*

Αποστολέας Θέμα: Απορία  (Αναγνώστηκε 4533 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορία
« Απάντηση #14 στις: Ιανουαρίου 15, 2009, 08:41:55 pm »
αυτό πιστευω και εγω MairyLiscious!
τους στόχους τους θέτει η νηπιαγωγός αναλογα με τις προτάσεις των παιδιών για το τι θελουν να μάθουν
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:05:12 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορία
« Απάντηση #15 στις: Ιανουαρίου 15, 2009, 09:08:47 pm »
μάλλον εγω και εσυ το πιστευουμε μονο
το θεμα ειναι οτι δεν μας λεει και κανεις αν κανουμε λαθος  :-\ :-\ :-\
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Απορία
« Απάντηση #16 στις: Ιανουαρίου 15, 2009, 09:13:23 pm »
Ίσως δεν μπορώ να το εξηγήσω σωστά... :-\ Δεν συμφωνώ πάντως. Και όλα αυτά που ονομάζουν "σχέδια εργασίας" στα διάφορα περιοδικά ή βοηθήματα, μόνο σχέδια εργασίας δεν είναι. Το Σ.Ε. δεν μπορεί να είναι προκαθορισμένο, δεν μπορείς εσύ να θέσεις στόχους, να το περιγράψεις υποθετικά... :-\ Σχέδια εργασίας είναι μόνο αυτά που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, που περιγράφουν σε τετελεσμένο χρόνο τα στάδιά του και που θα δείτε στην αξιολόγηση (συνήθως) να γράφουν οι εκπαιδευτικοί ότι "οι στόχοι που είχαν θέσει τα παιδιά επιτεύχθηκαν σε αυτό ή τον άλλο βαθμό. Συμπληρωματικά τα παιδιά πχ "δούλεψαν ικανοποιητικά σε επίπεδο ομάδας" , "χρησιμοποίησαν πολλές και διάφορες πηγές πληροφόρησης" κλπ (δηλαδή γενικοί σκοποί ενός σχεδίου εργασίας και όχι στόχοι από συγκεκριμένα γνωστικά πεδία). Δε θα δείτε πχ "έμαθαν τη διαφορά γραπτού-έμμετρου λόγου" ή "έμαθαν να κάνουν ρίμες"...
Ειλικρινά δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς και δε θέλω και να επιμείνω γιατί έχετε ένα διαγωνισμό μπροστά σας. Ίσως κάποιος άλλος... ::) ???
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορία
« Απάντηση #17 στις: Ιανουαρίου 15, 2009, 10:07:10 pm »
Δηλαδη τα παιδια σου λένε "κυρια επιδίωξη μας είναι να κατανοήσουμε την έννοια του αριθμου?'χαχαχαχχ
χιουμορ κανω, μην παρεξηγηθείς(με δυσκολία γραφω απο τα γελια)
αυτο που λεω είναι πως όταν τα παιδια σου λενε σε ένα σχεδιο εργασιας στο ιστογραμμα:τι θέλουμε να μάθουμε 1)πόσα είναι τα θηλαστικα σε όλο τον κόσμο. η νηπιαγωγός αφορμώμενη απο την πρόταση θέτει ως επιδίωξη την κατανόηση της πληθικοτητας ενος συνόλου πχ.
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:05:12 »

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορία
« Απάντηση #18 στις: Ιανουαρίου 15, 2009, 10:09:39 pm »
μηπως εννοείς σε επίπεδο αυτοαξιολόγησης τους στόχους που είχε "θέσει ατομικα" το κάθε παιδι?

προσπαθω να καταλάβω αυτο που λες και κανω υποθέσεις απλως
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Απορία
« Απάντηση #19 στις: Ιανουαρίου 15, 2009, 10:21:44 pm »
Όχι, όχι...προφανώς έχουμε αντιληφθεί διαφορετικά την έννοια του Σ.Ε... :-\
Πολύ απλά...όταν έχεις έναν στόχο αποφασίζεις εσύ να κάνεις αυτό και το άλλο (συγκεκριμένες ενέργειες δηλαδή) για να τον πετύχεις. Πώς είναι δυνατόν άλλοι να αποφασίζουν τις ενέργειες κι εσύ να θέτεις (εκ των υστέρων) στόχους? Είναι σχήμα οξύμωρο!  ::)
Τέλος πάντων...δε θέλω να το συνεχίσω. Καλό είναι να βασιστεί ο καθένας σε αυτά που ξέρει, έχει καταλάβει κλπ (δε διεκδικώ το αλάθητο!)Καταλαβαίνεις ότι είναι δύσκολη η θέση μου... ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 15, 2009, 10:23:17 pm από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Souli

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Eyes wide open
    • Προφίλ
Απ: Απορία
« Απάντηση #20 στις: Ιανουαρίου 15, 2009, 10:56:53 pm »
Αν θέλετε με την παρέμβαση μου νομίζω θα ξεκαθαρίσετε κάτι.

Οταν θα ζητηθεί στον ΑΣΕΠ να αναπτύξετε μια θεματική προσέγγιση το κείμενο που θα γράψετε θα είναι σε μελλοντικό χρόνο. Οτι δηλ. "Θα μοιράσω τα παιδιά σε μικρές ομάδες, θα διαμορφώσω το περιβάλλον έτσι ώστε...κλπ και θα αναφέρετε  τους στόχους που θέλετε ως νηπιαγωγοί να επιτευχθούν από τα παιδιά.Γιατί εσείς θέτετε στόχους και διοργανώνετε τις δραστηριότητες που θα ακολουθήσουν στο γραπτό σας.
     Στο σχέδιο εργασίας όμως θα περιγράψετε στον αόριστο( οτι δηλ τάχα έγινε ένα σχέδιο εργασίας με τις ιδανικές συνθήκες φυσικά) και στο τέλος θα αναφέρετε τις μαθησιακές επιδιώξεις που ικανοποιήθηκαν μετα το τέλος των δραστηριοτήτων.
Αυτό έχω καταλάβει εγώ και δεν τα πήγα άσχημα στον τελευταίο ΑΣΕΠ ακολουθώντας αυτή τη διάρθρωση.
Φιλιά πολλά και ας μας φωτίσει ο Θεός

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορία
« Απάντηση #21 στις: Ιανουαρίου 15, 2009, 11:12:35 pm »
Καλό μου φαίνεται αυτό το τελευταίο. Έχει λογική βάση.

Γενικά όμως να θυμάστε ότι στο πρότζεκτ τα παιδιά θέτουν στόχους γιατί απαντούν στο ερώτημα τι θέλετε να μάθετε ή τι θέλετε να κάνουμε (ανάλογα με την προσέγγιση) (πρώτη εξακτίνωση) τους οποίους μετά η νηπιαγωγός συνδέει με συγκεκριμένους στόχους του ισχύοντος κάθε φορά αναλυτικού προγράμματος 9δεύτερη εξακτίνωση). Δεν θα σου πουν θέλω να κατανοήσω την αντιστοίχηση ένα προς ένα

Επιπλέον να επισημάνω ότι και σε μια θεματική προσέγγιση μπορεί το θέμα να προέλθει από κάποιο ενδιαφέρον των παιδιών. Η διαφορά είναι ο βαθμός εμπλοκής των παιδιών και στα υπόλοιπα στάδια και ο επιτελικός πια χαρακτήρας της συμμετοχής τους στο πρότζεκτ (γιατί σχεδιάζουν, εφαρμοζουν, αξιολογούν, προβλέπουν, διορθώνουν, παίρνουν αποφάσεις) και δεν εκτελούν απλά δραστηριότητες που έχει προσχεδιάσει και προαποφασίσει η νηπιαγωγός.

Γιαυτό και πολλές νηπιαγωγοί νομίζουν ότι κάνουν πρότζεκτ απλά και μόνο επειδή επέλεξαν το θέμα τα παιδιά ή επειδή τα παιδιά έχουν προτείνει κάποια δραστηριότητα, χωρίς όμως να τα έχουν εμπλέξει στο σχεδιασμό- προγραμματισμό, την ενεργό εφαρμογή ή την αξιολόγηση.
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182684
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 628
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.