0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ωραία, χαίρομαι που το επιβεβαιώνεις όσον αφορά αυτόν τον τρόπο.Τώρα έχω ένα άλλο θέμα, που λέγεται λυσσάρι!Στα μαθηματικά αλλά και σε άλλα μαθήματα, στους μαθητές δίνονται τα λυσσάρια. Πολλοί αντιγράφουν τις λύσεις και μου δίνουν ασκήσεις. Αυτό με μπερδεύει πολύ. Δεν μπορώ να ξέρω αν ο μαθητής πράγματι έλυσε την άσκηση ή την αντέγραψε.Αν είναι τελείως άσχετος μπορώ να το διαπιστώσω αν τον σηκώσω στον πίνακα, οπότε εκεί ξέρω ότι αντέγραψε από το λυσσάρι. Όμως συνήθως οι μαθητές είναι μια μπερδεμένη κατάσταση. Μέτριοι, ψιλομέτριοι κλπ Άλλοι βλέπω ότι ξέρουν αλλά όταν γράφουν δεν τα πάνε καλά και το αντίθετο. Δεν μπορώ να ξέρω αν αντέγραψε την λύση. Και να τον εξετάσω μπορεί να την αποστήθισε ας πουμε. Είναι λίγο μπέρδεμα αυτό το θέμα.Θα μπορούσα να μην βάζω ποτε ασκήσεις από το βιβλίο αλλά δικές μου αλλά αυτό και χρόνο θα μου φάει και γενικά βολεύει να τους λέω από την σελίδα τάδε καντε αυτές τις ασκήσεις και τελείωσα. Αλλιώς θα πρέπει να τις γράφω στον πίνακα ή να βγάζω φωτοτυπίες όλη την ώρα κάτι που δεν το θέλω....Πως να το αντιμετωπίσω αυτό; όταν έχω υποψία να τον σηκώνω στον πίνακα με το μου παραδώσει άσκηση ώστε να δω αν την ξέρει; ή να του την τροποποιήσω λίγο ώστε να δω αν ξέρει;