*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεματική δραστηριότητα  (Αναγνώστηκε 13339 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #14 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:26:39 pm »
και για να μην μπερδευτουμε παλι εννοω οτι αν ας πουμε κανετε με τα παιδια μια συνταγη που εντασσεται στη γλωσσα αλλα εμπεριεχονται και τα μαθηματικα (υλικα , ποσοτητες κτλ) στο τελος θα αναφερετε τις επιδιωξεις απο ολες τις περιοχες :D[/color]
Μαίρη, αν η εκφώνηση ζητά δραστηριότητα γλώσσας και αποφασίσεις να γράψεις συνταγή, θα γράψεις μόνο τις επιδιώξεις από τη γλώσσα... :-\

Πάντως και εγώ έτσι το έχω καταλάβει

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:02:26 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #15 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:28:06 pm »
και οι περισσοτερες στην ταξη εναντιωθηκαν αλλα ετσι πρεπει να γινει τουλαχιστον ετσι μας ειπε η καθηγητρια μας
souvlitsa στα θεματα sos κοιτα τη σελιδα 14 που ζητας προτασεις
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #16 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:28:44 pm »
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Το θέμα έχει ως εξής : στον οδηγό της νηπιαγωγού λέει "η δραματοποίηση μιας αυτοσχέδιας ιστορίας μπορεί να αναδειχθεί ως διαθεματική δραστηριότητα... Διαθεματική γιατί μπορεί να συνδέεται όχι μόνο με τον προφορικό λόγο και τη δραματική τέχνη, αλλά  και με πολλές γνωστικές περιοχές..." (σελ.315). Αυτό είδα και μου δημιουργήθηκε η απορία τι κάνω αν μου ζητήσουν διαθεματική δραστηριότητα, γιατί κι εγώ νόμιζα ότι ο όρος δεν υφίσταται. Επομένως σε αυτή τη δραστηριότητα του οδηγού, για να είναι διαθεματική όπως τη λέει, θα πρέπει να έχω στόχους από όλες τις περιοχές. Νομίζω δηλαδή...

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #17 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:30:44 pm »
Εννοώ ότι το έχω καταλάβει όπως το λέει η Σόφη.

Να προτείνω κάτι? αν συμφωνείτε και οι άλλες να αλλάξουμε τον τίτλο  απο διαθεματική δραστηριότητα σε δραστηριότητες και να γράφουμε εδώ τα σχετικά με τα σχέδια εργασίας. Νομίζω οτι καλύτερα να υπάρχουν ξεχωριστά κάποια θέματα και όχι όλα μαζί σε ένα γιατί εγώ χάνομαι. Και αν θελει και η ελένη που το άνοιξε βέβαια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:02:26 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #18 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:35:26 pm »
elleni μολις το διαβασα αυτο που λες
συνηθως στο φροντιστηριο λεγαμε
δραστηριοτητα σκετο
(δια)θεματικη προσεγγιση
και project
συγκεκριμενα στον οδηγο λεει ανοικτη διαθεματικη δραστηριοτητα ...... :-\
προτεινω τετοια θεματα να ειναι γενικα στο θεμα αποριες  ;)  γιατι εχουν ανοιξει πολλα
απορια  το ενα διαθεματικη δραστηριοτητα το αλλο καλυτερα ολα μαζι στις αποριες να μαστε και τακτικοι να μην μας μαλωσουν απο το forum  ;) ;)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #19 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:42:13 pm »
Θα σου πω τι μας είπαν κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων οι σχολικοί σύμβουλοι...Το παν όταν ξεκινάτε νά κάνετε μία δραστηριότητα είναι ο στόχος σας. Τίποτε άλλο! Από εκεί ξεκινούν και τελειώνουν όλα. Και θα σου δώσω ένα παράδειγμα από προσωπική εμπειρία.
Εκείνη την περίοδο κάναμε στο σχολείο για το φθινόπωρο και λέγαμε για τα φρούτα κλπ. Είχαμε βρει λοιπόν φρούτα από το ίδιο αρχικό γράμμα (αναγνώριση του πρώτου γράμματος - γλώσσα) Κάποια στιγμή (πώς μου 'ρθε) ρώτησα αν μπορούμε να μετρήσουμε πόσα φρούτα αρχίζουν πχ από "π", από "μ" κλπ (δηλαδή τα έβαλα σε διαδικασία ομαδοποίησης - μαθηματικά).
Το περιστατικό-πρωτοβουλία μου το ανέφερα στην σύμβουλό μου και τη ρώτησα αν ήταν σωστή η ενέργειά μου. Μου απάντησε κατηγοριματικά "ΟΧΙ"!!!! ;D Και το επιχείρημά της ήταν " ο στόχος σου ποιος ήταν όταν έκανες τη δραστηριότητα? Να αναγνωρίζουν το αρχικό γράμμα. Εκεί έπρεπε να μείνεις στην συγκεκριμένη στιγμή. Αν μετά αποφάσιζες να δουλέψεις το θέμα των φρούτων μέσα από τα μαθηματικά (οι προεκτάσεις που λέγαμε πριν) θα μπορούσες να κάνεις την συγκεκριμένη ενέργεια. Να έχετε πάντα στο μυαλό σας ποιος είναι ο στόχος της δραστηριότητας που κάνετε και να είστε πιστοί σε αυτόν..."
Στην περίπτωση του διαγωνισμού λοιπόν, εφόσον η εκφώνηση ζητά γλώσσα ή ζητά μαθηματικά θα μείνεις στις μαθησιακές επιδιώξεις της δραστηριότητας που δουλεύεις μέσα από την συγκεκριμένη γνωστική περιοχή...(εμμένω στη λέξη εκφώνηση γιατί έτσι μπερδεύτηκαν και στον προηγούμενο διαγωνισμό κάποιοι και άρχισαν, στη δραστηριότητα της βροχής, να κάνουν εξακτινώσεις και να αναλύουν ουσιαστικά θεματική προσέγγιση)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:45:25 pm από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #20 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:52:07 pm »
Συμφωνώ με τη Sophie!
Αν σου λεει μια δραστηριότητα κανεισ μια με την επιδίωξη της, την αναλύεισ και στο τέλοσ αν θεσ βαζεισ μια πιθανη προέκταση. π.χ ενα μουσικο κομμάτι η δραστηριότητα με τον ταδε στοχο..........πιθανη προέκταση: δραματοποίηση
αλλα αν δεν στο ζηταει ποιος ο λογος?
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #21 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:58:09 pm »
Δεν αντιλεγω

πιστευω ομως οτι οταν θα κανεις ας πουμε τη συνταγη ξανα και μεσα χρησιμοποιησεις τα μαθηματικα για τους λογους που ειναι αυτονοητοι δεν τους αναφερω ....
θα γραψεις ολες σου τις επιδιωξεις για τη γλωσσα
και εφοσον ολη η φιλοσοφια του προγραμματος μας ειναι η διαθεματικη προσεγγιση της γνωσης θα αναφερεις οτι εμπλεκονται και αλλες περιοχες και επιγραμματικα θα αναφερεις οτι τα παιδια κατακτουν και αυτο αυτο αυτο δηλαδη να ομαδοποιουν να κανουν ταξινομησεις να απαριθμουν και τα  λοιπα ... σωστα ?

 διευκρινιζω για να μην παρεξηγηθουμε οτι δεν παω να το παιξω εξυπνη απλα θελω να ακουσω τις γνωμες σας
γιατι ειναι κατι που συζητησαμε πολυ προσφατα στο φροντιστηριο


και δεν νομιζω οτι μετρα η γνωμη μου μπροστα σε μια συμβουλο  :-[ αλλα θα το πω
εφοσον το αναλυτικο μας προγραμμα μιλα για διαθεματικοτητα θεωρω εγω οτι αυτο που ηθελες να κανεις ειναι σωστο γιατι αυτη ειναι και η ολη φιλοσοφια του προγραμματος
αυτο μας ελεγε και η καθηγητρια

σιγουρα η νηπιαγωγος πρεπει να ξερει τι της γινεται και οταν θετει στοχους να το κανει κριτικα και με σκεψη
 
οτι θελω να πετυχω αυτο....
 αλλα ολα μπλεκονται μεταξυ τους και πρεπει να το δειξουμε οτι γνωριζουμε τη φιλοσοφια του ΔΕΠΠΣ




με ολο το θαρρος αυτη ειναι η γνωμη μου χωρις να εχω καμμια εμπειρια γιατι καταλαβαινω οτι διαθετεις μεγαλη εμπειρια σε σχεση με μενα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:00:38 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #22 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:04:28 pm »
κοιτα, η συμβουλος εθεσε το θέμα πρακτικα το τι κανουμε στην πράξη!
το οτι η νηπιαγωγός οφειλει να οργανώσει τη διδασκαλία της διαθεματικα και συμφωνα με το ισχύον αναλυτικο προγραμμα εξυπακουεται.ουσιαστικα νομίζω πως σε αλλο απαντησε τη συγκεκριμενη στιγμη έκανε γλωσσα, η επόμενη της δραστηριοτητα θα ήταν τα μαθηματικα και θα έπρεπε φυσικα να έχει τις επιδιώσεις της . αυτό όμως δεν σημαινει πως στην πραξη εμπλέκουμε επιδιώξεισ από όλα τα αντικείμενα
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #23 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:05:41 pm »
με ολο το θαρρος αυτη ειναι η γνωμη μου χωρις να εχω καμμια εμπειρια γιατι καταλαβαινω οτι διαθετεις μεγαλη εμπειρια σε σχεση με μενα
Αυτό θα το περάσω σαν να μην ειπώθηκε γιατί διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως!!!!!! ;D :P :P :P
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #24 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:09:42 pm »
δηλαδη walse  ;) οταν θα γραφεις στη συνταγη που επεξεργαζεσαι το κειμενο με τα παιδια το συγκρινεις με αλλα γραφετε μια δικη σας συνταγη κτλ
και μετα οταν καταληγετε να την υλοποιησετε δηλαδη να τη φτιαξετε και μεσα εντασσονται τα μαθηματικα θα βαλουμε τόσα κουταλακια για να φαμε ολοι
δεν θα αναφερεις οτι τα παιδια μπαινουν σε διαδικασεις αντιστοιχησης? δεν θα αναφερεις οτι μαθαινουν να επιχειρηματολογουν και να επιλυουν προβληματα μεσα απο πραγματικες καταστασεις ? παρόλο που η δραστηριοτητα ανηκει στη γλωσσα να γραψουμε ας πουμε τη δικη μας συνταγη θα εχεις τις επιδιωξεις της γλωσσας να ερθουν σε επαφη με τον γραπτο λογο και διαφορα ειδη του μπλα μπλα αλλα εχεις και μαθηματικα οταν την υλοποιησουν με τα υλικα τις ποσοτητες κτλ


« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:12:12 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #25 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:16:11 pm »
με ολο το θαρρος αυτη ειναι η γνωμη μου χωρις να εχω καμμια εμπειρια γιατι καταλαβαινω οτι διαθετεις μεγαλη εμπειρια σε σχεση με μενα
Αυτό θα το περάσω σαν να μην ειπώθηκε γιατί διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως!!!!!! ;D :P :P :P

μα ειναι η αληθεια δεν λεω κατι υπερβολικα

τεσπαντων
τι γνωμη εχεις εσυ ?
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #26 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:23:07 pm »
σου λεω πως θα την εγραφα συμφωνα με το παραδειγμα σου:
ΣΥΝΤΑΓΗ

Παιδι και Γλώσσα
1) να ερθουν σε επαφη με το γραπτό λογο
2)να επιχειρηματολογούν
 Διαβάζουμε τη συνταγή με τα παιδια και τη συγκρίνουμε με αλλες μπλαμπλα

Παιδι και μαθηματικά
1) να μπουν σε διαδικασίες αντιστόιχησης
2)....
 Αφού το ετοιμασουμε το μιλφειγ (γιαμγιαμ) πρεπει να βρούμε πόσα κουτα λάκια θα χρειαστούμε μπλαμπλα

παιδι και ανθρωπογενεσ περριββαλον
1).....

ελπίζω τώρα να ήμουν καπως κατανοητη
 :P
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #27 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:25:06 pm »
Λέμε ακριβως το ιδιο πραγμα ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

να χαμε ενα μιλφειγ κιολας ;D ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 17, 2009, 10:26:50 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 621
Σύνολο: 629

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.