0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μ. βδομάδα η διαβούλευση opengov (Πάντα έτσι δε γινόταν; ), μικρή παράταση στις θέσεις των διευθυντάδων.Και με το νέο σχολικό έτος "επιμόρφωση" {βλέπε "Κριτήρια": "ΔΕ στα'παμε και από κοντά στο σχολείο σου; " } και βλέέέπουμε:Θα μας καλούν στο γραφείο καθηγητών και θα κάνουν μια βολτα από τις τάξεις μαζί μας (να πάρουν μια πρώτη ιδέα για το ποιόν μας, άλλωστε ΔΕ θα'ναι "αξιολογητές" με τη βούλα αλλά "επιμορφωτές", άλλο που με το μεθεπόμενο σχολικό έτος θα'ναι και "αξιολογητές" οι ακριβώς μα ακριβώς ίδιοι) να μας "επιμορφώνουν",Και όποιος βγάλει την καλύτερη γλώσσα (προφανώς όχι για βρίσιμο! ! ! ) θα τους προδιαθέτει καλύτερα.Θα ακούν οι "επιμορφωτές" και τα παράπονα των γονιών:ΝΑ μια τέλεια είσοδος στην "αξιολόγηση σχολικής μονάδας" για να έπεται των "δασκάλων" την επόμενη χρονιά.Το θ
Νίκη Κεραμέως: Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί ποιοί θα διδάσκουν τα νέα προγράμματα στα σχολείαΠΑΙΔΕΙΑΠηγή :iPaideia.grΓια τον δάσκαλο εμπιστοσύνης«Σκοπός είναι να θεσμοθετηθεί ο θεσμός του δάσκαλου-καθηγητή εμπιστοσύνης, στον οποίο τα παιδιά θα μπορούν να μιλούν πιο εύκολα. Να ανοίγονται. Η δουλειά του δεν είναι να είναι ψυχολόγος, θα παραπέμπει αμέσως στους αρμόδιους λειτουργούς αν διαπιστώσει το οτιδήποτε. Θα είναι δάσκαλος-καθηγητής μεταξύ των διδασκόντων. Στόχος είναι να μπορούν τα παιδιά να μιλούν πιο εύκολα», υπογράμμισε η υπουργός ΠαιδείαςΥ.Γ Ο "εκλεκτός", ο ευνοούμενος. Θα λάβει "υψηλή βαθμολογία" και θα αξιολογηθεί αναλόγως. Η εμπιστοσύνη των μαθητών κερδίζεται με πράξεις. Όχι με εγκυκλίους, οι οποίες επιβάλλουν τον "κατάλληλο" εκπαιδευτικό, κατά την άποψη όσων ΔΕΝ είναι μαθητές.