0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιστί πρέπει οι μαθητές μας να μας σέβονται; Είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι που τους προσφέρουμε μια υπηρεσία, σε αυτά και στους γονείς τους. Τίποτα παραπάνω τίποτε λιγότερο. Εμείς πρέπει να προσέχουμε συνεχώς μην τα προσβάλλουμε και όχι το αντίθετο. Τα περισσότερα από όσα λέτε στην συζήτηση είναι μπούρδες επειδή την έχετε δει εξουσία. Εμένα μου αρκεί να με συμπαθούν, αν καταφέρω και γίνω και φίλος τους ακόμα καλύτερα. Έτσι θα μπορέσω να τα καθοδηγήσω καλύτερα μέσα από το παράδειγμα όμως. Θα βγάλω από την τσάντα μου το λογοτεχνικό βιβλίο που διαβάζω μέσα στο λεωφορείο καθώς πηγαίνω στο σχολείο για να το δουν, δεν θα φάω, μασήσω τσίχλα κτλ ο ίδιος, όμως δεν θα το επιβάλω σε αυτά μέσα από ανούσιες απαγορευσεις που θα φέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα στην ζωή τους(δημιουργία αντιδραστικών ανθρώπων).Το μόνο που απαγορεύω προσωπικά, και βάζω και τιμωρία για αυτό, είναι και αυτό για το οποίο μας έμαθε και ο καθηγητής της παιδαγωγικής στο πανεπιστήμιο ότι επιτρέπεται να βάζουμε τιμωρίες, ένας μαθητής να μην χτυπήσει τον άλλο.
Παράθεση από: elum στις Φεβρουαρίου 21, 2009, 01:25:13 pmΕίναι σαν να λέμε στο φαντάρο να μην τρώει κρουασάν στη σκοπιά και να μην μιλάει με τη γκόμενα στο κινητό την ώρα που εκτελεί υπηρεσία. Αντιθέτως, λέμε πάλι καλά που πάει να φυλάξει σκοπός και δεν παίρνει το όπλο να σκοτώσει κανέναν εκεί μέσα στο τρελοκομείο. Αλληγορικό είναι, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.Καμία απολύτως αντιστοιχία δεν υπάρχει ανάμεσα στις 2 περιπτώσεις.Το μάθημα στο σχολείο έχει διάλλειμα κάθε 45', γίνεται σε συγκεκριμένες και γνωστές ώρες (άρα μπορείς να κανονίσεις το πότε θα φας για να μην πεινάς - όχι ότι το κίνητρο των παιδιών είναι η πείνα - ) και είναι μία διαδικασία στην οποία (πιστεύω) ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι οφείλουν έναν στοιχειώδη σεβασμό.Η σκοπιά διαρκεί 3 (αν δεν κάνω λάθος) συνεχόμενες ώρες, γίνεται σε άτακτα διαστήματα καθημερινά και δεν βλέπω να εμπεριέχει κάτι στο οποίο ο φαντάρος οφείλει να δείξει σεβασμό. Το μόνο που καλείται να δείξει είναι μία τυπικότητα και προσοχή. Αντιθέτως, θα προτιμούσα να μην μασουλάνε οι φαντάροι κρουασάν κατά την διαδικασία έπαρσης και υποστολής της σημαίας (παρόλο που δεν είμαι και φοβερή πατριδολάτρης).
Είναι σαν να λέμε στο φαντάρο να μην τρώει κρουασάν στη σκοπιά και να μην μιλάει με τη γκόμενα στο κινητό την ώρα που εκτελεί υπηρεσία. Αντιθέτως, λέμε πάλι καλά που πάει να φυλάξει σκοπός και δεν παίρνει το όπλο να σκοτώσει κανέναν εκεί μέσα στο τρελοκομείο. Αλληγορικό είναι, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Και να προσθέσω, για το παράδειγμα με το δικαστή, οποιοσδήποτε θα "σεβόταν" κάποιον που μπορεί να τον χώσει φυλακή επειδή δεν του αρέσει η φάτσα του, και τέτοιου είδους εξουσία αν είχαν οι εκπαιδευτικοί τότε όλα στο σχολείο θα λειτουργούσαν μια χαρά, με το υπέρτατο κίνητρο καλής συμπεριφοράς και απόδοσης, που είναι ο φόβος.Όχι, μην τα γράψετε αυτά στον ΑΣΕΠ.
Παράθεση από: mac190604 στις Φεβρουαρίου 22, 2009, 08:09:19 amΕμείς μιλάμε για προσπάθεια να τα φιλοτιμήσουμε – κεντρίσουμε δίνοντας φαγητό των 5 λεπτών μέσα στην τάξη για «ανταλλαγή» την παρακολούθηση και προσοχή 40 λεπτών[/color] όπως το έχουμε περιγράψει σε άλλα post.. .Μη σε πτοήσουν τα όποια πικρόχολα λέγονται κάποιες φορές είτε εδώ είτε στο χώρο που κινείσαι, αλλά θα σε συμβούλευα γενικά να προσπαθήσεις να εμπλουτίσεις από διδακτικής άποψης το μάθημά σου ώστε να είναι περιττός ο κανόνας του φάτε ή μη φάτε, να μην τρώνε οικειοθελώς γιατί θα συμμετέχουν σε κάτι ενδιαφέρον. Η διδασκαλία μας πρέπει πιστεύω να γίνει πιο συμμετοχική. Δεν είμαστε ηθοποιοί που απαγγέλουμε το μονόλογό μας. Η από καθέδρας διδασκαλία έχει πεθάνει για τα παιδιά και την κοροϊδεύουν με τον τρόπο τους όπου και αν τη συναντήσουν. Νομίζω ότι το έχεις καταλάβει και γι' αυτό προσπαθείς με άλλους τρόπους. Καλή συνέχεια
Εμείς μιλάμε για προσπάθεια να τα φιλοτιμήσουμε – κεντρίσουμε δίνοντας φαγητό των 5 λεπτών μέσα στην τάξη για «ανταλλαγή» την παρακολούθηση και προσοχή 40 λεπτών[/color] όπως το έχουμε περιγράψει σε άλλα post.. .