0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
με ποιο κριτηριο επιλεγουν ποια αποτελεσματα θα βγαλουν πρωτα?σιγουρα οχι αναλογα το πληθος των συμμετεχοντων.πως ειναι δυνατον να εχουν βγαλει των δασκαλων και νηπιαγωγων και να μην ειναι ετοιμα των ξενογλωσσων που ειναι και λιγα?
Παράθεση από: bettina στις Ιούνιος 30, 2009, 04:42:34 μμμε ποιο κριτηριο επιλεγουν ποια αποτελεσματα θα βγαλουν πρωτα?σιγουρα οχι αναλογα το πληθος των συμμετεχοντων.πως ειναι δυνατον να εχουν βγαλει των δασκαλων και νηπιαγωγων και να μην ειναι ετοιμα των ξενογλωσσων που ειναι και λιγα?Σωστή η ερώτηση σου ! μάλλον δεν υπαρχει η ιδια αναλογια σε διορθωτες σε σχεση με τους αλλους κλαδους. δηλ.με αλλα λογια, υπολογιζουν-κατα τη γνωμη μου- τον αριθμο των συμμετεχοντων με τον αριθμο των βαθμολογητων.πχ για καθε 250 γραπτα θελουν 1 βαθμολογητη, αναλογικα παει.
2.421 τα γραπτά της Α ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕ05και 2.410 τα γραπτά της Β ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕ05είναι συνολικά 4.831 γραπτά.Από την 01/02/2009 έχουν περάσει περίπου 105 εργάσιμες, το οποίο μας κάνει 46 γραπτά την ημέρα, αν διόρθωνε μονάχα 1 άτομο, πράγμα απίθανο, ακόμα και για τα δεδομένα του κλάδου μας !Φαντάσου επομένως πως αν μιλάμε για 10 διορθωτές, πρόκειται για περίπου 5 γραπτά τη μέρα.Και με τα πόδια να προχωρούσαν τα αποτελέσματα για να έρθουν να μας συναντήσουν, θα ήδη είχαν φτάσει!
και ηταν σε θεση οι μεταπτυχιακοι να βαθμολογησουν σωστα? τοσες πια περισσοτερες γνωσεις ειχαν απο τους πτυχιουχους?και εκαναν μεταπτυχιακο σε τι?δηλαδη ενας που τελειωσε τη γεμανικη φιλολογια και κανει μεταπτυχιακο στην εκμαθηση ξενων γλωσσων με χρηση υπολοδιστων για παραδειγμα ειναι σε θεση να κρινει?