*

Αποστολέας Θέμα: Πώς γράψατε; - ΠΕ60  (Αναγνώστηκε 30200 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος andriaSP

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 07:11:20 pm »
καλημερα σε ολες και καλα αποτελεσματα πλεον!
οσον αφορα την ερωτηση με το παραδειγμα, συμφωνω ηταν απο Κιτσαρα και νομιζω οτι οτι ηταν το δ, τιποτα απο τα παραπανω. στο βιβλιο λεει: ¨¨η αγωγη δεν περιοριζεται μονο στον εμπροθετο και ηθελημενο χαρακτηρα της παιδευτικης μας δρασης και ενεργειας στα νηπια,αλλα πολυ σημαντικη ειναι και η ασυνειδητη επιδραση μας¨. Ετσι ξεκιναει το κεφαλαιο για το παραδειγμα. Οποτε δεν ειναι αντιστροφως αναλογη με τον εμπροθετο χαρακτηρα που ελεγε στο γ αλλα λειτουργουν ταυτοχρονα και προς την ιδια πορεια.. Ετσι το καταλαβαινω εγω.. Λαθος το εκανα βεβαια!!  :) Και υποτιθεται τα ειχα διδαχθει αυτα στο πανεπιστημιο, τα ειχα σε υλη εξετασεων,αλλα τετοια ωρα τετοια λογια..!! Διαβασα νερακι το αλλο του Κιτσαρα,αλλα αυτο το βιβλιο δε το ακουμπησα! Καλα αποτελεσματα σε ολες και παλι!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:45:30 »

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 07:28:12 pm »
        Το συμπέρασμα που έβγαλα εγώ από την πρώτη μου επαφή με το διαγωνισμό είναι ότι δεν ξαναδιαβάζω τόσο, αυτό που θα κάνω είναι να κρατήσω μία επαφή με το αντικείμενο μιας και έκανα την αρχή ώστε να μου γίνουν τρόπος σκέψης οι θεωρίες και ο τρόπος διδασκαλίας(το καλύτερο βέβαια θα ήταν και να δουλεύω για να τις εξασκώ, γιατί ως γνωστόν τι καλύτερο από τη βιωματική μάθηση ;D) και πριν τον διαγωνισμό πολύ καλή ανάγνωση ΔΕΠΠΣ και οδηγό και λίγα από τα υπόλοιπα, γιατί εγώ ας πούμε στην επανάληψη είχα φτάσει σε σημείο να ασχολούμαι με τα πάντα και το ΔΕΠΠΣ στο τέλος.. Και εμένα όπως και σε όλους τους υπόλοιπους υποψήφιους δεν έφτασε ο χρόνος, ανέπτυξα εκτενέστατα το 2ο θέμα, αυτό που διαπίστωσα είναι ότι δεν αναφέρθηκα στο ρόλο της νηπιαγωγού, και για τη δραστηριότητα μου είχε μείνει 1 ώρα και ένα τέταρτο. Το μυαλό μου εννοείται πως μετά την υπερλειτουργία των 3 ωρών κόλλησε και δεν κατέβαζε καμιά δημιουργική ιδέα, για να πω την αλήθεια το πρώτο που σκέφτηκα ήταν υδρόγειος και φακός όπως επίσης και όλος ο υπόλοιπος πληθυσμός αλλά είχα πίεση χρόνου και δεν μπορούσα να το επεξεργαστώ, άρα μήπως η δικιά μου δραστηριότητα, όσο βαρετή και επίπεδη και αν είναι θα αποτελέσει για τους διορθωτές κάτι διαφορετικό?? :P Στη δραστηριότητα, έχοντας επίγνωση ότι η διδακτική διαδικασία ήταν κάπως ανιαρή, δηλ. πρότεινα συζήτηση με τα παιδιά με βάση εικόνες με διάφορες στιγμές της ημέρας αλλά και με δραστηριότητες ενός παιδιού κατά τη διάρκεια της ημέρας ώστε να συνδέσουν τα παιδιά πώς η μέρα επηρεάζει τις δραστηριότητές μας, στη συνέχεια τα χώρισα σε ομάδες για να χωριστούν κατάλληλα τα αλβανόφωνα παιδιά και αυτό που έπρεπε να κάνουν ήταν να βάλουν τις εικόνες στη σειρά ξεκινώντας από το πρωί η μία ομάδα και η άλλη τις δραστηριότητες του παιδιού  και μετά την ολοκλήρωση θα συγκρίναμε αν μπήκαν σωστά οι ώρες της μέρας με τις δραστηριότητες, προσπάθησα να δείξω ότι έχω διαβάσει, δηλ είπα πως η νηπιαγωγός ανιχνεύει τις προυπάρχουσες γνώσεις κλπ, απευθύνει ερωτήσεις, παρακινεί τα παιδιά να συμμετέχουν στη συζήτηση όπως και όσο μπορούν, χρησιμοποιεί λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία, η συνεργασία σε ομάδες βασίστηκε στη θεωρία του
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 07:48:06 pm »
Και εγώ συμφωνώ με τη LAaleXXX. Και εγώ είχα φτάσει να διαβάζω ένα σωρό από ψυχολογία που δεν έπεσε τίποτα, θεωρίες επι θεωριών και τελικά αν είχες διαβάσει το ΔΕΠΠΣ και τον οδηγό μπορούσες να γράψεις χαλαρά. Απογοητεύτηκα γιατί νομίζω ότι στα θέματα που έπεσαν μπορούσες να γράψεις και με πολύ λιγότερο διάβασμα το μόνο πρόβλημα ήταν ο χρόνος με τον οποιο παλεύαμε όλοι.
Ούτε εγώ έγραψα για το ρόλο της νηπιαγωγού και επίσης ξέχασα να αναφερθώ στη διαμόρφωση του χώρου.

Καλωσορίζω και εγώ τα νέα μέλη.

Καλά μας αποτελέσματα.

Αποσυνδεδεμένος ELENI 26

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 08:28:59 pm »
τις 2 προηγουμενες φορες που εδωσα ασεπ ειχα επεκταθει πολυ διαβαζοντας διαφορα βιβλια του παν/μιου και καποια βιβλια που κυκλοφορουσαν για τον ασεπ.και τις 2 φορες εγραψα 70-73.αυτη τη φορα εδωσα μεγαλη βαση στο βιβλιο της νηπιαγωγου και το δεππς και απο οτι καταλαβαμε ολοι αυτα ηταν τα σημαντικα.καλυτερα να ξερεις τα βασικα παρα πολυ καλα παρα να χανεσαι σε θεωριες.φυσικα κι εμενα δεν μου εφτασε ο χρονος και εγραψα στην δραστηριοτητα οτι μου κατεβηκε..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:45:30 »

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 10:35:01 pm »
Καλησπέρα (διορισμένες θελω να πιστευω συναδελφισσες),
μην ψαχνετε για σωστές απαντήσεις αφου το ΑΣΕΠ ειναι εκεινο που τις γνωρίζει.
Μια κοπελα ειχε πει εδω στο Forum πως στον προηγούμενο διαγωνισμό τις είχαν δόσει τις κατευθυντήριες γραμμες προς τους διορθωτές αν θυμαμαι καλα, και ας πουμε στη βροχη δεν ελεγε να κανουμε υποχρεωτικά πειραμα αλλα μία δραστηριοτητα.......όλοι εκ των υστέρων θα μπορούσαμε να γραψουμε καλύτερα γιατι είμαστε πολύ πιο ήρεμες απο την ώρα που εξεταζόμαστε!!!!!!!!!!!!!

Το τι ειναι δικαιο και το τι όχι ειναι ένα μεγάαααααααααααλο κεφάλαιο......
γιατι να διαβαζουν το προχειρο???????Διαβαζουν το τετραδιο νομίζετε αφιερώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο?μαλλον όχι
και εγω μπορεί στο προχειρο να δοκιμαζω την ορθογραφια των λέξεων αλλα στην απαντηση γραφω σωστά τι να πουν "α, ανορθογραφο το κοριτσάκι κόψτο?
με την ίδια λογική ήταν άδικο και για εμας που διαβάσαμε( και παρατήσαμε τις δουλειες μας και αφιερώσαμε κοπο, χρονο, χρήμα και θυσιασαμε την προσωπική μας ζωή ) οι πολλαπλής επιλογης!!!τι να κανουμε?....να κατηγορούμε το ΑΣΕΠ?
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 10:46:57 pm »
............
Θα συμφωνήσω απόλυτα! ;)
Δεν έχει κανένα νόημα να συγκρίνετε, ιδίως στην ειδική διδακτική!!!!!!! Την στιγμή που δεν σου περιορίζει γνωστική περιοχή, μπορείς να γράψεις οτιδήποτε!!!! Επιπλέον, με τέτοιου είδους "συγκρίσεις" ή που θα απογοητευτείτε ή που θα πάρετε φόρα και θα πείτε "α...αφού έχει γράψει και ο άλλος έτσι, άρα είμαι σωστή". Το θέμα είναι πώς το έχει γράψει ο καθένας αυτό που έχει γράψει! ::)
Η πιο σωστή ιδέα μπορεί να αποτυπωθεί τραγικά στο γραπτό, όπως επίσης και η (φαινομενικά) πιο λάθος, να έχει φτιάξει ένα αριστούργημα ως απάντηση... :-\
Περιμένετε τις επίσημες απαντήσεις για το γνωστικό (έτσι ώστε να έχετε μια ιδέα για το πού περίπου θα βρίσκεστε) και τα υπόλοιπα...από Ιούνιο! ;)
Εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ και μη βασανίζεστε άλλο άδικα!!! Αρκετά περάστε μέχρι τώρα, καιρός να χαλαρώσετε... ;) :-*
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος chrisa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 09:15:04 am »
έτσι είναι!δεν υπάρχει μία μόνο δραστηριότητα που μπορείς να κάνεις για την εναλλαγή ημέρας-νύχτας..το θέμα είναι τι γράφεις κ πόσο έχεις κατανοήσει το ρόλο που θα παίζεις όταν θα έρθεις αντιμέτωπη με 15 πιτσιρίκια..όσο για την πρώτη ενότητα πιστεύω οτι δεν ήταν μόνο θέμα διαβάσματος αλλά θέμα κρίσης κ κατανόεις όσων ρωτάνε.πχ στην ερώτηση με την παιδαγωγική αξία του παραδείγματος δεν ήθελε διάβασμα..απλή λογική!η παιδαγωγική αξία του παραδείγματος είναι μεγάλη άρα το αντιστρόφως ανάλογο πρέπει να είναι κάτι μικρής αξίας..δίάβασε κανείς κάτι που δεν είχε αξία απο τα α-δ?? Ήταν βατά  θέματα..αλλά με το πολύ άγχος δεν έχεις καθαρό μυαλό.. :-\

Αποσυνδεδεμένος Sophaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60 Λατρεύω τα παιδιά μου
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 09:59:20 am »
ααα μη μου λετε τετοια!! :(   ουτε και γω εβαλα πειραμα. εφτιαξα ενα δικο μου παραμύθι για 2 φίλους αρκουδάκια που πήγαν βόλτα στο δάσος και δεν πρόλαβαν να επιστρεψουν γιατι τους πηρε η νύχτα. παρουσιαστηκε όμως η κουκλα της τάξης να εξιστορεί το παραμύθι και να ενθαρύνει τα παιδια όλα να εκφράσουν απόψεις και ιδέες. είχε όμως και βοηθό τη μαμα απο ενα αλβανάκι και όταν χρειαζόταν μετεφραζε στα ελληνικα.τα ελληνάκια έδειξαν ενδιαφέρον για πο πως λέμε μερα και νύχτα στα αλβανικά  και μπλα...μπλα....η συζήτηση προχώρησε με το  τι κανουμε τη μέρα και τη νύχτα και τα παιδια θέλησαν να ζωγραφισουν τα αρκουδάκια στη μερα και στη νυχτα. η κουκλα τα χωρισε σε ανομειογενεις ομαδες και παρουσιασε η καθε ομαδα στην ολομελεια το τι εκαναν. καθε παιδι ομως της ομαδας μετα της παροτρυνση της κουκλας ελεγε το τι εκανε στην ομαδικη ζωγραφια.
νομιζω οτι επρεπε να τονίσουμε ιδιαίτερα τη διαπολιτιστικη διασταση και οχι αν προσεγγισαμε καλα η λιγοτερο καλα την εναλλαγη μερας νυχτας.  εσεις τι λέτε?
Συνονόματη γειά σου...

Μου άρεσε πολύ η δραστηριότητά σου .....Ειδικά αυτό με την κούκλα της τάξης και τη μαμά Αλβανίδα πιστεύω ότι ήταν ό,τι έπρεπε για την περίπτωση.
Συμφωνώ απόλυτα ότι έπρεπε να τονιστεί η διαπολιτισμική εκπαίδευση.Αυτό ήταν το "point"να το πω έτσι.
Τώρα όσο για το πείραμα.Δε νομίζω ότι ήθελε οπωσδήποτε πείραμα.
Στον προηγούμενο ΑΣΕΠ με το θέμα της βροχής όλοι μα όλοι (τουλάχιστον όσους γνώριζα και ρώτησα )είχαν κάνει το πείραμα. Εγώ τα είχα πάει τα νήπια εκδρομή στη μετεωρολογική υπηρεσία (πώς μου 'ρθε ακόμα δε ξέρω).Καταλαβαίνεις ότι ήμουν να πέσω να πεθάνω.
Και όμως αυτό το θέμα ήταν που μου ανέβασε τόσο το βαθμό που ήμουν στους διοριστέους.

Γι' αυτό λέω με αυτόν τον ΑΣΕΠ ποτέ δεν είσαι σίγουρη.

Καλά αποτελέσματα σε όλους σας .... ;)
Destination anywhere ..name a place and i be there....

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 12:05:11 pm »
Κορίτσια να ρωτήσω κάτι; Σήμερα θυμήθηκα ότι στο δεύτερο θέμα στη λίστα που έγραψα για τις βασικές αρχές του ΔΕΠΠΣ στο 2) έβαλα ένα βέλος δεξιά που έδειχνε την πίσω σελίδε όπου εκεί έγραφα: [συνέχεια του 2)] και συνέχιζα την απάντηση αυτό έκανα και στο 3). Λέτε να που ακυρωθεί το γραπτό; Σας παρακαλώ απαντήστε μου γρήγορα γιατί κοντεύω να τα παίξω!
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος chrisa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 12:08:10 pm »
Χαλάρωσε ρε κοπελιά!!!  ;)
είπαμε ΑΣΕΠ είναι..αλλά οχι κ έτσι!!

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 12:12:30 pm »
Σίγουρα; Έχεις ξαναδώσει ΑΣΕΠ; Εγώ όχι, γι' αυτό φρικάρω. Οι εξεταστές στην τάξη μας έλεγαν συνέχεια: "Προσέξτε μην κάνετε κανένα σημαδάκι και σας ακυρώσουν!". Και 'γω τελείως ασυναίσθητα μέσα στον πανικό μου ούτε που μου πέρασε απ' το μυαλό. Και ήταν και έντονο βέλος, πατημένο δυο φορές με το στιλό!!
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 12:24:50 pm »
Σίγουρα; Έχεις ξαναδώσει ΑΣΕΠ; Εγώ όχι, γι' αυτό φρικάρω. Οι εξεταστές στην τάξη μας έλεγαν συνέχεια: "Προσέξτε μην κάνετε κανένα σημαδάκι και σας ακυρώσουν!". Και 'γω τελείως ασυναίσθητα μέσα στον πανικό μου ούτε που μου πέρασε απ' το μυαλό. Και ήταν και έντονο βέλος, πατημένο δυο φορές με το στιλό!!
θελω να πιστευω οτι αναφέρονταν στο να μη γράψουμε πουθενα στο γραπτο το ονομα μας ή την υπογραφή μας...αλλιώς θα ειμαστε πολλοι οι..ακυροι
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος chrisa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 12:27:15 pm »
Ήρεμα..ένα βελάκι δεν ακυρώνει το γραπτό..Μόνο σε περίπτωση που εγραφες το όνομα θα είχες πρόβλημα.. ;)

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 12:32:25 pm »
Ήρεμα..ένα βελάκι δεν ακυρώνει το γραπτό..Μόνο σε περίπτωση που εγραφες το όνομα θα είχες πρόβλημα.. ;)
συμφωνώ ..cool..
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182578
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 631
Σύνολο: 650

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.