*

Αποστολέας Θέμα: θέματα φιλολόγων 2009  (Αναγνώστηκε 158431 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #490 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 08:44:38 μμ »
Να ρωτήσω κάτι:υπάρχει κάποιος που ήξερε για τον Henry Morgenthau ή τη συμφωνία της Καζέρτας ή τη συμφωνία των ποσοστών?Αν ναι πού τα διάβασε?Μπορεί να μας δώσει τα φώτα του?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:21:29 »

Αποσυνδεδεμένος annie.d

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 955
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #491 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 08:47:12 μμ »
τον τυπο τον ηξερα γιατι το λυκειο μου ηταν σ αυτη την οδο!!!τα υπολοιπα υπηρχαν κ στον σβολοπουλο

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #492 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 09:08:14 μμ »
Να ρωτήσω κάτι:υπάρχει κάποιος που ήξερε για τον Henry Morgenthau ή τη συμφωνία της Καζέρτας ή τη συμφωνία των ποσοστών?Αν ναι πού τα διάβασε?Μπορεί να μας δώσει τα φώτα του?

για τη συμφωνια της καζερτας ειχαμε κανει ολοκληρη συζητηση στο φορουμ. αν δεν κανω λαθος υπηρχε στο παλιο σχολικο της ιστοριας. τη συμφωνια των ποσοστων την ειχα γραψει στο τετραδιο που κρατουσα σημειωσεις οποτε λογικα πρεπει να ειναι στο καινουριο σχολικο γιατι απο εκει κρατουσα σημειωσεις. τωρα δεν παιρνω κ ορκο....

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #493 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 09:17:46 μμ »
........LK μου νομίζω ότι αυτό που θεωρείς παράλογο.......είναι και το λογικό στον ασεπ (για τον Αρχίλοχο μιλώντας).....Πράγματι έγραψε ποιήμα αναφερόμενος σε εκλειψη ηλίου επειδή του έκανε εντύπωση το φαινόμενο και πολυ φοβάμαι οτι είναι σωστη αυτη η απάντηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παιδιά μου, πριν από 22 χρόνια στο Α εξάμηνο της Φιλολογίας ο καθηγητής Παπαδημητρίου που μας δίδασκε Λυρική ποίηση, και πιο πολύ Αρχίλοχο, μάς το είχε τονίσει σχετικά με τη χρονολόγηση με βάση το φαινόμενο της έκλειψης. Μπορεί όμως οι θεματοθέτες να έχουν ορίσει κάτι άλλο ως σωστό (μη σας πάρω στο λαιμό μου)!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:21:29 »

Αποσυνδεδεμένος annie.d

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 955
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #494 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 09:18:23 μμ »
για τον κριμαικο η ιεε αναφερει οτι ηταν συνεπεια του πολεμου αλλα την δοκιμασε η ελλαδα στην ανατολικη κριση 2 δεκαετιες αργοτερα

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #495 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 09:30:32 μμ »
Στην απαντηση 2β της διδακτικης αρχαιων κανω εναν παραλληλισμο λιγο διαφορετικο που εμενα ομως μου φανηκε λογικος. Λεω λοιπον με λιγα λογια οτι οπως ο Αχιλλεας, οταν απο μια ανωτερη ποιοτητα ζωης κατεβαινει στον αδη, δεν μπορει να παρηγορηθει απο τις τιμες  και τα βραβεια του κατω κοσμου ετσι και ο δεσμωτης που εχει απελευθερωθει και εχει αντικρυσει το αγαθο, δεν μπορει να ικανοποιηθει απο τις τιμες του σπηλαιου και σε καμια περιπτωση δε θα θελει να μεινει εκει. Και επισης γινεται αντιληπτο γιατι οι φιλοσοφοι βασιλεις δε χρειαζονται ουτε περιουσιες, ουτε προνομια, αφου και ο πρωτος των Αχαιων που για χαρη των προνομιων και του σεβασμου ειχε θυμωσει (μηνις), τα απαρνιεται ολα αυτα και προτιμαει να ζει ως ο τελευταιος στην αληθινη ζωη ( αυτην που αντιλαμβανεται ως αληθινη) ειναι λογικο οτι αυτος που εχει αντικρυσει τον κοσμο των ιδεων και το αγαθο να μην μπορει να δελεαστει απο κανενα προνομιο και βραβειο στον κοσμο της εικασιας της σπηλιας. Με λιγα λογια δεν εχω στηριξει το συσχετισμο σε διαφορα αλλα σε ομοιοτητα, σε παραλληλισμο αναλυοντας βεβαια τα διαφορετικα δεδομενα. Θα ηθελα τη γνωμη σας...

Είναι πολύ καλό το σκεπτικό σου και δείχνει ότι έχεις αφομοιώσει την Πλατωνική φιλοσοφία. Δεν ξέρω αν το έκανες αλλά θα μπορούσες επιπλέον να κάνεις αναφορά στο Ι 225- 431 της Ιλιάδας, όπου ο Οδυσσέας προσπαθεί να πείσει τον Αχιλλέα να υποχωρήσει για χάρη των Αχαιών, και εκεί φαίνεται καθαρά ότι ο Αχιλλέας γνωρίζοντας τη μοίρα του (φυγή από τη Τροία=ζωή άδοξη, παραμονή και πόλεμος=δοξασμένος θάνατος)  προτιμά τον δοξασμένο θάνατο.
Από τη δική μου εμπειρία από τον ΑΣΕΠ, όπου χρησιμοποίησα σε θέμα των Αρχαίων κάποια άποψη που δεν υπήρχε στη βιβλιογραφία αλλά έστεκε λογικά, πιστεύω ότι ένας καλός διορθωτής δεν θα αγνοήσει -πόσο μάλλον να μειώσει - ένα γραπτό που δείχνει κάτι βαθύτερο από την απλή παπαγαλία.

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #496 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 09:38:16 μμ »
Στην απαντηση 2β της διδακτικης αρχαιων κανω εναν παραλληλισμο λιγο διαφορετικο που εμενα ομως μου φανηκε λογικος. Λεω λοιπον με λιγα λογια οτι οπως ο Αχιλλεας, οταν απο μια ανωτερη ποιοτητα ζωης κατεβαινει στον αδη, δεν μπορει να παρηγορηθει απο τις τιμες  και τα βραβεια του κατω κοσμου ετσι και ο δεσμωτης που εχει απελευθερωθει και εχει αντικρυσει το αγαθο, δεν μπορει να ικανοποιηθει απο τις τιμες του σπηλαιου και σε καμια περιπτωση δε θα θελει να μεινει εκει. Και επισης γινεται αντιληπτο γιατι οι φιλοσοφοι βασιλεις δε χρειαζονται ουτε περιουσιες, ουτε προνομια, αφου και ο πρωτος των Αχαιων που για χαρη των προνομιων και του σεβασμου ειχε θυμωσει (μηνις), τα απαρνιεται ολα αυτα και προτιμαει να ζει ως ο τελευταιος στην αληθινη ζωη ( αυτην που αντιλαμβανεται ως αληθινη) ειναι λογικο οτι αυτος που εχει αντικρυσει τον κοσμο των ιδεων και το αγαθο να μην μπορει να δελεαστει απο κανενα προνομιο και βραβειο στον κοσμο της εικασιας της σπηλιας. Με λιγα λογια δεν εχω στηριξει το συσχετισμο σε διαφορα αλλα σε ομοιοτητα, σε παραλληλισμο αναλυοντας βεβαια τα διαφορετικα δεδομενα. Θα ηθελα τη γνωμη σας...

Είναι πολύ καλό το σκεπτικό σου και δείχνει ότι έχεις αφομοιώσει την Πλατωνική φιλοσοφία. Δεν ξέρω αν το έκανες αλλά θα μπορούσες επιπλέον να κάνεις αναφορά στο Ι 225- 431 της Ιλιάδας, όπου ο Οδυσσέας προσπαθεί να πείσει τον Αχιλλέα να υποχωρήσει για χάρη των Αχαιών, και εκεί φαίνεται καθαρά ότι ο Αχιλλέας γνωρίζοντας τη μοίρα του (φυγή από τη Τροία=ζωή άδοξη, παραμονή και πόλεμος=δοξασμένος θάνατος)  προτιμά τον δοξασμένο θάνατο.
Από τη δική μου εμπειρία από τον ΑΣΕΠ, όπου χρησιμοποίησα σε θέμα των Αρχαίων κάποια άποψη που δεν υπήρχε στη βιβλιογραφία αλλά έστεκε λογικά, πιστεύω ότι ένας καλός διορθωτής δεν θα αγνοήσει -πόσο μάλλον να μειώσει - ένα γραπτό που δείχνει κάτι βαθύτερο από την απλή παπαγαλία.
αχ gemini μακαρι να διορθώσουν έτσι!!! 75 θα πάρω στη διδακτική!!! ;)
με κάτω απο τη βάση βέβαια στο γνωστικό ( οπως φοβάμαι πως θα έχω..) μόνο η χαρά της διδακτικής κ των παιδαγωγικών θα μου μείνει!! ;D
τι κακο κ αυτο!! οι άλλοι να φοβούνται τη διδακτική κ τα παιδαγωγικα κ εγώ να πατώνω στο γνωστικό!!! :o

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #497 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 11:01:49 μμ »
Να ρωτήσω κάτι:υπάρχει κάποιος που ήξερε για τον Henry Morgenthau ή τη συμφωνία της Καζέρτας ή τη συμφωνία των ποσοστών?Αν ναι πού τα διάβασε?Μπορεί να μας δώσει τα φώτα του?
Για τη νεότερη αρκούσαν τα σχολικά, αλλά όλα και εξονυχιστικό διάβασμα (μέχρι και οι πηγές ως φάνηκε). Στη βυζαντινή ήταν ένας συνδυασμός Οστρογκόρσκυ και Καραγιαννόπουλου, με Τερζάκη (βλέπε την ερώτηση για το Λέων Σγουρό) ;D ;D. Στην αρχαία βγαίναν όλα από τα σχολικά νομίζω. Το θέμα είναι ποιος είχε την ψυχραιμία και το χρόνο να σκεφτεί εκείνη την ώρα. Ήθελε διάβασμα γραμμή προς γραμμή η ιστορία.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #498 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 11:09:43 μμ »
LK θα διαφωνήσω με την Αρχαία: δεν έβγαινε σχεδόν τίποτε από τα σχολικά!!!
Δηλ. μόνο το σχολικό της Α' Γυμνασίου έχει λίγο πιο αναλυτικά τις φάσεις και δεν περνάει μέσα σε 2 σελίδες όλη την κλασική εποχή, όπως κάνει του Λυκείου, αλλά και πάλι δε δίνει λεπτομέρειες, ενώ υπάρχουν σημαντικά γεγονότα, αλλά και πρόσωπα τα οποία στα σχολικά δεν αναφέρονται καθόλου...

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #499 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 11:20:59 μμ »
LK θα διαφωνήσω με την Αρχαία: δεν έβγαινε σχεδόν τίποτε από τα σχολικά!!!
Δηλ. μόνο το σχολικό της Α' Γυμνασίου έχει λίγο πιο αναλυτικά τις φάσεις και δεν περνάει μέσα σε 2 σελίδες όλη την κλασική εποχή, όπως κάνει του Λυκείου, αλλά και πάλι δε δίνει λεπτομέρειες, ενώ υπάρχουν σημαντικά γεγονότα, αλλά και πρόσωπα τα οποία στα σχολικά δεν αναφέρονται καθόλου...

Να σου πω εγώ είχα διαβάσει Wilcken και μου βγήκε

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #500 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 11:52:26 μμ »
GEMINI 3, ευχαριστω για τα σχολια σου, το εγραψα κι αυτο που λες, καθως η επιλογη που ειχε ο Αχιλλεας και η αποφαση που πηρε δινει μεγαλυτερη αξια στην κατοπινη του αποψη, δεν εκανα ομως  παραπομπη στους αντιστοιχους στιχους. Εχω κανει  μια απλη αναφορα και στην επιλογη του Οδυσσεα για την πραγματικη ζωη οταν αρνειται την αθανασια που του προσφερει η Καλυψω ( αλλα μου διαφευγει αν αυτο το τελευταιο το ανεφερα στο α ερωτημα, παντως "εδενε" με τα υπολοιπα).  Να δουμε αν η  βαθμολογια θα μας επιβεβαιωσει ή θα μας διαψευσει αν και οι πολλαπλες ιστοριας και νεων με εχουν σιγουρα "προδωσει".
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 08, 2009, 12:19:56 πμ από zizoulis »

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #501 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 02:22:00 πμ »
Στην απαντηση 2β της διδακτικης αρχαιων κανω εναν παραλληλισμο λιγο διαφορετικο που εμενα ομως μου φανηκε λογικος. Λεω λοιπον με λιγα λογια οτι οπως ο Αχιλλεας, οταν απο μια ανωτερη ποιοτητα ζωης κατεβαινει στον αδη, δεν μπορει να παρηγορηθει απο τις τιμες  και τα βραβεια του κατω κοσμου ετσι και ο δεσμωτης που εχει απελευθερωθει και εχει αντικρυσει το αγαθο, δεν μπορει να ικανοποιηθει απο τις τιμες του σπηλαιου και σε καμια περιπτωση δε θα θελει να μεινει εκει. Και επισης γινεται αντιληπτο γιατι οι φιλοσοφοι βασιλεις δε χρειαζονται ουτε περιουσιες, ουτε προνομια, αφου και ο πρωτος των Αχαιων που για χαρη των προνομιων και του σεβασμου ειχε θυμωσει (μηνις), τα απαρνιεται ολα αυτα και προτιμαει να ζει ως ο τελευταιος στην αληθινη ζωη ( αυτην που αντιλαμβανεται ως αληθινη) ειναι λογικο οτι αυτος που εχει αντικρυσει τον κοσμο των ιδεων και το αγαθο να μην μπορει να δελεαστει απο κανενα προνομιο και βραβειο στον κοσμο της εικασιας της σπηλιας. Με λιγα λογια δεν εχω στηριξει το συσχετισμο σε διαφορα αλλα σε ομοιοτητα, σε παραλληλισμο αναλυοντας βεβαια τα διαφορετικα δεδομενα. Θα ηθελα τη γνωμη σας...

Είναι πολύ καλό το σκεπτικό σου και δείχνει ότι έχεις αφομοιώσει την Πλατωνική φιλοσοφία. Δεν ξέρω αν το έκανες αλλά θα μπορούσες επιπλέον να κάνεις αναφορά στο Ι 225- 431 της Ιλιάδας, όπου ο Οδυσσέας προσπαθεί να πείσει τον Αχιλλέα να υποχωρήσει για χάρη των Αχαιών, και εκεί φαίνεται καθαρά ότι ο Αχιλλέας γνωρίζοντας τη μοίρα του (φυγή από τη Τροία=ζωή άδοξη, παραμονή και πόλεμος=δοξασμένος θάνατος)  προτιμά τον δοξασμένο θάνατο.
Από τη δική μου εμπειρία από τον ΑΣΕΠ, όπου χρησιμοποίησα σε θέμα των Αρχαίων κάποια άποψη που δεν υπήρχε στη βιβλιογραφία αλλά έστεκε λογικά, πιστεύω ότι ένας καλός διορθωτής δεν θα αγνοήσει -πόσο μάλλον να μειώσει - ένα γραπτό που δείχνει κάτι βαθύτερο από την απλή παπαγαλία.
αχ gemini μακαρι να διορθώσουν έτσι!!! 75 θα πάρω στη διδακτική!!! ;)
με κάτω απο τη βάση βέβαια στο γνωστικό ( οπως φοβάμαι πως θα έχω..) μόνο η χαρά της διδακτικής κ των παιδαγωγικών θα μου μείνει!! ;D
τι κακο κ αυτο!! οι άλλοι να φοβούνται τη διδακτική κ τα παιδαγωγικα κ εγώ να πατώνω στο γνωστικό!!! :o

Αχ και γω το ίδιο είχα πάθει! Είχα γράψει το 2002 90 Διδακτική Αρχαίων και 80 Νέων (τότε γράφαμε δυο διδακτικές)και έμεινα εκτός διορισμού λόγω χαμηλού βαθμού στο γνωστικό των Νέων- και το 2005 88 Διδ.Νέων, οπότε και διορίστηκα.
Το αισιόδοξο είναι ότι, αν τώρα δεν έχεις πάει σε όλα καλά, θα αφιερώσεις όλο σου το χρόνο στο Γνωστικό για την επόμενη φορά. Και συνιστώ διάβασμα από την επομένη των αποτελεσμάτων!

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #502 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 02:30:12 πμ »
GEMINI 3, ευχαριστω για τα σχολια σου, το εγραψα κι αυτο που λες, καθως η επιλογη που ειχε ο Αχιλλεας και η αποφαση που πηρε δινει μεγαλυτερη αξια στην κατοπινη του αποψη, δεν εκανα ομως  παραπομπη στους αντιστοιχους στιχους. Εχω κανει  μια απλη αναφορα και στην επιλογη του Οδυσσεα για την πραγματικη ζωη οταν αρνειται την αθανασια που του προσφερει η Καλυψω ( αλλα μου διαφευγει αν αυτο το τελευταιο το ανεφερα στο α ερωτημα, παντως "εδενε" με τα υπολοιπα).  Να δουμε αν η  βαθμολογια θα μας επιβεβαιωσει ή θα μας διαψευσει αν και οι πολλαπλες ιστοριας και νεων με εχουν σιγουρα "προδωσει".

Πολύ ωραία! Έχει πολύ μεγάλη σημασία να μπορεί το μυαλό να διατρέχει τα κείμενα και να κάνει συνδέσεις, ακόμη και καινοφανείς. Εντάξει, δεν γίνεται να τα θυμόμαστε όλα την ώρα που γράφουμε επακριβώς! Αν φαίνεται, όμως, στο γραπτό η βαθειά κατανόηση του θέματος και η δυνατότητα να το συνδέεις με άλλα κομμάτια της ύλης, θέλω να πιστεύω ότι θα είναι καλά τα αποτελέσματα! Και το εύχομαι, βέβαια!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #503 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 10:38:24 πμ »
ακομα με αυτα ασχολειστε!!!!
ειπαν, τα θεματα ηταν ευκολοτατα και ξεκαθαρα !!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 511
Σύνολο: 512

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.