*

Αποστολέας Θέμα: θέματα φιλολόγων 2009  (Αναγνώστηκε 173063 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #784 στις: Μαρτίου 04, 2009, 11:56:00 am »
Συμφωνώ. Ούτε μπορώ να δεχτώ αυτό το πνεύμα ηττοπάθειας (που, σημειωτέον, μας οδήγησε κιόλας σε αυτή την κατάσταση). Λυπάμαι αν μερικοί πιστεύουν ότι ζω στον κόσμο μου (θα μιλήσω προσωπικά για να μη θίξω κανέναν συνάδελφο), αλλά δεν θεωρώ ότι πρέπει να παραιτηθούμε. Το δίκαιο είναι δίκαιο. Και το ΑΣΕΠ έχει υποχρέωση να πάρει θέση. Ακόμα και να αρχίσει εκ νέου τη βαθμολόγηση (μιλάμε για βαθμολόγηση μέσω scanner, έτσι;). Και όσο με αφορά, δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι. Με όποιον θεμιτό τρόπο θα διεκδικήσω αυτό που θεωρώ σωστό και δίκαιο. Αν μέτα από αυτό αποτύχω, τουλάχιστον δε θα αισθάνομαι κορόιδο. Θα ξέρω ότι προσπάθησα. Γιατί, αυτά τα μόρια είναι σε θέση να κρίνουν (ενδεχομένως) το διορισμό ή όχι κάποιων (ίσως και το δικό μου - δεν ξέρω).
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:38:18 »

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #785 στις: Μαρτίου 04, 2009, 11:58:37 am »
fotini,τώρα παρατήρησα το moto που συνοδεύει τα μηνύματά σου. Νομίζω ότι τα λέει όλα...
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος Alkioni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #786 στις: Μαρτίου 04, 2009, 12:11:14 pm »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #787 στις: Μαρτίου 04, 2009, 12:16:03 pm »
εγώ τουλάχιστον δεν είπα κάτι τέτοιο..ίσα - ίσα είπα ότι κοιμόμασταν κ ότι αργήσαμε πάρα πολύ να κινητοποιηθούμε...
όσο για τον δρόμο της δικαιοσύνης , τον έχω ακολουθήσει κ έχω διεκδικήσει κ εγώ στο παρελθόν το δίκιο μου, άσχετα που δεν το βρήκα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:38:18 »

Αποσυνδεδεμένος fotini.1981

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 178
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #788 στις: Μαρτίου 04, 2009, 12:25:36 pm »
fotini,τώρα παρατήρησα το moto που συνοδεύει τα μηνύματά σου. Νομίζω ότι τα λέει όλα...
θανάσης παπακωνσταντίνου-αγία νοσταλγία-το τραγούδι «όνειρο»

δε νομίζω ότι πρέπει να περιμένουμε και άλλο, δηλαδή να βγουν τα αποτελέσματα και να κινηθεί ο καθένας δικαστικά.
υπάρχουν και άλλοι κλάδοι που έχουν κάνει ενστάσεις και δεν έχουν δικαιωθεί ακόμα.
μήπως θα έπρεπε να γίνει άμεσα ένα κάλεσμα από την ΠΕΑΕ?
φυσικά και φοβάμαι τη μικρή συμμετοχή. αλλά τι πρέπει να κάνουμε?
άνθρωπέ μου τι ξεφτίλα να σου χαλάνε τ' όνειρο και συ να τους αφήνεις...

Αποσυνδεδεμένος Alkioni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #789 στις: Μαρτίου 04, 2009, 12:30:50 pm »
Georgia S, δεν αναφερόμουν στο δικό σου μήνυμα.
Δυστυχώς, στην Ελλάδα θέλοντας και μη καταλήγεις να θεωρείς το να σε γράφουνε,να σε αδικούνε και το να υποτιμούν τη νοημοσύνη σου ως φυσιολογικό και αυτονόητο.
Το πραγματικά αυτονόητο, να δώσουν, δηλαδή, οι κύριοι του ΑΣΕΠ μια απάντηση, οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή, στις διαμαρτυρίες, σίγουρα θα μάς εξέπληττε όλους.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #790 στις: Μαρτίου 04, 2009, 02:35:51 pm »
παιδια,να ειμαστε ρεαλιστες. ("ας ειμαστε ρεαλιστες" που λεει και ενα παλιο ασμα του
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Alkioni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #791 στις: Μαρτίου 04, 2009, 03:03:15 pm »
Σίγουρα Μάρκο χρειάζεται και τύχη.
Παρακαλάμε όλοι πάντα να είμαστε τυχεροί και να πέσουν θέματα που τα ξέρουμε και να είμαστε τυχεροί όταν επιλέγουμε κάποια απάντηση για την οποία δεν είμαστε σίγουροι.
Αλίμονο αν παρακαλάμε να είμαστε αρκετά τυχεροί ώστε να επιλέξουμε εκείνη τη σωστή απάντηση, μεταξύ δύο σωστών απαντήσεων, την οποία θα επιλέξει τελικά ως σωστή και το ΑΣΕΠ.
Κι αν σου κάτσει, σου αλλάζει τη ζωή!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #792 στις: Μαρτίου 04, 2009, 03:34:56 pm »
αυτο ακριβως λεω.
αλλα αυτα θα επρεπε να επισημανθουν απο πριν. δεν ειναι η πρωτη φορα που γινονται τετοια.
θα πρεπει ομως στον επομενο διαγωνισμο να τεθουν οι οποιες ερωτησεις εχοντας την εγκριση και της Π.Ε.Φ. που το μονο που κανει τωρα ειναι να επισημαινει τι, που και πως...
κανεις δεν την καλεσε στην επιλογη και τη διατυπωση των ερωτησεων και των θεματων.

εχουμε θεσμικο οργανο το οποιο πρεπει να απαιτησει τις οποιες αλλαγες, βελτιωσεις και οχι απλα να προτεινει. θα πρεπει ομως και ολοι μας να παμε στη συγκεντρωση της ΠΕΑΕ και οχι να τα λεμε απο το πληκτρολογιο.

τωρα τα των ενστασεων μου φαινονται....φουμαρα,....
ειπα φουμαρα και ας αναψω ενα τσιγαρο, αγχωθηκα παλι....( το αναψα. η πεμπτουσια της ηδονης.....)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #793 στις: Μαρτίου 04, 2009, 07:34:08 pm »
Θεωρώ ότι ο ΑΣΕΠ μπορεί να βγάζει μόνος του και άξια θέματα και ολόσωστες απαντήσεις.
Στους προηγούμενους ΑΣΕΠ γιατί δεν υπήρχαν διορθώσεις επί διορθώσεων από τον ίδιο και αντιδράσεις επί αντιδράσεων από εμάς τους διαγωνιζόμενους;;;
Το φετινό σφάλμα του ΑΣΕΠ είναι τα λεπτομερή θέματα, τα οποία πιο πολύ μπέρδευαν και έβαζαν τρικλοποδιά.
Και, έτσι, μπερδεύτηκαν μαζί με μας και οι ίδιοι!!!...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #794 στις: Μαρτίου 05, 2009, 09:05:47 am »
Λεπτομερή (λεπτομερέστατα!) θέματα έβαλαν και πέρυσι, τόσο στο γνωστικό των Νέων Ελληνικών όσο και στο γνωστικό της Ιστορίας. Και η αλήθεια είναι πως την πάτησαν (-με) και τότε (θυμίζω την ανάπτυξη της παραγράφου).Μόνο που και τότε διαφωνούσαμε μεταξύ μας και δεν ήταν και τόσο σοβαρό. Και πέρυσι διόρθωσαν απαντήσεις (νομίζω στους μαθηματικούς;;; Δεν είμαι σίγουρη).  Το ΑΣΕΠ μπορεί να θέσει θέματα σαφή και ορθά αλλά πιθανότατα ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ. Γι' αυτό και ποιεί την νήσσα, ελπίζοντας πως θα περάσει και αυτό. Αισθάνομαι πως κάθε χρόνο είμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Και το χειρότερο είναι πως τα χρόνια περνούν και τίποτα δεν αλλάζει. Μόνο η ηλικία και οι αντοχές μας. Σε λίγο δε θα θέλουμε πια (ούτε και θα μπορούμε) να ασχοληθούμε με αυτή τη διαδικασία... Μήπως σε αυτό ελπίζουν τελικά;;;
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #795 στις: Μαρτίου 05, 2009, 10:27:37 am »
Λεπτομερή (λεπτομερέστατα!) θέματα έβαλαν και πέρυσι, τόσο στο γνωστικό των Νέων Ελληνικών όσο και στο γνωστικό της Ιστορίας. Και η αλήθεια είναι πως την πάτησαν (-με) και τότε (θυμίζω την ανάπτυξη της παραγράφου).Μόνο που και τότε διαφωνούσαμε μεταξύ μας και δεν ήταν και τόσο σοβαρό. Και πέρυσι διόρθωσαν απαντήσεις (νομίζω στους μαθηματικούς;;; Δεν είμαι σίγουρη).  Το ΑΣΕΠ μπορεί να θέσει θέματα σαφή και ορθά αλλά πιθανότατα ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ. Γι' αυτό και ποιεί την νήσσα, ελπίζοντας πως θα περάσει και αυτό. Αισθάνομαι πως κάθε χρόνο είμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Και το χειρότερο είναι πως τα χρόνια περνούν και τίποτα δεν αλλάζει. Μόνο η ηλικία και οι αντοχές μας. Σε λίγο δε θα θέλουμε πια (ούτε και θα μπορούμε) να ασχοληθούμε με αυτή τη διαδικασία... Μήπως σε αυτό ελπίζουν τελικά;;;
θα συμφωνησω.. και περσυ υπηρχαν προβληματα. η ερωτηση με την αναπτυξη παραγραφου. τι δηωνε ο τιτλος του αρθρου, η ερωτηση με τον κριμαικο, οι λεπτομερειες στην ισοτρια ενω ιαβαζαμε σχολικα...
παντα αυτο θα γινεται δυστυχως..

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #796 στις: Μαρτίου 05, 2009, 10:11:50 pm »
ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ

 

Σχεδόν ένας μήνας έχει περάσει από την διεξαγωγή του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς και η αγανάκτηση που νιώθουμε δεν έχει καταλαγιάσει. Κι αυτός ο διαγωνισμός στάθηκε για άλλη μια φορά τραγελαφικό αποκορύφωμα μιας απαράδεκτης διαδικασίας με θύματά του όλους εμάς.

Από την υπέρογκη ύλη και το κρυφτούλι του υπουργείου σχετικά με την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού, κληθήκαμε τελικά όλοι να απαντήσουμε στις δύσκολες ερωτήσεις με τις πολλές ασάφειες. Ερωτήσεις που όχι μόνο δεν ανταποκρίνονται στην καθημερινή πραγματικότητα της εκπαίδευσης αλλά σκοπεύουν να αποδείξουν πόσο ‘αδύναμοι’ ήμαστε στην αποστήθιση υποσημειώσεων και λεπτομερειών. Άραγε η αξία και η ικανότητα ενός εκπαιδευτικού κρίνεται στο πόσο καλός παίκτης του trivial pursuit είναι;

Επιπλέον, αδιανόητο είναι το γεγονός ότι ένας επίσημος κρατικός διαγωνισμός πρόσληψης μόνιμων εκπαιδευτικών, μια ‘ευκαιρία’ που τόσοι χιλιάδες άνθρωποι περιμένουν ελπίζοντας στο να γίνει η καθημερινότητά τους λίγο υποφερτή, είναι τόσο άρτια (!) οργανωμένος ώστε μιάμιση ώρα από την έναρξη της εξέτασης ανακοινώνονται διορθώσεις σε θέματα, διορθώσεις που σε κάποια εξεταστικά κέντρα δεν φτάνουν ποτέ.

Παράλληλα, τραγελαφικό είναι και το παιχνίδι που ακολούθησε μετά τις εξετάσεις. Καταγγελίες και επιστολές από εκπαιδευτικούς διαφόρων κλάδων για ασάφειες στις ερωτήσεις αλλά και στις επίσημες απαντήσεις του αξιότιμου ‘Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού’ οδήγησαν σε μια συνεχή αναδημοσίευση ορθών απαντήσεων.

Αυτά όσον αφορά το γνωστικό αντικείμενο. Τι γίνεται όμως με τα παιδαγωγικά; Πολλοί προσέξαμε ότι οι περισσότερες ερωτήσεις αφορούσαν τον θεσμό της αξιολόγησης. Οι γονείς πρέπει να συμμετέχουν στην αξιολόγηση; Τα παιδιά; Ο φύλακας του σχολείου; κ.ο.κ. Σωστή απάντηση; Όσο πιο πολλοί ώστε ο εκπαιδευτικός να νιώθει την μεγαλύτερη δυνατή πίεση και άρα να γίνει πιο καλός. Ας παραβλέψουμε το γεγονός ότι από άποψη παιδαγωγικής θεωρίας η αξιολόγηση σαν θεσμός είναι θέμα υπό συζήτηση και επομένως δεν υπάρχει σωστή απάντηση και ας αναρωτηθούμε εάν το σημαντικότερο πρόβλημα στην εκπαίδευση είναι η αξιολόγηση. Μήπως είναι και η χαμηλή χρηματοδότηση; Η έλλειψη εποπτικών μέσων; Η εντατικοποίηση; Η γενικότερη υποβάθμιση; Η εσκεμμένη μετατροπή του σχολείου από χώρο μετάδοσης γνώσεων σε εμφυτευτή ασύνδετων και πολλές φορές λανθασμένων πληροφοριών;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #797 στις: Μαρτίου 06, 2009, 09:21:40 am »
δεν συμφωνω σε ολα, και κυριως δεν συμφωνω ως προς τα παιδαγωγικα τα οποια αν μη τι αλλο χαρακτηριζονται γελοια, για να μη πω για πιαδακια νηπιαγωγειου.

κατα τα αλλα: συμφωνω, κανενας μονος. κανενας θεατης.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182609
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 586
Σύνολο: 595

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.