συνθήκες αλλα δεν θα αναφερθώ παραπάνω). Από την άλλη δεν πιστεύω πως πιστεύεις, πως όλοι οι θεατρολόγοι θέλουν να διδάξουν  δυστυχώς δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας πουθενά αλλού (κριτικός θεάτρου -περιοδικά ή δραματολόγοι στα θέατρα με αποτέλεσμα να έχετε στραφεί όλοι στην εκπαίδευση) αυτή είναι η αλήθεια και δεν κατηγορώ κανέναν γιατί όλοι έχουμε ανάγκη την εργασία.
Κάτι που δεν γνωρίζεις ότι πτυχίο παίρνουν από το υπουργείο  μόνο αυτός που ε έδωσε εξετάσεις που γίνονται κάθε Σεπτέμβρη πάνω σε ειδικά μαθήματα καλλιτεχνική φύσης και σε δεύτερη φάση γραπτά. Να σε ενημερώσω επίσης πως το ίδιο σύστημα εξετάσεων έχουν και  οι ζωγράφοι και οι χορευτές με ειδικό προεδρικό διάταγμα .Στο ξαναγράφω γιατί αφήνεις υπονοούμενο πως έτσι απλά κάνουμε αίτηση σε μια σχολή και απλά φοιτούμε. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!
Με Την λογική σου και την ζωγραφική θα πρεπε να την διδάξουν οι θεωρητικοί της τέχνης (υπάρχει αντίστοιχό τμήμα στα ΑΕΙ) και όχι οι Εικαστικοί που απέχουν απο το παραδοσιακό σύστημα πανελλήνιών εξετάσεων που έδωσες  εσύ.  Δεν θα τον παράλογο??? ε τότε γιατί  στους πτυχιούχους Δραματικής Τέχνης-Ηθοποιοί  ΑΝΤΙΔΡΑΣ????. Οι ηθοποιοί δεν στραφήκαν  ποτέ εναντίον των θεατρολόγων, το μόνο που ζητήσαμε ήταν ισονομία
Όσο για το βαθμό του πτυχίου (που πάλι προσπαθείς να μας υποβαθμίσεις ) θα συμφωνήσω με την συνάδελφό που πολύ ωραία τα γράφει .... ο λόγος είναι επειδή το πτυχίο μας γράφει Άριστα - Λίαν  καλώς -Καλώς και όχι αναλυτικά και για να  βάλουν την βαθμολογία πρέπει να προσκομίσει ο υποψήφιος αναλυτική βαθμολογία.
Υπάρχουν καλοί εκπαιδευτικοί αλλά και κακοί από αυτό τον κανόνα δεν μπορεί να ξεφύγει κανένας αλλά όσο και να μην θες να το παραδεχτείς οι ηθοποιοί εχουν πολύ καλή φήμη στα σχολέια (γονείς παιδιά ,δάσκαλοι....  Εγω ομως πιστεύω και γνωρίζω θεατρολόγους που κάνουν επίσης καλή δουλεία .....Σε αντίθεση με εσένα που ένα καλό λόγο δεν έχεις γράψει γιατι του ηθοποιούς ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ!!!!! Όσο για το ΑΣΕΠ δεν νομίζω πως μπορείς να κρίνεις αν ο ηθοποιός είναι ικανός η δεν είναι....Εκτός αν είσαι προφήτης (αλλά και στα παιδαγωγικά  υπάρχει ένα κεφάλαιο "Περί αυτοεκπληρούμενης  προφητείας........θέλω να ελπίζω πως δεν βγάζεις τόσο βιαστικά συμπεράσματα για τους μαθητές σου όπως κάνεις με τους ηθοποιούς......
Αρκετοί ηθοποιοί κατέχουν και μεταπτυχιακούς τίτλους " Εκπαιδευτικό δράμα " κλπ και άλλοι σπούδασαν στην ΑΣΠΑΙΤΕ και φέρουν τίτλο διδακτικής και παιδαγωγικής στο γράφω για να καταλάβεις πως αν το πτυχίο δεν ητάν ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΧΑΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ  Η ΝΑ ΦΟΙΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΕΙ ΚΑΙ ΑΕΙ (οχι στην τρίμηνη επιμόρφωση πχ ωδείο ή ΔΕ αλλα στην κανονική με τιςτριτοβάθμιες σχολές ). Αλλοι πάλι δεν έχουν τίτλο Παιδαγωγικό γιατί η ΑΣΠΑΙΤΕ βάζει ελάχιστες θέσεις.
Αυτό που με προβληματίζει είναι πως μετά από τόσα χρόνια που διδάσκουμε και οι 2 κλάδοι δυστυχώς ΚΑΠΟΙΟΙ (και ευτυχώς όχι όλοι δεν λέτε να ΗΡΕΜΗΣΕΤΕ) ΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΚΟΣΙΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Ενώ εμείς κάθε ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ πρέπει να απολογούμαστε γιατί διδάσκουμε ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ??????
Ίσως να είναι και η τελευταία χρονιά και για εσένα και για εμένα.......αυτό δεν σε ενοχλεί????
και θα σε παρακαλούσα να σκεφτείς πως υπάρχουν ηθοποιοί που διδάσκουν πολύ πριν από εσένα γιατί απαιτεί να μην ξαναδιδάξει δεν είναι απλά ένας αύξοντας αριθμός έχει ψυχή που να πάρει η ευχή και μπορεί να κάνει σπουδαία δουλειά ............ οι ηθοποιοί διδάσκουν με μεράκι και αγάπη την τέχνη του θεάτρου πάνω στην σκηνή αλλά και κάτω από την σκηνή (και μην μου πεις ότι στο σχολείο δεν πάμε να βγάλουμε ηθοποιούς ΕΛΕΟΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΑΣ  ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ . ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ  ΤΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ  ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ......

Θα προτιμούσα να μιλάμε για αυτά και πως μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι μέσα στην τάξη και όχι για πράγματα  άσχημα που έχουν εκατό φορές γραφτεί και δεν λέτε να το καταλάβετε  (κάποιοι και όχι όλοι) πως δικαίως διδάσκουμε  και όχι παρανόμως.
 Είμαστε συνηθισμένοι στις κακουχίες και στη μη αναγνώριση ούτε των σπουδών μας  από την πρώτη μέρα που αποφασίσαμε να σπουδάσουμε   Θέατρο ,Ζωγραφική, χορό,μουσική είχαμε αντιδράσεις και αρνητικες συμπεριφορές.Θέλει πολύ γερό στομάχι για να ασχολήθείς με την τέχνη και πάνω και κάτω απο την σκηνή και μέσα στην τάξη δεν βάζεις απλά ένα βαθμό και τέλος.Διδάσκω και διδάσκομαι απο το παιδιά. Και κάτι τελευταίο η θέατρική αγωγή διδάσκεται παντού  και μέσα και έξω στην τάξη ακόμα και στις πλατείες. Με η χωρίς στο σχολείο κάποιοι(Ηθοποιοί-Θεατρολόγοι) θα συνεχίζουμε να διδάσκουμε γιατί έχουμε μεράκι και δεν είμαστε με το ρολόι στο χέρι και με τη μιζέρια και την κακκία στο πρόσωπο και στο λόγο.[/u]
  οι Ηθοποιοί  αντέχουμε γιατί έχουμε μάθει και στην έκθεση,στην συνεργασία και κάνουμε κάθε μερα την αυτοκριτική μας.
ΔΕΝ ΑΔΕΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...




« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2012, 01:14:12 πμ από oratios »

Αποσυνδεδεμένος ermios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Η "πολιτική ηγεσία" διορίζει ηθοποιούς και αφήνει τους ΠΕ32 απ' έξω.
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 01, 2012, 09:33:15 πμ »
   :)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 30, 2015, 08:33:54 μμ από oratios »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 908
Σύνολο: 910

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.