0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να ρωτήσω κάτι:υπάρχει κάποιος που ήξερε για τον Henry Morgenthau ή τη συμφωνία της Καζέρτας ή τη συμφωνία των ποσοστών?Αν ναι πού τα διάβασε?Μπορεί να μας δώσει τα φώτα του?
........LK μου νομίζω ότι αυτό που θεωρείς παράλογο.......είναι και το λογικό στον ασεπ (για τον Αρχίλοχο μιλώντας).....Πράγματι έγραψε ποιήμα αναφερόμενος σε εκλειψη ηλίου επειδή του έκανε εντύπωση το φαινόμενο και πολυ φοβάμαι οτι είναι σωστη αυτη η απάντηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στην απαντηση 2β της διδακτικης αρχαιων κανω εναν παραλληλισμο λιγο διαφορετικο που εμενα ομως μου φανηκε λογικος. Λεω λοιπον με λιγα λογια οτι οπως ο Αχιλλεας, οταν απο μια ανωτερη ποιοτητα ζωης κατεβαινει στον αδη, δεν μπορει να παρηγορηθει απο τις τιμες και τα βραβεια του κατω κοσμου ετσι και ο δεσμωτης που εχει απελευθερωθει και εχει αντικρυσει το αγαθο, δεν μπορει να ικανοποιηθει απο τις τιμες του σπηλαιου και σε καμια περιπτωση δε θα θελει να μεινει εκει. Και επισης γινεται αντιληπτο γιατι οι φιλοσοφοι βασιλεις δε χρειαζονται ουτε περιουσιες, ουτε προνομια, αφου και ο πρωτος των Αχαιων που για χαρη των προνομιων και του σεβασμου ειχε θυμωσει (μηνις), τα απαρνιεται ολα αυτα και προτιμαει να ζει ως ο τελευταιος στην αληθινη ζωη ( αυτην που αντιλαμβανεται ως αληθινη) ειναι λογικο οτι αυτος που εχει αντικρυσει τον κοσμο των ιδεων και το αγαθο να μην μπορει να δελεαστει απο κανενα προνομιο και βραβειο στον κοσμο της εικασιας της σπηλιας. Με λιγα λογια δεν εχω στηριξει το συσχετισμο σε διαφορα αλλα σε ομοιοτητα, σε παραλληλισμο αναλυοντας βεβαια τα διαφορετικα δεδομενα. Θα ηθελα τη γνωμη σας...
Παράθεση από: zizoulis στις Φεβρουαρίου 07, 2009, 11:22:39 amΣτην απαντηση 2β της διδακτικης αρχαιων κανω εναν παραλληλισμο λιγο διαφορετικο που εμενα ομως μου φανηκε λογικος. Λεω λοιπον με λιγα λογια οτι οπως ο Αχιλλεας, οταν απο μια ανωτερη ποιοτητα ζωης κατεβαινει στον αδη, δεν μπορει να παρηγορηθει απο τις τιμες και τα βραβεια του κατω κοσμου ετσι και ο δεσμωτης που εχει απελευθερωθει και εχει αντικρυσει το αγαθο, δεν μπορει να ικανοποιηθει απο τις τιμες του σπηλαιου και σε καμια περιπτωση δε θα θελει να μεινει εκει. Και επισης γινεται αντιληπτο γιατι οι φιλοσοφοι βασιλεις δε χρειαζονται ουτε περιουσιες, ουτε προνομια, αφου και ο πρωτος των Αχαιων που για χαρη των προνομιων και του σεβασμου ειχε θυμωσει (μηνις), τα απαρνιεται ολα αυτα και προτιμαει να ζει ως ο τελευταιος στην αληθινη ζωη ( αυτην που αντιλαμβανεται ως αληθινη) ειναι λογικο οτι αυτος που εχει αντικρυσει τον κοσμο των ιδεων και το αγαθο να μην μπορει να δελεαστει απο κανενα προνομιο και βραβειο στον κοσμο της εικασιας της σπηλιας. Με λιγα λογια δεν εχω στηριξει το συσχετισμο σε διαφορα αλλα σε ομοιοτητα, σε παραλληλισμο αναλυοντας βεβαια τα διαφορετικα δεδομενα. Θα ηθελα τη γνωμη σας...Είναι πολύ καλό το σκεπτικό σου και δείχνει ότι έχεις αφομοιώσει την Πλατωνική φιλοσοφία. Δεν ξέρω αν το έκανες αλλά θα μπορούσες επιπλέον να κάνεις αναφορά στο Ι 225- 431 της Ιλιάδας, όπου ο Οδυσσέας προσπαθεί να πείσει τον Αχιλλέα να υποχωρήσει για χάρη των Αχαιών, και εκεί φαίνεται καθαρά ότι ο Αχιλλέας γνωρίζοντας τη μοίρα του (φυγή από τη Τροία=ζωή άδοξη, παραμονή και πόλεμος=δοξασμένος θάνατος) προτιμά τον δοξασμένο θάνατο.Από τη δική μου εμπειρία από τον ΑΣΕΠ, όπου χρησιμοποίησα σε θέμα των Αρχαίων κάποια άποψη που δεν υπήρχε στη βιβλιογραφία αλλά έστεκε λογικά, πιστεύω ότι ένας καλός διορθωτής δεν θα αγνοήσει -πόσο μάλλον να μειώσει - ένα γραπτό που δείχνει κάτι βαθύτερο από την απλή παπαγαλία.
LK θα διαφωνήσω με την Αρχαία: δεν έβγαινε σχεδόν τίποτε από τα σχολικά!!!Δηλ. μόνο το σχολικό της Α' Γυμνασίου έχει λίγο πιο αναλυτικά τις φάσεις και δεν περνάει μέσα σε 2 σελίδες όλη την κλασική εποχή, όπως κάνει του Λυκείου, αλλά και πάλι δε δίνει λεπτομέρειες, ενώ υπάρχουν σημαντικά γεγονότα, αλλά και πρόσωπα τα οποία στα σχολικά δεν αναφέρονται καθόλου...
Παράθεση από: GEMINI 3 στις Φεβρουαρίου 07, 2009, 09:30:32 pmΠαράθεση από: zizoulis στις Φεβρουαρίου 07, 2009, 11:22:39 amΣτην απαντηση 2β της διδακτικης αρχαιων κανω εναν παραλληλισμο λιγο διαφορετικο που εμενα ομως μου φανηκε λογικος. Λεω λοιπον με λιγα λογια οτι οπως ο Αχιλλεας, οταν απο μια ανωτερη ποιοτητα ζωης κατεβαινει στον αδη, δεν μπορει να παρηγορηθει απο τις τιμες και τα βραβεια του κατω κοσμου ετσι και ο δεσμωτης που εχει απελευθερωθει και εχει αντικρυσει το αγαθο, δεν μπορει να ικανοποιηθει απο τις τιμες του σπηλαιου και σε καμια περιπτωση δε θα θελει να μεινει εκει. Και επισης γινεται αντιληπτο γιατι οι φιλοσοφοι βασιλεις δε χρειαζονται ουτε περιουσιες, ουτε προνομια, αφου και ο πρωτος των Αχαιων που για χαρη των προνομιων και του σεβασμου ειχε θυμωσει (μηνις), τα απαρνιεται ολα αυτα και προτιμαει να ζει ως ο τελευταιος στην αληθινη ζωη ( αυτην που αντιλαμβανεται ως αληθινη) ειναι λογικο οτι αυτος που εχει αντικρυσει τον κοσμο των ιδεων και το αγαθο να μην μπορει να δελεαστει απο κανενα προνομιο και βραβειο στον κοσμο της εικασιας της σπηλιας. Με λιγα λογια δεν εχω στηριξει το συσχετισμο σε διαφορα αλλα σε ομοιοτητα, σε παραλληλισμο αναλυοντας βεβαια τα διαφορετικα δεδομενα. Θα ηθελα τη γνωμη σας...Είναι πολύ καλό το σκεπτικό σου και δείχνει ότι έχεις αφομοιώσει την Πλατωνική φιλοσοφία. Δεν ξέρω αν το έκανες αλλά θα μπορούσες επιπλέον να κάνεις αναφορά στο Ι 225- 431 της Ιλιάδας, όπου ο Οδυσσέας προσπαθεί να πείσει τον Αχιλλέα να υποχωρήσει για χάρη των Αχαιών, και εκεί φαίνεται καθαρά ότι ο Αχιλλέας γνωρίζοντας τη μοίρα του (φυγή από τη Τροία=ζωή άδοξη, παραμονή και πόλεμος=δοξασμένος θάνατος) προτιμά τον δοξασμένο θάνατο.Από τη δική μου εμπειρία από τον ΑΣΕΠ, όπου χρησιμοποίησα σε θέμα των Αρχαίων κάποια άποψη που δεν υπήρχε στη βιβλιογραφία αλλά έστεκε λογικά, πιστεύω ότι ένας καλός διορθωτής δεν θα αγνοήσει -πόσο μάλλον να μειώσει - ένα γραπτό που δείχνει κάτι βαθύτερο από την απλή παπαγαλία.αχ gemini μακαρι να διορθώσουν έτσι!!! 75 θα πάρω στη διδακτική!!! με κάτω απο τη βάση βέβαια στο γνωστικό ( οπως φοβάμαι πως θα έχω..) μόνο η χαρά της διδακτικής κ των παιδαγωγικών θα μου μείνει!! τι κακο κ αυτο!! οι άλλοι να φοβούνται τη διδακτική κ τα παιδαγωγικα κ εγώ να πατώνω στο γνωστικό!!!
GEMINI 3, ευχαριστω για τα σχολια σου, το εγραψα κι αυτο που λες, καθως η επιλογη που ειχε ο Αχιλλεας και η αποφαση που πηρε δινει μεγαλυτερη αξια στην κατοπινη του αποψη, δεν εκανα ομως παραπομπη στους αντιστοιχους στιχους. Εχω κανει μια απλη αναφορα και στην επιλογη του Οδυσσεα για την πραγματικη ζωη οταν αρνειται την αθανασια που του προσφερει η Καλυψω ( αλλα μου διαφευγει αν αυτο το τελευταιο το ανεφερα στο α ερωτημα, παντως "εδενε" με τα υπολοιπα). Να δουμε αν η βαθμολογια θα μας επιβεβαιωσει ή θα μας διαψευσει αν και οι πολλαπλες ιστοριας και νεων με εχουν σιγουρα "προδωσει".