*

Αποστολέας Θέμα: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 22750 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 15, 2011, 10:49:19 μμ »
killbill έχεις και τις ερωτήσεις και...τις απαντήσεις :-)

Καταρχήν, αν όντως θέλεις να ελέγχεις κανονικά και τακτικά την πρόοδο των μαθητών σου, δεν υπάρχει άλλη λύση από το...ατελείωτο διόρθωμα. Μπορείς να βρεις διάφορους τρόπους να το κάνεις λίγο πιο εύκολο, να το αυτοματοποιήσεις κάπως κλπ κλπ αλλά αυτά είναι ψευτοπαρηγοριά...η αλήθεια είναι ότι απαιτείται καθημερινό διόρθωμα big time... :-))
Φαντάσου τώρα εμείς στα φιλολογικά τι τραβάμε που διορθώνουμε ερμηνευτικές ερωτήσεις κλπ κλπ. Αστα...φέτος τουλάχιστον στις κατευθύνσεις έχω μικρά τμήματα, κάτι πάει κι έρχεται, βέβαια είμαι μονίμως με τετράδια και γραπτά στο χέρι...ο γραφικός του συλλόγου! (γιατί όπως καταλαβαίνεις η μέθοδος αυτή δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη).

Κάθε φορά που δοκίμασα κάτι άλλο βγήκα εκτός...Πχ να διαβάζουμε απαντήσεις ή να λύνουμε ασκήσεις στην τάξη παίρνει πάρα πολύ χρόνο και μένω πίσω. Να παίρνω τα τετράδια λίγα λίγα, κάθε φορά κι από άλλους, μπερδεύομαι και μένουν κάποιοι πίσω...Να ελέγχω δειγματοληπτικά αδικεί κάποιους...Να τα παίρνω 2-3 φορές κάθε τετράμηνο δεν αρκεί γιατί αυτοί εντωμεταξύ μπορεί να γράφουν τέρατα εκεί μέσα κι εγώ να μην το έχω αντιληφθεί...

οπότε...προμηθεύσου κόκκινα στυλό και δώστου!

Όσο για τα λυσσάρια: εγώ προσπαθώ να το απενοχοποιήσω αυτό στην τάξη, αλλά κάπως ...πονηρά: θέλετε να χρησιμοποιήσετε εξωσχολική βοήθεια;;;κάντε το, αλλά α) να ξέρετε ότι εγώ ξέρω πολύ καλά τι μπορεί πραγματικά να κάνει ο καθένας σας και β) περιμένω να κάνετε δημιουργική χρήση της βοήθειας αυτής, σιγά σιγά να βελτιώνεστε και  σταδιακά να ανεξαρτητοποιείστε  και να τις λύνετε μόνοι σας! Επίσης ξεκαθαρίζω ότι λυμένες ασκήσεις που βασίζονται μονίμως σε λύσεις από αλλού απλά δεν λαμβάνονται υπόψη από ένα σημείο και μετά, όπως επίσης ότι όταν διαπιστώνω συνεχώς μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις ασκήσεις από το σπίτι και στην απόδοση στην τάξη αυτό είναι εις βάρος τους...
Βασικά δηλαδή κάνε ακριβώς αυτό που λες; σήκωσε τον στον πίνακα να δεις τι παίζει (το θεωρώ λίγο απίθανο να απομνημονεύει και τις λύσεις πια....) και βάλτου παραλλαγές, όχι την ίδια άσκηση...
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:44:50 »

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
    • Προφίλ
Απ: Οργάνωση διδασκαλίας μαθημάτων Γυμνασίου
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 15, 2011, 10:54:18 μμ »
ωραία, χαίρομαι που το επιβεβαιώνεις όσον αφορά αυτόν τον τρόπο.

Τώρα έχω ένα άλλο θέμα, που λέγεται λυσσάρι!
Στα μαθηματικά αλλά και σε άλλα μαθήματα, στους μαθητές δίνονται τα λυσσάρια. Πολλοί αντιγράφουν τις λύσεις και μου δίνουν ασκήσεις. Αυτό με μπερδεύει πολύ. Δεν μπορώ να ξέρω αν ο μαθητής πράγματι έλυσε την άσκηση ή την αντέγραψε.
Αν είναι τελείως άσχετος μπορώ να το διαπιστώσω αν τον σηκώσω στον πίνακα, οπότε εκεί ξέρω ότι αντέγραψε από το λυσσάρι. Όμως συνήθως οι μαθητές είναι μια μπερδεμένη κατάσταση. Μέτριοι, ψιλομέτριοι κλπ Άλλοι βλέπω ότι ξέρουν αλλά όταν γράφουν δεν τα πάνε καλά και το αντίθετο.
Δεν μπορώ να ξέρω αν αντέγραψε την λύση. Και να τον εξετάσω μπορεί να την αποστήθισε ας πουμε. Είναι λίγο μπέρδεμα αυτό το θέμα.
Θα μπορούσα να μην βάζω ποτε ασκήσεις από το βιβλίο αλλά δικές μου αλλά αυτό και χρόνο θα μου φάει και γενικά βολεύει να τους λέω από την σελίδα τάδε καντε αυτές τις ασκήσεις και τελείωσα. Αλλιώς θα πρέπει να τις γράφω στον πίνακα ή να βγάζω φωτοτυπίες όλη την ώρα κάτι που δεν το θέλω....

Πως να το αντιμετωπίσω αυτό; όταν έχω υποψία να τον σηκώνω στον πίνακα με το μου παραδώσει άσκηση ώστε να δω αν την ξέρει; ή να του την τροποποιήσω λίγο ώστε να δω αν ξέρει;


Το ότι φαίνεται να τα ξέρουν αλλά να μην τα πάνε καλά στο διαγώνισμα μπορεί να συμβαίνει φαντάζομαι με μαθητές που δεν είναι και τόσο μαθηματικά μυαλά. Δηλ. προσπαθούν, μαθαίνουν την θεωρία αλλά μπορεί στο τεστ το μυαλό τους να μην στροφάρει αρκετά για να λύσουν το δύσκολο πρόβλημα. Δεν πειράζει όμως. Δεν θα πάρουν καλό βαθμό μόνο στο διαγώνισμά και θα πέσει λίγο ο βαθμός τους στο τρίμηνο αλλά θα είναι πάλι σχετικά υψηλός οπότε θα έχουν πάρει την ικανοποίηση του ότι διάβασα και πήρα καλούτσικο βαθμό και στα μαθηματικά.
Αν κάποιος μπει στην διαδικασία να αποστηθίσει την λύση σημαίνει για μένα οτι είναι τόσο 'θεωρητικό μυαλό' που ο μόνος τρόπος που μπορεί να βρει για να ανταπεξέλθει είναι να αποστηθίσει μια άσκηση ( κάτι που θεωρώ αρκετά δύσκολο και επομένως ας πάρει το βαθμό και ως ανταμοιβή για την προσπάθεια που κάνει να τα πάει καλά. Στο τέλος στο διαγώνισμα δεν θα μπορέσει να γράψει οπότε θα ισορροπήσει η κατάσταση βαθμολογικά).

Όσο για αυτούς που δεν ξέρουν και ξαφνικά γράφουν στο διαγώνισμα εγώ θα υποψιαζόμουν αντιγραφή απο τους διπλανούς τους. Βάλε διαφορετικά θέματα (2 και 3 αν μπορεις).

Τώρα για το λυσσάρι. Όλες οι ασκήσεις που βάζεις στο σπίτι δεν μπορείς να ξέρεις πως έγιναν. Σε εσάς υπάρχει το λυσσάρι, σε εμάς η βοήθεια απο τα μεγαλύτερα αδέφια ή τους γονείς γιατί όλοι ξέρουν αγγλικά. Άσε που υπάρχει και η αντιγραφή απο τους συμμαθητές λίγο πριν να μπεις εσύ για μάθημα. Δεν πειράζει. Όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι. Αν εξετάζεις 2 μαθητές στον πίνακα σε κάθε μάθημα νομίζω όλα θα πάνε καλά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32761
  • Τελευταία: Dimitra24
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177709
  • Σύνολο θεμάτων: 19407
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 565
Σύνολο: 572

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.199 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.