0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σ' ευχαριστώ πολύ. Έθεσα εαυτόν εκτός συνδικαλιστικων γιατί ποτέ δεν συνταχθηκα με κομματικα συμφεροντα και δεν τα είδα υπό το πρίσμα του κομματικού ιστού. Δυστυχώς αυτό που φοβάμαι είναι ότι για πολλές γενιές αυτά θα συμβαινουν και θα ανακυκλωνονται, χωρίς να υπάρξει λυση. Αν και πότε δεν το συμπάθησα τον Σαρτζετάκη μια δήλωση του με έχει στιγματίσει "είμαστε έθνος αναδελφον".
Τα παιδαγωγικά είναι πολύ μεγάλη συζήτηση. Το εκπαιδευτικό μας όπως και των περισσότερων χωρών έχει αποτύχει και τούτο γιατί συμβάλλει στο διαχωρισμό των μαθητών αφού τους κρίνει με γνώμονα μόνο την επίδοση και δεν προτάσσει τη συμπερίληψη. Αυτό βέβαια δεν είναι δική μου εκτίμηση, ποιος ειμαι άλλωστε για να μιλήσω για τόσο σοβαρά θέματα αλλά πεδίο παγκοσμιων ερευνών που έχουν γίνει για το εν λόγω θέμα. Μπορούμε να μιλάμε επί ώρες για αλλαγές αναλυτικών προγραμμάτων, υποδομές, υποχρηματοδοτηση, εκπαιδευτικες πολιτικές και πολλά άλλα. Εμείς στα τόσα μου χρόνια στην εκπαίδευση αναλωνομαστε στην ακριτη εφαρμογή πρακτικών που πέτυχαν σε άλλες χώρες και στην αλλαγή λογοτύπου που κοστίζει εκατομμυρια στην τσέπη του Έλληνα φορολογούμενοι να θυμησω 'έξυπνο σχολείο', 'πρώτα ο μαθητης' και τόσα άλλα άνευ λόγου και ουσίας.