0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι ακραίες γενικεύσεις δεν πιστεύω ότι ωφελούν.Εξ` άλλου και οι μόνιμοι ήταν κάποτε ωρομίσθιοι και οι ωρομίσθιοι θα γίνουν μόνιμοι.Πληροφοριακά αναφέρω ότι σε πολλά σχολεία δεν έγινε φέτος πρόσθετη γιατί δεν υπήρχε κανένας για να αναλάβει το πρόγραμμα. Από την άλλη υπάρχουν και οι σχεδιαστές που κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.
Παράθεση από: jak13 στις Μαρτίου 28, 2009, 09:08:51 pmΟι ακραίες γενικεύσεις δεν πιστεύω ότι ωφελούν.Εξ` άλλου και οι μόνιμοι ήταν κάποτε ωρομίσθιοι και οι ωρομίσθιοι θα γίνουν μόνιμοι.Πληροφοριακά αναφέρω ότι σε πολλά σχολεία δεν έγινε φέτος πρόσθετη γιατί δεν υπήρχε κανένας για να αναλάβει το πρόγραμμα. Από την άλλη υπάρχουν και οι σχεδιαστές που κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους. Πιστεύω πως είναι στο άτομο, και όχι στην ιδιότητα.Ενας @#!$@$%^ ωρομίσθιος μόλις μονιμοποιηθεί θα παραμείνει @#!$@$%^, και αντίστροφα ένας @#!$@$%^ μόνιμος ήταν @#!$@$%^ και πριν διοριστεί.
θα συμφωνήσω με τον jak13 σχετικά με τις γενικεύσεις. αυτό που κρατάω όμως, είναι ότι σε πολλά σχολεία δεν έγινε πρόσθετη γιατί δεν υπήρχε κανένας να αναλάβει το πρόγραμμα. εμένα ένας σχεδιαστής μου είναι υπάλληλος σε γραφείο β/θμιας επειδή από το σχολείο δεν ήθελε να αναλάβει κανένας. αν αρνηθούν όλοι τι λύση υπάρχει; δεν υποχρεώνεται κάποιος από την υπουργική απόφαση να αναλάβει το πρόγραμμα;
Οι ακραίες γενικεύσεις δεν πιστεύω ότι ωφελούν.Εξ` άλλου και οι μόνιμοι ήταν κάποτε ωρομίσθιοι και οι ωρομίσθιοι θα γίνουν μόνιμοι.
Τελικά τα πολλά χρόνια μονιμότητας αποβλακώνουν ανεπανόρθωτα τον άνθρωπο; 'Η το φαινόμενο είναι αντιστρεπτό με τις κατάλληλες συνθήκες (ΠΟΛΥ ξύλο);
Παράθεση από: jak13 στις Μαρτίου 28, 2009, 09:08:51 pmΟι ακραίες γενικεύσεις δεν πιστεύω ότι ωφελούν.Εξ` άλλου και οι μόνιμοι ήταν κάποτε ωρομίσθιοι και οι ωρομίσθιοι θα γίνουν μόνιμοι.Σε αυτό.Εξάλλου ποιά ήταν (κατά τη γνώμη σου) η ακραία γενίκευση; Το ότι το φαινόμενο υπάρχει; Το ότι το φαινόμενο παρουσιάζεται μετά από χρόνια και όχι αμέσως; Το ότι πιθανόν είναι αντιστρεπτό μετά από ανάλογου χρόνου κατάλληλη θεραπεία;Γιατί καταρχή για να προχωρήσουμε σε μέτρα που θα επιφέρουν θεραπεία (των γαϊδουριών), πρέπει πρώτα να διαπιστωθεί το πρόβλημα, αυτό υποβοηθείται από τα γραφόμενα εδώ μέσα σε μεγάλο βαθμό.Όσο για το απόφθεγμα ότι "Εξ` άλλου και οι μόνιμοι ήταν κάποτε ωρομίσθιοι και οι ωρομίσθιοι θα γίνουν μόνιμοι." αυτό επιβεβαιώνει την άποψη που διατύπωσα και επισημαίνει την ανάγκη κατάλληλης θεραπείας μόλις αρχίσουν να εμφανίζονται τα πρώτα συμπτώματα γαϊδουροποίησης.
Παράθεση από: rozy4 στις Μαρτίου 28, 2009, 09:48:33 pmθα συμφωνήσω με τον jak13 σχετικά με τις γενικεύσεις. αυτό που κρατάω όμως, είναι ότι σε πολλά σχολεία δεν έγινε πρόσθετη γιατί δεν υπήρχε κανένας να αναλάβει το πρόγραμμα. εμένα ένας σχεδιαστής μου είναι υπάλληλος σε γραφείο β/θμιας επειδή από το σχολείο δεν ήθελε να αναλάβει κανένας. αν αρνηθούν όλοι τι λύση υπάρχει; δεν υποχρεώνεται κάποιος από την υπουργική απόφαση να αναλάβει το πρόγραμμα;Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να υποχρεωθεί κανένας να αναλάβει το πρόγραμμα παρά τη θέλησή του.Αυτό που πρέπει να γίνει, αν υπάρχει ενδιαφέρον από τους μαθητές, είναι να φροντίσει ο Διευθυντής του σχολείου να γνωστοποιήσει ότι δεν μπορεί να βρει άνθρωπο να αναλάβει το πρόγραμμα έτσι ώστε να γίνει προσπάθεια να βρεθεί από αλλού. (Διεύθυνση, γραφεία ή άλλα σχολεία).
πέρσι αντίστοιχο πρόβλημα δεν υπήρχε ή τουλάχιστον όχι σε τέτοιο βαθμό. με τις αλλαγές που έφερε η υ.α. προωθείται εμμέσως από ότι φαίνεται η αποδυνάμωση της πδσ. επειδή πολλά παιδιά στηρίζονται στο θεσμό της πρόσθετης, τόσο στα μεγάλα αστικά κέντρα όσο και στα απομακρυσμένα δυσπρόσιτα χωριά, θα πρέπει να βρούμε τη φόρμουλα εκείνη για να διατηρηθεί η πδσ. είναι λογικό ότι όταν ακούγονται εκφράσεις του στυλ να κλείσω το μαγαζί, ξεσηκωνόμαστε, αν και όχι πάντα με ανιδιοτελή αισθήματα. στην προκειμένη η συνάδελφος ζήτησε και συγγνώμη για τον τρόπο που τοποθετήθηκε και εξήγησε τι περίπου εννοούσε. τα υπόλοιπα σχόλια μάλλον περιττεύουν. αν κάτι έχει σημασία είναι να δούμε τι μπορούμε τελικά να περισώσουμε.