*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεματική δραστηριότητα  (Αναγνώστηκε 13321 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #56 στις: Ιανουαρίου 18, 2009, 08:23:20 pm »
Kαλησπέρα...καθώς διαβαζα τον οδηγο επεσα πανω σε ενα κομματι που εχει σχεση με αυτο το θεμα που αναλυουμε απο χθες ,
σας το παραθετω
σελ.98 υποσημειωση 1 κατω κατω

η εργασια στο νηπιαγωγειο στο πλαισιο του οδηγου διακρινεται
α.σε καθημερινες δραστηριοτητες (δραστηριοτητες ροης προγραμματος) οι οποιες διακρινονται κατα μαθησιακη περιοχη , συχνα ομως προσλαμβανουν διαθεματικο χαρακτηρα (π.χ συζητωντας για το παραμυθι που διαβασαν απαριθμουν τους ηρωες , αναφερονται σε χωροχρονικες εννοιες και μπλα μπλα μπλα μπορειτε να ανατρεξετε να το βρειτε ;) ;) ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 18, 2009, 08:25:44 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:21:32 »

Αποσυνδεδεμένος RETA.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #57 στις: Ιανουαρίου 18, 2009, 08:48:36 pm »
Καλησπέρα σας.

Ας πω και εγώ τη γνώμη μου  ;D
Θεωρώ πως αν τίθεται ερώτημα σχετικό με κάποιο γνωστικό αντικείμενο ( ας πούμε γλώσσα ), επιβάλλεται καραρχήν το αυτονόητο, να βάλεις τις  σχετικές με γλώσσα επιδιώξεις. Τώρα αν προκύψουν και μαθηματικές επιδιώξεις, όπως στο παράδειγμα της συνταγής, δεν νομίζω πως μπορείς να το προβλέψεις κατά την εκκίνηση της δραστηριότητας, άρα  θεωρώ κάπως άστοχο να δηλώσεις τις επιδιώξεις για τα μαθηματικά πριν την εφαρμογή. Ωστόσο στο τέλος της περιγραφής της δραστηριότητας, θεωρώ σκόπιμο να αναφέρεις επιγραμματικά όποιες άλλες επιδιώξεις προέκυψαν και σχετίζονται με τα υπόλοιπα γνωστικά αντικείμενα, όπως για παράδειγμα μαθηματικα --> μέτρηση  ή αντιστοίχηση υλικών με σκέυη κλπ

++φωνω αν και στο συγκεκριμενο με τη συνταγη γνωριζεις οτι θα αναφερθουν και τα μαθηματικα αφου εχουμε υλικα ποσοτητες κτλ και μονο οταν θα δείξεις στα παιδια το βιβλιο και το επεξεργαστειτε παρεα θα ανατρεξετε απο τα περιεχομενα στη σελιδα που ειναι η συνταγη που θα φτιαξετε ( παλι μαθηματικα ;) ;) ;)   )

Η ΤΑΠΕΙΝΗ μου αποψη ειναι πως καταρχας ηταν ατυχες το παραδειγμα με τη δραστηριοτητα της μαγειρικης και μας μπερδεψε περισσοτερο. Ο λογος που το λεω αυτο ειναι διοτι οι δραστηριοτητες μαγειρικης ενδεικνυνται ΚΥΡΙΩΣ για επιτευξη μαθηματικων επιδιωξεων, οποτε εκει αναφερεις και -ως δευτερευουσες- καποιες επιδιωξεις απο γλωσσα πχ προφορικο λογο καθως -το"χω πει πολλες φορες και γινομαι κουραστικη- η γλωσσα διατρεχει ολα τα προγραμματα και αυτο δεν ισχυει και αντιστροφα για τις αλλεςγνωστικες περιοχες.
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος n.sof

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #58 στις: Ιανουαρίου 18, 2009, 08:58:43 pm »
Συμφωνώ κι εγώ με εσένα Ρετα...Πιστεύω ότι υπάρχει μια συγχυση γενικά με το ΔΕΠΠΣ και αυτό οφείλεται στο ότι έχουν γραφτεί πολλά απο πολλούς...Και ο οδηγός κατα τη γνώμη μου δεν βοηθάει σε θεωρητικό επίπεδο...Άς έρθει εκείνη η ώρα να δώσουμε ,να σταματήσει πια αυτό το άγχος...Δίνω κι εγώ και όχι με τισ καλύτερες προυποθέσεις, καθώς άρχισα να διαβάζω πρίν λίγες μέρες και το συμπέρασμά μου είναι ότι όσο διαβάζω τόσο ξεχνάω και μπερδεύομαι...
Μία απορία που έχουμε με συναδέλφους είναι άν θα πρέπει άν μας ζητηθεί θεματική προσέγγιση ή σχέδιο εργασίας να γράψουμε τις φάσεις και τα στάδια ή άν θα πρέπει να γράψουμε ένα κείμενο με συνεχή ροή, χωρίς σε αυτό να ονομάζονται οι φάσεις...???

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #59 στις: Ιανουαρίου 18, 2009, 10:34:00 pm »
U2 ευχαριστώ. Να ξέρεις όμως ότι όλοι Καραμήτροι ήμαστε. Μόλις μπεις στην τάξη και δεις τις θεωρίες μπροστά σου με σάρκα και οστά, θα ξαναγυρίσεις σε αυτά που διάβασες και αυτό το πίσω μπρος θα συνεχίζεται και κάθε φορά θα καταλαβαίνεις κάτι ακόμη.

Εγώ ήμουν τυχερή γιατί έχω κοντά μου ανθρώπους που φυσάνε στα παιδαγωγικά και συνέχεια μου μαθαίνουν καινούρια πράγματα. Και κάτι ακόμα: Κουτσουβάνου ΟΛΕ.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:21:32 »

Αποσυνδεδεμένος blondie_82

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "χαμογελω και προχωραω..."
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #60 στις: Ιανουαρίου 19, 2009, 12:21:51 am »
Παράθεση
Καλό θα ήταν κορίτσια, να μην αναλώνεστε άλλο σε ερωτήσεις -απαντήσεις και απορίες, σε συζητήσεις και διαφωνίες του τι θα έκανε η καθεμία, γιατί οδηγούν σε αντικρουόμενες απόψεις και το μόνο που θα πετύχουν είναι   κακό και όχι καλό.Και αυτό γιατί, πλησιάζει ο καιρός και η καθεμία-ένας, έχει ήδη διαβάσει, καθώς και διαμορφώσει   μόνος του τη δική του άποψη.Το μόνο που θα πετύχετε είναι ταραχή, αμφιβολία γι'αυτά που έχετε διαβάσει και ξεκαθαρίσει και θα αγχωθείτε περισσότερο..!
 Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να διαβάσετε πολύ καλά την εκφώνηση του θέματος και να προσπαθήσετε να αναλύσετε κάθε μία λέξη.Δεν θέλουμε βιασύνες, γρήγορη ανάγνωση, γιατί μετά αυτό θα αποβεί ...μοιραίο... λέμε τώρα!
 Συμφωνώ με τη Σόφη. Αν σας πουν να γράψετε δραστηριότητα γλώσσας, αυτό και μόνο αυτό, θα κάνετε.Καθώς αναλύετε την απάντησή σας και "ξεπηδούν" ΄και άλλες επιδιώξεις, τότε σε παρένθεση θα γράφετε (έμμεση επιδίωξη:μαθηματικά) και θα συνεχίζετε...γιατί αλλιώς, θα βγείτε εκτός θέματος και δεν θέλουμε σε καμμία περίπτωση να συμβεί αυτό .

   
συμφωνω παιδια...το πιο σωστο ειναι αυτο και συμφωνω με τη σοφη.αν βαλουμε επιδιωξεις και απο αλλες περιοχες θα ξεφυγουμε πριν καν το καταλαβουμε...και σε περιπτωση που "ξεπηδουν" πολλες επιδιωξεις απο αλλες περιοχες θα τους τρελανουμε στις παρενθεσεις και μετα οχι μονο δεν θα φανει οτι αναφερομαστε  σε αλλες περιοχες..θα φανει οτι παμε να βγουμε εκτος θεματος,παραλειποντας τον αρχικο στοχο που ειχε η δραστηριοτητα μας.εχω λαθος?... :-[ :-[

Υ.Γ.συγνωμη αλλα "στοχος" και "επιδιωξη" το ιδιο δεν ειναι?σορυ αν λεω κοτσανα αλλα το βλεπω να λεγεται συνεχεια...εχουμε παρει τοσο φοβο που ακομα και μια λαθος λεξη μας προκαλει πανικο... :-\ :-\ :-\

καλη επιτυχια παιδια κα να πω και κατι αλλο...
Ε ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΣΕΠ!!!Ε?Ε?Ε?ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?!!!  ;D ;D ;D ::) ::) ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #61 στις: Ιανουαρίου 19, 2009, 09:32:09 am »
Σε παλιότερο πρόγραμμα η σειρά ανάλογα με το πόσο γενική είναι η διατύπωση και αυτό που επιδιώκουμε πήγαινε ως εξής: σκοπός ->στόχος->επιμέρους επιδιώξεις. Σε αυτό το πρόγραμμα από όσο έχω δει ο στόχος και η επιδίωξη έχουν ακριβώς το ίδιο νόημα. Μια άλλη έκφραση που μπορείτε να συναντήσετε είναι και μαθησιακά αποτελέσματα ή επιδιωκόμενα αποτελέσματα, που ησμαίνει ακριβώς το ίδιο πράγμα.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #62 στις: Ιανουαρίου 19, 2009, 11:57:46 am »
Όπως το εχω εισπραξει η λεξη στοχος παραπεμπει στο παλιο προγραμμα
οι επιδιωξεις , προσδοκωμενα αποτελεσματα που λεει και το ριτακι ταιριαζουν με τη φιλοσοφια του νεου


« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 19, 2009, 12:21:23 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #63 στις: Ιανουαρίου 19, 2009, 12:42:11 pm »
τι ακριβως δεν καταλαβες ?
βασικα βλεπω το θεμα τον τιτλο διαθεματικη δραστηριοτητα και νιωθω σαν τον ταυρο να ορμηξω γιατι οντως δεν ειναι σωστος ορος  δεν το λεω με κακια ;D




elleni

θέλω να σε ευχαριστησω γιατι οπως βλεπεις μεχρι να παραθεσεις αυτη σου την απορια ο ορος διαθεματικη δραστηριοτητα για μενα ηταν κατι λαθος
μεσα απο αυτη τη συζητηση
και παρατηρωντας και τον οδηγο υπαρχει και στη σελιδα που αναφερεις αλλα και στη σελιδα 98 ο ορος διαθεματικη δραστηριοτητα με επεξηγηση του οποτε χαιρομαι που το ανακαλυψα εστω και αργα χαρη σε αυτη σου την παρατηρηση  ;)

καλη επιτυχια
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 19, 2009, 12:43:44 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #64 στις: Ιανουαρίου 19, 2009, 04:47:13 pm »
Εγώ ευχαριστώ, γιατί όλοι με τις απαντήσεις τους πραγματικά με βοηθήσανε να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα και να ψάξω κάποια άλλα λίγο περισσότερο. Αυτό νομίζω είναι και το νόημα αυτών των συζητήσεων. Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος sonias

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 164
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #65 στις: Ιανουαρίου 21, 2009, 12:25:21 pm »
καλημερα σε ολους, πως σας φαίνεται θεμα συγκρισης διαθεματικοτητας διεπιστημονικοτητας?

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #66 στις: Ιανουαρίου 21, 2009, 01:35:40 pm »
καλημερα σε ολους, πως σας φαίνεται θεμα συγκρισης διαθεματικοτητας διεπιστημονικοτητας?
Εμένα προσωπικά μία τέτοια σύγκριση μου φαίνεται και συγνώμη για την έκφραση ξεψείρισμα. Εκτός αυτού ο όρος διαθεματικότητα δεν υφίσταται ακριβώς σαν όρος, τι εννοώ, δεν υπάρχει ένας αυτούσιος ορισμός που όλοι λαμβάνουν υπόψιν και αποδέχονται, έχουν διατυπωθεί τόσοι ορισμοί όσοι και οι μελετητές της, που ναι μεν λένε πάνω κάτω παρόμοια πράγματα, αλλά εμείς πώς μπορούμε να είμαστε σε θέση να επιλέξουμε 1 από όλους αυτούς τη στιγμή που η διαθεματικότητα και ο ακριβής προσδιορισμός της, αλλά και το κατά πόσο αυτός ο όρος είναι σωστός εγείρει τόσες αντιπαραθέσεις ακόμα και στους πανεπιστημιακούς??? Θυμάμαι χαρακτηριστικά στο συνέδριο του σύγχρονου νηπιαγωγείου να αναρωτιέται η Κουτσουβάνου τι είναι επιτέλους αυτή η διαθεματικότητα?? Δεν αισθάνομαι πως είμαι η πλέον αρμόδια για να κάνω μια τέτοια συσχέτιση, προσωπική μου άποψη πάντα :-\ Οπότε πιστεύω πως μάλλον τα θέματα θα είναι περισσότερο "καθημερινά"..
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #67 στις: Ιανουαρίου 21, 2009, 02:45:25 pm »
+++φωνω με LAaleXXX
Ενα τέτοιο θέμα είναι πολυ θεωρητικό(εδω δεν έχουν καταλήξει οι Πανεπιστημιακοί!)και αν μπει δεν θα γράψει κανείς. Το ίδιο κατ' εμε ισχύει και με τις θεμελιώδεις έννοιες ::)

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #68 στις: Ιανουαρίου 21, 2009, 02:52:27 pm »
ουτε ομως η συγκριση με την ΕΣΔ ήταν θέμα καθημερινότητας!!!! Προτζεκτ(επι το Ελληνικον) και διαθεματική ναι άπτονται της καθημερινότητας. Πψς όμως σου ζητούν να συγκρίνεις τις ισχύουσες μεθόδους διαθεματικότητας με μία ξεπερασμένη εδω και 15 χρόνια?

Εγώ το θεωρώ πιθανο θέμα!
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« Απάντηση #69 στις: Ιανουαρίου 21, 2009, 03:50:23 pm »
ΕΣΔ όμως και πρότζεκτ παρουσιάζουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά αλλά και κάποιες βασικές διαφορές, τα οποία είναι πράγματα που έχουν επισημανθεί, είναι γνωστά και συμφωνούν όλοι.. Το συγκεκριμένο θέμα δεν λέω ότι ήταν πολύ πρόσφατο όπως η περίπτωση της υποχρεωτικότητας του νηπιαγωγείου, ήταν καθαρά θέμα τύχης να είχες διαβάσει ΕΣΔ, εγώ πάντως σε όσα βιβλία βρήκα πρότζεκτ το σύγκρινε με ΕΣΔ. Οι έννοιες διεπιστημονικότητα διαθεματικότητα είναι λίγο πιο γενικές και δεν μπορούμε να τις διαπραγματευτούμε και πολύ καλά... Γνώμη μου πάντα..
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 590
Σύνολο: 595

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.