PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων
(Συντονιστές:
ioanna89
,
MARKOS
,
AntreaEirini
)
θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
Τελευταία νέα
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης στα Γενικά Αρχεία του Κράτους
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος και στις Δημόσιες Βιβλιοθήκες για το σχολικό έτος 2024-2025
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών 2024-2025
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Αβάθμιας εκπαίδευσης σε ΚΕΔΑΣΥ, ΙΚΥ και Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθήνας
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε φορείς και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες (Αναγνώστηκε 10588 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
LK
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2613
Φύλο:
ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
«
Απάντηση #28 στις:
Ιανουάριος 18, 2009, 10:25:48 μμ »
Tweet
Vygotsky
1. τόνισε τη σημασία του κοινωνικο-πολιτισμικού στοιχείου
2. λειτουργικό σύστημα μάθησης
3. Ζώνη επικείμενης ανπάτυξης
4.υποστήριξε ότι η γλώσσα δεν είναι μέσο έκφρασης, αλλά και καθοδήγησης
5. φυσική μνήμη και μνήμη μέσω τεχνητών ερεθισμάτων (υποβοηθούμενη μνήμη)
6. υπόστηριξε ότι το παιχνίδι είναι κοινωνικο-πολιτστική εμπερία
εφαρμογές: δικαίωσε το ρόλο της εκπαίδευσης, τόνισε το ρόλο των εκπαιδευτικών λειτουργών, , καθοδηγούμενη συστηματική μάθηση, ο δάσκαλος είναι διευκολυντής, οι συνομήλικοι είναι πολλές φορές αποτελεσματικότεροι από έναν ενήλικα
Καταγράφηκε
Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
Μ. Μπρεχτ
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 10:30:24 »
elbono
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 323
Φύλο:
ΠΕΟ2
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
«
Απάντηση #29 στις:
Ιανουάριος 19, 2009, 10:28:37 πμ »
πολυ καλη προσπαθεια ειδικα για οσους δεν ασχοληθηκαν κ απλα θα ριξουν μια ματια στα σημαντικα!!ευχαριστουμε!
Καταγράφηκε
LK
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2613
Φύλο:
ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
«
Απάντηση #30 στις:
Ιανουάριος 19, 2009, 12:10:33 μμ »
Και λίγη βοήθεια από τους διαβασμένους στα παιδαγωγικα καλή θα ήταν, 5-10 λεπτάκια από το χρόνο σας για να γράψετε κάτι, που πρώτα θα κάνει καλό σε εσάς που τα επαναλαμβάνετε και μετά και σε όσους θέλουν να κάνουν καμιά επαναληψούλα. Ευχαριστώ!
Καταγράφηκε
Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
Μ. Μπρεχτ
LK
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2613
Φύλο:
ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
Απ: θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες
«
Απάντηση #31 στις:
Ιανουάριος 19, 2009, 09:48:17 μμ »
Ausubel
1. εκθετική διδασκαλία και δεκτική μάθηση
2. οι διευρευνητικές τεχνικές απαιτούν χρόνο
3. ουσιώδης μάθηση= συσχέτιση νέων πληροφοριών με παλιές
4. προοδευτική διαφοροποίηση= πρώτα γενικές έννοιες και μετά ειδικά στοιχεία
5. τα επιμέρους στοιχεία πρέπει να συσχετίζονται
6.προοργανωτές= οτιδήποτε βοηθά το μαθητή να ιδαμορφώσει ένα γενικό πλαίσιο για τη διδασκαλία που θα ακολουθήσει
Καταγράφηκε
Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
Μ. Μπρεχτ
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων
(Συντονιστές:
ioanna89
,
MARKOS
,
AntreaEirini
)
θεωρίες μάθησης και παιδαγωγικές έννοιες