0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο μουσικός που είχαμε στο σχολείο πέρυσι έκανε την θεϊκή κίνηση:Όλοι οι μαθητες του γυμνασίου ειχαν 19-20.Προφανως κλήθηκε από την διευθύντρια και τους άλλαξε όλους.Ελπίζω να μην έχουμε να κάνουμε με ένα τέτοιο θέμα γιατι η απάντηση ειναι δεδομένη
mac190604, σε ποιά μαθήματα έβαλες ψηλή βαθμολογία; Παίζει ρόλο, γιατί κάποια μαθήματα θεωρούνται 'εύκολα'.
Μήπως, λέω μήπως, κρίνοντας και από άλλα που έχεισ γράψει σε άλλο θέμα, παραείσαι ελαστικός με τα παιδιά; Θέλω να πω, μήπως έχεις κατεβάσει τόσο πολύ τον πύχη της διδασκαλίας και του μαθήματος, ώστε να βάζεις τ΄σο εύκολα θέματα στα γραπτά, που να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα της ύλης; Και φέρνω ένα παράδειγμα αρκετά ακραίο, αν σε ένα παιδί γυμνασίου βάλεις να σου γράψει την αλφαβλητα, είναι απόμενο ότι θα την γράψει και θα πάρει και άριστα. Αυτό όμως αντικατοπτρίζει το επίπεδο του και το βαθμό που θα πρέπει να πάρει στον έλεγχο; Για μένα, ναι πρέπει τα παιδιά να μην αποθαρρύνονται με άδικους βαθμούς, αλλά και να μην δίνονται οι βαθμοί έτσι απλά και για να μην τα στεναχωρήσουμε. Άλλωστε, όντως όπως είπε και κάποιος άλλος μέσα εδώ, αν έχεις τρίτη λυκείου και βάλεις στα παιδιά 20, πώς θα δικαιλογηθείς (στον εαυτό σου κυρίως) αν το παιδί δεν γράψει στις πανελλαδικές (ή μάλλον αν γράψει σύμφωνα με αυτά που ξέρει και με τον πραγματικό του βαθμό). Σλιγουρα στο σχολέιο επιβραβεύεται με τη βαθμολογία ένα σύνολο πραγμάτων (συμπεριφόρα, σεβασμός, προθυμία κλπ) αλλά είναι και η απόδοση στις απαιτήσεις του αναλυτικού προγράμματος
snipped
Νομίζω ότι εδώ πραγματικά πρέπει να λειτουργήσεις κατά την παιδαγωγική σου κρίση και οι υπόλοιποι συνάδελφοί σου να κοιτάζουν το μάθημά τους και να ψάχουν να βρουν τις δικές τους τεχνικε΄ς παρώθησης των μαθητών τους. Αν θεωρείς ότι είσαι δίκαιος και ειλικρινής να συνεχίσεις έτσι και το βέβαιο είναι ότι τα παιδιά σίγουρα και θα μάθουν περισσότερα και θα αποκτήσουν ένα κίνητρο για το σχολείο.
Λοιπόν βάλε στην κατσίκα σου ματόχαντρο κάνε τη δουλειά σου όπως πρέπει και ας τους να κουρεύονται. Όσο εμείς χαλάμε την πιάτσα τόσο κάποια παιδιά θα έχουν έστω και μια ευκαιρία στη γνώση. Αν δεν είναι αυτό δικαίωση τι είναι στην τελική; Όσο για την κατσίκα βγάλτην Ιφιγένεια