*

Αποστολέας Θέμα: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες  (Αναγνώστηκε 10550 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 18, 2009, 10:25:48 μμ »
Vygotsky

1. τόνισε τη σημασία του κοινωνικο-πολιτισμικού στοιχείου
2. λειτουργικό σύστημα μάθησης
3. Ζώνη επικείμενης ανπάτυξης
4.υποστήριξε ότι η γλώσσα δεν είναι μέσο έκφρασης, αλλά και καθοδήγησης
5. φυσική μνήμη και μνήμη μέσω τεχνητών ερεθισμάτων (υποβοηθούμενη μνήμη)
6. υπόστηριξε ότι το παιχνίδι είναι κοινωνικο-πολιτστική εμπερία

εφαρμογές: δικαίωσε το ρόλο της εκπαίδευσης, τόνισε το ρόλο των εκπαιδευτικών λειτουργών, , καθοδηγούμενη συστηματική μάθηση, ο δάσκαλος είναι διευκολυντής, οι συνομήλικοι είναι πολλές φορές αποτελεσματικότεροι από έναν ενήλικα

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:20:19 »

Αποσυνδεδεμένος elbono

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 10:28:37 πμ »
πολυ καλη προσπαθεια ειδικα για οσους δεν ασχοληθηκαν κ απλα θα ριξουν μια ματια στα σημαντικα!!ευχαριστουμε!

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 12:10:33 μμ »
Και λίγη βοήθεια από τους διαβασμένους στα παιδαγωγικα καλή θα ήταν, 5-10 λεπτάκια από το χρόνο σας για να γράψετε κάτι, που πρώτα θα κάνει καλό σε εσάς που τα επαναλαμβάνετε και μετά και σε όσους θέλουν να κάνουν καμιά επαναληψούλα. Ευχαριστώ!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 09:48:17 μμ »
Ausubel

1. εκθετική διδασκαλία και δεκτική μάθηση
2. οι διευρευνητικές τεχνικές απαιτούν χρόνο
3. ουσιώδης μάθηση= συσχέτιση νέων πληροφοριών με παλιές
4. προοδευτική διαφοροποίηση= πρώτα γενικές έννοιες και μετά ειδικά στοιχεία
5. τα επιμέρους στοιχεία πρέπει να συσχετίζονται
6.προοργανωτές= οτιδήποτε βοηθά το μαθητή να ιδαμορφώσει ένα γενικό πλαίσιο για τη διδασκαλία που θα ακολουθήσει

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160927
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 739
Σύνολο: 757

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.