0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
πιστευετε οτι κατι θα πετυχουμε? η επιστημονικη ομαδα απεφανθει.και για να ειμαστε ρεαλιστες,δεν θεωρω οτι θα παραδεχτουν ολα αυτα που λεμε ως "λαθη"αν προκειται για 1 ερωτηση,ισως ναι, αντε 2, αλλα για 6-7 στην ιστορια,6-7 στα παιδαγωγικα,4-5 στα νεα,2-3 στα αρχαια,....αυτο δεν γινεται.ειναι σαν να παραδεχονται την "παντελη αγνοια τους"και θα γινουν ρομπα!παρολα αυτα ας γινει η προσπαθεια για την τιμη των οπλων
fivo, αν και ουσιαστικα δε ζηταμε ακυρωσεις , αλλα διπλες απαντησεις τουλαχιστον σε εκεινες που αποδεδειγμενα εχουν δυο απαντησεις ( και οχι σε ολες που ειναι προβληματικες γιατι εχεις δικιο ο καταλογος ειναι μακρυς) κακως πιστευεις οτι η ακυρωση επιφερει μειωση βαθμολογιας. Η ακυρωση ή γινεται με τη λογικη της σωστης απαντησης για ολους, αρα στην ουσια ακυρωσης υπερ ολων μας ή με τη λογικη των 29 ερωτησεων αντι για 30 που δεν επιφερει μειωση στη βαθμολογια.
μερικοι με το συμπαθειο το παρακανατε..ας παραδεχτειτε οτι κανατε λαθη και οτι καποια δεν τα ξερατε,οπως ολοι μας..δεν θα βγαλουμε ολες τις απαντησεις οπως μας συμφερει..και για να μην νομιζετε οτι φοβαμαι μην χασω ερωτησεις ετσι σας δηλωνω οτι δεν περναω τη βαση.
αν νομίζετε ότι η συνθήκη του
Ειρήνη ημίν, συνάδελφοι! Διακρίνω μια εμπάθεια από πλευράς κάποιων.. Ίσως να πιστεύουν πως η αποτυχία του άλλου προσεπικυρώνει τη δική τους (ενδεχόμενη, γιατί μην ξεχνάτε και τη διδακτική που είναι ουσιαστικά το βαρόμετρο για το διορισμό) επιτυχία. Δεν είναι σκόπιμο να σκύβουμε το κεφάλι και, πολύ περισσότερο, να υποκύπτουμε στη λογική του διαίρει και βασίλευε που άλλους εξυπηρετεί και όχι, καθόλου εμάς. Στον προηγούμενο διαγωνισμό επιτρέψαμε ως σωστή μια εντελώς λανθασμένη απάντηση στα νέα (αναφέρομαι στην παράγραφο που υποτίθεται αναπτυσσόταν με παράδειγμα, για όσους θυμούνται). Όχι ξανά. Και κυρίως όχι επειδή κάποιοι πιστεύουν ότι έτσι έχουν περισσότερες πιθανότητες διορισμού από τους άλλους που "την πάτησαν". Περιμένετε να δείτε και τη βαθμολόγηση στην ειδική διδακτική. Στον προηγούμενο διαγωνισμό το γραπτό μου δεν είχε ίχνη διόρθωσης (ένα σταυρουδάκι και μία υπογράμμιση, παντελής απουσία β' βαθμολογητή) και η υπεύθυνη του ΑΣΕΠ εν τη αφελεία της μου είπε: "Ξέρετε τώρα πώς βαθμολογούν" (!!!). Τότε όμως θα είναι αργά. Ίσως και τώρα είναι. Ας τους δείξουμε όμως ότι δεν τρώμε κουτόχορτο και ότι θα πρέπει, την επόμενη φορά, αν μη τι άλλο, να διπλοτσεκάρουν τα θέματα και να αιτιολογούν τις απαντήσεις τους με βιβλιογραφικές παραπομπές. Στο κάτω - κάτω, ο καθένας ενεργεί κατά το δοκούν. Όσοι θεωρούν ότι προσβάλεται η λογική τους, ας αντιδράσουν. Οι υπόλοιποι, ας εμμείνουν στην άποψή τους. Κανένας δεν τους επιβάλλει κάτι διαφορετικό.